1. leht 2-st
Käik "viskab üle"
Postitatud: 15. 06. 2006. 12:59
Postitas Velo-San
Tere. Probleem selles, et vokil viskab käik üle. Ja seda ainult siis, kui on tagumisel kõige väiksemal hammakal ja ikka mõnuga peale saab pressida. Kas asi on ketis? Just timmisin käiguvahetust ja sellest ta tingitud ei ole, sest see ei muutnud midagi. Samas hammakas ise ka ei saa läbi olla, sest sügisel sai vahetatud.
Suuret tänud ette ära.
Postitatud: 15. 06. 2006. 13:00
Postitas Green_Day
Kett (ja/või hammakad) ilmselt kulunud. Palju sõitnud on?
Postitatud: 15. 06. 2006. 13:04
Postitas tõeline siga
Kulumine jah tõenäoliselt. Ja hammakas on võimalik ka väga lühikese ajaga läbi sõita, eriti kui "mõnusalt pressida".
Postitatud: 15. 06. 2006. 13:48
Postitas Velo-San
Läbisõitu ei oskagi öelda, kuid kindlasti alla 1000km. On nagu meelde jäänud, et ketti saab pingutada. Kas on võimalik ja kui on, siis kuidas?
Edit: ja kui isegi saab pingutada, kas sel on mõtet?
Postitatud: 15. 06. 2006. 15:04
Postitas Velo-San
Just vaatasin aga ega eriti targemaks ei saanud. Kuid kui panna kett millel on 3lüli rohkem, kas siis töötab ratas korralikult(tahaks lihtsalt proovida ema ratta ketiga
, siis tean kas kett või hammakas)
Postitatud: 15. 06. 2006. 15:07
Postitas haigo
Keti pingutamiseks on vist küll ainuke võimalus uus osta.
Mitu raha jupid/ratas maksis? Kui jalas jõudu on, siis täiesti uue 100 kroonise keti ja 7-se tirri muljub ka üle väikese hammaka peal.
Kiirenda madalama käiguga.
Postitatud: 15. 06. 2006. 15:09
Postitas Oliver
Velo-San kirjutas:Läbisõitu ei oskagi öelda, kuid kindlasti alla 1000km. On nagu meelde jäänud, et ketti saab pingutada. Kas on võimalik ja kui on, siis kuidas?
Edit: ja kui isegi saab pingutada, kas sel on mõtet?
Kui sa vahetasid kasseti, kuid keti jätsid samaks, siis on probleem tõenäoliselt selles, et kett on rohkem kulunud, kui kassett. Soovitan keti ka ära vahetada.
http://www.et-bike.ee võib pakkuda probleemile soodsa lahenduse.
Keti pingutamist kasutati nn ühekäigulisel rattal, kuid see meetod tõesti ainult pingutas.
Postitatud: 15. 06. 2006. 15:09
Postitas KristjanS
Pilt ajaloolisest vokist:
VOKK
Kas kaasajal toodetavad isendid on kettülekandega ja lausa käikudega?
Postitatud: 15. 06. 2006. 15:20
Postitas mmz
"Keti pingutamiseks" võetakse mõned lülid lihtsalt vahelt ära. Ketti pingutab käiguvaheti mis siis suurema jõuga seda pingul hoiab. See aga eeldab hoolikamat sõitu - kui peaks kogemata keti risti sõitma (eest suure ja tagant suure peale) võib see korralikult kinni kiiluda ja halvemal juhul näiteks käiguvahetaja ära murda.
Postitatud: 15. 06. 2006. 18:55
Postitas Antheuz
Enda kogemus ütleb et tavaline kassetti ja keti kooslus on võimalik nii 500km suht peeneks ajada muidugi ei käi jutt xtr ja seesugusest ulmetehnikast.
