ketiga jama

Remont ja hooldus
Vasta
biker speed
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 02. 10. 2005. 09:48

ketiga jama

Postitus Postitas biker speed » 12. 05. 2006. 16:00

Asi selles et täna panin rattale keti peale,kett on needi varjandiga et lööd kokku aga algul ei saanud aru et lõvva aga nüüd tuleb välja et ikka vist on sest viskab üle.Asi ei saa olla ka kassetis või keskjooksus kuna need uued!
aga ma ei saa ju lüli ise ara võtta siit ka küsimus et kas ratta poes saaks lasta neil ühe või kaks lüli vahelt ara võtta??


ette tänades Janar 8)

Kasutaja avatar
fax
Rattur
Postitusi: 157
Liitunud: 09. 09. 2004. 01:50

Postitus Postitas fax » 12. 05. 2006. 16:08

Jah saab küll.. (eeldus et rattapoes on neil ketivõti ikka olemas )
Aga ennem kui uus kett peale pannakse tehakse see ikka parajaks kah, sest vaikimisi on kett natukene liiga pikk..
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 12. 05. 2006. 16:37

Nii väikese asja pärast poodi minna küll ei maksa. Olen ketti maha võtnud ja lülisid vahelt välja võtnud korduvalt järgmist tehnoloogiat kasutades:
1) Mingile kõvale ja tasasele alusele (nt telliskivile) tuleb panna mutter.
2) Mutri peale keti vastav lüli.
3) Kärn panna vastu keti hülssi (või kuidas seda asja nimetatakse, mis lülisid koos hoiab).
4) Paar korda haamriga lüüa.
5) Seejärel keti hülss välja keerata. Selleks on vaja spetsiaalset instrumenti, mille ostsin mõne aasta eest Rademarist - maksis alla 200 kr.

biker speed
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 02. 10. 2005. 09:48

Postitus Postitas biker speed » 12. 05. 2006. 17:05

Andri kirjutas:Nii väikese asja pärast poodi minna küll ei maksa. Olen ketti maha võtnud ja lülisid vahelt välja võtnud korduvalt järgmist tehnoloogiat kasutades:
1) Mingile kõvale ja tasasele alusele (nt telliskivile) tuleb panna mutter.
2) Mutri peale keti vastav lüli.
3) Kärn panna vastu keti hülssi (või kuidas seda asja nimetatakse, mis lülisid koos hoiab).
4) Paar korda haamriga lüüa.
5) Seejärel keti hülss välja keerata. Selleks on vaja spetsiaalset instrumenti, mille ostsin mõne aasta eest Rademarist - maksis alla 200 kr.
ma ei tea ma ei julge ise jamama haktata viin homme poodi loodan et neil on keti võti aga jh tänx ikka abi eest :wink:

biker speed
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 02. 10. 2005. 09:48

Postitus Postitas biker speed » 12. 05. 2006. 17:15

tegelt on üks mure veel kui pidurdan sis nagu tross ei lähe tagsi jääb niisama lõdvalt ma ei saa aru kas ta jääb kuskile kinni või mis ma jamasin mega kaua ikka tulemust ei ole ei tea mis edasi teha?? :cry:

Kasutaja avatar
tarts
Rattur
Postitusi: 391
Liitunud: 17. 05. 2004. 12:05

Postitus Postitas tarts » 12. 05. 2006. 18:35

Sul on kas:
a) pidur pukside külge "kinni kuivanud" - abiks on pukside õlitamise operatsioon (ketiõli on hea küll);
b) trossikõrid hapuks läinud ja siin aitab jälle kas ketiõli või kõride vahetus;
c) pidurid loksuvad loomuliku kulumise tõttu kõvasti pukside küljes nii, et õlitamisest enam tolku ei ole - abiks on jälle lihtsalt nende vahetamine värske kraami vastu.
Viimati muutis tarts, 12. 05. 2006. 19:22, muudetud 1 kord.

biker speed
Rattur
Postitusi: 51
Liitunud: 02. 10. 2005. 09:48

Postitus Postitas biker speed » 12. 05. 2006. 18:44

tarts kirjutas:Sul on kas:
a) pidur pukside külge "kinni kuivanud" - abiks on pukside õlitamise operatsioon (ketiõli on hea küll);
b) trossikõrid hapuks läinud ja siin aitab jälle kas ketiõli või kõride vahetus.

aa ok ei täna panin uued kõrid aga õli valjant on hea proovin kindlasti tänan!! :wink:

Kasutaja avatar
fax
Rattur
Postitusi: 157
Liitunud: 09. 09. 2004. 01:50

Postitus Postitas fax » 12. 05. 2006. 22:17

Ma loodan, et sa õmblusmasina- või mootoriõli ei pane..
Kui trossidele õli paned siis peale õlitamist tõmba nad kaltsuga puhtaks, et õli prahti haakima ei hakkaks.
Piduriõlgade/hoobade määrimiseks siis loomulikult miski paksem määre, v.a. piduriklotsi ja pöia vahele jääv pind :)
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?

Miki-Hiir
Rattur
Postitusi: 264
Liitunud: 12. 04. 2005. 09:41

Postitus Postitas Miki-Hiir » 15. 05. 2006. 08:38

tarts kirjutas:Sul on kas:
a) pidur pukside külge "kinni kuivanud" - abiks on pukside õlitamise operatsioon (ketiõli on hea küll);
b) trossikõrid hapuks läinud ja siin aitab jälle kas ketiõli või kõride vahetus;
c) pidurid loksuvad loomuliku kulumise tõttu kõvasti pukside küljes nii, et õlitamisest enam tolku ei ole - abiks on jälle lihtsalt nende vahetamine värske kraami vastu.
d) trossil mõni kiud puru ja turritab

Vasta

Mine “Hooldus”