Amort
Postitatud: 19. 05. 2003. 15:49
Tere!
Mul on veel üks väike küsimus, kuidas peab amorti hooldama:?
Minul endal on RS judy TT.
Mul on veel üks väike küsimus, kuidas peab amorti hooldama:?
Minul endal on RS judy TT.
No jah, hoolduses käib ta küll aastas korra. kuid kas amorti aegajalt õlitama ei pea vä ja kui siis kuidas teda õlitama pead?Corrosion kirjutas:Algatuseks vii Emexsisse Tegelt vii kuskile hooldusse, sest amordiga pidavat üks jama olema.
Unista edasiCorrosion kirjutas:Kas Judy TT on ikka vedru? Hääl kostub küll igatahes õhk/õlina, midagi praeguse RS Piloti sarnast
ise oleks ratast seinale riputades just jäigemaks keeranud amordi. kui üldse hoolduses ei käi, ei kehti vist garantii kah!? NRP-d tartus nagu pole. authori (ratas selline) hooldus vist ainsana seal riia mnt lõpus, nagu siin kusagilt lugesin, pole seal hullu midagi teenindusega...maanus kirjutas:Ise keeran oma amordi lõdvaks(mul on vana Rst 381) ja vahest pühin õlise lapiga kui on vähe porisem/tolmusem sõit olnud.Rohkem midagi mina ei tee.Kusjuures pole veel oma kolme aastase juustuga kordagi teeninduses käinud aga siiani töötab suht normaalselt(s.t. pole selline esteet et oskaks paremat tahta).Aga hoolduse mõttes parim paik on NRP , kus enamus foorumlasi on käinud(nii ma olen vähemalt välja lugenud) ning hinna ja kval. suhtega rahule jäänud.
P.S . Huvitav oleks teada mis diagnoosi nad minu amordile paneksid praegu.
Kui ratta seisma jätad talveks ja amordi jäigaks keerad siis on oht et vedrud surevad ära. Kui omal vedrukas oli, keerasin peale igat sõitu vedru kõige pehmema peale.taavid kirjutas: ise oleks ratast seinale riputades just jäigemaks keeranud amordi...
hooldust tuleb teha sõidutundide järgi mitte 2 korda aastas...õli ei tohiks amordi seest üldse välja tulla,kui tuleb on katki midagitaavid kirjutas:aga kuidas siis ikkagi hooldada amorti (rst capa tl)? kui 2 korda aastas hoolduses käia, kas sellest piisab? mida ma ise pean tegema? kas õlinatukest peab iga sõitmise järel ära pühkima sealt toru pealt? kui ratta talveks seinale riputan, kas vahepeal tuleks amordile "tegevust" ka anda?
sõidukilomeetreid üle 3k küll ei hakka tulema. tunde ei tea õlist on kerge randikene sealmaal, kuhuni "toru sisse vajub".Ruve kirjutas:hooldust tuleb teha sõidutundide järgi mitte 2 korda aastas...õli ei tohiks amordi seest üldse välja tulla,kui tuleb on katki midagi
vaata mis on tootja spetsifikatsioon suurusele "sag". 40 mm tundub palju olevat kuid me ei tea su kaalu. ei-jah, pool käigust on ilmne liig, 16 mm oleks näiteks paras (kõhutunde ja analoogiate) järgi.frost31 kirjutas:Kuna jutt amortidest käib ei hakkanud eraldi teemat tegema.
Tekkis selline küsimus, kui palju peab vajuma üks 80-se millimeetrise käiguga XC amort. Amort millega ma praegu sõidan vajub ca 4 cm, see on mu esimene amort ja pole teisi amorte proovinud. Kas umbes 40 mm on normaalne 80-se kohta ?
kui istud rattale rahulikult peale(sadulasse),siis manitou peaks vajuma vist 16 mm,arvatavasti käib sama reegel ka enamuse teiste amortide kohta..minu manitou mars käis extreemolukorras ikka põhjas ka ära,aga sõidu ajal liikus umbes 40 mm,mulle tundus see paras..jäigema vedruga proovisin ka,aga ei meeldinud sõita!erikr kirjutas:vaata mis on tootja spetsifikatsioon suurusele "sag". 40 mm tundub palju olevat kuid me ei tea su kaalu. ei-jah, pool käigust on ilmne liig, 16 mm oleks näiteks paras (kõhutunde ja analoogiate) järgi.frost31 kirjutas:Kuna jutt amortidest käib ei hakkanud eraldi teemat tegema.
Tekkis selline küsimus, kui palju peab vajuma üks 80-se millimeetrise käiguga XC amort. Amort millega ma praegu sõidan vajub ca 4 cm, see on mu esimene amort ja pole teisi amorte proovinud. Kas umbes 40 mm on normaalne 80-se kohta ?
oled kindel,et see on sul seal õli? tegelikult sinna ümber ei tohiks üldse õli sattuda,seal käib määre..õli käib selle toru sees mille ümber sul rant on..hooldus vahemikud on erinevatel firmadel erinevad,aga iga 1k tagant peab kindlasti midagi tegema.taavid kirjutas:sõidukilomeetreid üle 3k küll ei hakka tulema. tunde ei tea õlist on kerge randikene sealmaal, kuhuni "toru sisse vajub".Ruve kirjutas:hooldust tuleb teha sõidutundide järgi mitte 2 korda aastas...õli ei tohiks amordi seest üldse välja tulla,kui tuleb on katki midagi
vaata mis on tootja spetsifikatsioon suurusele "sag". 40 mm tundub palju olevat kuid me ei tea su kaalu. ei-jah, pool käigust on ilmne liig, 16 mm oleks näiteks paras (kõhutunde ja analoogiate) järgi.
Kui sul skareb 03 ja lukk ka 03, siis ilmselt lukk õhtal, need olidki tehniline praak.(mul hävis neid 3 tk mullu)veiko kirjutas:Manitou Scareb Super amordiga selline jama, et lukustus mis muidu töötas ilusti (s.t kohapela proovides) lõpetas peale tänast sõitu lukustumise. Milles võib probleem olla? Kas madal temperatuur (+2) või loomupärane praak või veel midagi? Vanust amordil ainult 44km.
sõidan ise sama amordiga. siiani (450 km) on ilusti vastu pidanud. kasutan pidevalt kinni-lahti variante. arvatavasti siis midagi katki läinud. sea sammud poodi, sest asi käib kindlasti garantii alla.veiko kirjutas:Manitou Scareb Super amordiga selline jama, et lukustus mis muidu töötas ilusti (s.t kohapela proovides) lõpetas peale tänast sõitu lukustumise. Milles võib probleem olla? Kas madal temperatuur (+2) või loomupärane praak või veel midagi? Vanust amordil ainult 44km.