Kasseti vahetus
Postitatud: 12. 07. 2013. 21:42
leivo.ekstreem.ee/post/2010/02/03/Kuidas-moota-kas-rattakett-on-veninud.aspx
Peale selle lehe külastust selgus, et peaksin keti ja enamkasutatavad hammasrattad kiiresti vahetama. Kuna hambad ei paistnud väga hullud, vahetasin ainult keti. Ja 'enamkasutatavad hammasrattad' hakkasidki ketti kõvemad vajutamisel kaasa vedama. Mõtlen, et vahetaks kasseti ise, kuna võti ei ole nii hirmus kallis. Aga ei oska valida kassetti. Käiguvahetaja on Alivio, kett läks HG40. Vanal kassetil pole ühtegi kirjet, mis viitaks tootjale või mudelile. Mille järgi valida kasseti, peale selle, et 8 käiguline?
Lisaks mainiks, et kassett, käpp ja kett vahetatud alles ~1200km tagasi. Ei tea kas kulumise taga kehvad jupid või talvine sõit - jupid said vahetatud talve lõpus. Kuigi siis sai erilise hoolega ketti puhastatud ja õlitatud. Ja selle ajaga vana kett uuest ~1,5 lüli võrra pikem.
Parimat,
Marko
Peale selle lehe külastust selgus, et peaksin keti ja enamkasutatavad hammasrattad kiiresti vahetama. Kuna hambad ei paistnud väga hullud, vahetasin ainult keti. Ja 'enamkasutatavad hammasrattad' hakkasidki ketti kõvemad vajutamisel kaasa vedama. Mõtlen, et vahetaks kasseti ise, kuna võti ei ole nii hirmus kallis. Aga ei oska valida kassetti. Käiguvahetaja on Alivio, kett läks HG40. Vanal kassetil pole ühtegi kirjet, mis viitaks tootjale või mudelile. Mille järgi valida kasseti, peale selle, et 8 käiguline?
Lisaks mainiks, et kassett, käpp ja kett vahetatud alles ~1200km tagasi. Ei tea kas kulumise taga kehvad jupid või talvine sõit - jupid said vahetatud talve lõpus. Kuigi siis sai erilise hoolega ketti puhastatud ja õlitatud. Ja selle ajaga vana kett uuest ~1,5 lüli võrra pikem.
Parimat,
Marko