Postitatud: 15. 06. 2006. 19:53
Postitas Lauri
No kui koguaeg ühe rauaga (eriti kui kett risti on) sõita tagant, siis kulub suht kiirelt ära see. Ja hakkabki üle viskama. Ise olen üritand varieerida erinevate kompinatsioonide vahel, et ülekanne ühtlasemalt kuluks.
Postitatud: 16. 06. 2006. 00:02
Postitas Külaline
Antheuz kirjutas:Enda kogemus ütleb et tavaline kassetti ja keti kooslus on võimalik nii 500km suht peeneks ajada muidugi ei käi jutt xtr ja seesugusest ulmetehnikast.
Ulmetehnikast ???????, xtr on ulmetehnika, kuulge mehed vahet pole kas on xtr, ls või deore metall kulub sama moodi kahjuks või õnneks
Postitatud: 16. 06. 2006. 08:29
Postitas AndreK
Teema algataja võiks pealkirjas tähe "Ä", "Õ" vastu vahetada.
Postitatud: 17. 06. 2006. 14:06
Postitas wildrover
Mis siin pikalt siriseda, vaheta kett ja hammakad ära ja ongi korras. Kontrolli enne, kas käiguvahetaja piiraja pole liiga peale keeratud. Teinekord kipuvad sellepärast ka käigud "kargama"
viskab üle
Postitatud: 28. 06. 2006. 22:01
Postitas raini
Kirjutan ka oma keti üleviskamise mure siia teemasse ehk keegi oskab tarka nõu anda...
Kui kett eest on keskmise hammaka peal ja tagant kõikide väiksemate 5 hammakatega, viskab kett üle, kui kõvemini astuda. Eriti siis, kui pinnas on ebatasane. Eest väikese ja suurega seda ei juhtu. Täpselt ei saagi aru, kas üle annab eest või tagant
. Kassett, kett ja esimene suur hammakas on just vahetatud (LX).
ps. Sama keti olen ketiluku koha pealt pooleks saanud, ära parandanud (vana neediga) ja siis üleviskamist testides, keti parandatud kohast üleviskamisel jälle katki astunud. Kas tõesti siis jääb kusagile esimeste hammakate vahele kinni ja siis viskab üle? Keskmine esimene hammakas tundub suht pealevaadates suht kulumata.
Re: viskab üle
Postitatud: 28. 06. 2006. 22:34
Postitas Rivo
Rainer Kuhi kirjutas:
Kui kett eest on keskmise hammaka peal ja tagant kõikide väiksemate 5 hammakatega, viskab kett üle, kui kõvemini astuda. Eriti siis, kui pinnas on ebatasane. Eest väikese ja suurega seda ei juhtu. Täpselt ei saagi aru, kas üle annab eest või tagant
. Kassett, kett ja esimene suur hammakas on just vahetatud (LX).
99% tõenäosusega on ees keskmine hammakas kulunud. Ketti vana neediga parandada ei soovitata. Pane parem uuesti Sram'i või KMC uus ketilukk.
Postitatud: 28. 06. 2006. 22:39
Postitas riho
Sõida paarsada km eest keskmise hammakaga. Kui üle viskamine järgi ei jää siis vaheta ka keskmine hammakas ära.
kuidas
Postitatud: 29. 06. 2006. 22:45
Postitas raini
Tänud soovituste eest,
Kuidas kindlaks teha, kas kett viskab eest või tagant üle? Kui soovitate keskmist hammakat vahetada, siis eeldate, et eest viskab üle? Ees keskmine hammakas tundub ikka päris suur olevat, et selle pealt üle hakkaks kargama.
Ise kahtlustan seda, et mingi asi (kõverus, takistus, valesti paigaldus, chinsucki laadne asi) paneb keti eest üle viskama, aga see pole mitte kulunud hammakast tingitud.
Postitatud: 30. 06. 2006. 11:14
Postitas urmo
Hammaka suurus eriti ei loe, kui kulunud on, sest mul on ka eest suurim hakanud üle viskama kulumise tõttu.
