Endal sama esipidur, olen ka ise hoolduse ees, aga teen seda taas kord ise. Ühe korra juba õhutasin niiviisi ära, et alt surusin süstlaga ja lasin üleval lihtsalt õlil otse maha jooksta, aga nüüd ostsin paar päeva tagasi avidi analoogõhutuskiti ebay'st ja selle otsik sobis ka esipiduri ülemisele bleeding augule, nii et see kord tuleb tsipa professionaalsem bleeding ette võtta
Tagumine avid juicy on mul 2007 6. jaanuaril toodetud ning üle 6a on seal originaalõlid ja kolvid ja asjad sees olnud, siiamaani pole hooldust tahtnud eriti, aga nüüd oli üks kolb kinni ja teine ei tule tagasi, nii et paras jama sellega. Õli on isegi üsna õiget värvi, ainult hästi väikeseid tükke on sees(musta värvi, probably söövitanud kaableid seest poolt õrnalt vms). Aga kuna ta nvn hooldust juba tahab, siis mõtlesin ta ka natuke asjalikemate tööriistadega ära bleedida ja sain bleed kiti suht soodsalt
Kõiki DOT õlisid võib oma vahel segada, mille koostis on sarnane.
DOT 2 190 °C (374 °F) 140 °C (284 °F) ? Castor oil/alcohol
DOT 3 205 °C (401 °F) 140 °C (284 °F) 1500 mm2/s Glycol Ether
DOT 4 230 °C (446 °F) 155 °C (311 °F) 1800 mm2/s Glycol Ether/Borate Ester
DOT 5 260 °C (500 °F) 180 °C (356 °F) 900 mm2/s Silicone
DOT 5.1 260 °C (500 °F) 180 °C (356 °F) 900 mm2/s Glycol Ether/Borate Ester
Ehk siis siit nimekirjast võib DOT 3,4,5.1 segada. DOT 5 ja 2 on eraldi teema, neid ei tohi ühegiga segada.
Kui sa segad dot 4 ja 5.1, siis omadused on DOT 5.1 asemel DOT4 kandis rohkem. Ehk siis ei kannata nii palju kuumust. Üldiselt rattapiduriteks sobib DOT 4 ideaalselt, isegi autod kasutavad seda.
EDIT: tegin oma stroker ryde'le bleedingu ära, pistonid tulid ca paar millimeetrit väljapoole, seda ma ei jõudnud sinna tagasi suruda mutrivõtmega. Aga kui peal ära regullisin, siis häält ei tee(ei kriibi vastu ketast) ja sain ilusti joonele. Kuidagi kehvavõitu on see surve lingile vajutades, ega peasilinder kuidagi selles süüdi ei või olla? Siis kui ta võttis väga kergelt blokki, siis ei olnud see link kuidagi nii nõrga võitu, aga kolvid liikusid täpselt sama kaugele ja sama kiirelt. Ehk kuidagi lingi reguleerides... nuputan ja uurin veidi. Aga vähemalt võtab, ja mitte kehvasti. Lihtsalt peaks nagu kergelt 'blokki' võtma, kui hoog sees ja ise peal, aga ei võta nii hästi päris.
EDIT2:
okei, väike tip kõigile - kui bleedite hayes stroker ryde'i ära ja olete juba vahepeal kogu kupatust lenksu peal iga nurga alla keeranud, et iga õhumull välja tuleks, siis pärast bleeding screw'i sisse keeramist tehke veel üks tiir peale. Tänu sellele läks asi normaalseks. Soovituse leidsin mingist vana foorumi arhiivist, kus üks oli sellise asja avastanud. Mul toimis igastahes see ja nüüd on ikka mitu sentimeetrit vahet enne lingi lenksuni jõudmist ja juba klotsid vastu ketast
praegu pole eriti hea ilm, seega sõitma ja proovima kuidas sõidu ajal võtab hetkel ei lähe.