Tavalised pedaalid
Tavalised pedaalid
Ostsin sellise odavama otsa hübriidratta ja muidu ei kurda - 700 km seljataga paari kuuga ja kõik oleks ju hästi aga pedaalid streigivad - teevad tobedat häält ja vajavad pidevat hoolt. Kas kuskil müüakse selliseid tavalisi normaalse kvaliteedi/hinnaga pedaale? Kas mingi tuntud firma ka selliseid valmistab? Ma ei ole veel nii tegija, et spets jalanõud ja pedaalid muretseda.
Kindlasti müüakse igas rattapoes (aga mitte poes, kus muuhulgas müüakse ka rattaid) normaalse hinnaga tavalisi pedaale. Ise lasin peale eelmiste kummist pedaalide eluea lõppemist üleni metallist pedaalid alla visata hoolduse ajal ning pärast ka neile korvid külge panna. Pedaalid maksid minu meelest ~200 raha (kindlasti mitte palju rohkem, pigem vähem), ei ole tappev hind- korvid (plastist) maksid vist 60 raha. Kusjuures väidetavalt pidi saama neile pedaalidele ka clipless kinnitused külge aretada, aga see tundus väga imelik kombinatsioon. Samas sõitsin korvidega umbes kaks kuud, siis panin juba clipless pedaalid ning kingad, kuna läksin elus esimest korda EEC-d sõitma Elvasse. Selleks ei peagi eriline tegija olema, et spets kingade ja pedaalidega sõita, aga kui Sa tõesti niisama oma lõbuks sõidad praegu, siis pole ehk tõesti investeeringul mõtet- seda pead ise mõtlema ja kaaluma. Mina ise olen küll rahul, sõita ikka hoopis teine teema kui tavalise kossi ja korviga.
Re: Tavalised pedaalid
Lihtsamaid pedaale pole võimalik hooldada, kuna neid ei saa avada. Kui pääsed võllile ligi - löö pedaali sisemus tavotti täis.umax kirjutas:700 km...pedaalid streigivad - teevad tobedat häält ja vajavad pidevat hoolt.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Oled õigel teel, varu vaid tiba kannatust. Et loks täielikult kaoks, tuleb pisut meelitada/mängida.umax kirjutas:Rademari remondimeeste juures luures käies rääkisid nad midagi spetsiaalvõtmetest, millega saab pedaali pärast määrimist jaälle kokku panna. Tundub, et tavaliste vahenditega ongi see tiba keeruline. Proovisin kruvikeeraja ja padrunvõtme sümbioosi, aga tulemusega 100% rahule küll ei jäänud.
Sul on vaja koonusmutter kinni puua kinnitusmutriga . Kruvikaga hoiad paigal koonuse ja padruniga pood kinni. Ise kasutan kruvika asemel peeneotsalisi näpitstange. suva pedaali joonis abiks, et illustreerida koonust ja mutrit:
http://www14.big.or.jp/~number-2/No.1_S ... DM525.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Käisin mingis poes, kus müüakse ka rattaid ja panin tähele, et ratta ülejäänud komponendid on ok aga pedaalid on kõigil ratastel mingid imelikud - made in taiwan,china,malaisia,whatever. Ma ei saa tootjate loogikast aru - komplekteerivad suht normaalse asja hinnaga ligikaudu 5-10 tuhhi aga pedaalide asemele panevad mingi paroodia. Samuti ei saa kaupmehe loogikast aru - ta müüb sealsamas poes neid paroodiaid 95eeki paar ja järgmised pedaalid mida ta müüb maksavad 2495. Ta nagu ei soovikski äri ajada.
1.Pedaalid ei ole kinnistatud konkreetse margi/hinnaklassi külge. Nende valik on niivõrd lai ja sõitjaspetsiifiline, et külge keeratakse mingi suva, suht odav junn, millega kunde saab proovisõidu teha. Nt kallimad rattad on üldse ilma pedaalideta (isegi ratta kaal antakse without pedals).Ja siis rattur ise valib mis kuju, hinna ja lõhnaga pedaalid ta soovib. sama kehtib odavama otsa mudelite sadula,kummide ja amordi kohta.umax kirjutas:1. Ma ei saa tootjate loogikast aru
2.Samuti ei saa kaupmehe loogikast aru - ta müüb sealsamas poes neid paroodiaid 95eeki paar ja järgmised pedaalid mida ta müüb maksavad 2495. Ta nagu ei soovikski äri ajada.
2. Sattusid poodi, mis ei pane rõhku ratta juppidele. Korralikus rattapoes on valik kordi rikkalikum:
/bike-components.de/catalog/MTB/Pedals
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.