1. leht 1-st
Kuidas eemaldada amorti/esiharki?
Postitatud: 16. 09. 2005. 21:44
Postitas mmz
Võibolla on selle kohta siin foorumis ka varem kirjutatud kuid otsingust midagi ei leidnud. Probleem siis selles et tahaks amorti ratta küljest eemaldada kuid ei ole pihta saanud kuidas seda ära saaks. Illustratiivne pilt kah juurde -
http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3592.jpg
Postitatud: 16. 09. 2005. 21:49
Postitas urmo
Kaelakaussidel on see sinine rõngas amordi ümber kinni jäänud. Suru kõvasti seda toru otsa alla või koputa haamriga ettevaatlikult , et toru otsa ei mõlgiks.
Postitatud: 16. 09. 2005. 21:51
Postitas mmz
suured tänud
edit: ahjaa.. kuidas amorte lahti saada?.. lugesin mingit amorditeemat kuid ma ei saa asjale päris täpselt pihta
Postitatud: 16. 09. 2005. 21:59
Postitas urmo
Amorte saab lahti võtta neid polte, mis asuvad torude allotsas, lahti keerates aga seda ei tasu vist kodus ette võtta
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:05
Postitas mmz
torude allotsas ei ole mul polte.. mingid ümarad metalljullad hoopis mis on ka seest ümarad. Tahaks neid "kondoome" sealt ümbert ära võtta kuid ei tahaks neid päris ära ka lõigata... võiks siiski tervetena kätte saada.
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:14
Postitas KristjanS
mmz kirjutas:torude allotsas ei ole mul polte.. mingid ümarad metalljullad hoopis mis on ka seest ümarad. Tahaks neid "kondoome" sealt ümbert ära võtta kuid ei tahaks neid päris ära ka lõigata... võiks siiski tervetena kätte saada.
<OT> Ei soovita neid "kondoome" sealt ära võtta. Kui tootja on ette näinud et need sinna käivad siis las olla. Uuematel mudelitel on see kantoss asendatud teistsuguse tihenduga</OT>
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:16
Postitas mmz
Tihendus on samuti veel eraldi olemas. Paar mu sõpra kasutavad sama amorti ning nendel ei ole seda kondoomi peal. Amordil peale kirjutatud SCOTT by sr suntour... arvan et see kondoom on mingi scotti aretis sinna.
Samuti kipub nende vahele vett ja pori minema ja kohati on seal ka juba roosteplekke peal
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:27
Postitas KristjanS
mmz kirjutas: arvan et see kondoom on mingi scotti aretis sinna.
Kalkun arvas kah et muneb aga nääd mis juhtus...
See kondoom ei ole scotti aretus sinna.Usu mind!
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:29
Postitas mmz
huvitav miks siis schwinni ratastel sama amordimudeli puhul seda ei ole?
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:31
Postitas KristjanS
mmz kirjutas:huvitav miks siis schwinni ratastel sama amordimudeli puhul seda ei ole?
Mudel võib sama olla aga aastakäik on erinev...
ega siis 2000 ja 2005 aasta VW Passat ei ole kah ühesuguste parameetritega.
Postitatud: 16. 09. 2005. 22:34
Postitas mmz
http://www.liiklus.net/ajutine/amort.jpg selle pildi peal siis näha ka seda tihendit mis omakorda selle kondoomi all veel on. Täpselt samasugune on ka sõprade ratastel ja ma ei näe põhjust miks see ei peaks sama hästi amorti kaitsema.
Aga noh.. eks ma jätan selle kondoomi siis alles kuid ma arvan et see lühendab igatahes selle amordi eluiga..
See kondoom vajub sõidu ajal alla ning sealt pääseb ideaalselt igasugust s'tta ja vett vahele mis siis sinna ka jäävad ning omakorda ilmselt seda roostet põhjustavad.
http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3597.jpg
amort on umbes pool aastat vana ja ka korraliselt hoolduses käinud.
...
Postitatud: 17. 09. 2005. 18:10
Postitas Marti
mmz kirjutas:Aga noh.. eks ma jätan selle kondoomi siis alles kuid ma arvan et see lühendab igatahes selle amordi eluiga..
See kondoom vajub sõidu ajal alla ning sealt pääseb ideaalselt igasugust s'tta ja vett vahele mis siis sinna ka jäävad ning omakorda ilmselt seda roostet põhjustavad.
http://www.liiklus.net/ajutine/IMG_3597.jpg
amort on umbes pool aastat vana ja ka korraliselt hoolduses käinud.
