Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Aeg on ennast taas sättida Pirita lainele. Rada on mõningate uuendustega ja pikem - 5 km.
Lisaks kõigele on rada ka üle pika aja päripäeva.
Täpsem info: SIIT
Kui õnnestub, teeme esmaspäeval ka ühe kiire rajatutvustuse. Selle võimalikusest teavitan jooksvalt esmaspäeva lõunaks.
Lisaks kõigele on rada ka üle pika aja päripäeva.
Täpsem info: SIIT
Kui õnnestub, teeme esmaspäeval ka ühe kiire rajatutvustuse. Selle võimalikusest teavitan jooksvalt esmaspäeva lõunaks.
Viimati muutis AndreK, 06. 08. 2013. 13:24, muudetud 1 kord.
Re: Pirita 07.08.
Pirita on kalendris paksu punase värviga kirjas ja nädalavahetusel oli plaanis minna ka mälu värskendama. Seda ringi polegi kunagi teistpidi sõitnud. Huvitav, kas Pirital on neil singlitel mingi "ametlik" suund kah? S.t. kas tõenäosus vastupäeva liikuvate ratturitega kohtuda on suur?
Re: Pirita 07.08.
Otseselt ei ole, aga eks kolmapäevakud on seda suunda senini kujundanud.arnea kirjutas:Huvitav, kas Pirital on neil singlitel mingi "ametlik" suund kah? S.t. kas tõenäosus vastupäeva liikuvate ratturitega kohtuda on suur?
Re: Pirita 07.08.
Täna oli eelmise aasta rajal juba päris korralik jälg sisse sõidetud ja uhamine käis mõlemas suunas. Õnneks kitsastes ja pimedates kurvides kellegagi kokku ei trehvanud.
Teistpidi ring on omajagu raskem, sest tundub rohkem ülesmäge olevat ja mitmed tõusunukid on järsemad. Igatahes saab olema mõnus sõit.
Teistpidi ring on omajagu raskem, sest tundub rohkem ülesmäge olevat ja mitmed tõusunukid on järsemad. Igatahes saab olema mõnus sõit.
Re: Pirita 07.08.
Sõitku aga eelmise aasta rada! Siit aga tõesemat infot agaramatele.
Rajakaart JPG
Garmini kaart
Rajal on Kolmapäevakute kontekstis kaks uut lõiku - üks all vasakus nurgasja teine keskel üleval. Saab olema tõeliselt vaheldusrikas ja kiire nikerdamine, seda võin lubada!
Psst! Kui esmaspäeval rajatutvustus peaks olema, siis ärge Andrele öelge, et rada juba avalikustati!
Rajakaart JPG
Garmini kaart
Rajal on Kolmapäevakute kontekstis kaks uut lõiku - üks all vasakus nurgasja teine keskel üleval. Saab olema tõeliselt vaheldusrikas ja kiire nikerdamine, seda võin lubada!
Psst! Kui esmaspäeval rajatutvustus peaks olema, siis ärge Andrele öelge, et rada juba avalikustati!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Pirita 07.08.
Sai mõlematpidi rada läbi sõidetud , ei oskagi öelda kumbapidi raskem oli , rada ise on lihtne ja tuleb aga peale vändata kui jõudu on ! Enamustele ilmselt ka "koduradaks" ?
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Pirita 07.08.
Rajatutvustus toimub täna kell 19.00 stardiga stardi/finishi alast Ambrose mäe otsast.
Re: Pirita 07.08.
Tiptop rada , kõik sõidetav isegi keskmiste oskustega harrastajale
Re: Pirita 07.08.
Eile laekus rajatutvustusele üle 50-inimese.
Re: Pirita 07.08.
Kolmapäeval kella 17.00-ssilver014 kirjutas:Mis ajaks rada märgistatud saab?
Re: Pirita 07.08.
