1. leht 1-st

Ratta remont

Postitatud: 19. 07. 2012. 18:10
Postitas plazku
Tere.
Mõtlesin pikka aega uut ratast osta endale, kuid nüüd jõudsin järeldusele, et tuleks kõigepealt vana sara korda teha(lasta korda teha).
Niisiis huvitaks mind, !!mis hinda võiks tulla järgnevate osade vahetamine!!(mõningad mõisted võivad naljakad tunduda vms) ja kohta kus vahetada( Tartumaal) : tagumise rummu, keskjooksu, keti ja lenksu pealt käiguvahetus rullide jms vahetus, ( kukkusin kunagi nii, et lenksu hõõrus puhtaks peaaegu). Ratas on Merida Kalahari 530.
Ei ole ma päris proff, niiet võiks jääda sinna keskmisse hinnaklassi!
Kui oled tegija tööd ära tegema odavamalt kui kuskil poes, kuid sama kvaliteediga Tartu- , Valga-, Viljandimaal, anna endast teada. :)

Re: Ratta remont

Postitatud: 19. 07. 2012. 23:21
Postitas MK777
plazku kirjutas:tagumise rummu, keskjooksu, keti ja lenksu pealt käiguvahetus rullide jms vahetus
Toon siis välja enam-vähem keskmised hinnad:
1) rummu hooldus ~10€ (vahetus on liiga kallis antud ratta jaoks, pigem siis uus tagumine jooks hinnaga ~25-30€)
2) keskjooks ~ 10-12€
3) kett 8-10€
4) gripvahetajad maksavad ~14€
5) tööraha jääks sinna 23-35€ kanti

Arvesta siis ~60-90€ suuruse väljaminekuga

Re: Ratta remont

Postitatud: 27. 07. 2012. 19:47
Postitas plazku
niisiis nüüdseks, natuke üle nädala hiljem on ratas sõiduvees. Otsustasin remondi teha kodusel teel :)
Kui linnas käimisi ei arvesta auto küttekulule ümber, siis läks remont 150euro ligi(130 eur jupid).20eur läks korralike kuuskantide ja keskjooksu võtme jaoks.
Vahetusse läks selle raha eest kogu keskjooks(pedaalidest rummuni), tagajooks(pöid, kassett, kett), piduriklotsid. Kuna uus keskjooksu hammaka punt oli veidike erinev, siis tuli vahetada ka esimene käiguvaheti( ei ulatanud enam peale). Õnneks sai selle mingi vana raami küljest :)
Edaspidi tuleb teha üks nn korraline hooldus. Samuti on rehvid üsna läbi.
Gripid jäid sedakorda vahetamata. :wink: