Amort Monitou Splice

Remont ja hooldus
Vasta
Liisukas
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 29. 11. 2007. 08:39

Amort Monitou Splice

Postitus Postitas Liisukas » 29. 11. 2007. 08:43

Amort Monitou Splice ei lukustu, mis võib viga olla. Näpunäiteid remondiks?

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: Amort Monitou Splice

Postitus Postitas Mati » 29. 11. 2007. 10:57

Liisukas kirjutas:Amort Monitou Splice ei lukustu, mis võib viga olla. Näpunäiteid remondiks?
Vii hooldusesse :idea:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Liisukas
Rattur
Postitusi: 4
Liitunud: 29. 11. 2007. 08:39

Postitus Postitas Liisukas » 29. 11. 2007. 15:54

Aa tänks täiega. Kas ei oska või ei taha aidata?

Kasutaja avatar
Villem T
Rattur
Postitusi: 2118
Liitunud: 05. 07. 2004. 11:32

Postitus Postitas Villem T » 29. 11. 2007. 16:02

Liisukas kirjutas:Aa tänks täiega. Kas ei oska või ei taha aidata?
On veel 1 võimalus: ei saa? Pole telefoni teel lahendatav probleem vms.
Manuaalis trobleshooting'u osakond puudub?

veixxx
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 27. 09. 2007. 19:11

Postitus Postitas veixxx » 29. 11. 2007. 16:33

Tahad ise teha?
Okei, alustuseks kontrolli, kas on õiges koguses õli sees. 115-125mm ülevalt äärest õlini. Kui õli on OK, siis keera maha lukustiheebel või mis ta ka seal poleks, millest sa seda amorti lukku keerad. Seal all on kaks väikest kuulikest ja vedrud, ära siis neid ära kaota! Siis otsi 24 padrun, kui ma õigesti mäletan. Või oli 22. Vahet pole, igatahes otsi midagi. Siis tõmba see varras sealt ettevaatlikult jõnksutades välja, kontrolli, kas kõik tihendid on terved. Keera varda alt otsast 5-se kuuskandiga ja kontrolli kas seal olev polt on kinni. Kui kõik on korras siis võid õli välja valada ja amordi pahupidi keerata ning sealt alt keera 8-se kuuskandiga vastupidi keermele see varras sisse ja õhu poole pealt keera polt välja, siis saad amordi täielikult laiali võtta. Keera see alumine varras ka amordi küljest lahti kontrolli samuti tihendeid. Kui need on ka korras siis ei oska rohkem aidata. Äkki on abi, kui sellest tekstist aru saad. Keeruline seletada nii.
Viimati muutis veixxx, 08. 12. 2007. 14:20, muudetud 1 kord.

Hundu
Rattur
Postitusi: 36
Liitunud: 17. 08. 2007. 17:14

Postitus Postitas Hundu » 30. 11. 2007. 12:45

Niipalju kui mina asjast jagan,siis õlitaseme mõõtmiseks peab ju lukustiheebli all oleva varda välja võtma.Kuidas sa seda taset muidu ikka mõõdad kui varras sees.Üldiselt ,kui amort juba ei tööta,siis parem ikka hooldusse viia,võid ju lahti kiskuda ja tuima näoga neid juppe vaadata :shock: ,aga asemele pole ikka midagi panna :cry: ,isegi kui tuvasatasid vigase osa.Ja vaevalt sul kodus ka spetsiaalset õli leidub,et amordi õlitase õigeks jääks.Väljavalades läheb osa ikka kaotsi.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 30. 11. 2007. 23:41

Liisukas kirjutas:Aa tänks täiega. Kas ei oska või ei taha aidata?
amordiga on nii, et kes oskab, teeb ise korda, kes ei oska, viib hooldusesse.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

veixxx
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 27. 09. 2007. 19:11

Postitus Postitas veixxx » 01. 12. 2007. 13:40

Hundu kirjutas:Niipalju kui mina asjast jagan,siis õlitaseme mõõtmiseks peab ju lukustiheebli all oleva varda välja võtma.Kuidas sa seda taset muidu ikka mõõdad kui varras sees.Üldiselt ,kui amort juba ei tööta,siis parem ikka hooldusse viia,võid ju lahti kiskuda ja tuima näoga neid juppe vaadata :shock: ,aga asemele pole ikka midagi panna :cry: ,isegi kui tuvasatasid vigase osa.Ja vaevalt sul kodus ka spetsiaalset õli leidub,et amordi õlitase õigeks jääks.Väljavalades läheb osa ikka kaotsi.
nojah, veic valesti olin seletand jah, õli taseme mõõtmiseks peab muidugi varda välja võtma :P

Vasta

Mine “Hooldus”