kett veninud
tagumine käiguvaheti katki
tagumine telg pooleks
trossid veninud
Äkki keegi oskab aidata.
Kas on mõtet korda teha?
Kus oleks kõige soodsam?
Äkki oleks ise mõtet korda teha?
Kust odavalt juppe saab?
Suured suured tänud
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
keti saad ise vahetada, osta mingi powerlingi või missinglingiga kett, siis on lihtne paigaldada, saad kätte 90 kr velo+ist näiteks kmc z51.ziim911 kirjutas: kett veninud
tagumine käiguvaheti katki
tagumine telg pooleks
trossid veninud
noh, sis-i pealt altusele üle minnes oli ikka vahe tuntav just vahetuse täpsuses ja kiiruses. jutt käib siis tagukäikarist.Soobel kirjutas:Altus?
Huvitav tegelikult, mille poolest need käikarid niiväga erinevad? Ise olen sõitnud SIS-i, Acera ja Altusega, peale hinnavahe ma muud vahet nagu ei täheldanud. Vahetasid üht moodi, rullid kulusid ühtmoodi, rulliloksust tekkiv ebatäpsus oli sarnane...
ja nö. profikäikarid käivad teistpidi. rapid rise käikarid siis täpsemalt.Soobel kirjutas:Olen kuulnud, et odavamate (harrastajate) grupi ja kallimate profikäikarite põhierinevus olla see, et kallid vahetavat tõrgeteta ka täiskoormusega väntamise ajal? (SISiga tõusul tagant suuremale hammasrattale vahetamine on lootusetu)
tross ei ole püksikumm.kui venib, venib ainult ühtepidi ja jäävalt. trossi venimise kompenseerimiseks on reguleerimismutrid kõridel nii käiguheeblite kui ka enamuse tagavahetajate juures. kui need on juba täiega välja keeratud siis keera mõlemad sisse tagasi ja pane tross kruvi alt lähemalt kinni. piduritega sama teema, linkide juures on reguleerimine ja pidurite juures võimalik tross lähemalt kinnitada.peeter009 kirjutas:trosside venimisest niipalju, et minul pole kunagi ükski tross nii ära veninud, et märgata oleks. kui venib, siis ikka ju pinge all olles, näiteks sel hetkel kui pidurit tugevalt vajutad, kuid siis kui lahti lased, siis peaks ju venitud millimeetrid uuesti kokku tõmbuma.
igatahes kui tross on terve, siis lihtsalt pinguta seda
Shimano küll pushib high normal / low normal revolutsiooni aga selline üldistus siin oli küll kohatu.peeter009 kirjutas:ja nö. profikäikarid käivad teistpidi. rapid rise käikarid siis täpsemalt.
see tähendab seda et vedru tõmbab suurima hammaka poole ja heebliga surud väiksema poole. odavamad on vastupidi.
ja ka koormuse all vahetavad nad jah korralikult, kuid head käiguvahetust soodustab ka kett ja hammasrattad