eeldusel, et kasutatakse presta ventiiliAlvaro kirjutas:Pumbaga ei pea sisse lööma 10 lööki, puhu niisama suuga täis.
võistlused kummiga
Andke andeks, ma lihtsalt ei tulnud selle peale, et keegi neid "junnventiile" veel kasutab. Kui järgi mõtlema hakata, siis mõnel seltsimehel tõesti on..... Odavamatel ratastel muidugi teine teema.Kirsa kirjutas:Argument Presta kasuks. Mina puhun ka suuga täis.
Kaasas kannan 1 õhukumm, 3 heeblit, 1 co2 balloon koos co2 pumbaga.
Mina lisan Kirsa komplektile teise CO2 ballooni (2.0 kummi ei saa isegi suurema ballooniga korralikku rõhku), kuid pole kunagi üle ühe heebli kasutanud.
Alvaro, pean sinu käest hakkama kummi vahetamise tunde võtma. Olen siiani kasutanud alati kolme heeblit ning iga kord nuputanud, et mis imemoodi saaks ainult ühega hakkama. Kõik oma kummivahetused olen siiani teinud rahulikes oludes, ei kujuta ette kuidas see võiks toimuda võistlustel, kus ise hingledad nagu auruvedur ning väliskumm, pöid ja kõik muu mudaga kaetud on.
See oleneb pöiast. Sellest on eelnevates teemades ka juttu olnud.erko kirjutas:Alvaro, pean sinu käest hakkama kummi vahetamise tunde võtma. Olen siiani kasutanud alati kolme heeblit ning iga kord nuputanud, et mis imemoodi saaks ainult ühega hakkama. Kõik oma kummivahetused olen siiani teinud rahulikes oludes, ei kujuta ette kuidas see võiks toimuda võistlustel, kus ise hingledad nagu auruvedur ning väliskumm, pöid ja kõik muu mudaga kaetud on.
Kui sulle juhtub "pisem" pöid, siis kukub kumm tihtipeale ise pöialt maha kui õhu oled välja lasknud.
Minu praegune XC717 on selline raskem juhtum - noh kahega saaks veel hakkama, aga parem siis juba 3 korraga kaasa.
Alesa Zac 19 oli selline "lõdva" pöid.
Kõik mtb kummid seitsme aasta jooksul olen maha saanud ühe heebliga, aga saladus peitub natuke selles, et olen kogu see aeg olnud Mavicu klient. Pöiast oleneb 70%, kui lihtsalt kumm maha tuleb. Ülejäänud siis kummist endast. Hetkel käivad kaks paari kumme puht ilma heeblita maha, käte jõul.erko kirjutas:Alvaro, pean sinu käest hakkama kummi vahetamise tunde võtma. Olen siiani kasutanud alati kolme heeblit ning iga kord nuputanud, et mis imemoodi saaks ainult ühega hakkama. Kõik oma kummivahetused olen siiani teinud rahulikes oludes, ei kujuta ette kuidas see võiks toimuda võistlustel, kus ise hingledad nagu auruvedur ning väliskumm, pöid ja kõik muu mudaga kaetud on.
Maanteerattal on vähe teine lugu, seal on ühe heebliga nats rohkem punnitamist, aga saab hakkama. Võibolla kahega saaks kiiremini.
Krt küll, ma olen kah ikka täielik lammas. Ma olen pidevalt krt nüridaks käiatud kruvikeerajaga kummi maha võtnud. Olen sada korda kuulnud sõna "kummiheebel" aga mina lammas ei teadnud milleks seda kasutatakse. Ma väga tänan teid. Ostan kohe täna (ilmselt lähen sääriseid ostma) ballooni ja heeblid ära.
Tänan veelkord.
Tänan veelkord.