AndreK kirjutas:Kolmapäeval kella 17.00-ssilver014 kirjutas:Mis ajaks rada märgistatud saab?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Pirita 07.08.
kl 17-19 saab vikerkaart imetleda ja sääski on kah kõige vähem
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
üle ootuste huvitav, kiire ja tehniline rada . Paar head kiiret laskumist ka, kus oskused annavad sekundeid juurde.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Spordiürituste toetamine on üks peamisi ŠKODA brändi sponsorlusprogrammi alustalasid. Sport liidab inimesi, sport on sotsiaalne. ŠKODA on rahvusvaheliselt jalgrattasporti toetanud alates 2004a, olles ametlik autopartner Tour De France kui Giro d’Italia, Vuelta España ja UCI poolt korraldatavatele võistlustele. Seetõttu on ŠKODA ametlik esindaja Auto 100 Tallinn otsustanud õla alla panna maastikuratta kolmapäevakute sarjale. Pirita etapp on olnud aastast aastasse üks sarja tipphetki. Osalusrekordid on just löödud sellel etapil ja kes meist ei tahaks sisuliselt enamuse jaoks kodurajal oma võimeid kõrvutada konkurentidega. Pirita etapp kannab see aasta ühtalsi ŠKODA spetsiaal etapi nime. Selle raames saab näha ja katsuda just Eesti turule jõudnud ŠKODA mudelivaliku lipulaeva Škoda Superbi, mis on läbi teinud uuenduskuuri. Uuenduste kõrval kannab Superb jätkuvalt endas edasi parimaid ŠKODA omadusi ja traditsioonilisi väärtusi, pakkudes keskklassi standardeid ületavat mugavust - kompromissitu kvaliteet, arenenud tehnoloogiad, ajatu disain, kõrge funktsionaalsus ja suurepärane hinna-kvaliteedi suhe ning, ŠKODA mudelitele iseloomulikult, omas sõidukiteklassis rekordeid loov ruumikus.
Kõikide Škoda Pirita etapil osalenute vahel läheb loosi uue ŠKODA Superbi kasutusõigus üheks nädalavahetuseks koos täis kütusepaagiga. Lisaks auto kasutusõigusele läheb kõigi Pirita etapil osalenute vahel loosi kaks ŠKODA rattariiete komplekt (lühike sõidusärk, lühikesed sõidupüksid, pikkade varukatega sõidujakk, pearätik, joogipudel). Laste vahel loositakse välja kolm ŠKODA rattasärki.
Kuid see ei ole kaugeldki veel kõik. Kõigil Pirita etapil osalenutel on võimalus alates Pirita etapi toimumisest kuni augusti kuu lõpuni võimalik soetada endale ükskõik missugune uus ŠKODA mudel soodustingimustel. Selles ajavahemikus lepingu sõlminutele pakub ŠKODA -10% allahindlust auto hinnast. (allahindlus ei kehti kampaaniamudelitele).
Seega harjutage, teritage jalga ning kolmapäeval Pirita mändide all näeme!
Kõikide Škoda Pirita etapil osalenute vahel läheb loosi uue ŠKODA Superbi kasutusõigus üheks nädalavahetuseks koos täis kütusepaagiga. Lisaks auto kasutusõigusele läheb kõigi Pirita etapil osalenute vahel loosi kaks ŠKODA rattariiete komplekt (lühike sõidusärk, lühikesed sõidupüksid, pikkade varukatega sõidujakk, pearätik, joogipudel). Laste vahel loositakse välja kolm ŠKODA rattasärki.
Kuid see ei ole kaugeldki veel kõik. Kõigil Pirita etapil osalenutel on võimalus alates Pirita etapi toimumisest kuni augusti kuu lõpuni võimalik soetada endale ükskõik missugune uus ŠKODA mudel soodustingimustel. Selles ajavahemikus lepingu sõlminutele pakub ŠKODA -10% allahindlust auto hinnast. (allahindlus ei kehti kampaaniamudelitele).
Seega harjutage, teritage jalga ning kolmapäeval Pirita mändide all näeme!
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Lindid sai eile kella 22.16-ks kogu raja pikkuses installeeritud. Varsti selgub, mis neist järgi jäänud on! Eilne õhtu meenutas rajal täiemahulist kontrollvõistlust ja ma üldse ei imestaks, kui mõni mees tegi seal oma kiirmeimad ringid juba ära!
Et tänane võistlus sujuks võimalikult meeldivalt nii korraldajatele, kui võistlejatele......
