1. leht 1-st

Probleem Fox RP2 ga

Postitatud: 22. 04. 2007. 21:39
Postitas ErikT
Tere
Täna otsustas mu praktiliselt uhiuus Fox RP2 praktiliselt põhja kinni kiiluda.Algul arvasin, et õhk on välja pääsenud, kuid kontroll näitas, et rõhuga on kõik OK. Samas kui lasta õhk välja korjab amort veel selle viimasegi 10 mm enda sisse. Ühesünaga amordi käiku on alles 10 millimeetrit. Väljapoole ei too ei kõrgem rõhk ega ka jõuga tirimine.
Siit küsimus, on kellegil sellist probleemi esinenud ja milline võiks olla lahend. Tegu garantiilise asjaga, kuid tean ju kui kaua aega see võtab. Või on kellegil soovitusi kelle poole pöörduda.

Postitatud: 22. 04. 2007. 21:50
Postitas Rivo
Lähim ametlik koht, kus sellega keegi miskit ette oskab võtta, on Läti X-Sport. Sinul mõistlik kontkteeruda kohaliku poega (end. NRP) Paari päevaga ilmselt hakkama ei saa, sest arvestada tuleb Lätti ja tagasi logistika + tööaeg.

Postitatud: 22. 04. 2007. 22:18
Postitas erikr
eehh jahh, Rivo jutt suht loogiline kuid ma pöörduks kõigepealt nende poole, kes selle ratta/amordi sulle müüsid. kuigi oht on, et jälle toimiva amordi võid neilt saada alles kuude pärast. peaksid ikka saama asja garantii korras ära lahendada.

Postitatud: 22. 04. 2007. 22:35
Postitas Kuldar
Ametlikest tegijatest on muidugi Euroopa kõvemaid Foxi esindusi R-Tech Suspension Tamperes.
http://www.rtechsuspension.fi/index.php ... d114606a31
Mina sinu olukorras küsiksin näiteks Veloplusist kes kas ja kuidas lahendab Merida AM 800D tagumise Foxi (võimalikud) garantiijamad.

Postitatud: 23. 04. 2007. 08:23
Postitas Villem T
1. Tuleb meelde Foxi manualist jutt mingist "upstuck" teemast, mis oli jutkui amordi pahupidi löömine - rõhk valel pool klappi/kolbi.
2. R-Tech saadeti mind ka uue Marzocchi garantiiga. Kullerid viisid ja tõid probleemivabalt. Tasuks muidugi nende enne tel teel puhuda, äkki oskavad aidata. Nad on ka lähemal kui Läti (ca 300 km?).

Postitatud: 23. 04. 2007. 11:10
Postitas ErikT
Ka on kellegil veel sellist probleemi esinenud. Rtechi väitel on tegu ühe Foxi tüüpprobeeliga, mis väljendub just külma ja vesise ilmaga. Mingi X tihend keerab ennast pahupidi ja rõhk liigubki valele poole. Lubasi ootetööna ära teha ja soovitasid paar tihendit varuks osta.

Postitatud: 23. 04. 2007. 12:40
Postitas Villem T
Mnjaa, see manuaal kus samast asjast juttu oli küll tagaamordi oma - peab päris levinud lugu olema, et manuaali pääseb. Kas sellises olekus amordi/kahvliga sõitmisega saab midagi muud amordi sees peeti ka keerata?

Postitatud: 23. 04. 2007. 12:45
Postitas Mati
konakona kirjutas:Mnjaa, see manuaal kus samast asjast juttu oli küll tagaamordi oma - peab päris levinud lugu olema, et manuaali pääseb. Kas sellises olekus amordi/kahvliga sõitmisega saab midagi muud amordi sees peeti ka keerata?
Jutt käibki tagaamordist ju?

Postitatud: 23. 04. 2007. 13:07
Postitas Villem T
Alzheimer lööb sisse eksole. Aga sel juhul olen punktid auga välja teeninud diagnoosimise eest. Manuaalis oli ka kirjas mida sel puhul teha, see võis muidugi olla "külasta teenindust".

Postitatud: 23. 04. 2007. 13:21
Postitas Albert
konakona kirjutas:2. R-Tech saadeti mind ka uue Marzocchi garantiiga. Kullerid viisid ja tõid probleemivabalt. Tasuks muidugi nende enne tel teel puhuda, äkki oskavad aidata.
Matiga Fillarimessi külastades räägiti ka meile R-Tech'i kohta häid soovitusi. Pidi olema töö kiire ja korralik, mõlemat sealjuures. Lisaks pidid kutid oskama amorti täpselt selliseks teha, nagu tellijale meelepärane, kui vaja ka sisu muuta-vahetada. Vist tõesti tasuks neile helistada kõige pealt, Matil on ehk numbergi olemas.

Postitatud: 23. 04. 2007. 13:45
Postitas Villem T
mina ajasin asju sellise mehega:

Koutsi Saari
R-Tech Suspension
+358 3 2148 755

Postitatud: 23. 04. 2007. 14:22
Postitas Caarel
Nii mõnigi mees kes sealt(soomest) oma amordi tagasi saanud ütleb et pole amorti nii hästi töötavana kunagi näinud.

Postitatud: 23. 04. 2007. 15:03
Postitas ErikT
RTechiga kokku lepitud. Amort tuttavaga Soome saadetud. Mees lubas homme Tamperes ära käia. Eks siis kolmapäevaks kuuleb kuidas läks ja mis seal täpselt oli juhtunud. Ostan igaks juhuks sealt ka paar soovitatud tihendit varuks.

Postitatud: 23. 04. 2007. 17:46
Postitas Villem T
mitte upstuck aga stuck down.. sääne jutt siis:

Under certain circumstances, a FLOAT or DHX AIR shock can become "stuck down.” If your FLOAT or DHX AIR shock has not returned to its original neutral length (eye-to-eye position), DO NOT attempt to disassemble the outer air sleeve or any other part of the shock. Air has become trapped in the air negative chamber and can cause serious injury if the shock is disassembled. This condition is known as “stuck down.”

If your shock is “stuck down,” immediately return it to FOX Racing Shox or an Authorized Service Center for service.

Procedure to check for a "stuck down" shock:
Release air pressure from the shock by removing the air cap and depressing the Schrader valve. You can use the top of the air cap to press in the Schrader valve.

Using a FOX Racing Shox High Pressure Pump, pressurize the shock to 250 psi.

If the shock does not extend, it is “stuck down.”

Contact FOX Racing Shox or an Authorized Service Center to obtain repair/service information.

Do not attempt to pull apart, open, disassemble or service a shock that is stuck down. Serious or fatal injuries can result. Contact FOX Racing Shox or an Authorized Service Center for assistance.

The Air Sleeve Maintenance procedure contains detailed information on clearing a stuck down shock. When working on an air shock, always assume that it is stuck down before taking it apart for service.

Postitatud: 24. 04. 2007. 20:03
Postitas Kuldar
kuule Tammsoo,
siit saad näha mis su nunnu stukdaunikuga Tamperes tehakse:
http://service.foxracingshox.com/consum ... 00-071.pdf