Crossmax SL laagrite reguleerimine
Postitatud: 16. 09. 2006. 15:44
Igaks juhuks ütlen, et oman ketaspiduritele mõeldud varianti (vaevalt see tähtsust omab).
Nimelt, olen küll nendega vähe sõitnud, aga kohe, kui nad tulid, tundusid, et nad jooksevad rattal all olles pisut kinni. Alguses mõtlesin, et kinniste laagritega ongi nii (paksult määret täis ju), aga siis avastasin, et laagreid saab reguleerida spets võtmega, mis jooksudega kaasa tuli.
Küsimus ongi, et kas ma peaks neid regullima jooks rattal all (kiirkinnitiga pingutatud) või eraldi? Kiirkinnitid avaldavad laagrite reguleeritusele mõju. St kui reguleerin jooks rattal all nii, et lõtku pole, aga kui jooksu rattalt ära võtan, on käega lõtk tunda. Kui regullin jooksu eraldi, st pole kiirkinnitiga pingutatud, aga panen pärast rattale alla, jooksevad nad pisut raskemini. Uuena tulid nad just nii, et ka siis, kui jooks rattal all ei ole, pole lõtku. Parktool lehe järgi on see liiga tihe seadistus. Kuigi see käib rohkem tavaliste koonusrummude kohta vist.
Kuidas teie teete
Nimelt, olen küll nendega vähe sõitnud, aga kohe, kui nad tulid, tundusid, et nad jooksevad rattal all olles pisut kinni. Alguses mõtlesin, et kinniste laagritega ongi nii (paksult määret täis ju), aga siis avastasin, et laagreid saab reguleerida spets võtmega, mis jooksudega kaasa tuli.
Küsimus ongi, et kas ma peaks neid regullima jooks rattal all (kiirkinnitiga pingutatud) või eraldi? Kiirkinnitid avaldavad laagrite reguleeritusele mõju. St kui reguleerin jooks rattal all nii, et lõtku pole, aga kui jooksu rattalt ära võtan, on käega lõtk tunda. Kui regullin jooksu eraldi, st pole kiirkinnitiga pingutatud, aga panen pärast rattale alla, jooksevad nad pisut raskemini. Uuena tulid nad just nii, et ka siis, kui jooks rattal all ei ole, pole lõtku. Parktool lehe järgi on see liiga tihe seadistus. Kuigi see käib rohkem tavaliste koonusrummude kohta vist.
Kuidas teie teete