1. leht 1-st
8. mai Saku
Postitatud: 07. 05. 2013. 13:31
Postitas dh
Sõidetakse ainult üks või kaks ringi (facebooki andmetel 9.5km ring)?
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 07. 05. 2013. 15:51
Postitas Tikker
Juu on apsakas, lisatud lingi järgi on raja pikkus 5,9km, usuksin seda rohkem.
http://www.endomondo.com/routes/185522642
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 07. 05. 2013. 20:47
Postitas erikr
Käisin just rajal luurel, teejuhiks rajameistri Endomondost genereeritud ja Garminisse laetud fail.
Kuidas seda genereerida - vaata siia teemasse.
Metsas kohtasin mitmeid ekslevaid rattureid, kes üritasid rada päripäeva läbida. Kuna endomondo järgi oli vastupäeva, tegin igaks juhuks kontrollkõne rajameistrile. Et siis ikka vastupäeva.
Eelnevate postituste arulelud raja pikkuse osas - 9,5 km on ta kohe kindlasti, kui mitte rohkem.
Esimese kolmapäevaku sujuva rütmilise ohutu sinkavinka võib unustada. Sakus peab tähelepanu olema püsivalt terav, rajal edasiliikumiseks ei saa eriti abi pöördest väljatuleku tsentrifugaaljõust. On piisavalt juurikaid, mõned asjalikumad kivid pedaali ootamas, paar pehmet kohta sõidetakse ilmselt rattal läbimatuks. Mõneski kohas lõpeb tõsisem sõiduviga või tähelepanematus jalastumise või pikalipanekuga.
Oja singlil on üks viltune puu, mille alt läbi ei sõida, tuleb ratta seljast maha tulla ja ratas viltu puu alt läbi ronida.
Viltu peale sõidetava silla järel on pikali kuusk, millest üle ei sõida (kui just homme seda rajameister läbi ei sae), seega võib silla juba rahulikult jala võtta kui jänes püksi poeb.
Kokkuvõtteks - väga intensiivne ja väsitav rada. Olin lühikeses vormis, pükside all põlved ja seljas ka maika alussärk. Üsna pea needsin riietuse valikut, kuigi liikusin kõigest madalas tempos, et jälgida ka lenksul olevat rajajuhti.
Soovin kõigile homseks positiivset särtsu ja kiirematele-osavamatele-tugevamatele sallivust aeglasemalt liikujate vastu. Päris igas kohas kohe mööda ei saa, peate ära kannatama oma saatuse ja möödasõiduvõimaluse saabumise.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 07. 05. 2013. 20:54
Postitas Läänlane
Üks või kaks ringi homme?
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 07. 05. 2013. 21:50
Postitas N
2 ringi - põhidistants. Lastele ka lühike nuditud ring.
Need Oja singlile langenud puud saeti täna õhtul ära. Nii et kes soovib öösel proovida Oja singlit ilma jalga maha panemata, nüüd saab
Üks koht on pehme Koolme singli silla eel. On võimalik sillale minna paremalt äärest ilma jalastumata ja rummu poriseks tegemata - esimestel läbijatel vähemalt.
PS! Rada krutib ja väänleb kohati metsas päris palju, mõni koht on veel ilma kindla rajapõhjata, hoidke silm valgetel lintidel.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 19:16
Postitas piffik
Rajameistrile 5+, Saku radade "best of" oli olemas. Ilm ilus, ratas jäi puhtaks. Esimesel ringil pidi võrdlemisi tähelepanelik oleme, et ära ei eksiks ühelt elemendilt teisele üleminekul.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 19:22
Postitas Läänlane
Rada oli super, aga märgistus jättis mõne koha peal soovida. Kui tulemusi vaadata, siis lisaks minule oli valesti sõitjaid veel kümneid.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 20:17
Postitas Nongrata
erikr kirjutas:Viltu peale sõidetava silla.
Kus see veel oli? Mina sain 3 silda, kõikidele sai otse peale. Ilusad sinililled olid metsa all!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 20:36
Postitas erikr
Nongrata kirjutas:erikr kirjutas:Viltu peale sõidetava silla.
