1. leht 2-st

Tagakäikari litrid

Postitatud: 02. 04. 2003. 11:31
Postitas erikr
selline küsimus: kui kaua teil tagakäikari G-pulley (guiding pulley, ülemine litter) vastu on pidanud? mul XT tagakäikar sõitnud miski 2500 km ja litril teljesuunaline lõtk mingi 0,7 mm või rohkemgi. samas on hambad veel kulumata. tagavahetus ragiseb ja on kõva viivitusega. alumine litter viimase peale korras. ametlikult neid muidugi omavahel vahetada ei tohi...
trossi regullimine asja ei parandanud.

litrid

Postitatud: 02. 04. 2003. 11:46
Postitas UrmasL
No minul suri alumine litter (see kinnisel laagril) 5000km peal ära. Lõtku ei täheldanud. Hambad lihtsalt olid juba kulunud. Ülemine litter see, mis on keraamilise puksi otsas käib siiani ja pole kulunud. Lõtku pole proovinud aga käiguvahetus toimib ilusti.

Kusjuures originaalitrid on sigakallid. Kui ma läksin vana litter näpus uut ostma siis mulle seda õiget XT alumist (kinnisel laagril) ei leitudki. Keraamilise puksi otsas istuv aga oleks maksnud midagi üle 300 eek!!! Ostsin siis tavalise metallpuksil litri 40 eek eest ja on siiani väga hästi käinud. Tegelt mulle tundubki, et kõik need kinnistel laagritel haitek pulley'd on lihtsalt üks vahend sõitjate käest papi välja pumpamiseks. Tavaline puksiga litter käib väga hästi ja veereb palju paremini. Tal on ehk natuke suurem lõtk sees ja vajab tihemat puhastamist aga 10x kallima litri hinnavahe ei ole mingil juhul õigustatud

Aga omavahel litrite vahetamisest ei tohiks teoreetiliselt midagi hullu juhtuda.

Urmas

Postitatud: 02. 04. 2003. 13:01
Postitas tarmo
ülemiste ja alumiste litrite omavahelisel vahetamisel küll mingit probleemi ei teki. kui ma esimest korda litreid vahetades püüdsin ka ülemisi ja alumisi eraldi vaadata, siis nüüdseks olen käega löönud sellele. ka müüja ei suutnud mulle selgeks teha mis vahe nendel on. samuti pole raatsinud orig. xt litreid osta, olen ostnud lx omi. kas keegi üldse teeb silmaga vahet uue litri puhul, kumb on alumine ja kumb ülemine? üks on õhem vist ristlõikes? läbisõitu litri puhul ei mäleta. vist olen hooaja jooksul paari vahetanud. ehk siis 5-6000 km tagant.

Postitatud: 02. 04. 2003. 13:08
Postitas erikr
velosiped kirjutas:.....snip....snip...kas keegi üldse teeb silmaga vahet uue litri puhul, kumb on alumine ja kumb ülemine? üks on õhem vist ristlõikes? läbisõitu litri puhul ei mäleta. vist olen hooaja jooksul paari vahetanud. ehk siis 5-6000 km tagant.
jep, alumine on õhem ja XT puhul täislaagril, ülemise peale on kirjutatud G pulley ja see on keraamilisel puksil

veel litritest

Postitatud: 07. 04. 2003. 12:22
Postitas tarmo
urmas, sul on vist xt tagakäikar? proble on selles, et xtr-i kasutajad ei saa neid odavaid 40.- litreid kasutada, kuna nende ristilõige on laiem ja nad ei mahu käikari vahele. kinnise laagriga lx on esimene sobilik, mida saada on.
alljärgnev on kommertstekst:
velo+ lx litter 80.-

panin veel tähele et odav litter laperdab külgsuunas puksi peal liialt. kas selline asi ei mõjuta käiguvahetus täpsust?

Re: veel litritest

Postitatud: 07. 04. 2003. 12:42
Postitas erikr
velosiped kirjutas:....

panin veel tähele et odav litter laperdab külgsuunas puksi peal liialt. kas selline asi ei mõjuta käiguvahetus täpsust?
sellepärast ma teema üles võtsingi, et G-pulley mul hirmsasti laperdab ja trossi pinge reguleerimisega asi paika ei taha minna.

xt vahetaja litrid

Postitatud: 07. 04. 2003. 17:51
Postitas UrmasL
Nii, vaatasin järgi. Alumine mille vahetasin odava 40.- litri vastu laperdab tõesti. Samas ei ole täheldanud, et käiguvahetus kuidagi uimasem oleks. Võibolla kui originaal panna siis läheb paremaks. Ülemine, mis on originaal ja keraamilise puksi peal liigub üsna märgatavalt ristipidi oma telje peal. Go figure....

