1. leht 1-st
Uus kett vs. vana kasett
Postitatud: 05. 05. 2005. 12:43
Postitas Matkaja
Uurisin ajalugu, aga täpset infi ei saanud.
Oleks vaja nõu selle kohta, et ostsin uue keti PC790 vanale lx kassettile ja tugevama vajutamisega viskab keti üle. Rahulikuma sõidustiili juures on ok. Mida teha, kas:
- sõita rahulikult uus kett sisse, lootes, et hakkab tööle. Kaua umbes peaks ketti sisse sõitma?
- vahetada kohe kassett välja
- panna vana kett tagasi ning sõita kett ja kassett lõpuni
Sooviks kõige mõistlikumat lahendust leida nii rattale kui ka rahakotile
Postitatud: 05. 05. 2005. 12:56
Postitas rainR
kõige mõistlikum oleks ikka uus kassett panna- kui juba uue keti ostsid-
muidu pead vajutamisega tagasi hoidma kuni kett jälle kulund on -mõttetu ju
Postitatud: 05. 05. 2005. 13:03
Postitas Mati
palju sul kassett sõitnud on (kuigi ok see ei pruugi hea näitaja olla)? kui eelnevalt on kassetil olnud üks kett, mis veel liiga ei teinud ka (vahetasid lihtsalt teatud km pealt ära), siis soovitan üritada sisse sõita. mõnisada km peaks olema vist piisav näitamaks kas õnnestub või ei.
Postitatud: 05. 05. 2005. 13:14
Postitas Matkaja
Eelnevalt on jah kassettil olnud üks kett. Läbisõit peaks kuskil 1000 piires olema.
Postitatud: 05. 05. 2005. 13:21
Postitas Olivers
Matkaja kirjutas:Eelnevalt on jah kassettil olnud üks kett. Läbisõit peaks kuskil 1000 piires olema.
1000 km ei ole küll minuarust nüüd piisav põhjus,et kasett välja vahetada!
Ise sõidan tavaliselt keskmiselt 200 km keti korralikult sisse!
Postitatud: 05. 05. 2005. 13:33
Postitas Rivo
Mina sinu asemel sõidaksin keti rahulikult sisse. Olulisemaks piirajaks siin on hoopis võistlused. Sinna ei saa viskava ketiga minna. Kuid samas, päris viimast ei maksaks kassetist välja pigistada, sest peale keti ja kassetti on veel esihammakad. Need üldjuhul kallimad, kui kasett ja kett kokku. Veninud ketiga on käiguvahetus kah uimasem.
Postitatud: 05. 05. 2005. 13:44
Postitas Ruve
sõida nendel hammakatel uus kett sisse kus ta sul praegult üle ei loobi. kui palju ragistad võib juhtuda, et ei hakkagi hambuma...
kui uue kasseti ostad, siis osta kohe ka 2 uut ketti, neid iga 500 km tagant vahetades sõidadki kaks ketti ilma ragistamata läbi
Postitatud: 05. 05. 2005. 16:14
Postitas Pierre
Käiata on natuke vaja. Muud midagi kui kassett ühe keti sõitnud on.
Tee kindlaks milline hammakas/ad kõige rohkem sul kuluvad ja siis proovi käiguvahetust muuta, st vahest eest 3as tagant 5es, mitte pidevalt 2ga ja tagant 8ndaga. See on tüüpiline, et kuluvad vaid 7-8sas, 9sel kassetil, tavaliselt.
Või küsi "reimers66"?elt, kuidas kassett tal VÄHEMALT 10 ketti probleemivabalt nühkis.......
Postitatud: 05. 05. 2005. 16:25
Postitas Ruve
Pierre kirjutas:Tee kindlaks milline hammakas/ad kõige rohkem sul kuluvad ja siis proovi käiguvahetust muuta, st vahest eest 3as tagant 5es, mitte pidevalt 2ga ja tagant 8ndaga. See on tüüpiline, et kuluvad vaid 7-8sas, 9sel kassetil, tavaliselt.
mis siis teha kui ees 44 hammaka peal kuluvad taga 12/14 hammakad?
Postitatud: 09. 05. 2005. 07:33
Postitas Matkaja
Tänud vastajatele.
Sõitsin uue keti vanal kassetil sisse. Nüüdseks 130km sõitnud sellega ja toimib ideaalselt
.