1. leht 1-st

Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 19:13
Postitas profiil
*Nimelt peale 60km trippi maanteel/kruusateel otsustas keskjooks häält tegema hakata. Teatud vändaasendis tekib selline kliki hääl, just kui peale surud vändale.
100% kindel ei ole, et keskjooks aga mis muud see olla saab?
*Kui juba selle vahetamiseks läheks, siis võiks osta korraliku, kuna see osa vist kipub katki minema. Õe vokil sama probleem juba pikka aega. Kas tasub osta mingit kallimat sorti, kui jah, siis kas ta on vastupidavam või lihtsalt muude paremate omadustega?
*Milliseid spetsiaalvõtmeid ja tööriistu läheb selle osa vahetamiseks, probleemseks võivad osututuda esimese hammasratta ja keskjooksu eemaldamine.
Kas neid saab osta tavapoest ja mis hinnaga nad on?

Ratas ise on GT Avalanche 2.0 (2006)

Suured tänud lugemast ja aitamast.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 19:21
Postitas Gunnar
Keskjooksud on üldjuhu päris pommikindlad, kui kasutada neid sobilikel teedel. Aga kui läbi lähevad, siis parandada ei tasu. Ise sa seda küljest ära ei saa. Tavapoest osta ei saa, aga rattapoodides peaks kõigis olema. Netipoest kas ES-30 või ES-51.

Aga esiteks, enne kui uut ostma hakkad, kui palju sa sellega sõitnud oled? Keskjooks peaks 2 - 20+ tuhat km vastu pidama.
Kas seda ei või olla, et kett vastu esimest käiguvahetust käib ja häält tekitab?
Teiseks, võib-olla on vaja keskjooksu aint kinni keerata, seda oskab rattamehaanik öelda.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 19:27
Postitas mart
Kas tegu sarnase subjektiga?
http://www.fakawitribe.com/tribaltalk/v ... .php?t=486
Kui jah, võib pinge all väntamisel heli/kriuksu tekitada tagatirr, kus "kutsikad" kuival.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 19:34
Postitas profiil
20k km kindlasti ei ole koos.
Kuni paar tuhat on võibolla, olen rohkem pühapäevasõitja. Eriti ei usu, et kett vastu käiguvahetit käib aga kindluse mõttes kontrollin õhtul üle. Samas kuidas kett vastu saab minna, see tähendaks ju, et hammakas on kõver?
Kui selles asi pole, siis kuhugi hooldusesse.
Ise ei ole mõtet neid võtmeid osta, 250.- on tükk ja palju mul neid ikka vaja läheb.

KEEGI OSKAB MÕNDA KOHTA VÕRUS SOOVITADA, KUS ON KINDEL KVALITEET JA SOBILIKUD HINNAD?
hawaii expresss/silja sport/maraton/kagu auto...? rohkem vist ei tohiks neid kohti olla?

mart kirjutas:Kas tegu sarnase subjektiga?
http://www.fakawitribe.com/tribaltalk/v ... .php?t=486
Kui jah, võib pinge all väntamisel heli/kriuksu tekitada tagatirr, kus "kutsikad" kuival.
Jah, tegu on samasuguse vokiga. Tagatirr..? Olen üpris kindel, et hääl tuleb eest, mitte tagant, või kus iganes seee tagatirr on :oops:
kuidas sellele ligi pääseb ja kas seda on võimalik kodus teha :d?

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 19:35
Postitas Gunnar
mart kirjutas:Kui jah, võib pinge all väntamisel heli/kriuksu tekitada tagatirr, kus "kutsikad" kuival.
Selle lause mõistmiseks pead aga olema aktiivne foorumi lugeja :) Kui sa aru ei saanud, siis vii ratas hooldusesse.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 19:59
Postitas profiil
Sellisel juhul ma eeldan, et keegi ei viitsi lahti ka seletada. Mis nimelt tuleb siis vahetusse panna, et oskaks arvestada hinnaklassi ja et leida soodsat remonditöökoda.
Mõni võrukas soovitagu head töökoda! ;)

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 20:03
Postitas mart
mart kirjutas:Kui jah, võib pinge all väntamisel heli/kriuksu tekitada tagatirr, kus "kutsikad" kuival.
Gunnar kirjutas:1. Selle lause mõistmiseks pead aga olema aktiivne foorumi lugeja :)
2. Kui sa aru ei saanud, siis vii ratas hooldusesse.
1. pilt abiks, aga tegelt neid kolme tegelast ei näe, kuna shimal on kinnised tirrid.
Pilt
2. Võrust 5km Põlva suunas on Väimela, kus on pood nimega "Rattajaan", mehaanikud pole küll udupeente paberitega, kuid GT Avalanche 2.0 (2006) oskavad nad molekulideks võtta ja vead üles leida ning parandada.. Teenus peaks kah odavam tulema, kui võrus.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 20:09
Postitas profiil
Kes siis Rattajaani ei tea :D?
Sinna võiks isegi vändata, aga kes sealt tagasi viitsib tulla pärast?

