1. leht 1-st

Amordi hooldamine!

Postitatud: 24. 06. 2007. 18:31
Postitas cumpz
Ostsin siis uue ratta millel on all Manitou Slate amort all.
See peaks olema õhk amort. Küsimus oleks siis selline et kuidas ma seda amorti puhastada võin? Siis kui ta on tolmune või on märjaks saanud?

Postitatud: 24. 06. 2007. 18:49
Postitas Gunnar
Tõmbad lapiga torud puhtaks, mida muud sa ikka tegema pead seal, survepesu pole amordile, nagu ka ülejäänd ratta liikuvatele osadele kasulik. Pakun et paljud (sealhulgas mina) ei tee amordiga mitte midagi, kui lapp ja ratas lähestikku satuvad, siis löön läikima, aga ega seda väga tihti ei juhtu.

Re: Amordi hooldamine!

Postitatud: 24. 06. 2007. 19:00
Postitas mart
cumpz kirjutas:Ostsin siis uue ratta millel on all Manitou Slate amort all.
See peaks olema õhk amort. Küsimus oleks siis selline et kuidas ma seda amorti puhastada võin? Siis kui ta on tolmune või on märjaks saanud?
Kui mõtled uue ratta all oma Trek 6500, siis tegu Manitou Slate Comp mudeliga. Õhk-amordi puhul peab olema kuskil miski autoventiil korgi all peidus. Kui seda pole, siis on sul toosama Manitou Slate Comp vedru-õli.
Amorti puhastad nagu ülejäänud ratast - vee ja käsna/lapiga puhtaks, soovitavalt kohe sõidust tulles. Hoolivam vend kasutab silikoonõli torude määrimiseks/katmiseks enne sõitu. Silikooni ületähtsustada pole mõtet, lihtsalt hoiab hõõrdepinnad kauem korras.

Postitatud: 02. 07. 2007. 22:34
Postitas BellToller
Oman Trek 3900 '06 nimelist ratast ning amordihooldus piirdub lapi ning tavalise ketiõliga.
Tõmban need väikesed kummitihendid(ei tea kuidas neid kutsutakse) sealt alt liigendkohast ära ning sirtsutan sinna õli,kummid sinna uuesti peale ja vasak-parem,vasak-parem.

Postitatud: 03. 07. 2007. 07:16
Postitas Gunnar
Ketiõli on siiski mõeldud ketile ja uksehingedele, igale poole ma seda ilma kindluseta ei topiks.

Postitatud: 28. 08. 2007. 16:15
Postitas pukujuku
Mul lendas ükskord ühel amordil see kummist jublakas sealt tipust ära. Nüüd käib veits raskemal langusel väike kõlks amordist läbi... Kummijublaka panin muidugi otsa tagasi, aga see pole seal eriti tugevasti kinni, teine amort on surve all vms, kummiluta on kivikõva ja tugevasti kinni.