Mis on need juhtumid? Ilma naljata tahaks siis isegi teda.vaikija kirjutas:...Kahjuks on juhtumeid,kus uus esihammakas(nagu Metslane vihjas) ei hakkagi ilma käiamata tööle...
Käik "viskab üle"
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
vaikija kirjutas:...Kahjuks on juhtumeid,kus uus esihammakas... ei hakkagi ilma käiamata tööle...
Lp viilijad/käiajad, tahan kah teie tsunfti astuda. Sellitööks võtan selle tutika esihammastuseMati kirjutas:Mis on need juhtumid? Ilma naljata tahaks siis isegi teda.
album_pic.php?pic_id=3025
, palun juhendage, kust ja kui palju ma viilima/käiama pean?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kusjuures, ma millegipärast ei imestaks, kui käiatudkassett (uus) teeb käikude vahetamisel "pehmemat" häält ja kogu vahetus käib sujuvamalt. Teisest küljest, võib aga väheneda kasseti eluiga.
Mida aeg edasi, seda vähem hakkavad kõikvõimalikud teenindused tegelema asjade taastamise ja parandamisega, sest lihtsam on uue vastu vahetada. Palju küll mina seda nõuka aega mäletan, aga midagi ikka, olin siis poisike. Lausa uskumatu, mida sel ajal kolhoosides mehaanikud valmis tegid.
Kui Eestis on veel tehnikuid, kes viitsivad, tahavad ja oskavad selliste asjadega tegeleda, siis aga andku tuld.
PS. Rattaraamidel tähendab "Hand Made" põhim. ülimalt head kvaliteeti. Siit võiks ehk paralleli ka kassettide juurde tuua.
Mida aeg edasi, seda vähem hakkavad kõikvõimalikud teenindused tegelema asjade taastamise ja parandamisega, sest lihtsam on uue vastu vahetada. Palju küll mina seda nõuka aega mäletan, aga midagi ikka, olin siis poisike. Lausa uskumatu, mida sel ajal kolhoosides mehaanikud valmis tegid.
Kui Eestis on veel tehnikuid, kes viitsivad, tahavad ja oskavad selliste asjadega tegeleda, siis aga andku tuld.
PS. Rattaraamidel tähendab "Hand Made" põhim. ülimalt head kvaliteeti. Siit võiks ehk paralleli ka kassettide juurde tuua.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
No aga kui uuel käpal on sellised "haiuimed" mis siis saab?mart kirjutas:vaikija kirjutas:...Kahjuks on juhtumeid,kus uus esihammakas... ei hakkagi ilma käiamata tööle...Lp viilijad/käiajad, tahan kah teie tsunfti astuda. Sellitööks võtan selle tutika esihammastuseMati kirjutas:Mis on need juhtumid? Ilma naljata tahaks siis isegi teda.
album_pic.php?pic_id=3025
, palun juhendage, kust ja kui palju ma viilima/käiama pean?
album_page.php?pic_id=3350
BRAINDEAD AND HAPPY
Kulunud kassetti käiamisest olen kuulnud küll - mõtet on seda tõesti siis teha kui on kulunud ainult mõned hammakad. Minul tavaliselt kuluvad nad kõik ära ja siis ei ole mõtet.
Aga uue kassetti viilimisest ei saa ma kohe kuidagi aru?! Uue kassetti korral paned ju ka uue keti ning uued asjad on ju mõeldud koos töötama?!
Aga uue kassetti viilimisest ei saa ma kohe kuidagi aru?! Uue kassetti korral paned ju ka uue keti ning uued asjad on ju mõeldud koos töötama?!
Mina saan aru nii, et kui inimene ei raatsi uut ketti panna siis vana ketiga uus kassett ilma käiamata koostööd teha ei taha ... ehk siis tehakse uuest asjast mingi "pooluus" asi, et vana ja uus koos töötaksid.Kirsa kirjutas:Aga uue kassetti viilimisest ei saa ma kohe kuidagi aru?! Uue kassetti korral paned ju ka uue keti ning uued asjad on ju mõeldud koos töötama?!
