RST Gila SL amordi hooldamine, kas üldse hooldada?
Postitatud: 13. 05. 2011. 12:16
On siis rattal selline amort peal. Sõitnud ta eriti midagi pole. Max 2000 km ja seda ka enamasti asfalti peal.
Samas ega ta väga hästi ei tööta.
Kui otse peale suruda, siis läheb kokku küll. Teravamate aukude korral ka pisut leevendab lööke.
Lisaks sellele jäävad amordi läikivate varraste tööpindadele õlirandid. Samas minuteada ta ei peaks üldse õliamort olema. Ju seal sees on siis mingi määre lihtsalt, mis tihendite vahelt natukene välja pääseb.
Asfalti peal esipidurit kasutades hakkaks nagu esihark all vibreerima ka.
Mingi reguleerimise nupp on tal ka, kirjaga "preload". Kui ma seda krutin, siis ei saa üldse aru, et midagi muutuks. Mida see üldse peaks tegema, kas reguleerima jäikust või üles tagasituleku kiirust?
Lukustus on ka olemas ning see muide töötab väga hästi, on vajutatav nupp.
Lõpetuseks tahaks targemate arvamust kuulda. Kas peaks seda amorti laskma ka kuidagi hooldada või on siiski tegemist nii odava ja kehva asjaga, et pole mõtet tema eluiga kuidagi pikendada. Lõpuni ära sõita ja siis midagi paremat panna?
Enamus sõite teen maanteel ja kui ka lähen maastikule, siis mitte võistlema. Seega mingit tippklassi amorti ma päris kindlasti ei vaja. Kuid mingi lukustatav ja kõige odavamast "vedrupulgast" natuke parem asi võiks olla.
Samas ega ta väga hästi ei tööta.
Kui otse peale suruda, siis läheb kokku küll. Teravamate aukude korral ka pisut leevendab lööke.
Lisaks sellele jäävad amordi läikivate varraste tööpindadele õlirandid. Samas minuteada ta ei peaks üldse õliamort olema. Ju seal sees on siis mingi määre lihtsalt, mis tihendite vahelt natukene välja pääseb.
Asfalti peal esipidurit kasutades hakkaks nagu esihark all vibreerima ka.
Mingi reguleerimise nupp on tal ka, kirjaga "preload". Kui ma seda krutin, siis ei saa üldse aru, et midagi muutuks. Mida see üldse peaks tegema, kas reguleerima jäikust või üles tagasituleku kiirust?
Lukustus on ka olemas ning see muide töötab väga hästi, on vajutatav nupp.
Lõpetuseks tahaks targemate arvamust kuulda. Kas peaks seda amorti laskma ka kuidagi hooldada või on siiski tegemist nii odava ja kehva asjaga, et pole mõtet tema eluiga kuidagi pikendada. Lõpuni ära sõita ja siis midagi paremat panna?
Enamus sõite teen maanteel ja kui ka lähen maastikule, siis mitte võistlema. Seega mingit tippklassi amorti ma päris kindlasti ei vaja. Kuid mingi lukustatav ja kõige odavamast "vedrupulgast" natuke parem asi võiks olla.