22. mai Harku
22. mai Harku
Sellised pirukad: http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53
Kui keegi mõistab sellest .fit asjast midagi massidele söödavat teha, siis tere tulemast.
Kui keegi mõistab sellest .fit asjast midagi massidele söödavat teha, siis tere tulemast.
Re: 22. mai Harku
Mis kujul see söödav on?
Võimalik on Endomondo route, tcx fail, gpx fail.
Võimalik on Endomondo route, tcx fail, gpx fail.
Re: 22. mai Harku
viewtopic.php?f=17&t=43721Läänlane kirjutas:Mis kujul see söödav on?
Võimalik on Endomondo route, tcx fail, gpx fail.
laed selle .fit faili endomondosse ja edasi mööda lingitud õpetust.
Pärast kustutad oma endomondost ära.
Ise tegin paar tundi tagasi ära, teekond ootab Garminis läbisõitmist.
Re: 22. mai Harku
Telefoni ka mingisse appi seda panna annab ?
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: 22. mai Harku
Loe eelmist postitust. Või siis täpsemalt seal toodud linki.raikzz kirjutas:Telefoni ka mingisse appi seda panna annab ?
Lisasin sinna just Androidiga telefoni + Endomondo juhendi.
Re: 22. mai Harku
Atesteerimiskomisjon käis täna rajaga tutvumas ja kiitis selle igati vastavaks ISO viimastele normatiividele. Trass on täielikult puhastatud puunottidest, risust ja luuravatest okstest (Kaido&Marek). Rajal on vägagi konkreetsed lõigud, kus saab pikalt juurikatel põristada, sirgetel kuuma anda ning on ka oma väike Holstre-Polli tõusude kaskaad, kus saate oma jõu mängu panna.
Lasterada Kaks lõiku tõmbame otseks. Esimene koht on hobuseraja viimases tipus, kust põhisõit laheb üle hobuka alla vasakule, lasterada keerab paremale tuhatee poole. Teine on raja lõpuosas legendaarne Harku / Tarassovi singel, kus põhisõit keerab 90 kraadi üles paremale, lasterada navigeerib mööda tuhateed otse. Olge siis valmis neid kohti tuvastama, et ei tuleks üllatusena Link täiendatud kaardile.
Põhiraja pikkus on 6,2km ja põhisõidu pikkus 3 ringi. Korraldajate keskis tekkis äge vaidlus, kas anda naistele hõlpu ja lasta nad koju pere juurde juba kahe ringi läbimisel (hetkel on kavas ikkagi 3 ringi). Tekkis see eelkõige seetõttu, et Saku rada osutus mõnele võistlejale kahetunniseks "rattamaratoniks", mitte et meil kahju oleks Teil lasta 3 ringi läbida. Harku on kindlasti mõnevõrra kiirem, kuid mitte kosmiliselt palju. Ennustame esimese otsa võistlejate 3 ringi aegu võrreldes Saku 2 ringiga 5 min kiiremaks.
Kui oled võistlema tulemas mõnes N klassis, siis anna meile teada:
* Sama raha eest rohkem! Muidugi kolm ringi!
* Tahaks kihutada niipalju kui torust tuleb! Piisab kahest ringist!
Tervitame juba ette omalt poolt kõiki, kes rattal võistluskeskusesse saabuvad ja rajal aeglasematega ei kurjusta!
CCRM
Lasterada Kaks lõiku tõmbame otseks. Esimene koht on hobuseraja viimases tipus, kust põhisõit laheb üle hobuka alla vasakule, lasterada keerab paremale tuhatee poole. Teine on raja lõpuosas legendaarne Harku / Tarassovi singel, kus põhisõit keerab 90 kraadi üles paremale, lasterada navigeerib mööda tuhateed otse. Olge siis valmis neid kohti tuvastama, et ei tuleks üllatusena Link täiendatud kaardile.
Põhiraja pikkus on 6,2km ja põhisõidu pikkus 3 ringi. Korraldajate keskis tekkis äge vaidlus, kas anda naistele hõlpu ja lasta nad koju pere juurde juba kahe ringi läbimisel (hetkel on kavas ikkagi 3 ringi). Tekkis see eelkõige seetõttu, et Saku rada osutus mõnele võistlejale kahetunniseks "rattamaratoniks", mitte et meil kahju oleks Teil lasta 3 ringi läbida. Harku on kindlasti mõnevõrra kiirem, kuid mitte kosmiliselt palju. Ennustame esimese otsa võistlejate 3 ringi aegu võrreldes Saku 2 ringiga 5 min kiiremaks.
