Ei saa aru, miks peab nii keerulise algoritmi kummi õhu sissesaamiseks tegema.Karikas kirjutas: Neid arvesse võttes tekkis plaan teha kõik õieti ja testida, mitu km. läbi suudan sõita ennem, kui mõni kumm katki läheb:
1. Kuna ratas uus, siis kakun mõlemil rattal kummid maha ja liimin pöiapaelad kinni.
2. Löön põrandapumbaga min rõhu sisse, sõidan väikese ringi sissesõiduks. Seda võimalikult madala absoluutse niiskuse juures.
3. Löön max rõhu sisse asfaltil sõiduks. Võimalik, et ostan CO2 balloone ja laenan "kraani", saab seest kuivem.
4. Lasen pool tundi seista ja panen rõhu paika.
5. Viin päikese kätte ja kontrollin rõhku.
6. Metsavahele sattudes lasen vajadusel vähemaks.
7. Kui ise vahepeal näppinud ei ole, siis ca kuu aja pärast kontrollin, kas rõhk on sama. Annan teada.
8. Kui kumm katki läheb, siis annan kah teada ja parastamiseks ka ristiretke kirjelduse (ei plaani varukummi vedada).
Henry
Sõitsin rattaga Eestile tiiru peale ja ei läinud ka ühtegi kummi. Sellest hoolimata oli vajalik arsenal kaasas. Ning ma ei arva et miski tükk oleks küljest kukkunud mul sellest, et vajalikke asju kaasas vedasin kogu aeg. Mõnus on muidugi Hiiumaalt keegi klemm järgi kutsuda: " kuule, tule viska mind ära, kumm läks katki"
Tõesti, aitab juba. Samamoodi võiks teha teema "Kuule, ma ostsin endale uued sarved, äge onju"
P.S. parastamisest on asi siin foorumis kaugel. Kui sa ise selle siia sel eesmärgil kirjutad, siis oled sa ise see, kes ennast parastab. Foorumis on kõik enamjaolt sõbralikud ja toredad ja head...