Kust viskab, saab kontrollida nii, et paned ntx eest teise ja tagant kolmanda peale, siis vändad maaga paralleelselt ja astud kogu raskusega eesmise vända peale, samal ajal tagapidurit blokis hoides. Kui üle viskab, siis vaatad kas kett liigub. Kui ei liigu, viskab eest, kui liigub, siis tagant. Kui aru ei saa, märgi üks lüli ketil ära (ntx hõõru läikima) ja võrdle selle asukohta enne jä pärast liikumist.
Postitatud: 30. 06. 2006. 11:20
Postitas raini
Point on selles, et niisama kohapeal jõuga kett üle viskama ei saa. Vaja natuke enne ketile hoog sisse anda. Siis sõidu pealt on väga raske jälgida, kust ta üle viskab. Hakka või filmima
teine võimalus kegi terase silma ja kõrvaga jälgima panna.
Postitatud: 30. 06. 2006. 11:28
Postitas urmo
Sõidu pealt on arvatavasti kõige lihtsam kontrollida tõusu peal suure rauaga kangutades, kui ratas ei hüppa eriti, sest keti paneb üle viskama ikkagi suur jõud. Kui siis ka aru ei saa, võib jah panna kellegi kõrvale käima ja uudistama.
Loomulikult võib ka uurida hammakat niisama, ehk siis lihtsalt vaatad, kas on kulunud või mitte. Eeldusel et kett on korras, on hea kontrollida nii, et hoiad tagapidurit kinni, ja käega vajutad vändale. Kui kett tõuseb hammaste peal üle 1mm üles, on hammakas piisavalt kulunud.
Postitatud: 30. 06. 2006. 14:59
Postitas raini
m6mm kirjutas:
Kas võib olla nii, et sa tahad koha pealt ära minna sama käiguga, mis jäi sisse enne seisma jäämist? Ehk autoga võrreldes tahaksid neljandaga kohalt minna aga, raisk, koliseb...
Ega siis sellepärast ei tohiks hakata üle viskama (ratta kontekstis).
Postitatud: 30. 06. 2006. 15:53
Postitas m6mm
2/4 pole paigaltminekuks tõesti eriti raske, lihtsalt olen tähele pannud, et käigu alla vahetamine enne seisma jäämist on asi, mida kõik ei tee. Liiga suure ülekandega kangutamine on esimene põhjus keti ja hammasrataste deformeerumisel ja sedapidi asjakohane kommentaar. Sõites koormusi (paigaltvõtt ja tõus) väiksema ülekande ja suuremate pööretega kestavad kett+hammakad kordades kauem. Kui meeldib kangutada, võib
ühekäiguliselerattale üle minna, nendega muide, võisteldakse sarnastel radadel kui tavaliste maastikuratastega.
Postitatud: 30. 06. 2006. 18:41
Postitas raini
Mehed, õigust räägite! Proovisin selle käega surumise meetodi ära ja tõepoolest keskmise hammaka pealt tõusis kett 0.5 kuni 1mm kõrgusele, teiste pealt mitte grammigi. Vahetasin siis kohe selle ära ja ei mingit üleviskamist enam. Tänud veelkord!
Huvitav, kas tagumisi hammakaid peaks ka nii saama testida?
ps. Kindlaks otseselt ei õnnestunud teha, kas viskas üle eest või tagant, kuid ju siis ikka eest. Selle üleviskamise tulemusena arvatavasti läks ka mu kett kaks korda katki, kuna ees toimus midagi chainsucki laadset
Paras mängimine on ikka nende kettide ja hammakate vahetusega, kõige kindlam on kõik korraga ära vahetada
Aga ilmselt tasub ikka proovida säästuvarianti järjekorras, kett, kassett, esimesed hammakad.
Postitatud: 01. 07. 2006. 10:04
Postitas Maleva
Kõik korraga on mõtekas. Muidu hakkavad uued jupid kohe kuluma ju!?