Kui oled võistlema tulemas mõnes N klassis, siis anna meile teada:
* Sama raha eest rohkem! Muidugi kolm ringi!
* Tahaks kihutada niipalju kui torust tuleb! Piisab kahest ringist!
Tervitame juba ette omalt poolt kõiki, kes rattal võistluskeskusesse saabuvad ja rajal aeglasematega ei kurjusta!
CCRM
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: 22. mai Harku
Ikka rohkem tahaks Ehk siis 3 ringiAlvaro kirjutas:Kui oled võistlema tulemas mõnes N klassis, siis anna meile teada:
* Sama raha eest rohkem! Muidugi kolm ringi!
* Tahaks kihutada niipalju kui torust tuleb! Piisab kahest ringist!
Re: 22. mai Harku
Käisin andsin rajameistrile oma heakskiidu ka ära.
Täitsa tiptop rada.
Täitsa tiptop rada.
Re: 22. mai Harku
Teated otse sündmuskohalt - vihma ei saja, rada tähistatud, nooled paigas, julgestajad ja koerapissitajad juba ootavad kannatamatult võistlejaid..
Numbrid kaasa!
Numbrid kaasa!
Re: 22. mai Harku
Auväärt jätk Sakule!
Oli väga kiireid lõike, oli seljamassaaži, tõuse ja muda, kõike mida ühelt healt rajalt võiks oodata.
Esimesel ringil sai teise sillapeal tagakäikkar kõveraks kukutud, kuid sellest hoolimata sai ketiragina saatel sõit ära tehtud.
Oli väga kiireid lõike, oli seljamassaaži, tõuse ja muda, kõike mida ühelt healt rajalt võiks oodata.
Esimesel ringil sai teise sillapeal tagakäikkar kõveraks kukutud, kuid sellest hoolimata sai ketiragina saatel sõit ära tehtud.
Re: 22. mai Harku
Väga lahe oli
Ilmselgelt jäi kohati sõiduoskusest puudu, mis tõmbas kohati kiiruse kiiruse väga alla ja sundis paaris kohas jalastuma.
Ilmselgelt jäi kohati sõiduoskusest puudu, mis tõmbas kohati kiiruse kiiruse väga alla ja sundis paaris kohas jalastuma.
Re: 22. mai Harku
Sussa, aitähh banaani eest! Rain oma pirukaga ajas ullu söögiisu peale, mitu korda nuiasin, a näe, kade poiss on . Aga muidu oli ka kena ning puha.
Re: 22. mai Harku
oii, kuidas võtsid need ringi esimeses pooles olevad järjest tõusud kiruma(enda nõrkusest tingituna muidugi) kuid laskumistel oli juba hea tunne
Ja see oli väga hea, et see stardi/finiši U-osa vms oli teistpidi seekord
Järjekordselt väga mõnus kolmapäev Kolmapäevaku rajal
Ja see oli väga hea, et see stardi/finiši U-osa vms oli teistpidi seekord
Järjekordselt väga mõnus kolmapäev Kolmapäevaku rajal
Re: 22. mai Harku
Tänud korraldajatele! Rada oli igatahes parem kui eelmine aasta minu arust. Super mönusss!
Team Vänt
Re: 22. mai Harku
Täname kõiki 272 startinut! Mitte kõik ei jõudnud loodetud finishini, mõned purunenud ketid, üks käikar ja lootusetult kinni kiilunud kett pidurdasid mõne osaleja liikumist rajal. Raja sõlmpunkt vabaõhujõusaali ristmikul tekitas oodatult ärevaid situatsioone, kuid õnneks päädis vaid ühe õnnetu kokkupõrkega võistlejate vahel. Pärast paariminutilist puhkepausi murul ronis vapper Liis jälle sadulasse ja lubas kaotatud aja rajal tagasi teha. Õnneks jäid ka rattad terveks. Järgmiseks aastaks on kindel plaan see Õismäe ringtee teha ühesuunaliseks. Kohtunikele esitatud raportis oli ka üks betoonsillalt pudenemine, aga see lõppes õnneks vaid ehmatusega.
