Tere!
Kerge küsimus, kas keegi on kogenud sellist asja nagu maantee sõiduga läheb tagumine ketas pidur tuliseks, et ei saa isegi katsuda. Teistkorda juba selline asi, et kui lähen pikemat maad sõitma siis läheb tagumine ketas kuumaks aga esimene mõnusalt külm mis on loogiline.
Tegemist hübriidiga ja alles sai ostetud selle.
Tagumine ketas pidur - probleem
Re: Tagumine ketas pidur - probleem
Kui eelnevalt ei pidurda siis on kuumenemise põhjuseks klotside ja ketta tihe kontakt. Siin peaks suportit timmima.
Muidu pidurdades on kuumenemine täiesti normaalne.
PS. Üldjuhul ketast näppudega ei katsutagi/kontrollita. Las jahtub iseseisvalt.
Muidu pidurdades on kuumenemine täiesti normaalne.
PS. Üldjuhul ketast näppudega ei katsutagi/kontrollita. Las jahtub iseseisvalt.
Re: Tagumine ketas pidur - probleem
Teemaalgataja küsimus pole mitte kerge, vaid rumal - kuumus tekib hõõrdumisest, kui hõõrdumine on põhjusega - väga pikk ja intensiivne pidurdamine - on kuumus põhjendatud. Kui kuumus tekib "niisama" sõites - on pidur/reguleering vigane. 8. kl põhikooli füüsika. Seda hõõrdumist/kuumenemist peaks ka väntaja teel olles tunnetama, kui ei tunne, siis kas jagades liigselt rammu või mõnuainete laksu all.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Tagumine ketas pidur - probleem
Mul ka ketaspiduritega hübriid ja esipidur hõõrub vastu, pole selle peale tulnudki,et katsuks näpuga,äkki on kuum. Miks peaks ketas mõnusalt külm olema?