1. leht 1-st

cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 21. 09. 2012. 07:08
Postitas mk I
Hetkel rattal suhteliselt viletsad Cantilever tüüpi pidurid, avid shorty 4. Mis oleks mõistlik viis pidurite paremaks saamisel ?

Võrreles maanterataste või tavaliste V piduritega (MTB) on minu avid shorty 4 suhteliselt õnnetud.

Tegemist Bianchi Cyclocross D2 ga.
Kasutan 2 paari linke. Tehasest on küljes Shimano Tiagra ja lisaks kasutan Crane Creek crosstop mudelit.

Väga äkiliselt ei ole pidurid kunagi võtnud. Pidurid on uimased, peab kõvasti ja pikalt peal hoidma, et midagi toimuks. Juhul, kui kõik just viimase peal ära pingutatud, siis võtab vähe efektiivsemalt, kuid võrreldes tavalise MTB "V" piduriga ei saa üldse võrreldagi... Klotsid kõige tavalisemad ( ei ole proovinud, kas klotsi marki vahetades, midagi paremaks läheb) Jooksudeks on ees Mavic CXP 22 ja taga Alexrims adventurer. Kuna iga päev või ka iga nädal ei taha pidureid timmida ja pingutada, siis mõtlesin, et saab kuidagi muud moodi asja parendada...

Re: cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 21. 09. 2012. 07:14
Postitas erikr
Mis ratas?
Mis lingid?
Kas pidurdamisel on tunne, et pidurisüsteem "venib" või on lingi tunnetus suht jäik ja klotsid lihtsalt ei võta?

Re: cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 26. 09. 2012. 10:08
Postitas mk I
Kogemused puuduvad ?

Re: cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 26. 09. 2012. 10:15
Postitas Tr11
Vaheta klotsid ära.

Re: cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 26. 09. 2012. 10:44
Postitas MK777
Sellist tüüpi pidurid ongi uimasemad kui MNT või MTB V-pidur...

Re: cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 26. 09. 2012. 10:55
Postitas urmo
Pane Kool Stopi piduriklotsid :D

Re: cantilever pidurid efektiivsemaks ?

Postitatud: 26. 09. 2012. 12:49
Postitas wagner
Sõidan ise samade piduritega (+ Ultegra heeblid). Võrdlusmomenti ei ole, aga otseselt pidurdusjõu üle ei kurda. Nö ülevalt kinni hoides jõuliselt, kiirelt ja täpselt pidurdamine eriti välja ei tule, aga nii vist ongi? Alt asendist hoides toimib suurepäraselt ning äkilisemal pidurdamisel peab vaatama, et rattad ei blokeeruks.