Litrid

Postitatud: 08. 04. 2003. 16:22
Postitas huko
Soovitan soojalt :roll: Tacx'i litrite ostmist. Jääb igasugune puhastamine peale poriseid ilmu ära. Kuullaager on kuullaager :!: :shock:
Tacx litrid

Seda kas Eestis müüakse, ei tea, aga Helsingis on päris mitmes kohas ja news:ee.hobi.velo on kohe-kohe minemas tellimus bike-discount netipoodi, seal täitsa saadaval! :wink:

Re: Litrid

Postitatud: 08. 04. 2003. 16:55
Postitas erikr
huko kirjutas:Soovitan soojalt :roll: Tacx'i litrite ostmist. Jääb igasugune puhastamine peale poriseid ilmu ära. Kuullaager on kuullaager :!: :shock:
Tacx litrid

Seda kas Eestis müüakse, ei tea, aga Helsingis on päris mitmes kohas ja news:ee.hobi.velo on kohe-kohe minemas tellimus bike-discount netipoodi, seal täitsa saadaval! :wink:
mul ootavad tacxid oma järge, 1 kompl olemas. küsimus oli rohkem sinna suunatud, et paljukest need originaalid siis vastu peavad

Postitatud: 09. 04. 2003. 09:15
Postitas mart
Tacx?i litrite kohta arvaks mõni kohalik shimi müüja, et nood ju pole *standardsed*
http://www.living-room.org/bikepeople/lies.htm
leiate julgustava loo rattavenna seiklustest, kui ta otsustas oma *standartsed* jupid asendada *mittestandardsetega*
Kui aega/tahtmist/keeleoskust, siis bikepeople topikust leiab veel väärt lugusid: näiteks ketimäärde valimisest/tegemisest (The Lubes Blues, Baby)

Postitatud: 15. 04. 2003. 15:44
Postitas Rom
et siis selline lugu,
Tagumine vahetaja Deore (üle 3000km.) ei viitsi ennast enam liigutada nii kui vaja ja mõtlesin et vahetaks littrid ära kuna ülemine loksus külgsuunas tugevalt, et Urmase sõnul pidi olukorda parandama, no läksin Viljandi Havai poodi ja küsisin littreid, olid täitsa olemas 40 eeku tk.ja kirjadega altus kuni stx, kuna ise ennem enda omi lähedalt ei vaadanud siis mõtlesin et stx ju peaks vana deore olema ning võtsin ära kuna müüja kah miskit muud ei osanud kosta. Lähen siis neid külge panema ja mis selgub et need on paksemad ning 10 hambaga kuid peaksid olema 11-ga, proovisin ja ei lähe need ka Aliviole.
viisin siis poodi tagasi ja otsisime tervest havai ketist kuid eraldi Deorele
litreid ei olegi :( ,olid keraamilise puksiga LX kuni XTR 180 eeki /tk.
Velosiped küsis mis on ülemise ja alumise vahe..........ülemisel litrile on fikseeritud metallpuks mille sees jookseb teine äravõetav, alumisel on ainult üks puks mis jookseb litri plasti peal.
Lõtk.......mõtlesin et kontrollin kui suur on lõtk teistel vahetajatel ja oh üllatust teise ratta mõned km. sõitnud XTR-il oli lõtk külgsuunas veel suurem :shock: ........no ei andud kohe rahu ,juba mõtlesi et praak jne. Kui täna littreid tagastamas käisin lõgistasin ühe Scotti selle aasta Xtr tagavahetajat ja see loksus samamoodi...........nii et mine võta kinni mis moodi see olema peaks :?:
nüüd ei teagi kas otsida neid veel või mitte............aga käiguvahetus ujub edasi :(

Postitatud: 15. 04. 2003. 15:53
Postitas erikr
Rom kirjutas:et siis selline lugu, nüüd ei teagi kas otsida neid veel või mitte............aga käiguvahetus ujub edasi :(
ahjaa, mul jäi raporteerimata, et kui olin vahetanud oma XT ülemise ja alumise litri ära siis oli käiguvahetus nagu uuel rattal. üles läks nüüd see kuullaagril olev ja keraamilise puksiga teljesuunas loksuv läks alla.
mul on kodus mingid deore laiba litrid alles.
Tallinnast Rohu tänavalt Velospetsist vahest leisb stuffi. siiski soovitan helistada tallinna poodidesse ja uurida kas kellelgi ka mingeid mega9 odavaid litreid on. ErikT oleks ehk nõus sulle ühe satsi Tacxi litreid vbolla maha ärima, tellis teine meeltesegaduses 2 kompl. uuri talt asja.