Live ajavõtt on võistlusele toonud täiesti uue dimensiooni. Nutitelefonid käes hüüavad agaramad tegelased võistlejatele kaotatud ja võidetud sekundite kohta infot ning mõni jälgis kohapeal võistluse kulgu pigem telefonist, kui vahetult. Konkurents põhisõidu esikohale oli äärmiselt tihe ning kõik professionaalsed Kolmakpäevlased startisid pea viimasel võimalikul ajal võtmaks viimast sisse soojendatud ja tühjast rajast. Üks meie vähestest rattaproffidest jäeti selles üldarvestuse kõrges mängus lausa poodiumilt välja Tõsine värk!
Esialgsed tulemused
Kohtumiseni Kroodil kahe nädala pärast!
Live ajavõtt on võistlusele toonud täiesti uue dimensiooni. Nutitelefonid käes hüüavad agaramad tegelased võistlejatele kaotatud ja võidetud sekundite kohta infot ning mõni jälgis kohapeal võistluse kulgu pigem telefonist, kui vahetult. Konkurents põhisõidu esikohale oli äärmiselt tihe ning kõik professionaalsed Kolmakpäevlased startisid pea viimasel võimalikul ajal võtmaks viimast sisse soojendatud ja tühjast rajast. Üks meie vähestest rattaproffidest jäeti selles üldarvestuse kõrges mängus lausa poodiumilt välja Tõsine värk!
Esialgsed tulemused
Kohtumiseni Kroodil kahe nädala pärast!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: 22. mai Harku
eilsed + värske koond: http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=71
Re: 22. mai Harku
Täitsa vahva õhtupoolik CCRM poolt korraldatud.
Kuna tegu oli radadega, mis kogu lumevaba aja mu menüüs on, ajasin naha kodust tulekuga juba soojaks ning läksin kohe aja peale.
Nõustun eelpoolöelduga, et seekordne rada meeldis rohkem kui möödunudaastane. Rajameistrile
Endal läks nagu ikka enamus energiast gravitatsiooniga võitlemisele tõusudel ja turbasinglil.
Ilm oleks võinud muidugi natuke jahedam olla sellise siraka jaoks.
Rajatähistus väga hea, samuti julgestus tuhateel olulistes punktides.
Lenksukaamerasse jäid seekord kõik 3 ringi, sebin lähipäevil üles.
Kuna tegu oli radadega, mis kogu lumevaba aja mu menüüs on, ajasin naha kodust tulekuga juba soojaks ning läksin kohe aja peale.
Nõustun eelpoolöelduga, et seekordne rada meeldis rohkem kui möödunudaastane. Rajameistrile
Endal läks nagu ikka enamus energiast gravitatsiooniga võitlemisele tõusudel ja turbasinglil.
Ilm oleks võinud muidugi natuke jahedam olla sellise siraka jaoks.
Rajatähistus väga hea, samuti julgestus tuhateel olulistes punktides.
Lenksukaamerasse jäid seekord kõik 3 ringi, sebin lähipäevil üles.
Re: 22. mai Harku
esimene ring: http://www.youtube.com/watch?v=imxmmqyf17U
teine ring: http://www.youtube.com/watch?v=wFCnQb-yZms
kolmas ring: http://www.youtube.com/watch?v=nanJAG_S7Hk
teine ring: http://www.youtube.com/watch?v=wFCnQb-yZms
kolmas ring: http://www.youtube.com/watch?v=nanJAG_S7Hk
kolmandal ringil 2:37betoonsillalt pudenemine
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: 22. mai Harku
17.24 tarassovi singli lõpp. Arvasin, et olen ainus kes paremalt poolt kändu sõitis:) Olen alati sõitnud vasakult, kuni paar päeva tagasi proovisin paremalt poolt. Silma järgi raskem, aga sõites lihtsam.Snk kirjutas:kolmas ring: http://www.youtube.com/watch?v=nanJAG_S7Hk
kolmandal ringil 2:37
Re: 22. mai Harku
Hobukaks nimetatakse ka Trummi suusaradade kõige idapoolsemat tõusu Trepi tänava ääres. Kas keset Harku metsa on ka siis sama nimega? Ja kes on legendaarne Tarassov, kelle auks singel nimetati?
