Olen juba vaikselt hulluks minemas


Mine lähimasse hooldusesse või vaheta ise hammakad ära ja ära ka uut ketti unusta, ehk see on tõenäoline käekäik neile asjadele, miks kaasa kisub ja ragistab. Ahjaa kui oled keti päris ribaks sõitnud siis võib tulla ka sul ette kaseti vahetus, ole valmis ka selleks. Ise kogesin seda kui alustasin ratta sõitmisega ja nüüd kontrollin keti kuluvust iga nii 500 km järgi oleneb kus sõitnud kas metsas või lihtsamalt kruusal jne.Kada kirjutas:Kas keegi teab, milles asi kui kett kiilub ennast kärinal eest keskmisele ja mõnikord ka kõige väiksemale hammakale kinni? Täpsemalt juhtub see siis kui jõuga vajutan (mitte käiguvahetamisel). Kui püsti tõuse võtan, siis natukene leevendab, aga kohati liimib ikka ennast kinni. Kett ei tõmba ennast mitte hammakate vahele vaid käriseb hammaka peal.
Pigem on see võimatu või siis jalutades ikke saab edasi.Kada kirjutas:150 km rauad paremal läheb ülehomme Haanjas keeruliseks
Kett sai eile vahetatud (sram), kassett sai eile vahetatud (sram). Eest keskmine hammakas sai vahetatud juunis (deore), kõige väiksem juulis (deore), suurega probleeme ei ole, sai vahetatud vist varakevadel. Peale esimeste hammakate värsket vahetust probleem ei kadunud.Veiko V kirjutas:Mine lähimasse hooldusesse või vaheta ise hammakad ära ja ära ka uut ketti unusta, ehk see on tõenäoline käekäik neile asjadele, miks kaasa kisub ja ragistab. Ahjaa kui oled keti päris ribaks sõitnud siis võib tulla ka sul ette kaseti vahetus, ole valmis ka selleks. Ise kogesin seda kui alustasin ratta sõitmisega ja nüüd kontrollin keti kuluvust iga nii 500 km järgi oleneb kus sõitnud kas metsas või lihtsamalt kruusal jne.Kada kirjutas:Kas keegi teab, milles asi kui kett kiilub ennast kärinal eest keskmisele ja mõnikord ka kõige väiksemale hammakale kinni? Täpsemalt juhtub see siis kui jõuga vajutan (mitte käiguvahetamisel). Kui püsti tõuse võtan, siis natukene leevendab, aga kohati liimib ikka ennast kinni. Kett ei tõmba ennast mitte hammakate vahele vaid käriseb hammaka peal.
Raam vahetatud 3 nädalat tagasiCly/Suva kirjutas:Ühel tuttaval oli kunagi sarnane probleem kui ratas oli põntsu saanud ja raam pisut kõver, silmaga väga näha polnud esimesel pilgul a kui täpsemalt uurida hakata siis oli näha küll. Kett seega pisut viltu hammakate peal ja pori vahele tuleb siis jääb kinni. Ei julge väita, et hetkel sama probleem on.
Raamivahetuse ajal sõitsin ühe rangluuklubi liikme rattaga, litsusin oma 90+ kg nii nagu jõudsin, probleemivabalt. Paraku ei olnud sellel ajal väga muda, seega väike võimalus jääb. Eile proovisin vahelduseks pikka drussi, probleemid ikkaVillem T kirjutas:Kui ainult kasutaja on samaks jäänud siis pead viga sealt otsima? Proovi riideid ka vahetada.
Kas tagakäikari vedru saaks mõjuda, sest käike sellel hetkel ei näpi? Sry, ma pole väga tehnikainimene.Villem T kirjutas:Äkki on kett liiga pikk või tagakäikari vedru nii küpse, et ei jõua ketti lahti tõmmata?
Pmst võib, sest ta on ühtlasi ketipingutaja ja tõbab ketti eest hammasrattast lahti.Kada kirjutas:Kas tagakäikari vedru saaks mõjuda, sest käike sellel hetkel ei näpi? Sry, ma pole väga tehnikainimene.
Mis ma oskan öelda, on see et käike sellel hetkel ei puutu. Üldjuhul päris loomajõuga peale ka ei lähe. Kett põmst mõnel korral blokeerub momentaalselt ja täielikult hammaka peale ja mõni kord annab veidi veel järgi ja teeb väga koledat kärinat. Varem on olnud teine mure ka- kett viskab eest vahetamisel ajal aasa, mis kiilub hammakate vahele, aga see on erinev asi.arnea kirjutas:Esimeses postituses kirjutasid et "Kett ei tõmba ennast mitte hammakate vahele vaid käriseb hammaka peal." - mida see kärisemine tähendab? "Kinni kiilumine" võiks olla chainsuck aga "kärisema" nagu ei sobiks selle kirjeldamiseks. S.t. võibolla on su probleemist valesti aru saadud?
Arne
Ok, see on asi, mida võiks täitsa uurida, sest tagakäikarit pole veel vahetatudCly/Suva kirjutas:Kui tagakäikari vedru nõrk on siis hakkab igasuguseid anomaaliaid toimuuma. Loogika ütleb, et ka see mida sina kirjeldad.
Tegelikult lasin eilseks ka täishoolduse teha, mis tähendab, et tirr saab vist määritud? Sry, jällegi vabandan oma puudulike teadmiste pärast tehnika vallasKuldar kirjutas:mind huvitab see kärisemine ja kole hääl,
võib-olla Mavicu tirr on kuiv ja kassett jookseb vabajooksul kaasa? niipea kui uuesti väntama hakkad siis tassib keti kortsu.
Loe natuke varasemaid poste. "sellest rattast" ongi järgi ainult käiguvaheti nagu ma aru sain.arvoest kirjutas:Keskjooksu laagrid läbi või esihammakate alus kõver äkki ? Kukkund pole selle rattaga ?