Tere.
Mõtlesin pikka aega uut ratast osta endale, kuid nüüd jõudsin järeldusele, et tuleks kõigepealt vana sara korda teha(lasta korda teha).
Niisiis huvitaks mind, !!mis hinda võiks tulla järgnevate osade vahetamine!!(mõningad mõisted võivad naljakad tunduda vms) ja kohta kus vahetada( Tartumaal) : tagumise rummu, keskjooksu, keti ja lenksu pealt käiguvahetus rullide jms vahetus, ( kukkusin kunagi nii, et lenksu hõõrus puhtaks peaaegu). Ratas on Merida Kalahari 530.
Ei ole ma päris proff, niiet võiks jääda sinna keskmisse hinnaklassi!
Kui oled tegija tööd ära tegema odavamalt kui kuskil poes, kuid sama kvaliteediga Tartu- , Valga-, Viljandimaal, anna endast teada.
Ratta remont
Re: Ratta remont
Toon siis välja enam-vähem keskmised hinnad:plazku kirjutas:tagumise rummu, keskjooksu, keti ja lenksu pealt käiguvahetus rullide jms vahetus
1) rummu hooldus ~10€ (vahetus on liiga kallis antud ratta jaoks, pigem siis uus tagumine jooks hinnaga ~25-30€)
2) keskjooks ~ 10-12€
3) kett 8-10€
4) gripvahetajad maksavad ~14€
5) tööraha jääks sinna 23-35€ kanti
Arvesta siis ~60-90€ suuruse väljaminekuga
Re: Ratta remont
niisiis nüüdseks, natuke üle nädala hiljem on ratas sõiduvees. Otsustasin remondi teha kodusel teel
Kui linnas käimisi ei arvesta auto küttekulule ümber, siis läks remont 150euro ligi(130 eur jupid).20eur läks korralike kuuskantide ja keskjooksu võtme jaoks.
Vahetusse läks selle raha eest kogu keskjooks(pedaalidest rummuni), tagajooks(pöid, kassett, kett), piduriklotsid. Kuna uus keskjooksu hammaka punt oli veidike erinev, siis tuli vahetada ka esimene käiguvaheti( ei ulatanud enam peale). Õnneks sai selle mingi vana raami küljest
Edaspidi tuleb teha üks nn korraline hooldus. Samuti on rehvid üsna läbi.
Gripid jäid sedakorda vahetamata.
Kui linnas käimisi ei arvesta auto küttekulule ümber, siis läks remont 150euro ligi(130 eur jupid).20eur läks korralike kuuskantide ja keskjooksu võtme jaoks.
Vahetusse läks selle raha eest kogu keskjooks(pedaalidest rummuni), tagajooks(pöid, kassett, kett), piduriklotsid. Kuna uus keskjooksu hammaka punt oli veidike erinev, siis tuli vahetada ka esimene käiguvaheti( ei ulatanud enam peale). Õnneks sai selle mingi vana raami küljest
Edaspidi tuleb teha üks nn korraline hooldus. Samuti on rehvid üsna läbi.
Gripid jäid sedakorda vahetamata.