* Stardipaiga vahetusse lähedusse mahub parkima ca 30 autot. Kuid vaid loetud sajad meetrid eemal on kaks statsionaarset parklat - üks terviseradade silla juures (Pirita poole) ja teine väiksem tee ääres (Teletorni poole). Kasutage Edgari loodud tingimusi!
* Pirita etapi rajal ja selle vahetus läheduses on Škoda Kolmapäevakute suurim kontsentratsioon kõrvaklappidest kostuvast muusikast zombideks muutunud tervisesportlasi. Rajal on lausa kümnekordselt suurem turvajate armee võrreldes mõne teise etapiga, aga sellest hoolimata - HOIDKE SILMAD LAHTI!
* Rajal on 80% ulatuses head möödumisvõimalused ja 15% ulatuses rahuldavad. Järelejääva 5% osas palume mõistvat suhtumist nii kiirematelt, kui aeglasematelt. Nt raja esimese kilomeetri sees on kaks kohta, kus tõusule ei mahu üle ühe ratturi kõrvuti sõitma. Seega kui jääd nendes kohtades jalameheks, siis proovi edasi liikuda raja kõrval, kuni saad siledal maal rattad alla.
Kett pingule ja head loosiõnne!
Et tänane võistlus sujuks võimalikult meeldivalt nii korraldajatele, kui võistlejatele......
* Stardipaiga vahetusse lähedusse mahub parkima ca 30 autot. Kuid vaid loetud sajad meetrid eemal on kaks statsionaarset parklat - üks terviseradade silla juures (Pirita poole) ja teine väiksem tee ääres (Teletorni poole). Kasutage Edgari loodud tingimusi!
* Pirita etapi rajal ja selle vahetus läheduses on Škoda Kolmapäevakute suurim kontsentratsioon kõrvaklappidest kostuvast muusikast zombideks muutunud tervisesportlasi. Rajal on lausa kümnekordselt suurem turvajate armee võrreldes mõne teise etapiga, aga sellest hoolimata - HOIDKE SILMAD LAHTI!
* Rajal on 80% ulatuses head möödumisvõimalused ja 15% ulatuses rahuldavad. Järelejääva 5% osas palume mõistvat suhtumist nii kiirematelt, kui aeglasematelt. Nt raja esimese kilomeetri sees on kaks kohta, kus tõusule ei mahu üle ühe ratturi kõrvuti sõitma. Seega kui jääd nendes kohtades jalameheks, siis proovi edasi liikuda raja kõrval, kuni saad siledal maal rattad alla.
Kett pingule ja head loosiõnne!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Operatiivinfo rajalt!
Lasterada tuleb! Hargnemine on loetud sajad meetrid peale starti ja välja jäävad raja kaks kõige tõsisemat tõusu ja laskumist. Seega olge seal tähelepanelikud, kummasse koridori sukeldute
Lasterada tuleb! Hargnemine on loetud sajad meetrid peale starti ja välja jäävad raja kaks kõige tõsisemat tõusu ja laskumist. Seega olge seal tähelepanelikud, kummasse koridori sukeldute
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Kuna olen esimest aastat osalemas, siis ei leia kuskilt infot, kus asub stardipaik?
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Ambrose mäe tipus . Autoga tulles siis Lükati mäest alla , üle silla ning siis ca 500m mäest üles ja kohe vasakule tee äärde jääb stardipaik
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Tunni aja pärast andke Streetview'le "värskenda" käsk, Andre lubas teile Kolmapäevakute telgist naeratada!AndreyP kirjutas:https://www.google.com/maps?ll=59.46175 ... t&t=m&z=11
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Kuna rada oli kiire ja tuttav rada siis sai esimene ring väheke üle pingutatud , 3 ring oli 2min kehvem kui esimene Muidu kiidaks , rada oli vägev ja rahvas rajal sõbralik
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Äge rada, aga ikka sigaraske - eks kuumusel oma osa. Aegadest on näha, et enamus ei ole alguse tempos suutnud ära kesta, vaid ajad kipuvad ring-ringilt kehvemaks minema. Rota tiim suutis sel aastal ka zombid rajalt eemal hoida. Kohati aga tundus, et kõik osalejad ei saanud päris õigesti aru, mis suunas läks lasterada ja kuidas "pärisrada". Muidugi võis ka enda pilk juba ähmane olla või tänapäeval ongi lapsed suurt kasvu.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Tõesti mõnus rada aga ilm oli tõesti meeletult palav, mis andis ka ringi aegades tunda. Aga muidu korraldajatele viis pihku ja tänud viisakatele kaasvõistlejatele
-
- Rattur
- Postitusi: 83
- Liitunud: 28. 09. 2009. 13:04
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Ise suur singlikunn ei ole ja üldse suht keskpärane tervisesportlane. Aga juba lugupidamisest Rota ansambli vastu, püüan ikka oma pekise tagumiku alati kohale vedada. Muude tähtsate kohustuste kõrvalt selline tore " jokamiehen" üritus orgunnida- on tugevalt kiiduväärt! Tänud veelkord.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Päris raske oli täna. Alates teisest ringist oli kerge matkaja tunne, aga siiski kui tulemusi vaatasin, siis parim sõit siiani. Võib-olla, kui oleks hiljem startinud, oleks vähem kuuma saanud tunda ja oleks rohkem kuuma jõudnud anda. Tore rada, aga hea, et vihma ei sadanud, sest libedaid juurikaid oleks vist olnud seal rohkem, kui Kodasool.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Kui sai teatavaks, et rada sõidetakse "tagurpidi", oli see minu jaoks ehmatav uudis, kuna ma olen "õigetpidi" alati rada triikinud. Paari päevaga sai mingi arusaama kätte naapidi ringist.
Enda poolt hea sõit jälle, esimene ring panin kerge lowside'i ka maha ühes kurvis. Esimene ring oli üldse raske (oli ka halba liiklust), ülejäänud ringid sain liikuma ja hoidsin pidevalt peal. Muidugi jootmisaladega oli probleeme, ei leidnud enda jaoks eriti neid sel rajal. Huvitav oli jälgida kuidas rada läks iga ringiga liivasemaks, aga õnneks päris ära ei uppunud liiva sisse.
Üks klappidega ratta-zombi tekitas äreva olukorra raja tagumises osas, aga õnneks Bruno asus lähivõitlusse temaga ja minu jaoks läks olukord puhtalt. Kõrge viis ka Alvarole live-tulemuste eest võistluse ajal, saadav info sundis pingutama. Tänud Rota tiimile suurepärase raja ja õhtu eest!
Mihkel
Enda poolt hea sõit jälle, esimene ring panin kerge lowside'i ka maha ühes kurvis. Esimene ring oli üldse raske (oli ka halba liiklust), ülejäänud ringid sain liikuma ja hoidsin pidevalt peal. Muidugi jootmisaladega oli probleeme, ei leidnud enda jaoks eriti neid sel rajal. Huvitav oli jälgida kuidas rada läks iga ringiga liivasemaks, aga õnneks päris ära ei uppunud liiva sisse.
Üks klappidega ratta-zombi tekitas äreva olukorra raja tagumises osas, aga õnneks Bruno asus lähivõitlusse temaga ja minu jaoks läks olukord puhtalt. Kõrge viis ka Alvarole live-tulemuste eest võistluse ajal, saadav info sundis pingutama. Tänud Rota tiimile suurepärase raja ja õhtu eest!
Mihkel
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
[quote="toomaspoiss"]Ise suur singlikunn ei ole ja üldse suht keskpärane tervisesportlane.
No tervisesportlane sa pole - oled juba rahvasportlane... Tervisesportlased nimelt treenivad ja ei võistle, rahvasportlased aga lasevad aeg-ajalt pulsi ka punasesse,tippsportlastel on aga pulss koguaeg punases ja paar abilist rajal kaasas, mullijook käeulatuses ja taastumiseks mäeveerel hapnikku täis telk
No tervisesportlane sa pole - oled juba rahvasportlane... Tervisesportlased nimelt treenivad ja ei võistle, rahvasportlased aga lasevad aeg-ajalt pulsi ka punasesse,tippsportlastel on aga pulss koguaeg punases ja paar abilist rajal kaasas, mullijook käeulatuses ja taastumiseks mäeveerel hapnikku täis telk
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Kust tulemusi juba näha saab?
