1. leht 1-st
Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Postitatud: 02. 06. 2007. 17:41
Postitas Näärivana
Sai siis soetatud GT Avalanche 3.0 Üks väike probleem tundub ainult olevat, kui esivahetaja on sätitud kõrgeima ülekande peale, siis jõulisemal väntamisel hakkab kett julmalt vasta esivahetajat lööma ja kolin käib ülepea. Iseenesest see halba ei tee, aga lihtsalt väga häiriv on :/
Ideid?
Postitatud: 02. 06. 2007. 17:53
Postitas veiko
Ja tagumine käikar on siis kus? Kui eest suur ja tagant suur, siis üsna tavaline, et vastu käib. Sellist viisi kett risti sõitmist tuleks vältida, pole ketile ja hammakatele hea. Ehk täpsustad, milliste/mitmendate ülekannetega (ees/taga) see kett vastu esimset käikarit käima hakkab?
Postitatud: 02. 06. 2007. 17:57
Postitas Näärivana
Siis, kui on taga 7 või 8, eest peab olema 3 ülekanne.
Kui ees on 2 ülekanne siis sõidab suhteliselt puhtalt.
Postitatud: 02. 06. 2007. 18:10
Postitas veiko
Tõsta ratta tagumine ots lendu ja vänta kõik käigud läbi. See, kui eest suur ja tagant suur ning siis kett õrnalt vastu käib on normaalne. Tähtis on, et kui eest suur ja tagant väike, oleks vaikus. Eest keskmisega võiks olla kõik vaiksed. Odavamate ratastepuhul kipub olema nii, et raskema jalakorral kipub vänt või raam läbi painduma ja osa kolnat on juba sellest tingitud. Aga soovitan Sul ikkagi kett ristis mitte sõita, ratas kestab kauem. Kui läheb raskeks ja tahad tagant suurematele vahetada, pane esimene ennem keskele (soovitatavalt varakult, sest tõusul koormuseall see üldjuhul ei õnnestu)
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Postitatud: 02. 06. 2007. 20:17
Postitas Overkilla
Näärivana kirjutas:.. hakkab kett julmalt vasta esivahetajat lööma ja kolin käib ülepea. Iseenesest see halba ei tee, aga lihtsalt väga häiriv on :/
Ideid?
Reguleeri vajadusel esivahetit - keera kruvi, kus kirjas "hi" ja pinguta trossi lenksu pealt.
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Postitatud: 03. 06. 2007. 18:25
Postitas Näärivana
Overkilla kirjutas:Näärivana kirjutas:.. hakkab kett julmalt vasta esivahetajat lööma ja kolin käib ülepea. Iseenesest see halba ei tee, aga lihtsalt väga häiriv on :/
Ideid?
Reguleeri vajadusel esivahetit - keera kruvi, kus kirjas "hi" ja pinguta trossi lenksu pealt.
Mis, kust kruvi ma keerama pean? Seal pole mingit Hi
Postitatud: 03. 06. 2007. 20:53
Postitas Lauri89j
Need kaks kruvi piiravad käiguvaheti äärmisi asendeid. Üks piirab, et kett ei läheks raami ja väikese hammaka vahele, ja teine, et kett "üle" ei tuleks suurema poolt. Peast ei oska ütelda kumba sa peaksid natuke väljapoole pöörama. Vist sisemist. Kui sa käiguvahetit alt poolt vaatad, siis sa näed, milline kruvi puudutab "alasit" sellel hetkel, kui kett paremal - seda kruvi keera.
Kui suul uus ratas, siis mingi aja möödudes lähevad trossid ja kodarad ka lõdvemaks, lase need hoolduses üle vaadata (mõni sada kilti võib ennem ikka sõita). Siis kestab ratas kaua.