Postitatud: 15. 04. 2003. 16:01
Postitas Rom
Erik aga kas see loks jäi alles kui need ümber tõstsid :?:

Postitatud: 15. 04. 2003. 16:43
Postitas erikr
Rom kirjutas:Erik aga kas see loks jäi alles kui need ümber tõstsid :?:
ei, kuullaager ise on litrisse sisse pressitud ja teatavasti korras kuullaager ei loksu

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:22
Postitas tarmo
nägin täna, et velospetsis on saadaval Taxc litrid. veeretasin näpu vahel ka korra, ilusti jooksis laagri peal. hind ainult 100.- tk, oli musta ja punast värvi.
paistab et enda lx-d mis kevadel alla krvuvisin, on omadega oeaaegu õhtal. siis peale 3500 km läbimist.

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:39
Postitas Ermo
,

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:40
Postitas UrmasL
tarmo kirjutas:nägin täna, et velospetsis on saadaval Taxc litrid. veeretasin näpu vahel ka korra, ilusti jooksis laagri peal. hind ainult 100.- tk, oli musta ja punast värvi.
paistab et enda lx-d mis kevadel alla krvuvisin, on omadega oeaaegu õhtal. siis peale 3500 km läbimist.
Minu lillasid tacx'e on osad vist juba näind. Tulid selle viimase suurtellimusega saksast 12,9 euri kahe litri eest. Põhimõtteliselt siis sama hind kui velospetsis.

Re: litrid

Postitatud: 17. 06. 2003. 12:42
Postitas priidik
:idea:

Re: litrid

Postitatud: 17. 06. 2003. 13:33
Postitas Rom
[quote="priidikJa Tartu Havai on niiiiii-niiii tühi et seal tavaliselt selliseid asju pole olemaski.[/quote]

Tartu Hawaii...........hihiiiii........kui ma küsisin deorele litreid siis tondid sukeldusid peale mõningast arupidamist leti alla ja mõne minuti pärast leidsidki midagi.....kahjuks ainult ülemised-külgsuunas liikuvad. No ma küsisin et kas alumisi kah on, siis vaadati mulle nõutult otsa ja ei osatud mulle miskit tarka öelda peale selle et mis vahet seal on :? ..... :shock: no ma ei viitsind eriti targutada kah sest ise kah päris hästi ei tea kuidas õige on ja mõtlesin et kuna 40.-eeki/tk siis võtan 2 tk, kuid nii ikka asi ei tööta ja vahetus ei suju hästi, alumine litter jookseb liiga vahetaja äärde ning kett hakkab vastu vahetaja raami käima :( .

Postitatud: 17. 06. 2003. 13:34
Postitas charlie
Tartu Extreme-s on XTR-i litrid, hind miski 480 tk. normaalne, kohe ostan...hulgim. Tartus on ikka rikkad inimesed küll, seal nii head hinnad.
ise sõitsin XT-ga 5000 km ja ei täheldanud küll mingit loksu, hambad küll veidi kulusid. praegu XTR ja eks näis kaua selle litrid vastu peavad.
kust neid Tacx`i litreid saab? vaid neti online kauplustest?

Postitatud: 17. 06. 2003. 13:41
Postitas priidik
:idea:

Re: litrid

Postitatud: 17. 06. 2003. 13:42
Postitas priidik
:idea:

Re: litrid

Postitatud: 17. 06. 2003. 14:08
Postitas Rom
priidik kirjutas:
Rom kirjutas: ..... kuna 40.-eeki/tk siis võtan 2 tk, kuid nii ikka asi ei tööta ja vahetus ei suju hästi, alumine litter jookseb liiga vahetaja äärde ning kett hakkab vastu vahetaja raami käima :( .
Ma ei tea aga tundub et need odavad on ka erineva paksusega. Kusjuures mõned on metallpuksidega ja mõned päris ilma.
Paksemad s.t veel odavamad ei mahu käikkari raamivahele ära ja on kümne hambaga ( ei tea kas on oluline arv kuid originaalis on 11tk)