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Rada oli nii mitmekesine ja nahk palavuse vastu nii võimetu, et see rajal veedetud tund tundus oma ajatajus vähemalt poolteist korda pikem. Nüüd siis oskame meile antud ajast maksimumi võtta!
Vabatahtlik korraldus oli juhuse tahtel taas uuele tasemele jõudnud - kuna pooled teismeliste downhillipargid olid lintidega ümbritsetud ja paksult liibukates sissetungijaid täis, kogunesid ümarad ainult allamäge sõitjad, suitsud näpus, ca teise kilomeetri ühe tõusupõksu peale ning peeretasid ergutamiseks möödasõitjatele pihku ja soovitasid paljudel kõvemini punnitada! Abiks ikka!
Vabatahtlik korraldus oli juhuse tahtel taas uuele tasemele jõudnud - kuna pooled teismeliste downhillipargid olid lintidega ümbritsetud ja paksult liibukates sissetungijaid täis, kogunesid ümarad ainult allamäge sõitjad, suitsud näpus, ca teise kilomeetri ühe tõusupõksu peale ning peeretasid ergutamiseks möödasõitjatele pihku ja soovitasid paljudel kõvemini punnitada! Abiks ikka!
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Alustuseks absoluutkategooria tulemused http://www.championchip.ee/ftp/liveresu ... 31300_mtb/Altzu kirjutas:Kust tulemusi juba näha saab?
Läbi hooaja võistluse ajal live tulemused samas kohas, punktid, vanuseklasside järjestused jne mõne päeva jooksul
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
http://kolmapaev.ee/live/Altzu kirjutas:Kust tulemusi juba näha saab?
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
http://www.championchip.ee/ftp/liveresu ... 31300_mtb/Altzu kirjutas:Kust tulemusi juba näha saab?
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Ükskord pidi see juhtuma....
Unustasin numbrid koju ja sain starti plaanitust 1,5h. hiljem. Kuna juba enne kohale jõudmist oli ebaõnne, siis arvasin kohe .... täna saan ilmselt Sulevi käest kah pähe
Aga pagan, äge rada. Korra viskasin isegi küliti - üldse, ei tulnud 3's ring enam kuidagi välja. Mitmeid kordi sai puterdatud. Rada oli muidu ikka väga vahelduv ja mõnus. Kas ainult mulle tundus, aga kuidagi väga väsitav rada oli ?
Unustasin numbrid koju ja sain starti plaanitust 1,5h. hiljem. Kuna juba enne kohale jõudmist oli ebaõnne, siis arvasin kohe .... täna saan ilmselt Sulevi käest kah pähe
Aga pagan, äge rada. Korra viskasin isegi küliti - üldse, ei tulnud 3's ring enam kuidagi välja. Mitmeid kordi sai puterdatud. Rada oli muidu ikka väga vahelduv ja mõnus. Kas ainult mulle tundus, aga kuidagi väga väsitav rada oli ?
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
endale üllatuseks tulemusi vaadates kolmapäevakutelt parim tulemus , oma klassi 9s , ilmselt polnud ma siis ainukene kellel raske oli
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Mulle meeldis seepidid rada hoopis rohkem, kui eelmise aasta versioon. Eks Nōmme patrioodina ma juba "kuskile Piritale" sōitma ei lähe ja seetõttu oli ka palju avastamist:) Siiski käisin eile luurel ja peab ütlema, et siis oli rada oluliselt lihtsam kui täna ( n see Ambrose mäe laskumine). Palavus ja piirajas sõitmine tingisid selle, et suutsin koguni 3 korral kukkuda. Sel aastal polnudki enne seda ette tulnud. Parim laks oli muidugi kiirel singlil vahetult enne lõppu, kui sai kuskil liivas nata üle pandud ja täiskiirusel õlaga vastu mändi sõidetud. Keskkonnakahju ei tuvastanud ja ise pääsesin ka verevalumitega ōlal. Laks oli muidu kõva ja tunnen ennast nüüd juskui "unbreakable man". Elamuste skoor oli sel etapil kõva ja selle eest suured tänud korraldajatele! Kui siin enne räägiti, et tehniliselt on lihtne rada, siis minu meelest oli see tehnilisem, kui Humalas ja Kodasool (muud võrdlusmaterjali mul pole)!
