On küll natuke vana teema, aga tundub huvitav küsimus, puht huvi pärast tahaks isegi teada, mis sellel amordil siis viga on!
10 kraadi tundub natuke suur kõikide minu põhjenduste jaoks, aga pakun oma varjandid ikka välja, ehk keegi oskab neid edasi arendada:
a) mingid jamad tihendid, mis lähevad külmaga jäigaks
b) füüsika tundidest on meelde jäänud, et kiirel rõhu muutusel muutub ka temperatuur...kui rõhk väheneb, siis langeb vist, seega äkki on amordis vesi ja see läheb juba pluss kraadidega jäässe.(ise peaks seda realseks pigem nullilähedasel temperatuuril)
c) nagu teema algataja ise välja pakkus, siis võib vale õli olla, mis hangub juba suhteliselt sooja ilmaga.
Vea parandamiseks piisab tõenäoliselt korralikust amordi hooldusest. Võtad kõik lahti, puhastad ilusti ära, uus korralik õli sisse ja kui vaja, siis kuskile määret ka!