Kas õnnestub veel midagi päästa?
Postitatud: 11. 08. 2006. 12:20
Postitas Alfista
Siinseid foorumeid lugedes tuvastasin oma rattal kroonilise chainsucki. Viisin hooldusse, seal vahetati eest keskmine hammakas ja kett. Hooldusmees veel hoiatas, et esimesed paarsada km võib kett üle visata.
Läksin siis kohe sõitma ja tuvastasin järgmist. CS kadunud, käigud vahetuvad suurepäraselt. Aga taga viskavad kolm keskmist hammakat (9st) lootusetult üle. Ma ei räägi tõusudest, ka sirgel käib pidevalt plärts ja plarts. Sisuliselt pole mingit jõudu võimalik rakendada.
Probleem selles, et pühapäeval oli plaan Rakkes sõita. Paarisadat km ei jõua enam kuidagi läbida. Siit küsimus - kas on veel mingit rohtu, millega asi korda seada? Või võin end lugeda füüsikaseaduste ohvriks?
Re: Kas õnnestub veel midagi päästa?
Postitatud: 11. 08. 2006. 12:29
Postitas KaupoR
Alfista kirjutas:Siit küsimus - kas on veel mingit rohtu, millega asi korda seada? Või võin end lugeda füüsikaseaduste ohvriks?
Kasseti vahetus. Sul on uus kett (välja venimata) ja kulunud hammastega kassett, mistõttu viskab üle.
Postitatud: 11. 08. 2006. 18:47
Postitas metslane
käisid vale mehe juures hoolduses
tagant hammakaid oleks pidanud ka taastama.
Postitatud: 11. 08. 2006. 19:16
Postitas KristjanS
metslane kirjutas:käisid vale mehe juures hoolduses
tagant hammakaid oleks pidanud ka taastama.
üldiselt on nii, et igas korralikus rattapoes ei hakata sellise "pornograafiaga" üldse vaeva nägema. See on vaid ajutune lahendus. Kliendil on soodsam ja mõtekam osta kohe uus kassett.
Postitatud: 11. 08. 2006. 21:18
Postitas metslane
veloman32 kirjutas:üldiselt on nii, et igas korralikus rattapoes ei hakata sellise "pornograafiaga" üldse vaeva nägema. See on vaid ajutune lahendus. Kliendil on soodsam ja mõtekam osta kohe uus kassett.
sellepärast on pornograafia et iga mees ei saa hakkama.
ma tahaks neid nägusid näha kellel on xt või xtr kassett ja ketivahetuse aeg pannaks uus kassett peale
lihtsam on ju paar hammakat taastada.
Postitatud: 11. 08. 2006. 21:35
Postitas Kirsa
metslane kirjutas:
sellepärast on pornograafia et iga mees ei saa hakkama.
ma tahaks neid nägusid näha kellel on xt või xtr kassett ja ketivahetuse aeg pannaks uus kassett peale
lihtsam on ju paar hammakat taastada.
Mul on xt ja ei tegele taastamisega. Üks kassett kestab 4-5 ketti, lihtsalt kette tuleb õigeaegselt vahetada.
Postitatud: 11. 08. 2006. 21:59
Postitas Mati
metslane kirjutas:käisid vale mehe juures hoolduses
tagant hammakaid oleks pidanud ka taastama.
no eks see on nagu suuskadega, mida ikka eriti ei taasta kui ikka lootusetult põhi läbi on. lihv on siis nagu ketivahetus.