Kus see veel oli? Mina sain 3 silda, kõikidele sai otse peale. Ilusad sinililled olid metsa all!
Oja singli teine (keskmine) sild. Täna tõmbas silla ees risti olev nott minu ees sõitval ratturil tagaratta ära ja mees maandus kraavis.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 20:48
Postitas RaulSe
Täitsa mõnus rada oli seekord kavandatud. Oja singli juurikad põrutasid ikka korralikult. Paar kohta oli natuke kehvasti märgitud, õnneks soojendus ring päästis.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 20:50
Postitas suvemees
Väga hea ilm oli, aitäh!
Korra keerasin minagi ühel tammil paremale rajalt kõrvale, aga see oli minu viga
Lihtsalt sinna oli palju sõidetud ... kuid siis läks kahtlaselt mudaseks.. mul oli endal scanner pidevalt maas uusi juurikaid ja kurve jälgimas. Tegelikult olid seal ilusti 2 linti väljas. Tip-top õhtupoolik!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 20:52
Postitas Rivo
No nii...
ma pakun, et kui mõni kõvakahvli mees vahetult peale võistlust siin muljeid kirjutaks, siis oleks see midagi sellist :
laweökjna kpoqwü pükfpöw pwpoq2rogb ioõwpwõ oqõ lsdkcjdü põõõ
"diivaniga" oli täitsa nauditav
Julgeksin öelda, et Eestis teist veel logistavamat ringi, mis oleks ligi 10km. pikk, naljalt ei leia. Rahvas rajal nagu ikka, väga sõbralik, sai ilusti mööda. Kui pulss lubas, siis tänasin. Ajavõtusüsteem on samuti konkreetse sammu teinud. Olavil pole enam muud teha, kui sääski sööta ! Ennem sai vähemalt kiipegi korjata.
PS. Kahju on vaid sellest, et metsalangetamisega seal edasi tegeletakse
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 20:55
Postitas M785
Mul oli täna selline kehv päev hakkan siis tulema, vaatan see tagakäiguvahetaja ikka ei anna rahu jumpsib seal (eile sai uus kett pandud) pinge all vajutad kohe hüppab nii keeran siis otsa ringi mõtlesin et olen Nõmmel äkki sõidaks siis sealt mäest ka alla ja ikka ilma valusa kukkumiseta läbi ei saa. Kahju et sõidule ei jõudnud
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:06
Postitas urmet25
Rivo kirjutas:No nii...
ma pakun, et kui mõni kõvakahvli mees vahetult peale võistlust siin muljeid kirjutaks, siis oleks see midagi sellist :
laweökjna kpoqwü pükfpöw pwpoq2rogb ioõwpwõ oqõ lsdkcjdü põõõ
"diivaniga" oli täitsa nauditav
Julgeksin öelda, et Eestis teist veel logistavamat ringi, mis oleks ligi 10km. pikk, naljalt ei leia. Rahvas rajal nagu ikka, väga sõbralik, sai ilusti mööda. Kui pulss lubas, siis tänasin. Ajavõtusüsteem on samuti konkreetse sammu teinud. Olavil pole enam muud teha, kui sääski sööta ! Ennem sai vähemalt kiipegi korjata.
PS. Kahju on vaid sellest, et metsalangetamisega seal edasi tegeletakse
Minu vend sõitis kõvakahvliga ja see kogemus polnud kõige parem.
Aga muidu rada oli hea, ühes kohas tegin vale pöörde. Seal kus laste rada tagasi pööras. Seal oli kuidagi segane raja märgistus. Käisime vennaga niisama läbi sõitmas.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:17
Postitas J&K
Tänud rajameistritele põrutavalt toreda raja ja õhtupooliku eest
.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:22
Postitas erikr
Minugi poolt
hea raja eest. Kuna teada on, et Porteri rajad on rasked, käisin eile luurel ära. Täna läksin otse kodust tuleku soojaga aja peale sõitma. Mõneski kohas oli rajatähistus liiga harv või minimalistlik. Osa kohti panin selgelt eilse mälu pealt, ise mõtlesin, et mida teevad need, kes on siin metsas võõrad ja lähevad soojendusringita peale. AndreK soojendas end jupp aega minu võistlustempos minu järel, võttes jutuks ka tähistuse.
Pöördeid optimeerides sai mõneski kohas üle pingutatud ja nüüd on mälestuseks kriipsud-kraapsud vasakul käel ja jalal. Ega kuivanud kuusk ei andesta. Pikalipanekust õnnestus hoiduda. Küll läks minu ees Oja singli teisel sillal üks tegelane minu ees kraavi.
Stardialas sai osaletud väledate jalgade poolt purustatud keti lappimises powerlingi annetamisega ning samuti sai ühe kuti kett uuesti kokku needitud, kuna sellele ketile sobivat powerlinki mul paraku polnud. Siiralt huvitab, kas need ketid jäid pidama? Ise pole 12 aasta jooksul veel suutnud ketti pooleks astuda.
Ahjaa - tunnustus Gert Jõeäärele taaskordsel kolmapäevakul osalemise eest
Mis on teistpidi tunnustus kolmapäevakutele
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:26
Postitas arnea
Väga metsik. Unistades läks sõitu ruttu. Põhiliselt unistasin suurematest ratastest ja tagumisest amordist. Viimasel ringil ka söögist ja joogist.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:34
Postitas Klotz
Sain minagi oma jala kolmapäevakutega "valgeks". Suur pettumus oli küll teiste järgi raja lõikamine aga kogemused õpetavad, järgmine kord tuleb ka soojendusring teha
. Rada ise oli SUPER, hea, suht kiire ning raputav
. Kohe esimesest kilomeetrist oli hasart nii sees et kohad kus muidu kisub käsi piduri järele sai võetud täiskiirusel. Aegajalt sain lausa rehvi amordikülgi kraapima
. Aga igaljuhul üritus 5 väikse miinusega rajatähistuse koha pealt.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:45
Postitas Rando
FS 29ga oli väga lahe. Amorte ei pannudki kuskil lukku.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:58
Postitas mikulaine
Rada oli lahe nagu ikka, aga tõesti oli palju oksi mis tahtsid kere auguliseks torkida.
Suured tänud ka korraldajatele, kes mind siiski peale väikest dialoogi lubasid kell 20:04 rajale, kuigi üsna üllatav, et algul oli tõsimeeli teemaks, et sõit jääb sõitmata.
Võistlus ise oli huvitav minu jaoks, kuna jäin hiljaks, siis 0-soojendus ja rajast puudus igasugune ettekujutus, nii mõneski kohas sõitsin kurve väga laiaks, uuel rattal polnud rehvi ega amordirõhust aimugi, sadula panin ka sisetunde järgi paika kiirelt. Isegi vabaaja prillid unustasin pähe ja teisel ringil tiheda metsa vahel ei näinud konkreetselt mitte midagi, aga vähemalt silmad jäid pähe.
Mihkel
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 21:59
Postitas Tikker
Suurepärane rada, eriti juurikad:) Aitäh ilusa õhtu ja ilma eest!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 22:16
Postitas Erkz
Muidu oli tore, aga raja märgistust ma ei kiida. Kuna varem ei ole ma Saku kolmapäevakul sõitnud, siis lugesin eelmisest aastast, et probleemiks oli kehv raja märgistus, seega mõtlesin, et tuleks silmad lahti hoida. Tervet ringi soojaks ka ei teinud ja kui aja peale sõiduks läks siis sealt kus minu soojendusosa lõppes, sealt hakkas minu esimene eksimine. Proovisin uuesti, eksisin uuesti eelmisest eksimise kohast natuke edasi, kolmandal katsel sain aja ka kirja (uuesti startimiste rekord vist
). Ütleks et nooli oli raja peal liiga vähe. Kuigi mu silmanägemine on väga hea, siis vahepeal oli tõesti raske suure hoo pealt linte näha. Kuulsin seda, et ebaviisakaid sõitjaid oli ka täna rajal, nad vist arvasid, et seal toimus MM, seega neile ei tasunud jalgu jääda.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 22:18
Postitas kimmo
Leidsin rajalt kompuutri. Kes ütleb mulle privas selle värvi, margi ja mudeli, saab endale.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 22:46
Postitas keeemik
Rada ise oli lahe, noriks märgistuse üle...
