1. leht 1-st
kaelakausid vett täis
Postitatud: 27. 06. 2005. 14:06
Postitas avasalu
tere!
selline huvitav uus kogemus uute kaelakaussidega, mis kirjade järgi peaks isegi sealed cartridge (ritchey scussy logic) olema aga viimatine sõit vihmas (ilma porikateta) lõppes sellega, et pärast rongis rippasendis olles hakkas rattal kaussidest vett välja sirisema ja lai loik oli maas. krt! miks nii palju vett sisse tuli. järgmine päev trepist tassides nirises veel väike nireke trepile maha!
kas värk on halvasti kokku pandud või ongi see normaalne nähe?
Postitatud: 27. 06. 2005. 14:27
Postitas mart
Pakun, et raam seestpoolt vett täis. Olenevalt kaldest - tuleb eest kaelast või tagant alumistest sidevarrastest. Tagurpidi pöörates tuleb sadulakinnituse juurest. Suht levinud nähe raamidel, millel puudub ava keskjooksu all.
Postitatud: 27. 06. 2005. 14:39
Postitas avasalu
selge! nii et kausside tervise pärast muretsema ei pea!
Postitatud: 27. 06. 2005. 14:45
Postitas erikr
avasalu kirjutas:selge! nii et kausside tervise pärast muretsema ei pea!
kuivaks ja puhtaks vaja ikka teha ning uuesti määrida kui sealtkandist vett tuli.
Postitatud: 27. 06. 2005. 15:00
Postitas avasalu
siis üpris tülikas pärast iga vihmast sõitu lammuta värk laiali ja aina määri

Postitatud: 27. 06. 2005. 15:03
Postitas erikr
kui keskjooksu all auku pole või see on umbes siis tuleb puurida ca 4-5 mm auk või olemasolev peene traadiga lahti lükata. sellel on mingi reaalne põhjus, et vesi raamist välja ei saa sealt kust peaks.
Postitatud: 27. 06. 2005. 15:09
Postitas avasalu
selge! otsin auku või puurin!
Postitatud: 27. 06. 2005. 15:11
Postitas mart
Jutuke ja pildike august BB põhjas. Jutt küll carbon MNT raamist, aga vahet pole.
Next up for this frame was drilling a small hole under the bottom bracket shell
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... _bike_prep
Postitatud: 24. 07. 2005. 15:33
Postitas siimsiim6
kui juba kaelakausside(kk) juures teema siis... kui vajutan esipidurit siis ees käib jube krägin läbi. võib see olla kk vigavõi rst omega amort? mul on kinnised kk-d ja alumised tundusid nagu roostes olevat. vähemalt peal oli natuke roostet näha. ja kuidas üldse kaelakausse vahetada?
Postitatud: 24. 07. 2005. 19:46
Postitas erikr
siimsiim6 kirjutas: ja kuidas üldse kaelakausse vahetada?
http://www.parktool.com/repair_help/how ... less.shtml
Postitatud: 24. 07. 2005. 20:06
Postitas siimsiim6
tnx. üritan sellest aru saada

Postitatud: 25. 07. 2005. 19:51
Postitas siimsiim6
hmm...nagu ma aru saan. pole mingeid vinte seal sees, lihtsalt välja taguda. kuidas ülemised kk välja saab? ma ei saa sellest aru. ilma spets tööriistadeta peaks ju nagu hakkama saama ?
Postitatud: 25. 07. 2005. 20:13
Postitas erikr
siimsiim6 kirjutas:hmm...nagu ma aru saan. pole mingeid vinte seal sees, lihtsalt välja taguda. kuidas ülemised kk välja saab? ma ei saa sellest aru. ilma spets tööriistadeta peaks ju nagu hakkama saama ?
kui kaelakas on integreeritud siis on probleemne, kui ei siis meelitab välja ikka. hetkel ei leia mis variant 2004 4400 on.