mart kirjutas:Läbitud 900km võib olla piisav, et 12 hammast ära kulutada. Eriti, kui omanikul meeldib kangutada.
Lockringis arvatavasti viga olla ei saa, kuna 12h ongi suurim mõõt, millele lockringe tehakse. Andre sarnane jama võis tekkida, kui 11h-le pandi 12h lockring.
Pikk jutt sitt jutt- nõus Veikoga - kett kulund, mõni lüli kinni või vigane, 12h hammakas kulund, mõni hammas paindund/kõver, tagakäikari vedru väsind (st ei jõua väikseimale langeda),trossi liikumine kõris takistatud.
Tõsta ratas remondipukile, kaablivitsaga tõmba tagapidur kergelt peale ja vändates vaata, kus kett trikke tegema hakkab. Või vii töökotta, kus õppind mees minutiga diagnoosi paneb
Kett sai viimse lülini üle kontrollitud, kas paindunud või kinni kiilunud. Samas sel juhul võiks kett ka mõne suurema hammakaga trikke teha, muidugi ei pruugiks samuti.
Käiguvahetaja vedru on kergelt pinges ka 12h peal.
Hambad kõverad ei olnud. Samas sai proovitud deore kassetilt 12h hammakat, kuid selle usaldusväärsus on suuresti kaheldav, sest tegu polnud uuega ning selle kulumisaste oli märksa suurem. Uuena on need hammakad tegelikult üks ühele vahetatavad. (kuigi deore on mtb ja 9 käigulisele, on selle 12h lockringiga lukustatav, laius sama, kuid selline hammas, mis esimese posti pildil näitasin puudub.( Pilt on
uuest kassetist)
Aga võibolla siis tõesti on kett juba liiga kulunud. Ja see kaablivitsa meetodit tuleb läbi proovida.