Postitatud: 11. 08. 2006. 22:17
Postitas metslane
nüüd on kõik kõvad mehed et ostavad aga uus kassette aga kui juhtub nii et mõni hammakas üle viskab siis on nutuvõru suu ümber.
tore on võrrelda ratast ja suuska
tundub et üks mees pole kiivrit kandnud.
kui juba tobedateks võrdlusteks läks siis kui auto katki läheb siis vahetate ka välja?ja miks siis ültse kumme parandatakse?saaks ju uue osta
ja miks vahetada?kohe uus ratas.pappi ju on ja kõik kõvad mehed
nüüd peaks teemat olema jälle:)
Postitatud: 11. 08. 2006. 22:42
Postitas Mati
metslane kirjutas:...tore on võrrelda ratast ja suuska
tundub et üks mees pole kiivrit kandnud...
mängisin natuke loteriid
pakun, et metslasele peaks suusateema olema tuttavam kui rattateema ?
mis puutub vahetamisse ja remontimisse, siis teatud jupid on otstarbekam vahetada kui remontida. valik on personaalne. teatud asjad on nii odavad, et neid pole mõtet remontida ja samas teatud asjad on nii kallid, et neid pole mõtet remontida.
Postitatud: 12. 08. 2006. 07:21
Postitas metslane
Mati kirjutas:metslane kirjutas:...tore on võrrelda ratast ja suuska
tundub et üks mees pole kiivrit kandnud...
mängisin natuke loteriid
pakun, et metslasele peaks suusateema olema tuttavam kui rattateema ?
mis puutub vahetamisse ja remontimisse, siis teatud jupid on otstarbekam vahetada kui remontida. valik on personaalne. teatud asjad on nii odavad, et neid pole mõtet remontida ja samas teatud asjad on nii kallid, et neid pole mõtet remontida.
nii mati
loteriis sa peavõitu seekord ei saanud
suusad min ei tõmba aga paraku olen sunnitud nendega tegelema.nii et mingi väikese võidu siiski said
ja remontimeise ning vahetamise poolepealt on meil (eesti) riigis selline lugu et elatustase pole suurt kiita.valitakse siiski remontimise tee kui on võimalik.loetakse ju igat kopikat.
toon väikese näite jälle.ehk jõuab kohale(kuigi ma ei usu) viid ratta remonti.vahetatakse kett.tagant on 2 hammakat nats kulunud ja viskavad üle.mis teha?oletame et alla xt panna ei tahaks,eks need allapoole jäävad klassid ole paras porno.kas anda 50ne eegi eest käia neile või tellida et.bikest 600eegu eest uus.või siis lasta kohapeal panna uus.poodides peaks vist maksma 1200 kanti.valik on sinu
Postitatud: 12. 08. 2006. 11:05
Postitas Mati
metslane kirjutas:Mati kirjutas:metslane kirjutas:...tore on võrrelda ratast ja suuska
...
mängisin natuke loteriid
pakun, et metslasele peaks suusateema olema tuttavam kui rattateema ?...
nii mati
loteriis sa peavõitu seekord ei saanud
suusad mind ei tõmba aga paraku olen sunnitud nendega tegelema...
no siis ikka peavõit tuli, kuna just seda silmas pidasin.
kui veel remontimisest rääkida, siis kus või kes seda lihvimist kvaliteetselt teeks? väidetavalt siis rattapoed ei viitsi sellega tegeleda. seega on ka teenuse pakkumine probleem?
Postitatud: 12. 08. 2006. 13:18
Postitas Alfista
metslane kirjutas:käisid vale mehe juures hoolduses
tagant hammakaid oleks pidanud ka taastama.
Käisin krt jah. Kusjuures ma veel küsisin, et äkki vahetaks tagumised ka ära. A vana arvas, et pole vaja. Nüüd vahetasin ise ära ja kohe hakkas hea
Postitatud: 13. 08. 2006. 12:51
Postitas Miki-Hiir
metslane kirjutas:ja remontimeise ning vahetamise poolepealt on meil (eesti) riigis selline lugu et elatustase pole suurt kiita.valitakse siiski remontimise tee kui on võimalik.loetakse ju igat kopikat.