Alvaro kirjutas: Lasterada Kaks lõiku tõmbame otseks. Esimene koht on hobuseraja viimases tipus, kust põhisõit laheb üle hobuka alla vasakule, lasterada keerab paremale tuhatee poole. Teine on raja lõpuosas legendaarne Harku / Tarassovi singel, kus põhisõit keerab 90 kraadi üles paremale, lasterada navigeerib mööda tuhateed otse. Olge siis valmis neid kohti tuvastama, et ei tuleks üllatusena Link täiendatud kaardile.
Re: 22. mai Harku
Igor Tarassov. Siin foorumis Tervisesportlane.Äärenurk kirjutas: Ja kes on legendaarne Tarassov, kelle auks singel nimetati?
Re: 22. mai Harku
Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s
Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Re: 22. mai Harku
Sama siin Sõitsin eile paremalt pooltUrmasL kirjutas:17.24 tarassovi singli lõpp. Arvasin, et olen ainus kes paremalt poolt kändu sõitis:) Olen alati sõitnud vasakult, kuni paar päeva tagasi proovisin paremalt poolt. Silma järgi raskem, aga sõites lihtsam.
Re: 22. mai Harku
Enamus singleid on ikkagi nimetud. Või kui mingis seltskonnas ka millelegi nimi on antud, pole see üldisemasse käibesse läinud.veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s
Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Re: 22. mai Harku
Mina nimetan seda Mardi Singliks!erikr kirjutas:Enamus singleid on ikkagi nimetud. Või kui mingis seltskonnas ka millelegi nimi on antud, pole see üldisemasse käibesse läinud.veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s
Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
Mart Kalamehe auks kes näitas seda mulle esimesena ja kellega koos sai Teeme Ära raames ka sild valmistatud 2010 aastal
search.php?keywords=mart+kalamees&terms ... mit=Otsing
Re: 22. mai Harku
Olgu siis juba Mardi Kiirtee!
Re: 22. mai Harku
Kommenteeritud kuid naturaalne linateos suvalise sepiku üleelamistest Harku metsas.
http://www.youtube.com/watch?v=tKIkfkKl ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=tKIkfkKl ... e=youtu.be
Re: 22. mai Harku
Fultsu on ikka hea kaameraplatvorm küll. Väga minimaalselt väristas, väga vaadatav. Või tegid sa videole järeltöötlust ja kasutasid mõnd värinavastast filtrit?
Re: 22. mai Harku
Erik suudaks oluliselt kiiremini sõita, aga siis hakkaks "televaatajad" virisema
Kõik meedia hüvanguks.
Kõik meedia hüvanguks.
Re: 22. mai Harku
Ma arvan, et ta sõitis läbi juurikate, mitte üle juurikate.
Re: 22. mai Harku
Kaamera on jäiga kinnitusega stemil. Seetõttu on pildi dünaamika hoopis teine, kui Snk-l, kel on kaamera traksidega rinnal.arnea kirjutas:Fultsu on ikka hea kaameraplatvorm küll. Väga minimaalselt väristas, väga vaadatav. Või tegid sa videole järeltöötlust ja kasutasid mõnd värinavastast filtrit?
Värinavastase töötluse võimalus on youtubes peale üleslaadimist. Aga otse kaamerast võetud fail on ka täiesti vaadatav, arvestades kogu seda filmimise keskkonda.
Oh , räägi mulle ka, kuidas ma saaks kiiremini edasi. Ma olen sellest infost väga huvitatud!piffik kirjutas:Erik suudaks oluliselt kiiremini sõita, aga siis hakkaks "televaatajad" virisema
Kõik meedia hüvanguks.
Ise panen 95-98% peal enda meelest. Enam-vähem sõita oskan, jõudmises on kõik kinni. 100% ma ei pea vajalikuks välja panna. Mind motiveerib sellisel kujul asjast saadav fun rohkem kui summaarselt 2 minutit parem aeg ja 10 võrra parem koht, mille saavutamiseks tõmbaksin end täiesti kooma.
Nn lihtsad lõigud siledal pean võtma kergemalt, kuna pean pidevalt mootori mõneks ajaks taastumisreziimi laskma. Muidu lööb kaistmed välja ja siis tulen juba kalendriga finishisse.