Väike ot küsimus, palju ratta üldhooldus maksab seal ja mis asju tuleb kindlasti kontrollida? Ratas pole 2a. hooldajat näinud ;)

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 20:26
Postitas mart
profiil kirjutas:Kes siis Rattajaani ei tea :D?
1. Sinna võiks isegi vändata, aga kes sealt tagasi viitsib tulla pärast?

2. Väike ot küsimus, palju ratta üldhooldus maksab seal ja
3. mis asju tuleb kindlasti kontrollida?
1. Tagasi tuled bussiga Liin nr. 884, väljub väimelast 12.30, võrus 12.45. pilet miski 10 krooni.
2. Üldhoolduse hind koosneb tööst ja vajadusel väljavahetatavatest juppidest.
3.Küll mehaanik juba teab, mida kontrollida.

4. Kas tuleb veel abituid küsimusi? Kui jah, lao kiirelt lagedale, ei viitsi enam pikalt passida.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 20:29
Postitas profiil
Selleks korraks rohkem lolle küsimusi pole. Suured tänud aitamast.
Kui homme vaba aega üle jääb, külastan Jaanikest ;)

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 07. 2008. 23:09
Postitas Soobel
Naks võib käia küll vastu esikäiguvahetajat ka siis, kui hammasratas on täiesti sirge. Aga vändalaagris on loks. Nii võib lolliks jääda küll, et ronid rattalt maha, ajad väntasid tühjalt ringi ja vaatad, et hammasratas täiesti sirge. Loksu ka ei pane kohe tähele, kuna kett veab võlli ühte äärmusse. Ronid siis ratta selga tagasi, väntad koormuse all ja siis võll kõigub vastavalt sellele, kumba pedaali parasjagu surutakse ja ketiratas viskab kaheksat.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 11. 09. 2009. 20:54
Postitas maksipoiss
Aga kui esimeste hammasrataste raam on hakanud vända nuutidel loksuma? Ega tolle eksemplariga vist ei ole enam midagi teha?Tea kas ühe 50+ sõidu kannatab veel ära ,ketist pole lugu ,aga kas võib midagi veel tuksi keerata?

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 14. 09. 2009. 10:05
Postitas Soobel
Riskantne.

Oleneb, millest vänt ja hammakas on, kui on rauast, võib kinni keevitada, kui aumiiniumist, siis on õhtal. Võib ehk üritada haamriga veidike temmida, raua puhul see aitab, alu võtab mikropraod ja suuremad praod sisse ega jää pidama. Ära ta ehk midagi ei lõhu, aga kui see hammasratas kord lõplikult vända küljest pudeneb, oled teel. Ettevaatlikult kuhugi ehk julgeks korra sõita, kui ei pea just kõva tõusu kuskil võtma.

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 14. 09. 2009. 10:36
Postitas maksipoiss
Vastu pidas selle sõidu ,isegi keti ragin kadus lõpuks ära :D .

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 14. 09. 2009. 23:00
Postitas Soobel
Seni on mulle tundunud, et sellise piakemalt nagisenud-logisenud asja vaitjäämine tähendab sõlme purunemist lähihetkedel :twisted:

(Meenus paralleel diiselrongides kasutatavate raketikaatri mootoritega: üks tossab rohkem, kui teine, igaüks teeb ise häält, mõni sõidab paar aastat ja teeb kogu aja lausa saekaatri häält, nagu lendaks iga hetk laiali. Aga siis ühel hetkel paned tähele, et jõle vaikseks on jäänud, hääl on puhas, ei aja vingu sisse ja masin lippab mõnuga edasi. Depoos avastad veel, et vägev kütuseökonoomia tuli ka. Aga järgmisel päeval järgmise meeskonna käes annab see mootor varre :P)

Re: Probleemne keskjooks.

Postitatud: 15. 09. 2009. 06:20
Postitas maksipoiss
Täna läheb vahetusse kõige ketiga!
Soobel kirjutas:Seni on mulle tundunud, et sellise piakemalt nagisenud-logisenud asja vaitjäämine tähendab sõlme purunemist lähihetkedel :twisted :P)