...
oletame et alla xt panna ei tahaks,eks need allapoole jäävad klassid ole paras porno.
See on umbes sama haige suhtumine kui, et alla mersu pole mingi auto aga milleks vahetada juppe - see on ju kallis. Roosteplekile 30-eegune spray peale ja käib küll.
Ilmselgelt pole järelikult vaja xt kassetti kui sama hästi käib ka kõige vajalikumas piirkonnas käiatud xt. Usun, et uus lx toimib paremini kui selliselt "remonditud" xt.
Postitatud: 14. 08. 2006. 20:57
Postitas metslane
vaidlen miki hiirele vastu.vahetasin käiatud ja kulunud xt uue xtri vastu välja ja käiguvahetus muutus väga robustseks.ma polnud ültse selle asjaga rahul seni kui uuel xtril nukad maha käiasin.ja nii mõnusalt sujuvalt vahetab nüüd.
tundub et mida aeg edasi seda sitemaks asjad muutuvad
Postitatud: 15. 08. 2006. 12:54
Postitas mart
metslane kirjutas:
vahetasin käiatud ja kulunud xt uue xtri vastu välja ja käiguvahetus muutus väga robustseks.
ma polnud ültse selle asjaga rahul seni kui uuel xtril nukad maha käiasin.ja nii mõnusalt sujuvalt vahetab nüüd.
Millistest nukkadest/nukkidest räägid? Uuel kassettil pole ju hammakatel mõttetuid nukke? Ja need mis seal juba olemas on, on põhjusega sinna tekitatud. Saan su jutust nii aru, et võtsid tutika xtr kassetti ja lasid südamerahus 4 titaan ja 5 teras hammakat tippudest ÜMARAKS
Postitatud: 15. 08. 2006. 13:18
Postitas Mati
mart kirjutas:metslane kirjutas:
vahetasin käiatud ja kulunud xt uue xtri vastu välja ja käiguvahetus muutus väga robustseks. ma polnud ültse selle asjaga rahul seni kui uuel xtril nukad maha käiasin.ja nii mõnusalt sujuvalt vahetab nüüd.
Millistest nukkadest/nukkidest räägid? ...Saan su jutust nii aru, et võtsid tutika xtr kassetti ja lasid südamerahus 4 titaan ja 5 teras hammakat tippudest ÜMARAKS
Rikas mees
Postitatud: 20. 08. 2006. 07:31
Postitas metslane
rikkus on suhteline mõiste.
kui ikka ei tööta siis tuleb tööle panna.muidu sõida nagu(vabandan juba ette)sramiga ringi
ma ei saa teile öelda milliseid nukke käiasin,saate veel valesti aru ja siis olen mina süüdi et teil hammakad p.... keerasin.aga te mõelge ise.mõelge mõelge.vihjena võin öelda et netis te selle kohta jooniseid vaevalt leiate.
uute hammakate käiamisest veel:keegi uue xt vända keskmise hammaka probleemidega on kursis? või on see ka utoopia?
Postitatud: 20. 08. 2006. 09:41
Postitas erko
metslane kirjutas:...
kui ikka ei tööta siis tuleb tööle panna.muidu sõida nagu(vabandan juba ette)sramiga ringi
ma ei saa teile öelda milliseid nukke käiasin,saate veel valesti aru ja siis olen mina süüdi et teil hammakad p.... keerasin.aga te mõelge ise.mõelge mõelge.vihjena võin öelda et netis te selle kohta jooniseid vaevalt leiate.
uute hammakate käiamisest veel:keegi uue xt vända keskmise hammaka probleemidega on kursis? või on see ka utoopia?
Kui see lahendus töötab siis on küll viimane aeg saata Shimanosse oma CV. Mis sa ikka ainult enda lõbuks käiad.
Postitatud: 20. 08. 2006. 09:58
Postitas Mati
Vaikselt tekivad
assotsiatsioonid
Postitatud: 20. 08. 2006. 10:34
Postitas Kuldar
kui ma olen juhm, siis aidake mind õigele teele...
