1. leht 1-st
Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 24. 05. 2012. 17:30
Postitas even
Kett oli veninud, kasseti hammakad üsna läbi. Vahetasin keti ära, uus kassett ka taga. Nüüd paljude käikude peal kett nagu korraks hüppab ülesse, nagu tahaks teisele hammakale minna, ja nii lõputult..
Viimase käiguga nii ei tee.. Ma arvan , et käikariga on midagi mööda timmitud? Mis need L ja H tähega tähistatud kruvid seal peal tähendavad?
Ratas Mongoose Fireball, taga 7 käiku, ees üks hammakas.
Re: Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 24. 05. 2012. 19:24
Postitas KristjanS
even kirjutas:Kett oli veninud, kasseti hammakad üsna läbi. Vahetasin keti ära, uus kassett ka taga. Nüüd paljude käikude peal kett nagu korraks hüppab ülesse, nagu tahaks teisele hammakale minna, ja nii lõputult..
Viimase käiguga nii ei tee.. Ma arvan , et käikariga on midagi mööda timmitud? Mis need L ja H tähega tähistatud kruvid seal peal tähendavad?
Ratas Mongoose Fireball, taga 7 käiku, ees üks hammakas.
Esiteks. Ma ei ole kindel, kas on ainult ühe teema pärast väga mõistlik kontot luua ja sellega niigi ülerahvastatd voorumit "risustada". Praktika on näidanud, et selliste teemade autorid rohkem foorumist huvitet ei ole ja ei satu siia enam iial tagasi.
Vahest on mõistlikum vanematest teemadest uurida ja suure tõenäosusega leiad ka vastuse.
Teiseks. Kui sa küsid, mida tähistavad käiguvahetaja peal piiramiskruvide L ja H tähed, siis... oleks parem, kui sa võibolla ise ratast ei näpiks
.
Kolmandaks. Kui lasid keti ja kasseti vahetada töökojas, siis pöördu oma murega sinna tagasi. Endast lugupidav töökoda reguleerib keti ja kasseti vahetuse hinna sees ka käigud ära. On mõistlik, et spetsialist sul selle ürituse üle vaatab, kui ise leiutama hakkad. Võib juhtuda, et pärast pead minema poodi mõne uue jupi järgi!
Re: Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 24. 05. 2012. 21:07
Postitas erikr
Ära staarmehaaniku juttu väga südamesse võta...
L ja H reguleerivad käiguvahetaja äärmisi asendeid.
Neid sa tõenäoliselt näppima ei peaks.
Käiguvahetaja tuleb trossi pinge abil õigesse kohta reguleerida, ja
jääb see ghost shifting ära.
Jätkan traditsioonilise lingiga.
http://www.parktool.com/blog/repair-hel ... derailleur
Re: Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 24. 05. 2012. 22:05
Postitas Nongrata
Käikari heeblil lenksul peab olema küljes peenreguleerimise kruvi, seda poole pöörde kaupa timmides saad käikari õigesse asendisse.
Re: Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 25. 05. 2012. 05:24
Postitas erikr
Nongrata kirjutas:Käikari heeblil lenksul peab olema küljes peenreguleerimise kruvi, seda poole pöörde kaupa timmides saad käikari õigesse asendisse.
Oota nüüd, ma ütleks pigem 1/4 pöörde kaupa.
Re: Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 25. 05. 2012. 08:12
Postitas metslane
Kuna temaalgatajal on ratas Mongoose Fireball siis sellega on tal mõtekas ikkagi minna profesionaalse mehaaniku juurde. Olen neid rattaid oma töökate näppude vahelt läbi lasknud ja tean et ei ole see asi nii lihtne et pingutad trossi ja asi korras.
Re: Probleem peale kasseti vahetust
Postitatud: 25. 05. 2012. 08:28
Postitas AndreK
metslane kirjutas:Kuna temaalgatajal on ratas Mongoose Fireball siis sellega on tal mõtekas ikkagi minna profesionaalse mehaaniku juurde. Olen neid rattaid oma töökate näppude vahelt läbi lasknud ja tean et ei ole see asi nii lihtne et pingutad trossi ja asi korras.
Raami peab ka sirgeks painutama?