1. leht 1-st

Pöiapael e. rim tape

Postitatud: 07. 05. 2014. 11:30
Postitas Cariadon
Tervist foorumlased,

Ostsin mnt rattale uue välis- ning sisekummi. Väliskummi eemaldades selgus, et eelmisest omanikust on jäänud pöiapael, jätsin ta sinnapaika ning paigaldasin uue sise- ja väliskummi. 10km pärast auk. Sai uus sisekumm ostetud ja jälle 30km pärast auk. Vana pöiapael läheb nüüd prügikasti. Ees sammud poodi uue järele.

Eeldusel, et kõik õigesti paigaldatud, kaua kestab üks sisekumm mõistlikul ja otstarbelisel mnt ratta kasutamisel 50% linnateedel 50% kergliiklusteel ja mntl.

Oodatud on arutelu pöiapaelade teemal. Ons seda vaja? Millist kasutate? DIY asendused. Seonduvad probleemid nagu abrasiivne ja/või torkiv pöiapael, kodarate põhjustatud augud, tehniline saamatus.

Tuld,

T

Re: Pöiapael e. rim tape

Postitatud: 07. 05. 2014. 11:39
Postitas erikr
Ega siin palju ju arutada pole.
Tegeleda tuleb kummi katkimineku juurpõhjuse väljaselgitamise ja likvideerimisega.

Pöiapaela ülesanne on kaitsta sisekummi kontakti eest pöia selle osaga, kus on niplite jaoks avad.
Mõistliku kasutamisel kestab MNT sisekumm niikaua kuni saab väljastpoolt torke.


MNT rattal kasutan Veloxi kangast paela.
Paigaldus on oluliselt mugavam kui mingil veidi venival helesinisel plastikpaelal.

Re: Pöiapael e. rim tape

Postitatud: 07. 05. 2014. 13:26
Postitas mart
erikr kirjutas: ..
Pöiapaela ülesanne on kaitsta sisekummi kontakti eest pöia selle osaga, kus on niplite jaoks avad.
..
Velox ..Paigaldus on oluliselt mugavam kui mingil veidi venival helesinisel plastikpaelal.
Oled sa kindel, et teemaalgatajal on topeltpöid ja katta tuleb nipliavasid? Võibolla on tal ühekordne pöid, kus kodarad nipli seest välja turritavad :) ja seal ei aita ka sinu pakutud velox.
Ise samuti enam shwalbe sinist plastikpaela ei kasuta, ehkki seal kirjas, et kannatab 10 bar-i rõhku. Usaldan rohkem nailon/kevlarpaela ja veel enam velo plug-e:
http://www.togoparts.com/showroom/artic ... 934566.jpg