Slaidereid tuleb õlitada ka!
Ei ole seal siis ei mingit roostet ega muud jama, ja pind püsib ka ilus, puhas, korras, ei kulu läbi ega midagi!
Postitatud: 17. 09. 2005. 22:11
Postitas tont2
mmz kirjutas:www.liiklus.net/ajutine/amort.jpg selle pildi peal siis näha ka seda tihendit mis omakorda selle kondoomi all veel on. Täpselt samasugune on ka sõprade ratastel ja ma ei näe põhjust miks see ei peaks sama hästi amorti kaitsema...
Vaata oma sõprade rattaid veidi hoolikamalt...
selle peal peaks olema veel üks tihend/kaitse.
Postitatud: 18. 09. 2005. 21:00
Postitas Raul309
ma ütlen niipalju et peaks amorti natuke tihedamalt puhastama ja õlitama
siis pole mingit roostet ega midagi
Postitatud: 18. 09. 2005. 21:47
Postitas mart
Raul309 kirjutas:ma ütlen niipalju et peaks amorti natuke tihedamalt puhastama ja õlitama
siis pole mingit roostet ega midagi
Raul poiss, kus su point on. Kaagutad tagantjärgi. Küsiti ju konkreetselt amordi eemaldust ja avamist.
Nägime pildilt, et küsija amort on ammu õhtal st roostepoiss on oma töö teinud.
Ole kena ja saada tallinna murelikele Pikakannust/Lasvast üks pikk ja põhjalik seletuskiri, kuis toda amorti saaks pehmeks rääkida, et ta nõustuks oma oma soolikaid avama.
mmz kirjutas:torude allotsas ei ole mul polte.. mingid ümarad metalljullad hoopis mis on ka seest ümarad.
Need ON sisemise peaga kuuskant poldid, mida saab ÕIGE võtmega lahti keerata. Marss poodi, odavaim kuuskant-võtmekoplekt maksab ca 30 krooni.
Postitatud: 19. 10. 2005. 18:44
Postitas mmz
http://www.liiklus.net/ajutine/amort.png
http://www.liiklus.net/ajutine/amort2.png
...nii palju siis teile seda sisemise peaga kuusakanti
.. Ehk keegi oskab selle esimese joonise põhjal seletada kuidas lahti saada?
Postitatud: 19. 10. 2005. 20:11
Postitas erikr
mmz kirjutas:...nii palju siis teile seda sisemise peaga kuusakanti
.. Ehk keegi oskab selle esimese joonise põhjal seletada kuidas lahti saada?
varasema kogemuse põhjal teiste harkidega pakun, et pos 16 lahtikeeramisel saad slaiderid pükstest kätte.
Postitatud: 19. 10. 2005. 20:27
Postitas mmz
aga see pos 16 nagu ma ka varem ütlesin, on nii väljast kui ka seest täiesti ümar. Mingi kuuskandiga tegemist ei ole. Välja näeb samasugune nagu teisel nn. joonise lingil mis ma andsin
Postitatud: 20. 10. 2005. 07:26
Postitas sqber
vaadates joonisel olevat legendi, siis nr. 16 on ju CAP ehk kork, kate või midagi sellist?? Samas jubin nr. 5 on fixing bolt ehk siis kinnitamise polt. Ja kui nüüd ma õigesti aru saan, siis see fixing polt on sügaval slaideri sees. Nii saan mina sellest aru ...
Postitatud: 20. 10. 2005. 10:34
Postitas mmz
Tundub et sinna nr. 16 sisse on amordi seest poolt midagi keeratud.. ilmselt siis see nr.5. Nagu ma aru sain siis koduste vahenditega (kuuskandid, kruvikeerajad jms) seda lahti ei saa?
Postitatud: 20. 10. 2005. 10:50
Postitas Villem T
Äkki peaksid pöörduma spetsialisti poole? Mehaanikud kogemustele tuginedes kindlasti teavad rohkem kui see foorum siin suudab sulle välja mõelda.
Postitatud: 20. 10. 2005. 13:02
Postitas haigo
Nr. 5 käib lahti 5mm kuuskantvõtmega. Üsna pikk peab see olema, et ulataks keerata. Pakun lambist mingi 25cm või üle, ei mäleta täpselt.