Carbon kahvli parandus
Postitatud: 05. 03. 2012. 12:09
Tere
Mure on carbonkahvli steerer toruga. Kahvlit on hakatud saagima lühemaks ning siis poole peal ümber mõeldud. Toru on umbes keskosast poolenisti läbi saetud. Olen proovinud kangutada ja väänata ning oma kätega ma seda murda ei suutnud. Sellegipoolest tekitab see saetud koht veidi närvikõdi. Minu idee oleks seda parandada sedasi, et liimida sisse üks toru jupp sedasi, et saetud ristlõikest mõlemile poole jääks selline 5-6 cm ülekatet. Siin on ilmselt oluline, et liimitav toru oleks välimiselt läbimõõdult lähedal steerer toru sisemise läbimõõduga.
1)Kas teil on ideid jagada kust kohast võiksin saada selle toru jupikese? PVC toru tegelikult ajaks ka asja ära ma usun.
2)Mis liimi peaksin kasutama? Pakun, et tegu peaks olema 2 komponentse liimiga? Ntx http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/ep ... ikule-284g
3)Saetud sälk on koormuse tõttu kokku surutud, mis tekitab steerer torusse kerge "põlve". Küll olematu kuid teoreetiliselt eksisteeriva. See sama põlv hakkab seda uut toru ka väänama, mis tekitab omakorda lisa pingeid uuele torule. Kas selle loogika järgi peaks sinna sälku paigaldama mingi kiilu millele see toru toetuma jääks?
Peab lugu
Andres
Mure on carbonkahvli steerer toruga. Kahvlit on hakatud saagima lühemaks ning siis poole peal ümber mõeldud. Toru on umbes keskosast poolenisti läbi saetud. Olen proovinud kangutada ja väänata ning oma kätega ma seda murda ei suutnud. Sellegipoolest tekitab see saetud koht veidi närvikõdi. Minu idee oleks seda parandada sedasi, et liimida sisse üks toru jupp sedasi, et saetud ristlõikest mõlemile poole jääks selline 5-6 cm ülekatet. Siin on ilmselt oluline, et liimitav toru oleks välimiselt läbimõõdult lähedal steerer toru sisemise läbimõõduga.
1)Kas teil on ideid jagada kust kohast võiksin saada selle toru jupikese? PVC toru tegelikult ajaks ka asja ära ma usun.
2)Mis liimi peaksin kasutama? Pakun, et tegu peaks olema 2 komponentse liimiga? Ntx http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/ep ... ikule-284g
3)Saetud sälk on koormuse tõttu kokku surutud, mis tekitab steerer torusse kerge "põlve". Küll olematu kuid teoreetiliselt eksisteeriva. See sama põlv hakkab seda uut toru ka väänama, mis tekitab omakorda lisa pingeid uuele torule. Kas selle loogika järgi peaks sinna sälku paigaldama mingi kiilu millele see toru toetuma jääks?
Peab lugu
Andres