Viimati muutis P, 01. 09. 2004. 16:37, muudetud 1 kord.
kui tihti sul ikka 2 kummi ühel võistlusel läheb? ja kui lähebki, siis mis parata läheb 1 võistlus metsa, aga pigem see kui igal võistlusel kaotad natuke mingi krempli kaasas tassimisest...[/quote]
Ega tihti ei lähegi, kaks sisekummi raban kaasa siis kui all mõni õhem kumm ja rada selline kus suurem risk kummi lõhkuda. Kuna väike käsipump on raami küljes ja multitool koos eeblite ja C02 sadulakotis siis kõige ebamugavamaks ikkagi osutub kummi tassimine tagataskus. Selge, et pakendist võetud ja hästi kokkupakitud sisekummi on mugavam taskusse toppida aga kombeks on saanud enne võistlust sisekummi kontrollida e. siis täis pumbata. UST jooksudega sõidule minnes nodikoorem väheneb sisekummi ja väikese käsipumba arvelt, lisandub aga vaht.
P.S. rahulikes tingimustes saan ka ilma heebliteta kummi maha, võistlustingimustes kus käed higised, velg ja kumm kas mudane või märg näppudele lootma ei jää . Kolm heeblit ikka sellepärast, et vähendada riski sisekumm lõhkuda montaa?i käigus ja üldse tunduvad need heeblid kõige vähem segav element olema, kas on neid üks või kolm erilist vahet pole.
Ega tihti ei lähegi, kaks sisekummi raban kaasa siis kui all mõni õhem kumm ja rada selline kus suurem risk kummi lõhkuda. Kuna väike käsipump on raami küljes ja multitool koos eeblite ja C02 sadulakotis siis kõige ebamugavamaks ikkagi osutub kummi tassimine tagataskus. Selge, et pakendist võetud ja hästi kokkupakitud sisekummi on mugavam taskusse toppida aga kombeks on saanud enne võistlust sisekummi kontrollida e. siis täis pumbata. UST jooksudega sõidule minnes nodikoorem väheneb sisekummi ja väikese käsipumba arvelt, lisandub aga vaht.
P.S. rahulikes tingimustes saan ka ilma heebliteta kummi maha, võistlustingimustes kus käed higised, velg ja kumm kas mudane või märg näppudele lootma ei jää . Kolm heeblit ikka sellepärast, et vähendada riski sisekumm lõhkuda montaa?i käigus ja üldse tunduvad need heeblid kõige vähem segav element olema, kas on neid üks või kolm erilist vahet pole.
Kas kasutad keermeta ballooni?Alvaro kirjutas: Mina lisan Kirsa komplektile teise CO2 ballooni (2.0 kummi ei saa isegi suurema ballooniga korralikku rõhku), kuid pole kunagi üle ühe heebli kasutanud.
Ise olen SKS keermega (ja selle keeretava reguleerimiskraaniga, mis ei lase liiga äkilist "pauku" lasta) ballooniga 2,0 baigikummi täiesti sõidetava rõhu saanud. Pärast kodus mõõtsin ära - 3,6 bari näitas.
Ja mnt. kummi (nii näpu järgi, mõõtnud pole) 7 bari lööb küll sisse.
Seega varubaloonist olen loobunud.
Imelik. Ühest suurest balloonist (vist oli 16g) keermeta SKS pumbast lööb mul maantekummi põhim. lõhki (23 laius), päris tühjaks lasta ballooni ei tohi.Kuldar kirjutas:Kas kasutad keermeta ballooni?
Ise olen SKS keermega (ja selle keeretava reguleerimiskraaniga, mis ei lase liiga äkilist "pauku" lasta) ballooniga 2,0 baigikummi täiesti sõidetava rõhu saanud. Pärast kodus mõõtsin ära - 3,6 bari näitas.
Ja mnt. kummi (nii näpu järgi, mõõtnud pole) 7 bari lööb küll sisse.
Seega varubaloonist olen loobunud.
Samas baigi laiale kummile üle 30-35 psi sisse ei saanud, mis on minu jaoks liiga vähe. Ja kaduma nagu sussu ei läinud.