1. leht 1-st

tagakäiguvaheti reguleerimine

Postitatud: 21. 06. 2004. 13:56
Postitas Rockwood
Äkki keegi õpetaks mind kuidas seda teha.. seal mingid kaks kruvi ( H ja L ) neid tuleb vist keerata.. ? Ei tahaks eriti hooldusesse viia sellepärast, 25 küsitakse selle eest

Tänan

Re: tagakäiguvaheti reguleerimine

Postitatud: 21. 06. 2004. 14:02
Postitas KristjanS
Rockwood kirjutas:Äkki keegi õpetaks mind kuidas seda teha.. seal mingid kaks kruvi ( H ja L ) neid tuleb vist keerata.. ? Ei tahaks eriti hooldusesse viia sellepärast, 25 küsitakse selle eest

Tänan
a sa uuri natu seda käiguvahetajat ja vaata kuhu ned kruvid välja jõuavad :idea: :!: Siis saad ehk aru kah milleks need seal on ja millal neid vaja kruttida on.Aga alustama peaks siiski trossi pingsuse kontrollist ja kui kõrid vanad/mustad siis kindlasti need ära vahetada.Jõudu tööle :wink: 8)

NB!!Ise tehtud,hästi tehtud :D

Re: tagakäiguvaheti reguleerimine

Postitatud: 21. 06. 2004. 14:02
Postitas erikr
Rockwood kirjutas:Äkki keegi õpetaks mind kuidas seda teha.. seal mingid kaks kruvi ( H ja L ) neid tuleb vist keerata.. ? Ei tahaks eriti hooldusesse viia sellepärast, 25 küsitakse selle eest

Tänan
juba vastatud teema viewtopic.php?p=37985#37985

vt ka
http://my.tele2.ee/manic/ratastagkv.html
originaaltekst http://www.parktool.com/repair_help/FAQrindx.shtml
lühidalt : H ja L määravad tagakäikari äärmised asendid, ülejäänu käib juba trossi pingega ehk pead reguleerima lenksul.

Postitatud: 21. 06. 2004. 14:24
Postitas MH
ma nagu sellest aru saanud ja ise pole neid kruvisi kunagi näppinud.Alati hawaii`sse viinud selle jaoks.Eelmisel rattal oli taga Altius ja asi nagu toimis.Praegusel on taga LX ja ei saa jooksma seda.Ülevalt krutin seinast seina, no pole see mis tahaks.Või olen mina loll.Kas see siis peabki nii olema, et kett jookseb vastu temast kõrgemal olevale hammaka külge.Järsemates kurvides vahel jookseb lausa sisse, käib jube raksaks :roll: .Seda tuleb vahel isegi asfaldil ette, rääkimata metsast. Algul jooksis esikäiguka välimise serva pihta, kui oli 8 või 9 hammaka peal(eest 3)
Tänud neile, kes oskavad miskit tarka öelda.

Postitatud: 21. 06. 2004. 14:39
Postitas erikr
martin kirjutas:ma nagu sellest aru saanud ja ise pole neid kruvisi kunagi näppinud.Alati hawaii`sse viinud selle jaoks.Eelmisel rattal oli taga Altius ja asi nagu toimis.Praegusel on taga LX ja ei saa jooksma seda.Ülevalt krutin seinast seina, no pole see mis tahaks.Või olen mina loll.Kas see siis peabki nii olema, et kett jookseb vastu temast kõrgemal olevale hammaka külge.Järsemates kurvides vahel jookseb lausa sisse, käib juba raksaks :roll: .Seda tuleb vahel isegi asfaldil ette, rääkimata metsast. Algul jooksis esimesekäiguka välimise serva pihta, kuioli 8 või 9 hammaka peal(eest 3)
Tänud neile, kes oskavad miskit tarka öelda.
trossipinge nats liiga väike kui suurema külge nühib. tutvu trossi-kõri seisundiga ...., käikari kõrv kõver... variante mitmeid

Postitatud: 21. 06. 2004. 14:44
Postitas MH
Piisas litrite määrimisest ja trossi pingutamisest.

tänud.

Postitatud: 21. 06. 2004. 15:10
Postitas crn
http://www.parktool.com/repair_help/FAQrindx.shtml on ilmselt abiks, niipalju kui mina aru sain (ja ma olen suht loll neis asjus) on käikari peal see kolmas kruvi just sinu jaoks. (seesamune, mis pingutab käiguvahetaja ja kõrva vahelist maeiteamida)

Postitatud: 21. 06. 2004. 15:23
Postitas erikr
crn kirjutas:http://www.parktool.com/repair_help/FAQrindx.shtml on ilmselt abiks, niipalju kui mina aru sain (ja ma olen suht loll neis asjus) on käikari peal see kolmas kruvi just sinu jaoks. (seesamune, mis pingutab käiguvahetaja ja kõrva vahelist maeiteamida)
B-kruvi reguleerib käikari pöörlemisnurka oma kinnituspunkti suhtes, määrab ülemise litri vahe kasseti hammaka suhtes. ei mõju kuidagi teljesuunalistele liikumistele. kui kett käib mööda hammaka väliskülge siis B-kruvist abi ei saa.

Postitatud: 21. 06. 2004. 16:06
Postitas Cyc
otsi üles kruvi mille alla jookseb käikari tross. keera see lahti (nii et käikar vabalt liiguks aga ära kruvi välja keera) ja siis säti käikar ilusti hammasrattaga kohakuti ja keera kruvi uuesti kinni. vahelduseks võiksid kõrid ka ära õlitada.

Postitatud: 21. 06. 2004. 19:15
Postitas mart
Cyc kirjutas:otsi üles kruvi mille alla jookseb käikari tross. keera see lahti (nii et käikar vabalt liiguks aga ära kruvi välja keera) ja siis säti käikar ilusti hammasrattaga kohakuti ja keera kruvi uuesti kinni.
Oi-oi, nii lihtsalt täppisregull küll ei toimu.
Oli ju eespool eestikeelne lehekülg näidatud. Sealt tuli vaid teema - Indekseerimine, punktid 1-9 läbi lugeda ja järgi teha. Eriti punktid 6-7.
http://my.tele2.ee/manic/ratastagkv.html