Amort Monitou Splice
Amort Monitou Splice
Amort Monitou Splice ei lukustu, mis võib viga olla. Näpunäiteid remondiks?
Re: Amort Monitou Splice
Vii hooldusesseLiisukas kirjutas:Amort Monitou Splice ei lukustu, mis võib viga olla. Näpunäiteid remondiks?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tahad ise teha?
Okei, alustuseks kontrolli, kas on õiges koguses õli sees. 115-125mm ülevalt äärest õlini. Kui õli on OK, siis keera maha lukustiheebel või mis ta ka seal poleks, millest sa seda amorti lukku keerad. Seal all on kaks väikest kuulikest ja vedrud, ära siis neid ära kaota! Siis otsi 24 padrun, kui ma õigesti mäletan. Või oli 22. Vahet pole, igatahes otsi midagi. Siis tõmba see varras sealt ettevaatlikult jõnksutades välja, kontrolli, kas kõik tihendid on terved. Keera varda alt otsast 5-se kuuskandiga ja kontrolli kas seal olev polt on kinni. Kui kõik on korras siis võid õli välja valada ja amordi pahupidi keerata ning sealt alt keera 8-se kuuskandiga vastupidi keermele see varras sisse ja õhu poole pealt keera polt välja, siis saad amordi täielikult laiali võtta. Keera see alumine varras ka amordi küljest lahti kontrolli samuti tihendeid. Kui need on ka korras siis ei oska rohkem aidata. Äkki on abi, kui sellest tekstist aru saad. Keeruline seletada nii.
Okei, alustuseks kontrolli, kas on õiges koguses õli sees. 115-125mm ülevalt äärest õlini. Kui õli on OK, siis keera maha lukustiheebel või mis ta ka seal poleks, millest sa seda amorti lukku keerad. Seal all on kaks väikest kuulikest ja vedrud, ära siis neid ära kaota! Siis otsi 24 padrun, kui ma õigesti mäletan. Või oli 22. Vahet pole, igatahes otsi midagi. Siis tõmba see varras sealt ettevaatlikult jõnksutades välja, kontrolli, kas kõik tihendid on terved. Keera varda alt otsast 5-se kuuskandiga ja kontrolli kas seal olev polt on kinni. Kui kõik on korras siis võid õli välja valada ja amordi pahupidi keerata ning sealt alt keera 8-se kuuskandiga vastupidi keermele see varras sisse ja õhu poole pealt keera polt välja, siis saad amordi täielikult laiali võtta. Keera see alumine varras ka amordi küljest lahti kontrolli samuti tihendeid. Kui need on ka korras siis ei oska rohkem aidata. Äkki on abi, kui sellest tekstist aru saad. Keeruline seletada nii.
Viimati muutis veixxx, 08. 12. 2007. 14:20, muudetud 1 kord.
Niipalju kui mina asjast jagan,siis õlitaseme mõõtmiseks peab ju lukustiheebli all oleva varda välja võtma.Kuidas sa seda taset muidu ikka mõõdad kui varras sees.Üldiselt ,kui amort juba ei tööta,siis parem ikka hooldusse viia,võid ju lahti kiskuda ja tuima näoga neid juppe vaadata ,aga asemele pole ikka midagi panna ,isegi kui tuvasatasid vigase osa.Ja vaevalt sul kodus ka spetsiaalset õli leidub,et amordi õlitase õigeks jääks.Väljavalades läheb osa ikka kaotsi.
nojah, veic valesti olin seletand jah, õli taseme mõõtmiseks peab muidugi varda välja võtmaHundu kirjutas:Niipalju kui mina asjast jagan,siis õlitaseme mõõtmiseks peab ju lukustiheebli all oleva varda välja võtma.Kuidas sa seda taset muidu ikka mõõdad kui varras sees.Üldiselt ,kui amort juba ei tööta,siis parem ikka hooldusse viia,võid ju lahti kiskuda ja tuima näoga neid juppe vaadata ,aga asemele pole ikka midagi panna ,isegi kui tuvasatasid vigase osa.Ja vaevalt sul kodus ka spetsiaalset õli leidub,et amordi õlitase õigeks jääks.Väljavalades läheb osa ikka kaotsi.