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
kell viis startides oli vist rada oluliselt kiirem, samas jällegi mõne võrra palavam. Igaljuhul väga hea rada ja oli tegemist juba tõsise maastiku rattale sobiva rajaga, käed ja ülekeha oli isegi rohkem väsinud kui jalad.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Jäi ütlemata, et õlu maitseb praegu eriti hästi. Tsiteerides klassikuid (U.Välbe): "õlu tuleb välja teenida". Cheers!MarttiM kirjutas:Mulle meeldis seepidid rada hoopis rohkem, kui eelmise aasta versioon. Eks Nōmme patrioodina ma juba "kuskile Piritale" sōitma ei lähe ja seetõttu oli ka palju avastamist:) Siiski käisin eile luurel ja peab ütlema, et siis oli rada oluliselt lihtsam kui täna ( n see Ambrose mäe laskumine). Palavus ja piirajas sõitmine tingisid selle, et suutsin koguni 3 korral kukkuda. Sel aastal polnudki enne seda ette tulnud. Parim laks oli muidugi kiirel singlil vahetult enne lõppu, kui sai kuskil liivas nata üle pandud ja täiskiirusel õlaga vastu mändi sõidetud. Keskkonnakahju ei tuvastanud ja ise pääsesin ka verevalumitega ōlal. Laks oli muidu kõva ja tunnen ennast nüüd juskui "unbreakable man". Elamuste skoor oli sel etapil kõva ja selle eest suured tänud korraldajatele! Kui siin enne räägiti, et tehniliselt on lihtne rada, siis minu meelest oli see tehnilisem, kui Humalas ja Kodasool (muud võrdlusmaterjali mul pole)!
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Iga ringi algus oli piinavalt raske, mööda liiva üles rühkida ja rada muutus tuntavalt liivasemaks iga ringiga. Mis see koht oli ca kilomeeter enne lõppu kus suure juurika pealt oli aste alla liiva sisse. Esimene ring hammasratas vaevu puutus juurikat, teisel ringil juba paremini ja kolmandal tuli nippel ära PS nägin küll et sai vasakult kõrvalt ka, aga kammoon. Igatahes kui iga mees seda juurikat oma hammakaga oleks saaginud kolm korda, siis päeva lõpuks oleks juur pooleks olnud. Loodetavasti keskkonnainspektsioon seda ei loe.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Kuna kolmapäevakud on minu jaoks uus teema, siis sai tuldud kohe varakult kohale.
Lapsed kaasas sai veidi juureldud ja kõikse noorem juba läinud oligi... Kõva mees...
Lootsin veel mõned vidinad kotti toppida, ning siis rajale tuisata, kui juba preili sammuti rajale tuiskas emme 29"-sega
hmm... ise lubas mitte sõita... Oma ratta tagumise tirrile oli ta aga mõlemas suunas vaba jooksu installinud... seega pidi võõra
isendiga vaid pealtvaatajaks tulema... aga respekt...
Endal mul nii hästi ei läinud... rada oli oodatust raskem, ning esimesel ringil sai ennast üle küpsetatud, ning teise ringi lõpuks pilt tasku...
Kuumus ja seisev õhk olid minuga oma töö teinud... Sisikond kippus välja ja pea valutab siiani... Kolmandat ringi minu jalakesed paraku enam ei näinud, seega katkestamine
Aga rada!!! see oli supper, ning korraldustiimile igati viis pihku! Kõik mis mind ikalduma paneb oli täiesti olemas, ning laskumishirmusid leevendavaid asjaolusid kuhjaga, kuigi mingis liivases juurega väikses laskumises puude vahel õnnestus mul üle nipli käia... aga see käib asja juurde, kui oskused puudulikud...
Selle sõidu oluliseks määrteguriks oli siiski ilm... mis hautas mu lihtsalt valitud tempo juures ära...
Eks järgmine kord läheb paremini...
Tänud meie pere poolt... noorim noorisand oli rõngas, ning peale oma L raja läbimist viskas peale veel kaks pikka ringi ja lõpetuseks veel ühe L-ringi... Sõitis koju ja tühjendas kiirelt külmiku, ning nüüd magab..