Re: litrid

Postitatud: 17. 06. 2003. 14:32
Postitas erikr
Rom kirjutas: Paksemad s.t veel odavamad ei mahu käikkari raamivahele ära ja on kümne hambaga ( ei tea kas on oluline arv kuid originaalis on 11tk)
10 hammast = 8 speed
11 hamamst = 9 speed

Postitatud: 17. 06. 2003. 14:48
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 18. 06. 2004. 07:58
Postitas ron
mulle extreme spordi töökojas mees ytles et ülemine litter peabki loksuma :P kui ütlesin et oli mingi 1mm liigub asi kummaski suunas :)
see vist pole eriti õige jutt hehe

Postitatud: 18. 06. 2004. 08:58
Postitas Arbo
See on küll õige jutt. Võid ju proovida panna ülesse alumine litter ja vaadata, mis juhtuma hakkab. Heal juhul püsib siis kett ühe kindla käigu peal, siis kui chainline on täiesti otse.

Postitatud: 18. 06. 2004. 09:04
Postitas ron
Arbo kirjutas:See on küll õige jutt. Võid ju proovida panna ülesse alumine litter ja vaadata, mis juhtuma hakkab. Heal juhul püsib siis kett ühe kindla käigu peal, siis kui chainline on täiesti otse.
ok, aga palju ta nagu liikuda võib kummalegi poole, kui asi korralik on?

Postitatud: 18. 06. 2004. 11:10
Postitas Rom
ron kirjutas: ok, aga palju ta nagu liikuda võib kummalegi poole, kui asi korralik on?

kummalegi poole umb. 1mm

Postitatud: 18. 06. 2004. 12:07
Postitas tarts
Rom kirjutas:
ron kirjutas: ok, aga palju ta nagu liikuda võib kummalegi poole, kui asi korralik on?

kummalegi poole umb. 1mm
Ma olen aru saanud, et diagonaalse loksuga litter võib väiksemate koormustega isegi toimida aga kõva litrit pannes hakkab tagumisest hammakast kostma müstilisi hääli ning võimsuse kadu on meeletu. Olen küll litri mehaanika koha pealt võhik, kuid silmajärgi vaadates on oluline vahe kas litter loksub diagonaalsuunas või horisontaalsuunas 1 mm. Sellest sõltub kas kett jookseb hammakale kalde all või otse.

Postitatud: 18. 06. 2004. 12:14
Postitas erikr
tarts kirjutas: Ma olen aru saanud, et diagonaalse loksuga litter võib väiksemate koormustega isegi toimida aga kõva litrit pannes hakkab tagumisest hammakast kostma müstilisi hääli ning võimsuse kadu on meeletu. Olen küll litri mehaanika koha pealt võhik, kuid silmajärgi vaadates on oluline vahe kas litter loksub diagonaalsuunas või horisontaalsuunas 1 mm. Sellest sõltub kas kett jookseb hammakale kalde all või otse.
jutt käib ikka teljesuunalisest ehk aksiaallõtkust.

Postitatud: 18. 06. 2004. 12:19
Postitas Andres L
mis tähendab kinniste laagritega litrid?kas need laagrid on umbes taolised nagu kinniste laagritega rummudelgi?mul küll litreil selliseid asju pole :roll: vahetajaks on muidu XTR

Postitatud: 18. 06. 2004. 12:23
Postitas erikr
Andres L kirjutas:mis tähendab kinniste laagritega litrid?kas need laagrid on umbes taolised nagu kinniste laagritega rummudelgi?mul küll litreil selliseid asju pole :roll: vahetajaks on muidu XTR
jah, litri keresse on pressitud 2-poolsete katetega tavaline üherealine kuullaager. tuntumaid ootjaid tacx.
http://www.tacx.nl

Postitatud: 18. 06. 2004. 12:33
Postitas priidik
:idea:

Postitatud: 18. 06. 2004. 13:58
Postitas Andres L
erikr kirjutas:
Andres L kirjutas:mis tähendab kinniste laagritega litrid?kas need laagrid on umbes taolised nagu kinniste laagritega rummudelgi?mul küll litreil selliseid asju pole :roll: vahetajaks on muidu XTR
jah, litri keresse on pressitud 2-poolsete katetega tavaline üherealine kuullaager. tuntumaid ootjaid tacx.
http://www.tacx.nl


kas XTR litritel on ka need laagrid või kas peaksid olema? minul on sellised tavalised seal,st et mingeid laagreid pole

Postitatud: 18. 06. 2004. 14:02
Postitas kalev
priidik kirjutas:Tacx on väga hea. Panin need baigile ja drivetraini vabakäik tagurpidi vändates läks oi-oi kui palju paremaks. Tahtsin neid ka maantekale panna aga kohalikest poodidest on kõik ära ostetud.
Endal sama mure, et olen otsinud Eesti poodidest juba pikemat aega Tacx litreid ja mitte kusagil pole. Reeglina lisatakse veel, et ei tule ka. :( Hakka või kusagilt tellima.

