1. leht 1-st

Lizard skins amordikaitse pärast vihma maha või mitte?

Postitatud: 01. 06. 2007. 16:34
Postitas vtl
LzS pakendil on note: "If fork is immersed in water remove fork boot and allow to try"
immersed tähendab sõna-sõnalt sukelduma, vette kastma.

Kas peaks pärast kerges vihmasajus sõitu siis iga kord need kondoomid maha võtma või on silmas peetud pigem pärast täielikku amordi uputamist?

Mida kogudus arvab?

Postitatud: 01. 06. 2007. 17:18
Postitas smilersforever
Veest läbi imbunud/läbimärg ka. Seega parem kuivata kui kahetse. :roll:

Postitatud: 03. 06. 2007. 22:06
Postitas vtl
smilersforever kirjutas:Veest läbi imbunud/läbimärg ka. Seega parem kuivata kui kahetse. :roll:
Nende nahkade pealesikutamine on niivõrd tülikas ja sättimine aeganõudev, et siis juba pigem loobuks kasutamisest üldse. Kahju, et enne ostmist ei taibanud pakendit põhjalikumalt uurida.

Samas, LzS materjal (Neopreen?) peaks ju ise veekindel olema. Ülevalt serv on ta ka nii tihedalt ümber toru venitatud, et sealt vihm sisse ei saja, ainukesed kohad lekkeks olekski alt väljalõike kohalt või krõpsukinnituse vahelt, aga selleks on imho otsest vettekastmist vaja. Võta siis kinni...

Postitatud: 03. 06. 2007. 22:23
Postitas Rivo
vtl kirjutas: Samas, LzS materjal (Neopreen?) peaks ju ise veekindel olema.
Kui ma nüüd ei eksi, siis veekindel neopreen nüüd ikka pole. Pigem, hoiab endas hästi vett. Tänu sellele leiab laialdast kasutust surfarite seas, kuna hoiab sooja ka täiesti läbimärgunud kujul.
Miks aga sarnasest materjalist kaitsmeid rattaamortide külge topitakse, ei tea,

Postitatud: 04. 06. 2007. 09:15
Postitas Villem T
Neopreen on enamasti avatud pooriga - vett ei pea. Miks asju sellest tehakse on ilmselt muud omadused - mõnus veniv materjal, ei lase tolmu läbi jne. Ka vihma puhul kaitseb ta pori ja liiva eest, mis on kiiremad kahjutekitajad kui vesi.