1. leht 1-st
amort "kolksub"
Postitatud: 01. 05. 2006. 17:48
Postitas Alx33
Mul on RST amort sõitnud ca 700km ning kui näiteks mingist madalast äärekivist alla sõita siis teeb mingi kolksu. Amort põhja ei käi ning loksu tal ka sees ei ole. Olen vahest liugpindasid puhastanud ja õlitanud ka. Milles võib asi olla?
Postitatud: 01. 05. 2006. 18:16
Postitas AndreK
Mis vahet seal on mis seda põhjustab - ise sa seda nagunii korda teha ei oska. Säästa teisi sellistest postitustest ja suundu lähimasse rattaremondi töökotta.
amort "kolksub"
Postitatud: 01. 05. 2006. 19:08
Postitas Veiko V
Oli sama teema omal rattal ja häiris väga ning sain ainu lahenduse vahetasin amordi ära nüüd need mured mödas pole amordi spets aga need amordid pididki just niimodi kolksuma. (Nii väideti Veloplusis). Jõudu sulle siis
Postitatud: 01. 05. 2006. 20:17
Postitas Albert
Mul kolksus RST Aerosa senikaua, kui kaelakausid said kokkupoole tõmmatud :o).
Proovi järgi, ehk see viga nii lihtne ongi.
Postitatud: 01. 05. 2006. 21:02
Postitas Rings
AndreK kirjutas:Mis vahet seal on mis seda põhjustab - ise sa seda nagunii korda teha ei oska. Säästa teisi sellistest postitustest ja suundu lähimasse rattaremondi töökotta.
Küsimus mode(de)le - kas foorum pole just koht, kus sedalaadi küsimustele vastust saada? Põhimõtteliselt võiks 50% velo.clubbers postituste kohta sellist verist vahtu suust välja ajada.
Kaelakausid (või kuidas iganes seda kahvlist lähtuva vertikaalse toru raami külge kinnitamise kohta nimetatakse) on mul endalgi kergelt pingutamist vajanud, aga minul andis loks pigem pidurdades tunda.
Postitatud: 01. 05. 2006. 21:14
Postitas Mati
Rings kirjutas:...Kaelakausid (või kuidas iganes seda kahvlist lähtuva vertikaalse toru raami külge kinnitamise kohta nimetatakse) on mul endalgi kergelt pingutamist vajanud, aga minul andis loks pigem pidurdades tunda.
kaelakausside lõtk tuleb mh ka pidurdades ilmsiks .... sul vist mõistlik asi viia hooldusesse...
Postitatud: 01. 05. 2006. 21:27
Postitas Alx33
Ma nats pingutasin neid kaelakausse
Homme proovin sõita kui ikka kolksub siis viin garantiisse
Aga kui ma ta nüüd garantiise viin, siis kuidas ma mehaanikule näitan, et ta kolksub, kolksu on kuulda ainult sõites, koha peal seda ei ole kuulda
Postitatud: 01. 05. 2006. 22:01
Postitas AndreK
Alx33 kirjutas:Aga kui ma ta nüüd garantiise viin, siis kuidas ma mehaanikule näitan, et ta kolksub, kolksu on kuulda ainult sõites, koha peal seda ei ole kuulda
Pakun, et ta proovib su rattaga sõitta
Rings kirjutas:Küsimus mode(de)le - kas foorum pole just koht, kus sedalaadi küsimustele vastust saada? Põhimõtteliselt võiks 50% velo.clubbers postituste kohta sellist verist vahtu suust välja ajada.
Postitused a?la mul midagi kolksub, mis ma nüüd teen ja olen WC?s ilge häda on, kuidas peaks edasi toimima, on just need teemad mille üle võiks lausa tunde arutada.
Postitatud: 02. 05. 2006. 08:06
Postitas erikr
Rings kirjutas:AndreK kirjutas:Mis vahet seal on mis seda põhjustab - ise sa seda nagunii korda teha ei oska. Säästa teisi sellistest postitustest ja suundu lähimasse rattaremondi töökotta.
Küsimus mode(de)le - kas foorum pole just koht, kus sedalaadi küsimustele vastust saada? Põhimõtteliselt võiks 50% velo.clubbers postituste kohta sellist verist vahtu suust välja ajada.
probleem on selles, et sedalaadi küsimustele ei saa kusagilt mõistlikke vastuseid. ka siit foorumist mitte. kui ei suuda juba probleemi täpsemalt kirjeldada (koos senise rikkeotsingu käigu kirjeldusega) siis on ka selge, et ei ole lootustki küsijal viga ise ära parandada. jääbki universaalne soovitus - vii asjatundjate kätte.
Postitatud: 05. 05. 2006. 18:25
Postitas Alx33
Viisin täna garantiisse ning seal öeldiet see on normaalne
Postitatud: 05. 05. 2006. 21:06
Postitas urmo
Mingi suvalise odava (RST) amordi puhul ongi see normaalne.
Postitatud: 05. 05. 2006. 21:26
Postitas fax
Enda RST-CT com II (oli vist) kolksus ka nii öelda rakendumisel. Oma kolksust sain lahti siis kui suhtlesin natukene tõsisemalt nende nii nimetatud amordi õlgade pingutuskruvidega (keski võiks miski parema sellekohase väljendi minu terminoloogiasse anda). Iva oli siis selles ilmselt, et lahtikeeramisel lugesin pöörded kokku ja oli miski 1/2 või 3/4 pööret erinevust. Kokku keeramisel siis keerasin piinliku täpsusega mõlemaltpoolt võrdselt ja keerasin tegelt ka jäikust juurde, kuna amort rakendus liialt tihti nii et põhja välja lõi..