velosiped kirjutas:kuna ma loen tihti põtrade fillarilehe foorumit, siis tundub nende oma hästi mugava. miks? nende esileht on kiiresti haaratav, sest kõik mahub ühele lehele, s.t. et ei pea esilehte scrollima hakkama.
kellele ema, kellele tütar.
käesolev foorum on maha viksitud saidilt
Hinnavaatlus, samuti põhimõte omada küllaltki suurt hulka teemasid. tulevikus aitab see lihtsustada orienteerumist kui on juba suur hulk sõnumeid.
velosiped kirjutas:
siinne on kuidagi suur - kas on teemasid liiast või on kujundus mahukas, aga tundub kuidagi kohmakas.
väga vastu ei vaidle kujunduse kohmakusele. kui asja idee on omaks võetud ja on näha, et võiks hoo sisse saada siis tuleb ka spets kujundus. jens on lubaduse välja käinud. saab ka veidi õhku kujundusest välja, tabeli ridadel on veidi palju kõrgust jah.
teemade paljususel sai ülalpool põgusalt peatutud. nüüd veel. RattaFoorumis on hetkel 20 teemat. Test kaob loomulikult millalgi ära. FillariLehti foorumis 10. Ost-Müük-Vahetus on neil eraldi keskkonnas vaid lehe tellijatele. Ka pole selget jaotust võistlustele, need on muu kraamiga segamini. Eestis on peale iga võistlust mingi muljetevahetus toimunud, vahest juba varemgi, sellepärast sai selguse mõttes võistlustele täiesti oma kategooria tehtud. Ka on plaanis iga võistluse alla panna esialgu vähemalt lingid ametlikule eelinfole ja samuti tulemustele.
tehniliselt saab pildi kokku lasta kui vajutada sisukorras suvalise kategooria nimele. kõik muud kategooriad peale selle pakitakse kokku. lisab veelgi võimalust keskenduda vaid konkreetse kategooria foorumitele/teemadele. väga mugav kasutada. soomlased pole kategooriaid üldse kasutusele võtnud, foorumid jooksevad järjest.
ka võib oma profiili kaudu ära keelata ebahuvitavate foorumite kuvamise kui ollakse sisse loginud.
loomulikult võib mõningad teemad kokku panna, ootame täiendavaid ettepanekuid.
velosiped kirjutas:
poleks paha asi põtrade pealt lihtsalt maha viksida, sest neil on see juba ammu kasutuses ja igasugused versiooniuuendused, parandused ja täiustused üle elanud. pole mõtet hakata väga jalgratast leiutama - oluline et asja kiiresti ja lihtsalt käima saab. mida vähem tilulilusid ja lisavõimalusi alguses seda parem. kõike saab ajajooksul vastavalt nõudlusele täiustada.
soomlased kasutavad platvormina
U.B.B.classic
meie kasutame
phpBB. mõlemad on foorumiplatvormid eri arendajatelt. mõlemad on lastud püsti Out-of-the-box põhimõttel. ehk keskkonda pole modifitseeritud. peale tõlke muidugi. RattaFoorumi puhul on lisatud MX portal ehk esileht mille kaudu saab menüü abil liikuda foorumisse, lugeda rattamaailma viimaseid uudiseid ning vaadata pilte mõnedelt võistlustelt. lisaks ilmateade, ülevaade 10-st viimasest sõnumist jne. mõlemas on kasutatavad arendaja poolt kokku kirjutatud tilulilud ja lisavõimalused. phpBB-s on neid lihtsalt rohkem. kuigi mõlemisse on võimalik neid lõpmatuseni juurde kirjutada. mis pole aga meil eesmärk. eesmärk on saada püsti võimalikult heade võimalustega foorum aktiivselt arendajalt. phpBB on üks enimkasutatud foorumiplatvorme maailmas. tarkvara edasiarendamine ja versiooniuuendused on suure tõenäosusega pikemat aega tagatud. aja jooksul saab ka lisaomadusi juurde.
velosiped kirjutas:
asja saaks käima nii, et koliks velolistist lihtsalt siia. lepiks kokku, et sinna ei kirjuta enam ja kõik. paneks kirja üles, et rahvas on kolinud siia ja rahu majas. foorumi lingid võiks ka kuhugi üles visata, kasvõi EJL-i kodukale alguses.
vaat see on kõva jutt. iseenesest pole eesmärk velolisti põhja lasta. kuigi ilmselt võib tõesti enamus foorumisse üle kolida. ja ka mitte espordile vett peale tõmamta. kuid kurb tõde on siiski see, et suhtluskeskkonnana on mõlemil suuri puuduseid. kuigi ega taoline foorumgi mingi ideaalne variant pole. ideid on, kõigepealt foorum käima.
selleks palungi
aktiivsemat mõttevahetust RattaFoorumi arendamisel niikaugele, et temaga varakevadel välja saaks tulla rahva ette. ega ma seda endale siin tee, ikka rahvale! mida rohkem ideid alguses seda küpsem on ka avalikustatav versioon