1. leht 1-st

Fox saab Eestis maaletooja.

Postitatud: 08. 03. 2006. 18:42
Postitas Rivo
Endine NRP, praegune X-Sport (oli vist sedapsi) hakkab Eestisse Fox'i amorte ametlikult tooma ja tõenäoliselt ka hooldama.

Postitatud: 08. 03. 2006. 19:00
Postitas matts
... ja millal siis amort näpu vahel hooldusesse minna võib, kas on teada?

Ja kui jutuks läks, siis kus koduvabariigis hetkel üldse Foxi hooldada saab? Endal see teema just päevakorral.

Postitatud: 08. 03. 2006. 21:02
Postitas Arbo
mõni, ka siin foorumis aktiivne, pidi ise kodus hooldama ja jõuab sellest hoolimata isegi kiiresti sõita

Postitatud: 08. 03. 2006. 21:04
Postitas Rivo
Konkreetselt juttu polnud. Ilmselt siis, kui tehnik saanud Fox'i poolt koolituse, spets tööriistad, mingid lihtsamad kulumaterjalid jne.
Minu amordi on siiani lahti võtnud A&T Spordist (Tallinn, Mustamäe tee) Veiko.

Postitatud: 09. 03. 2006. 09:47
Postitas Villem T
matts kirjutas:... ja millal siis amort näpu vahel hooldusesse minna võib, kas on teada?

Ja kui jutuks läks, siis kus koduvabariigis hetkel üldse Foxi hooldada saab? Endal see teema just päevakorral.
See oleneb väga amordist. Kui on lämmastikuga laetud on parem ikka Foxi saata. Mingite asjade tegemine on aga isegi manuaalis juhendatud. Ainuke asi mida eraldi vaja on on KÕRGsurve amordipump (kuni 300 psi).

Postitatud: 09. 03. 2006. 23:04
Postitas wildrover
Pole paha uudis. Loodetavasti saavad sellid sellega hakkama ja hoiavad endal sees korraliku laoseisu(kust vanad osade liikuvuse kohta infi saavad, muidugi ei tea....)

See on iga tehnilise vidina puhul nii - mõned asjad saad põlve otsas valmis meisterdada, mõnedega pead servist tüütama :)

Postitatud: 19. 04. 2006. 15:32
Postitas Kuldar
nagu näha,
pole ka värskelt üllitatud Fox 2007 ülevaates näha xc esiamortidel lenksulukku ... kadestamisväärt järjekindlus.
(ok, raamiamortidele on remote lockout võimalus juba paar-kolm aastat olemas olnud)
jääb üle ainult loota, et F80X ja F100X weight around 3,4lbs (1,54kg) ei ole samasuguse järjekindlusega ca 1,67...1,70 kg.

Re: Fox saab Eestis maaletooja.

Postitatud: 20. 08. 2006. 10:47
Postitas Kuldar
Rivo kirjutas:Endine NRP, praegune X-Sport (oli vist sedapsi) hakkab Eestisse Fox'i amorte ametlikult tooma ja tõenäoliselt ka hooldama.
ja kuidas hooldus läks?
Kui kaua see Riias hoolduse tegemine aega võttis?
Kas tehakse kogu hoolduseks ettenähtud kulumaterjalide pakett või vahetatakse ainult see, mida klient soovib?

Re: Fox saab Eestis maaletooja.

Postitatud: 20. 08. 2006. 18:24
Postitas Rivo
Kuldar kirjutas: ja kuidas hooldus läks?
Kui kaua see Riias hoolduse tegemine aega võttis?
Kas tehakse kogu hoolduseks ettenähtud kulumaterjalide pakett või vahetatakse ainult see, mida klient soovib?
Pole hooldanud. Aga viimase kontakti põhjal ei raatsi seda asja ka nendega ajada. Hinnaks spekuleeriti orienteeruvalt 1000.- ringis. Tuleb oluliselt soodsam, kui ise vajalikud tihendid ja õli tellida, ning ise hooldus ette võtta.

Re: Fox saab Eestis maaletooja.

Postitatud: 20. 08. 2006. 19:48
Postitas matukas
Rivo kirjutas:
Kuldar kirjutas: ja kuidas hooldus läks?
Kui kaua see Riias hoolduse tegemine aega võttis?
Kas tehakse kogu hoolduseks ettenähtud kulumaterjalide pakett või vahetatakse ainult see, mida klient soovib?
Pole hooldanud. Aga viimase kontakti põhjal ei raatsi seda asja ka nendega ajada. Hinnaks spekuleeriti orienteeruvalt 1000.- ringis. Tuleb oluliselt soodsam, kui ise vajalikud tihendid ja õli tellida, ning ise hooldus ette võtta.
Mina tegin oma F80X fork-ile ise hoolduse. Jupid tellisin Soomest ja kokku läks raha ca 900 EEK juppide/õli näol. Põhimõtteliselt polnud see lahti-kokku hooldus eriline raketiteadus. Ainuke spetsvõti oli 26 mm padrun.

Ja mis kaalu puutub, siis enne amorti jäiga alukahvliga polnud ratas väga palju kergem. Ma ei saa aru nendest, kes mingit 100 g taga ajavad. Minu jaoks on palju olulisem faktor jupi vastupidavus.

Re: Fox saab Eestis maaletooja.

Postitatud: 21. 08. 2006. 07:51
Postitas Alvaro
matukas kirjutas:Ja mis kaalu puutub, siis enne amorti jäiga alukahvliga polnud ratas väga palju kergem. Ma ei saa aru nendest, kes mingit 100 g taga ajavad. Minu jaoks on palju olulisem faktor jupi vastupidavus.
Ja mina ei saa nendest aru, kes ennast ise petta tahavad. Kilol ja sajal grammil on ikka nii suur vahe, et neid on kole raske segamini ajada.........
Offtopic nagu tavaliselt

Postitatud: 21. 08. 2006. 15:16
Postitas tarmo
Kuldar kirjutas:nagu näha,
pole ka värskelt üllitatud Fox 2007 ülevaates näha xc esiamortidel lenksulukku ... kadestamisväärt järjekindlus.
tegemist on foxi ideoloogiaga. nende meelest ei pea sõitja tegelema sõidu ajal amordi lukustamisega ja pole vaja ka mingeid lisakaableid ja vidinaid lenksule (mis ka mulle meeldib). parim on see kui selle töö teeb ära amort ise ja seetõttu promovad nad oma iselukustuvat X seeriat.
paljudele sõitjatele siiski ei meeldi kui amort nende eest otsustab. need sõidavadki manitou, rs vm-ga. vist kisub hoolduse teemast välja... :oops:

Re: Fox saab Eestis maaletooja.

Postitatud: 21. 08. 2006. 15:23
Postitas tarmo
matukas kirjutas: Ja mis kaalu puutub, siis enne amorti jäiga alukahvliga polnud ratas väga palju kergem. Ma ei saa aru nendest, kes mingit 100 g taga ajavad. Minu jaoks on palju olulisem faktor jupi vastupidavus.
siin peitubki tõde, sest foxi fännid ei ajagi kaalu taga. fox on maailmas hinnatud kui üks jäigemaid ja parima tomivusega amorte tänu millele muutub ka ratta juhitavus täpsemaks. :idea: