1. leht 1-st

Amortidest blondiinile

Postitatud: 08. 08. 2019. 21:19
Postitas Fre
Tere. Meil on koduses rattapargis paar amortidega maastikuratast. Rataste valik on päris juhuslik - üks neist kingitus ja teine soodne teise ringi ost. Saan aru, et neid amorte peaks saama kuidagi reguleerida, et kui jäik on ratas? Tegin natuke rattaid korda ja vaatasin, et amordid on väga erinevad, üks on megalödi ja teine annab palju vähem järele. Mismoodi nad tegelikult tavakasutuseks reguleeritud olema peaksid (kui sõita asfaldil, pinnaseteedel ja ntx Tallinnas Nõmmel metsavahel)? Midagi veel, mida peaks amortidega seoses silmas pidama? Aitäh!

Re: Amortidest blondiinile

Postitatud: 08. 08. 2019. 21:37
Postitas tommike
Igal amordil olemas ka mark, ehk tehase tähis. Sealt juhend ja vastavalt sellele edasi käituda.

Re: Amortidest blondiinile

Postitatud: 09. 08. 2019. 10:25
Postitas M785
Mis hinnaklassi omad rattad umbes on? Odavama hinnaklassi rataste (ütleme umbes 600€ ja alla) amordid on vedrupulgad mille reguleerimine ja hooldus põhimõtteliselt ei eksisteeri (nii palju kui endal on kogemust olnud). Kui on tegemist õhkamortidega, siis neid annab nii reguleerida kui ka hooldada.

Re: Amortidest blondiinile

Postitatud: 10. 08. 2019. 19:34
Postitas Fre
M785 kirjutas:
09. 08. 2019. 10:25
Mis hinnaklassi omad rattad umbes on? Odavama hinnaklassi rataste (ütleme umbes 600€ ja alla) amordid on vedrupulgad mille reguleerimine ja hooldus põhimõtteliselt ei eksisteeri (nii palju kui endal on kogemust olnud). Kui on tegemist õhkamortidega, siis neid annab nii reguleerida kui ka hooldada.
Odavama hinnaklassi omad vast suht jah. Ilmselt mitte üle 600 euri (üks on tegelikult krooniaegne ja teine kasutatuna ostetud)