Postitatud: 18. 06. 2004. 14:11
Postitas Mati
Kuna pole kunagi pidanud litritega jändama, st neid ostma eraldi, siis võin ajada jama, aga kas SRAM'i litrid ei sobi? Need ka laagritega, vähemalt 7.0-l. Probleeme pole nendega olnud.

Postitatud: 12. 05. 2005. 14:48
Postitas Kristiano
..Deore-l on litrite ümberpaigutamisel selged defektid. Kett raksub isegi ja ei vaheta hästi. Ma panin valesti peale puhastamist tagasi ning peale 10 km lendasid litrid laiali.(ei tea kas unustasin korralikult kinnitada või tulid ise lahti). Seibid v(laagri kausid..) kadusid ülemiselt, eraldi neid kausse saadaval pole, sain 75,-eest uue litri Pirita poest.

Postitatud: 18. 05. 2005. 17:47
Postitas Kristiano
tekkis küsimus, et kas litrite ja kausside vahele ka mingit määret pannakse v. on nad määrdevabad. Kui peaks määrima, siis millisega: paksu(laagrite), keskmist(keti), silikoni...?

Postitatud: 18. 05. 2005. 19:37
Postitas Vallo
Kristiano kirjutas:tekkis küsimus, et kas litrite ja kausside vahele ka mingit määret pannakse v. on nad määrdevabad. Kui peaks määrima, siis millisega: paksu(laagrite), keskmist(keti), silikoni...?
Deore litrid on puksidega, seal pole kausse. Kummalegi poole litrit käivad plekist katted peale. Ma
määrin paksu määrdega, see on eriti talvel vajalik, sest soolalöga peseb muidu kergesti määrde
välja ja ajab puksid rooste.

Postitatud: 18. 05. 2005. 20:13
Postitas Kristiano
plekist katted ongi ju omamoodi kausid, kuhu puksid(võll otsapidi) vastu käib. paks määre võtab jälle kergemini sodi külge.võibolla sobiks sinna paremini keti õli suvel.

Postitatud: 19. 05. 2005. 08:48
Postitas paa
ei sinna pane ikka paksemat määret, näiteks nn. tavotti või kaasaegsema nimega "laagri vaseliini". Ta ta ei lase vett ja muud löga hõõrdepindade vahele nii kergesti kui vedel määre. Seda enam, et tegu on saale, mitte laagriga.

Re: litrid

Postitatud: 26. 08. 2005. 12:33
Postitas brg
erikr kirjutas: 10 hammast = 8 speed
11 hamamst = 9 speed
Kas see tähendab, et tehes 24-käigulisest 27-käiguline, tuleks litrid ka vahetada? Loogiliselt tuletades => peaks siis 21 ja 24-käigulise vahe samalaadne olema (erineva hammaste arvuga litter)?

Re: litrid

Postitatud: 26. 08. 2005. 13:03
Postitas mart
brg kirjutas: Kas see tähendab, et tehes 24-käigulisest 27-käiguline, tuleks litrid ka vahetada? Loogiliselt tuletades => peaks siis 21 ja 24-käigulise vahe samalaadne olema (erineva hammaste arvuga litter)?
Loe HÄSTI hoolikalt pakendi ja pildialust texti, siis arutame edasi:
album_page.php?pic_id=1916

Re: litrid

Postitatud: 26. 08. 2005. 14:03
Postitas brg
mart kirjutas:
brg kirjutas: Kas see tähendab, et tehes 24-käigulisest 27-käiguline, tuleks litrid ka vahetada? Loogiliselt tuletades => peaks siis 21 ja 24-käigulise vahe samalaadne olema (erineva hammaste arvuga litter)?
Loe HÄSTI hoolikalt pakendi ja pildialust texti, siis arutame edasi:
album_page.php?pic_id=1916
No selle järgi pole hammaste arvul vahet, vahe on litri laiuses.