Postitatud: 07. 06. 2007. 09:34
Postitas Green_Day
Pole mingi odav ratas, et painduks, kuid olen saranse probleemiga hädas olnud. Eest suur ja tagant kõige väiksem (või eelviimane) ja kipub esimese käiguvahetaja vastu hõõruma. Timminud olen nii ja naapidi, kuid päris korda pole asja saanud. Olen vaikselt asjaga leppinud ja viimast käiku võimalikult vähe kasutama hakanud.
Postitatud: 07. 06. 2007. 10:07
Postitas Villem T
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Postitatud: 07. 06. 2007. 13:55
Postitas Overkilla
Näärivana kirjutas:Mis, kust kruvi ma keerama pean? Seal pole mingit Hi :?
Kruvide läheduses, tavaliselt plastmassi peal on kirjas H (hi) ja L (low).
Re: Kett kriibib vastu esikäigu vahetajat.
Postitatud: 07. 06. 2007. 14:12
Postitas erikr
Overkilla kirjutas:Kruvide läheduses, tavaliselt plastmassi peal on kirjas H (hi) ja L (low).
tavaliselt on, tavaliselt pole, vahest on, vahest pole. mul pole veel siiani ühelgi olnud neid kirju peal.
Postitatud: 07. 06. 2007. 18:27
Postitas Näärivana
Keegi viitsib selle eesti keelde tõlkida? Seal on väga palju sõnu millest mul pole õrna aimugi, mida need tähendama peaksid
Postitatud: 07. 06. 2007. 19:27
Postitas mart
Näärivana kirjutas:
Keegi viitsib selle eesti keelde tõlkida? Seal on väga palju sõnu millest mul pole õrna aimugi, mida need tähendama peaksid
siin sama vene keeles:
http://agbike.spb.ru/technics/fd_adjust.html
Postitatud: 07. 06. 2007. 20:38
Postitas Lauri89j
ah, ega see suur lugemine ei aita. vaata mida üks ja teine kruvi teeb (uuri ehitust) ja siis keera neid vastavalt enda soovile. mina tegin ka esimene kord nii.
Postitatud: 14. 06. 2007. 17:10
Postitas Näärivana
Läksin siis lõpuks hooldusesse ja lasin seal ära regullida kuna suutsin seal veel suurema käki kokku keerata. Nimelt peale kruvi kruttimist hakkas vahel 1 ülekande peal veel ketti maha tõmbama
Nüüd töötab nagu kellavärk
Postitatud: 06. 08. 2007. 09:23
Postitas Ritsikas
Näärivana kirjutas:Keegi viitsib selle eesti keelde tõlkida? Seal on väga palju sõnu millest mul pole õrna aimugi, mida need tähendama peaksid
ja hiljem
Näärivana kirjutas: Nüüd töötab nagu kellavärk
Eks paljudes õpetusmanuaalides on ka kirjas, et kui mõni sõna arusaamatuks jääb siis pöördu asjatundjate poole
. Muidugi kui huvi, aega ja riskivalmidust on, siis võib alati näpud õliseks teha, ega need teadmised teisiti tule ...
@maadleb pikemat aega äravajuva esikäikari regullimisega
Postitatud: 08. 08. 2007. 09:20
Postitas mulkago
veiko kirjutas:Odavamate ratastepuhul kipub olema nii, et raskema jalakorral kipub vänt või raam läbi painduma ja osa kolnat on juba sellest tingitud. Aga soovitan Sul ikkagi kett ristis mitte sõita, ratas kestab kauem.
Mul ongi äkki see sama probleem. Nii kui tugevamini vajutada siis kostab esi hammakalt selline nühkimine kui on suure peal.
Postitatud: 28. 08. 2007. 16:10
Postitas pukujuku
Endal sama probleem. Keti nühkimise regullisin enam-vähem ära aga keskjooks vist puru või midagi.
Milles võib probleem olla kui raskemal käigul (eest suurim) vändates väike kõlks läbi käib. Väntad, siis on iga kahe sekundi tagant või nii väike kõlks.