Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Kes Tallinnas saaks sellise tembuga hakkama ja paneks X01 tagumise käiguvahetaja tiksuma nagu šveitsi kella? Poevärske ratas, nädal vana. Eelviimaselt üles järgmisele ei taha hästi vahetada, jääb skippima, peab shifteriga natuke kaasa aitama. Samamoodi kuskilt keskelt ei taha ühe käigu võrra hästi alla tulla.
Olen lasknud poes timmida, ravi lühiajaline, sümptomid tulevad tagasi.
Olen lasknud poes timmida, ravi lühiajaline, sümptomid tulevad tagasi.
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
AT Sport ja Allan
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Kõlab nagu pole tross/kõri veel paika veninud. Või trossi pingega oled juba proovinud asja lahendada?
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Käikari regull minu jaoks tume teema, ei julge väga torkida. Olen shifteri küljes seda plönni natuke ühele, natuke teisele poole keeranud, aga rahuldavat tulemust pole saavutanud.
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Ilmselgelt on Sul praegu ratta sissesõidu periood ja käikari tross alles venib paika.
Kui ühele poole keerad, suureneb trossi pinge. Kui keerad teisele poole, väheneb trossi pinge.
Minnes konkreetsemaks, päripäeva keerates väheneb trossi pinge, vastupäeva keerates suureneb.
Keerata ei tohi suvaliselt vaid 1-2 nõksu jagu korraga.
Kui ütled, et käigu korralikuks sissesaamiseks tuleb veel shifteriga veits järele aidata, tähendab see vähest trossipinget.
Samas kui alla vahetades ei taha sujuvalt vahetada, on kas trossi pinge veidi suur või siis liikumine kõris takistatud.
Kannata veel nädal-kaks ära kui ise probleemist üle ei käi ja siis alles uuesti mehanni juurde.
Kui ühele poole keerad, suureneb trossi pinge. Kui keerad teisele poole, väheneb trossi pinge.
Minnes konkreetsemaks, päripäeva keerates väheneb trossi pinge, vastupäeva keerates suureneb.
Keerata ei tohi suvaliselt vaid 1-2 nõksu jagu korraga.
Kui ütled, et käigu korralikuks sissesaamiseks tuleb veel shifteriga veits järele aidata, tähendab see vähest trossipinget.
Samas kui alla vahetades ei taha sujuvalt vahetada, on kas trossi pinge veidi suur või siis liikumine kõris takistatud.
Kannata veel nädal-kaks ära kui ise probleemist üle ei käi ja siis alles uuesti mehanni juurde.
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Ei ole nõus! Ega see pole mingi nõukaaegne tehnika, mis vajas pikka ja hoolikat sissesõitmise perioodi. Käikari tross vajab reeglina peale esimest tihedamat käiguvahetust nõudnud sõitu või juba sõidu ajal max 1-2 nõksu pealekeeramist. Kui sedagi. Loetletud vead viitavad millelegi muule. Eelviimaselt-viimasele vahetusel heebliga kaasa aitamine viitab tõenäoliselt sellele, et käikari piiraja on gramm liiga palju peale keeratud. Samas, et ka kasseti keskel vahetus takistatud on - ei ole välistatud ka raamikõrva kerge kõverus. Iga pädev mehann peaks suutma asja ära timmima.
P.S. isiklikust kogemusest võin öelda, et töökojas pukis käikari hea töötamine ei pruugi tähendada, et reaalses olukorras, rattur rattal ja vedu taga, asjad sama moodi toimivad. Ma olen alati püüdnud teha proovisõidu töökoja juures.
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
kui poleks uus ratas, kahtlustaks musti/kulunud kõrisid/trosse.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Kes paneks X01 tagakäikari nurruma?
Tross poob? - kuigi uus ratas siis kuskil vigastus kõril-trossil?
Piiraja liiga peal? - tegelt tross liiga pingul, aga piiraja ei lase suurimale vahetada
Raamikõrv kõver? 12 - käiguline on üsna kapriisne selles osas.
Piiraja liiga peal? - tegelt tross liiga pingul, aga piiraja ei lase suurimale vahetada
Raamikõrv kõver? 12 - käiguline on üsna kapriisne selles osas.