Fox saab Eestis maaletooja.
Postitatud: 08. 03. 2006. 18:42
Endine NRP, praegune X-Sport (oli vist sedapsi) hakkab Eestisse Fox'i amorte ametlikult tooma ja tõenäoliselt ka hooldama.
See oleneb väga amordist. Kui on lämmastikuga laetud on parem ikka Foxi saata. Mingite asjade tegemine on aga isegi manuaalis juhendatud. Ainuke asi mida eraldi vaja on on KÕRGsurve amordipump (kuni 300 psi).matts kirjutas:... ja millal siis amort näpu vahel hooldusesse minna võib, kas on teada?
Ja kui jutuks läks, siis kus koduvabariigis hetkel üldse Foxi hooldada saab? Endal see teema just päevakorral.
ja kuidas hooldus läks?Rivo kirjutas:Endine NRP, praegune X-Sport (oli vist sedapsi) hakkab Eestisse Fox'i amorte ametlikult tooma ja tõenäoliselt ka hooldama.
Pole hooldanud. Aga viimase kontakti põhjal ei raatsi seda asja ka nendega ajada. Hinnaks spekuleeriti orienteeruvalt 1000.- ringis. Tuleb oluliselt soodsam, kui ise vajalikud tihendid ja õli tellida, ning ise hooldus ette võtta.Kuldar kirjutas: ja kuidas hooldus läks?
Kui kaua see Riias hoolduse tegemine aega võttis?
Kas tehakse kogu hoolduseks ettenähtud kulumaterjalide pakett või vahetatakse ainult see, mida klient soovib?
Mina tegin oma F80X fork-ile ise hoolduse. Jupid tellisin Soomest ja kokku läks raha ca 900 EEK juppide/õli näol. Põhimõtteliselt polnud see lahti-kokku hooldus eriline raketiteadus. Ainuke spetsvõti oli 26 mm padrun.Rivo kirjutas:Pole hooldanud. Aga viimase kontakti põhjal ei raatsi seda asja ka nendega ajada. Hinnaks spekuleeriti orienteeruvalt 1000.- ringis. Tuleb oluliselt soodsam, kui ise vajalikud tihendid ja õli tellida, ning ise hooldus ette võtta.Kuldar kirjutas: ja kuidas hooldus läks?
Kui kaua see Riias hoolduse tegemine aega võttis?
Kas tehakse kogu hoolduseks ettenähtud kulumaterjalide pakett või vahetatakse ainult see, mida klient soovib?
Ja mina ei saa nendest aru, kes ennast ise petta tahavad. Kilol ja sajal grammil on ikka nii suur vahe, et neid on kole raske segamini ajada.........matukas kirjutas:Ja mis kaalu puutub, siis enne amorti jäiga alukahvliga polnud ratas väga palju kergem. Ma ei saa aru nendest, kes mingit 100 g taga ajavad. Minu jaoks on palju olulisem faktor jupi vastupidavus.
tegemist on foxi ideoloogiaga. nende meelest ei pea sõitja tegelema sõidu ajal amordi lukustamisega ja pole vaja ka mingeid lisakaableid ja vidinaid lenksule (mis ka mulle meeldib). parim on see kui selle töö teeb ära amort ise ja seetõttu promovad nad oma iselukustuvat X seeriat.Kuldar kirjutas:nagu näha,
pole ka värskelt üllitatud Fox 2007 ülevaates näha xc esiamortidel lenksulukku ... kadestamisväärt järjekindlus.
siin peitubki tõde, sest foxi fännid ei ajagi kaalu taga. fox on maailmas hinnatud kui üks jäigemaid ja parima tomivusega amorte tänu millele muutub ka ratta juhitavus täpsemaks.matukas kirjutas: Ja mis kaalu puutub, siis enne amorti jäiga alukahvliga polnud ratas väga palju kergem. Ma ei saa aru nendest, kes mingit 100 g taga ajavad. Minu jaoks on palju olulisem faktor jupi vastupidavus.