Lapsed kaasas sai veidi juureldud ja kõikse noorem juba läinud oligi... Kõva mees...
Lootsin veel mõned vidinad kotti toppida, ning siis rajale tuisata, kui juba preili sammuti rajale tuiskas emme 29"-sega
hmm... ise lubas mitte sõita... Oma ratta tagumise tirrile oli ta aga mõlemas suunas vaba jooksu installinud... seega pidi võõra
isendiga vaid pealtvaatajaks tulema... aga respekt...
Endal mul nii hästi ei läinud... rada oli oodatust raskem, ning esimesel ringil sai ennast üle küpsetatud, ning teise ringi lõpuks pilt tasku...
Kuumus ja seisev õhk olid minuga oma töö teinud... Sisikond kippus välja ja pea valutab siiani... Kolmandat ringi minu jalakesed paraku enam ei näinud, seega katkestamine
Aga rada!!! see oli supper, ning korraldustiimile igati viis pihku! Kõik mis mind ikalduma paneb oli täiesti olemas, ning laskumishirmusid leevendavaid asjaolusid kuhjaga, kuigi mingis liivases juurega väikses laskumises puude vahel õnnestus mul üle nipli käia... aga see käib asja juurde, kui oskused puudulikud...
Selle sõidu oluliseks määrteguriks oli siiski ilm... mis hautas mu lihtsalt valitud tempo juures ära...
Eks järgmine kord läheb paremini...
Tänud meie pere poolt... noorim noorisand oli rõngas, ning peale oma L raja läbimist viskas peale veel kaks pikka ringi ja lõpetuseks veel ühe L-ringi... Sõitis koju ja tühjendas kiirelt külmiku, ning nüüd magab..
Rauno
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Aitäh korraldajatele.
Rada sai kõvasti vatti tõesti. Laupäevase proovisõidu kogemustest polnud täna oluliste kohtade peal suurt midagi kasu.
Raja algusosa oli raske, ükskõik kumba pidi seda sõita. See uus paun seal raja põhjaosas oli mõnus - väga kergelt ülesmäge juurikaline singel, kus sai tirri laskmata sõita ilma, et kiirus kole suureks oleks läinud.
Viimasel ringil õnnestus ka kuusejuurikatõusust jalga maha panemata üles tulla.
Ahjaa, soojendusringi esimesel kolmandikul registreerisin selle hooaja maksimumpulsi
Rada sai kõvasti vatti tõesti. Laupäevase proovisõidu kogemustest polnud täna oluliste kohtade peal suurt midagi kasu.
Raja algusosa oli raske, ükskõik kumba pidi seda sõita. See uus paun seal raja põhjaosas oli mõnus - väga kergelt ülesmäge juurikaline singel, kus sai tirri laskmata sõita ilma, et kiirus kole suureks oleks läinud.
Viimasel ringil õnnestus ka kuusejuurikatõusust jalga maha panemata üles tulla.
Ahjaa, soojendusringi esimesel kolmandikul registreerisin selle hooaja maksimumpulsi
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Sorry, ma olis täitsa sodi rajal - kus see kuusejuurikatõus oli?arnea kirjutas:
Viimasel ringil õnnestus ka kuusejuurikatõusust jalga maha panemata üles tulla.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Vahva sõit, mulle meeldis kolmandal ringil oli küll punane lips ees, aga jõuga edasi
Täna olin veidi nutikam, hommiku veeresi rattaga tööle ja õhtul üle olümpiaküla otse starti, seega sain jala väheke liikuma, ning sõit läks kohe oluliselt paremini (Kodasoo 2 km soendust ja esimestele kilomeetritel lukku sõitmine oli liiga värskel meeles)
Algajast karvajalg jäi vanuseklassi 47 kohaga ja 1:00:36 ajaga väga rahule (ja veel selline palavus, ohh kurja, noo see ei meeldi kohe mitte)
Täna olin veidi nutikam, hommiku veeresi rattaga tööle ja õhtul üle olümpiaküla otse starti, seega sain jala väheke liikuma, ning sõit läks kohe oluliselt paremini (Kodasoo 2 km soendust ja esimestele kilomeetritel lukku sõitmine oli liiga värskel meeles)