Probleem, selles et vahetasin 7-se tirriga tagaratta (14-28T) 8-se kassetiga ratta vastu (11-32T) + shifter 7-->8 ning kett ei jookse paari väiksema hammaka peal kuigi sujuvalt, käiguvahetus ise on OK. Vaatasin enda Altus tagavahetaja pildilt et mul on ülemine litter koguni 13 hammast.

Re: litrid

Postitatud: 26. 08. 2005. 14:55
Postitas mart
brg kirjutas:Probleem, selles et vahetasin 7-se tirriga tagaratta (14-28T) 8-se kassetiga ratta vastu (11-32T)
.
Tundub, et eksid hammaste arvuga:
8-ne
XTR st HG CS M 900 on max 12-32
HG 70 ja HG 90 on 11-30
HG 50 13-26
Seda juhul, kui sul on Shimano kassett. Srami ja Suntouri andmeid ei viitsinud otsida.

Samas, kui võtta fakt, et su andmed on õiged, siis tagakasseti mahutavus (capasity) on sul nüüdsest 21 hammast vana 14 asemal. Too variant vajaks nn long-cage st *pika sabaga* tagakäikarit. Kas Altus seda on, ei viitsinud uurida.

Re: litrid

Postitatud: 26. 08. 2005. 15:25
Postitas brg
mart kirjutas: Tundub, et eksid hammaste arvuga:
8-ne
XTR st HG CS M 900 on max 12-32
HG 70 ja HG 90 on 11-30
HG 50 13-26
Seda juhul, kui sul on Shimano kassett. Srami ja Suntouri andmeid ei viitsinud otsida.

Samas, kui võtta fakt, et su andmed on õiged, siis tagakasseti mahutavus (capasity) on sul nüüdsest 21 hammast vana 14 asemal. Too variant vajaks nn long-cage st *pika sabaga* tagakäikarit. Kas Altus seda on, ei viitsinud uurida.
Jutt kisub teemast välja, kuid siiski on 11-32T, Sunrace kassett NRP-st (velo+ nimekirjas on näiteks ka HG50 11-32T Alivio olemas). shimano.com väitel on Altuse vahetaja max sprocket 34T ja min 11T, niiet võiks sobida. Nagu öeldud, vahetused paistavad ilusti toimivat äärest äärde, kuid häirib mõningane ebasujuvus väikeste hammasrataste peal vändates (kergelt kõrisev hääl ka). Kassett on uus ja kett IG51 on sõitnud ~300km. "Pika sabaga" käikarist ei tohiks see sõltuda? Eks ma teen täna väikese proovisõidu, ehk läheb paremaks.

Edit: peale mõne-km pikkust proovisõitu tundub kõik enam-vähem OK :)

litter

Postitatud: 15. 09. 2005. 14:35
Postitas eedu
Ülemine litter peabki uuest peast olema külgloksuga, alumine peab olema ilma loksuta. Käikar käigu vahetamisel liigub paraleelselt taga kassetiga. Kui panna ülemine litter jäik,siis tekib käigu vahetamisel iga kord keti väändumine ülemise litri ja kasseti vahel kuni miski järgi annab(hea kui see on ülemine litter, halb kui tekib suurem kulumine, veel halvem kui läheb kett!).

Re: litter

Postitatud: 15. 09. 2005. 15:13
Postitas mart
eedu kirjutas:Ülemine litter peabki uuest peast olema külgloksuga, alumine peab olema ilma loksuta..
Seda juhul, kui litrid on nn tavalised st pukside peal.
Kinniste laagritega (BBB, Tacx) litritel lõtku pole. Ülemise (upper) litri tööpind on õhem, kett ise ujub selle peal vasakule/paremale, litter ei loksu mitte mm-gi.

Postitatud: 20. 09. 2005. 19:40
Postitas superior
Täna oli mul selline jama, et kett oli alumise litrikese pealt välja tulnud ja seal on nagu selline "kõrv", ning kett käis kõrva pealt, mitte selle litrikese pealt. kuulen nagu mingi krigin ja imelik ääl on, vaatan, midagi ei tundu valesti olevat, sõidan edasi, ikka sama jama, siis proovin tagurpidi vändata ja kett hakkab üle viskama, siis tulen maha ja hakkan lähemalt uurima ning leidsin selle. et tagasi saada pidin loomulikult tagant käiguvahetaja lahti võtma, aga ikkagi, kuidas see sealt välja oli saanud?!?!?
Mida mingist odavast saasta altusest ikka oodata :P