Käiad mõlemad kassetid ära, paned kulunud keti peale ja kui asi enam kuidagi ei funka, siis ostad kõik kolm uued? Või on säästuvariant see, et küsid rattapoest kusagilt maha võetud kulunud keti ja uued kassetid (mida siis käiad, et kett istuks)?
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Et siis jah, kas kuskil on olemas vanade kassettide ja muidu hammakate kokkuostupunkt
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Teha miskist käiamisest niii suur ja müstiline toiming, et seda isegi kirjeldada ei saa/tohi. Noo ma ei tea!metslane kirjutas:hammakate käiamine on omaette maailm ja ma ei soovitaks teil seda ise järele tegeme hakata
Ootasin hingevärinaga - viilid, käiad, relakad töölaual - et kohe-kohe saan tööjoonised ja -juhendid, et kuidas kõik hammakad (nii uued kui vanad, nii esimesed kui tagumised, nii pealt kui külgedelt) tuleks üle viilida.
OT: vägisi tekib seos lasteaiaga, kus kasutusel vastus: *ma tean, aga sulle ei ütle.*
või sarnasus meie presidendiga, kes vastab küsijale sedamoodi:
*väga hea küsimus, palun järgmine.*
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Leidsin mõtestatud viilimise objekti. Tuleb võtta tutikas tagakassett ja viilida väiksematel hammakatel üks hammas ära.
Idee pärineb Sram-i OG kassettilt
Idee pärineb Sram-i OG kassettilt
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Üleviskamise probleem kummitas mind jälle sügisel.
Esmane diagnoos: kett välja veninud. No kurat, ei saa olla, just kevadel sai vahetatud ja uued kallid hammakad ja kett pandud, pole niimoodi trampinud ka.
Selgus hoopis, et käiguvahetaja alumine liigend rullikupaari ja käiguvahetaja vahel on kinni roostetanud, ketti pingutab vaid raami ja käiguvahetaja vaheline liigend. Kett haaras väiksemaid hammasrattaid vaid veerandi ulatuses, ime ka siis, et üle ei visanud.
Üleviskamise vastu ajutiselt aitas rullipaari saapaninaga krõnksulükkamine nii, et kett rohkem hammasrattaid haaraks. Eks palgapäeval luban omale uue käiguvahetaja ka - see mul üleüldse vist teine postsovjeediaegne käiguvahetaja, nii 10 aastat soola ja sitta saanud SIS. (esimene korraliku käiguvahetaja ostmise võis lugeda ebaõnnestunuks, kuna sel käiguvahetajal ei olnud üks plastmassrullik vahetatav ja seega oli selle iga võrdne rulliku eaga ehk heal juhul aasta)
Esmane diagnoos: kett välja veninud. No kurat, ei saa olla, just kevadel sai vahetatud ja uued kallid hammakad ja kett pandud, pole niimoodi trampinud ka.
Selgus hoopis, et käiguvahetaja alumine liigend rullikupaari ja käiguvahetaja vahel on kinni roostetanud, ketti pingutab vaid raami ja käiguvahetaja vaheline liigend. Kett haaras väiksemaid hammasrattaid vaid veerandi ulatuses, ime ka siis, et üle ei visanud.
Üleviskamise vastu ajutiselt aitas rullipaari saapaninaga krõnksulükkamine nii, et kett rohkem hammasrattaid haaraks. Eks palgapäeval luban omale uue käiguvahetaja ka - see mul üleüldse vist teine postsovjeediaegne käiguvahetaja, nii 10 aastat soola ja sitta saanud SIS. (esimene korraliku käiguvahetaja ostmise võis lugeda ebaõnnestunuks, kuna sel käiguvahetajal ei olnud üks plastmassrullik vahetatav ja seega oli selle iga võrdne rulliku eaga ehk heal juhul aasta)
mustal taustal helendab must vari