Mis käiamisest käib jutt? Kulunud hammakas on on igaühel silmade ees - hambavahed on keti tihvtiga pikaks kulunud, hamba töötav pool on delfiiniuime-kujuline. Mida siin käiatakse? teoreetiliselt tuleb enne materjali juurde keevitada ja siis "uueks" käiata.
ok, tõmbad viiliga hambal krae maha - ja siis? Hakkab paremini tööle või??? Uue või sellesama vana ketiga?
Ainus gemüüse mis on tööle hakanud, on kasseti vabade s.o. lahtiste hammakate ümberlappamine mnt- ja baigikasseti vahel. Projekti edukus sõltub kulumisastmest ja eest-suure või eest-keskmise kasutamisharjumustest.
Postitatud: 20. 08. 2006. 12:01
Postitas erikr
Kuldar kirjutas:kui ma olen juhm, siis aidake mind õigele teele...
loogiliselt võttes käiatakse delfiiniuime lame külg selliseks, nagu hamba teine külg. kui kõik hambad on kenasti ära käiatud, ei juhtu midagi hullu sest keti puksidega kokkupuutuvad pinnad on kõik samavõrra nihkes võrreldes uue hammakaga. tulemuseks on hammakas millel laiad hambavahed ja kitsad hambad. ja hea töö korral töötab nagu uus, järgmise korrani.
Postitatud: 20. 08. 2006. 21:35
Postitas riho
Vanal hallil vene ajal oli tirri hammakate käiamine iga ketivahetusega (kui Sa just koos ketiga uut tirri ei saanud) kaasas käiv üsna tavaline nähtus. Defitsiidi tingimustes tegid mehannid imaeasju. Ainult peedist pesumasina tegemine jäi mul nägemata.
Ehk siis metslase jutus on tõtera sees.
Postitatud: 20. 08. 2006. 22:33
Postitas KristjanS
riho kirjutas:Ehk siis metslase jutus on tõtera sees.
tõetera võis sellel jutul sees olla 20 aastat tagasi, siis kui tõesti iga jupp oli "tehvitsiit", nüüd aga kus kette ja kassette vedeleb lõunasöögi hinna eest igal pool, on see käiamine täiesti mõtetu. Ma olen enam kui kindel, et ükski klient ei pöördu rattapoe poole palvega hakata hammasrattaid käiama. Kui selleks tõesti vajadus on, tehku see asi ise ära, seda aga siin niimoodi propageerida... Uus asi on ikka uus asi ja see kasutatud ja käiatud kassett ei hakka kunagi töötama paremini uue ketiga kui uus kassett!
Postitatud: 20. 08. 2006. 22:43
Postitas Mati
veloman32 kirjutas:riho kirjutas:Ehk siis metslase jutus on tõtera sees.
...tõetera võis sellel jutul sees olla 20 aastat tagasi,...Uus asi on ikka uus asi ja see kasutatud ja käiatud kassett ei hakka kunagi töötama paremini uue ketiga kui uus kassett!
No ehk siis ongi küsimus AJAS ja tehnoloogia arengus. Tänapäeval on jupid ehk rohkem täppisteadus kui 20 aastat tagasi. Sai ju siis ka teleka pildi paremaks kruvikeeraja abil. Ehk siis tänapäeval on asjad asendatavamad ja odavamad, kuid samas ka paremad
.
Postitatud: 20. 08. 2006. 23:09
Postitas vaikija
Ma ikka kah tihtipeale käian hammakaid ja teen niimoodi inimesi õnnelikuks.Kahjuks on juhtumeid,kus uus esihammakas(nagu Metslane vihjas) ei hakkagi ilma käiamata tööle.Ise sõidan kah käiatud hammakatega võidu ja ei kurda.Minu jaoks on see normaalne.