Algajast karvajalg jäi vanuseklassi 47 kohaga ja 1:00:36 ajaga väga rahule (ja veel selline palavus, ohh kurja, noo see ei meeldi kohe mitte)
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Enne seda esimest kolme hüüumärgiga laskumist sõideti järsaku serva mööda. Enne seda kui sinna järsaku servale keerati tegi rada väikse pauna metsavahele - seal oli väike kolme tipuga küngas kust rada üle käis. Sellele künkale tõusul oli selline jämedam kuusejuurikas astangu moodustanud ja selle taga oli veel juurikaid.MarttiM kirjutas:Sorry, ma olis täitsa sodi rajal - kus see kuusejuurikatõus oli?arnea kirjutas:
Viimasel ringil õnnestus ka kuusejuurikatõusust jalga maha panemata üles tulla.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
ilma ja rada - suuuper kõik lindid ja noolid olid oma kohtadel - kiitused rajameistritele
aga 'shit happens' mul tagajooksu kumm läks tühjaks esimese ringi lõpus ja ei saanud ma edasi võistlema
sellepärast on minu video täna üsna lühike: http://www.youtube.com/watch?v=Cxl93_04 ... e=youtu.be
Viimsis näeme
aga 'shit happens' mul tagajooksu kumm läks tühjaks esimese ringi lõpus ja ei saanud ma edasi võistlema
sellepärast on minu video täna üsna lühike: http://www.youtube.com/watch?v=Cxl93_04 ... e=youtu.be
Viimsis näeme
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Täna jällegi tundus mulle kohe algusest alates, et kui nii edasi läheb, siis võib Rivo isegi pähe saadaRivo kirjutas:Kuna juba enne kohale jõudmist oli ebaõnne, siis arvasin kohe .... täna saan ilmselt Sulevi käest kah pähe
Aga mõnus rada oli. Tänud korraldajatele, kes suure vaeva ära nägid. Pärast lintide / siltide hunnikut vaadates alles reaalselt saab aru, et palju sellise "iga-mehe-sõidu" orgunn tegelikult vaeva nõuab.
Nagu öeldud rada oli taas väga mõnus ja mitmekesine. Peab ütlema, et taas järjekordne sõit meie muidu siledal Eestimaal, mil tagumine amort suureks abiks oli.
Selles mõttes oli sarnane Kodasoole, et ühtlane sõit tagas hea kiiruse. Ja keerulistes kohtades oli vaja pigem rahulikuks jääda kui rabistada. Kõige parem näide oli paarsada meetrit pärast starti olnud väikesed tehnilised nõksakad.
Täieliku peo meie tänavas rikkus minu üliaeglane kolmas ring, mille jooksul paar kolm selget viga sai tehtud ning sinna need 3 sekundit teisest kohast jäid. Eks järgmine kord paremini.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
See päripäeva rada oli mulle küll raske - iga kurv, mis oli paremale, ei läinud mitte nii nagu ma tahtsin ja kuna mul vasak jalg on ca 33,15% tugevam paremast, siis kõik paremale pöörded ebaõnnestusid - parem jalg ei ole tugev toetamaks ja seega kadusid väärtuslikud sekundid (tegelt minutid) - aga kokku oli see rada super ja 1 mu kuuest lemmikust
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
Raja tähistus oli tõesti hea ja stiilis enne rohkem kui vähem ja eksimise võimalus oli küll võimatu.SL kirjutas:Pärast lintide / siltide hunnikut vaadates alles reaalselt saab aru, et palju sellise "iga-mehe-sõidu" orgunn tegelikult vaeva nõuab.
Re: Pirita 07.08.13 Škoda Spetsiaal
LEITUD:
Cube kirjadega pudel
Froteerätik
Toimetan need asjad päeva jooksul Hobispordi kontorisse. Sealt saab nad kätte. Helistage kindlasti telefonil 5026200 ette kui tulete. Me ei pruugi kogu aeg kohal olla.
Cube kirjadega pudel
Froteerätik
Toimetan need asjad päeva jooksul Hobispordi kontorisse. Sealt saab nad kätte. Helistage kindlasti telefonil 5026200 ette kui tulete. Me ei pruugi kogu aeg kohal olla.