Niikaua, kuni hoogu jätkub, võib nii väljenduda küll. 29" 100 mm FS neelab ikka nii võimsalt, et igal pool pole mõtet siledamaid kohti otsida, tuleb lenksust kinni hoida ja hoida sirget joont. Rajal olid sees ka mõned lemmiklõigud, mida olen vähemalt paarsada korda funi pärast täiega pannud. Kuusesingel peale stardijärgset heinamaad, lenksu kalibreerimise singel, kus iga vend laia lenksuga otse kaskede vahelt läbi ei lähe, pikk tagumine rabaserva singel. Laskumistel pole ka vähemalt kuivaga suurt midagi vahtida, tuleb võtta sirgelt vastu see, mis tuleb.Erkz kirjutas:Ma arvan, et ta sõitis läbi juurikate, mitte üle juurikate.
Re: 22. mai Harku
Tuleb tuleb tunnistada oma saamatust, ning kolmest kaks ma sain seal kätte...veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s
Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
seega olen endiselt tunnistatud lennuvõimetuks linnuks...
seekord pääsesin õnneks valuliku põrutuse ja nihestusega...
Rada oli super!
Rauno
Re: 22. mai Harku
Esimesel ringil läksin 10:40 kohta mööda porist joont, nagu eelmisel päeval rada läbi sõites.kuga kirjutas:Tuleb tuleb tunnistada oma saamatust, ning kolmest kaks ma sain seal kätte...veloson kirjutas:Mis selle ülikiire singli nimi ka olla võiks? http://youtu.be/nanJAG_S7Hk?t=10m6s
Lingis 10:06-10:38 kihutamine, 10:40 väike pidurdav põks, mis mõnelegi selja-, õla- ja kiivrimassaaži tegi
seega olen endiselt tunnistatud lennuvõimetuks linnuks...
seekord pääsesin õnneks valuliku põrutuse ja nihestusega...
Rada oli super!
Ei tundunud mugav, hoogu oli ja läksin liiga vasakust servast. Jätsin meelde, järgmised ringid läksin otse sillakese parempoolse nurga pealt. Oluliselt parem. Sai täiega otse panna ja valmistuda vasakpöördeks.
Re: 22. mai Harku
Vaatame, mis teha annab kui veel kaalust maha saab.Kuldar kirjutas:kas tõusudel seda aegluubis rezhiimi ei saa maha võtta?
Muu on OK või?
Re: 22. mai Harku
ei tõsiselt, täitsa timm! muidu ma mullavideosid ei viitsi vaadata. On sellel mingi oma pildistabilisaator ka? lisaks youtube korrektorile. Muidu need lenksuvideod on "mees või muru" aru ei saa.
erikr kirjutas:Vaatame, mis teha annab kui veel kaalust maha saab.Kuldar kirjutas:kas tõusudel seda aegluubis rezhiimi ei saa maha võtta?
Muu on OK või?
Gravity is a Bitch
Re: 22. mai Harku
Ma arvan et erikr sõitis hõljukiga, see ei ole ratas. Aga muidu mind ennast erutab just kiire-kiire-aeglane sõidutakt, et ise 29" FS ostma ei torma, aga videot oli tõesti kena vaadata.
Youtube tegelikult keerab liikuva pildi suhteliselt tuksi, eriti kui on väikesed lehed ja muud detailid pildis. 1080p või mitte neil on bitrate olematu. Kusjuures nö "firmade tootetutvustused" ja muud professionaalsed videod on sujuvad, aga laadid ise ja on alati hirmus sakkimine.
Ühesõnaga erikul endal arvutis nägi see asi tõenäoliselt veel sujuvam välja. Või on tehtud jah mingeid töötluse trikke.
Youtube tegelikult keerab liikuva pildi suhteliselt tuksi, eriti kui on väikesed lehed ja muud detailid pildis. 1080p või mitte neil on bitrate olematu. Kusjuures nö "firmade tootetutvustused" ja muud professionaalsed videod on sujuvad, aga laadid ise ja on alati hirmus sakkimine.
Ühesõnaga erikul endal arvutis nägi see asi tõenäoliselt veel sujuvam välja. Või on tehtud jah mingeid töötluse trikke.