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 08. 05. 2013. 22:50
Postitas Alvaro
Rada Saku pole nagu seni minu lemmikradade hulka kuulunud, aga tänavuaastane mudel lõi lausa karteripõhja alt ära. See on senistest parim väljalase!
Rajatähistus Vaatame positiivsest küljest. Saku rada on üks kitsamaid ja möödumiskohti on keeruline leida. Aga tänu sellele on ta täiesti omast klassist tehnilise raskuse poolest. Kuidas leida kompromissi? Venitada rada pikemaks! Paratamatult kaasneb sellega mõni selline kurv, millele ei ole koridorina linte ümber tõmmatud ja rongiteeks ehitatud. Sai ka soojendatud ja mitmes kohas olin pea laiali. AGA!!! Selle asemel, et rajameister konfliktsete inimestega sõnasõtta astuks, nagu eelmisel aastal juhtus, oli ta peale proovikat õhinal küsimas "KUHU KUHU MA TÄHISTUST PARANDAMA PEAN TORMAMA?" Oi bl**d kui raske seda talle oli selgeks teha
Jah, nooli jäi seekord lihtsalt puudu. Lint oli risti ees, aga ka 5 m enne seda ei olnud veel aru saada, kuhu poole nüüd keerama peaks. Kuna ühtegi teist nii pikka trassi vist kavas ei ole, siis ei tohiks seda enam sel aastal juhtuda.
Risu Apteegist polnud vaja osta kuuseokkaõli, selle maitse oli mul suus ka peale sõitu. Loodame, et keegi oma ratta kriimustamise osas kahjunõudeid ei esita. Samas oli see ragistamine tihti seotud kõige otsema trajektoori poole püüdlemisega, milles ei saa küll kedagi teist, kui iseennast peeglist vaadata.
Regamise sujuvusega, live ajavõtuga ja kiipide kadumisega oleme nüüd loodetavasti sinna tasemele jõudnud, kust enam mugavamaks see protsess minna ei saa. Seda on hea näha. Küll need tulemused ka korda saab ja 5 min ringiajad prügikasti saadetud.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 07:25
Postitas powerman
4. hooaeg sadulas ja pean mainima, et parim kolmapäevakute rada läbi aegade - oli kiireid lõike, häid kurve, mis tekitasid trekiovaalil sõitmise tunde, kurvides sai hoogu juurde võtta ja ka märgistusel polnud viga. Kui sõita nii, et ei passi 1-2 meetri kaugusele nina ette maha vaid ca 10 - 20 meetrit ette, siis oli kõik arusaadav.
5+ korraldajatele!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 07:46
Postitas KarinK
"Väledate jalgade" omanik tänab veelkord kõikki, kes teed andsid. AITÄH! Kuna pulss oli stabiilselt üle 180 löögi minutis siis peale
palun mõõda ei suutnud kohati rohkem kähiseda
Kett läks ka startides katki...mandross oli meeletu, on ju Erik mulle ikkagi sellise aukartustäratava tiitli külge kleepinud ja ei saa enam kehvemini esineda...õnneks on meie ümber nii palju häid inimesi, kes kohe abistava käe ulatasid. Aitäh Viktoria Randalainen, Hr X (ma kahjuks nime ei tea) ja Erik! Tänu Teile sain uuesti rajale ja kaugemale, kui stardijoon.
Raja märgistus oleks saanud parem olla... ka mul tekkis küsimusi, et kuhu nüüd...tegelikult kaks kohta ainult oligi, esimene lahknemine lasteringiga ja teiseks lasteringiga jälle kohtumine (lõpus oleks võinud noolega silt olla). Muidu oli nagu kõik selge. Millegipärast oli lõpupoole ka ühes kohas pikk suunav lint katki ja rippus okste küljes ja rajalt kõrvale panemise peibutuseks rippus veel eiteamisajast Elioni silt...õnneks oli mul sel ajal soendusring ja parandasin selle lindi ära aga kahju neist, kes seal aega kaotasid.
Rada raputas korralikult ja kuna mul on juurikatega üsna soe suhe siis mulle see meeldis!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 08:05
Postitas meelisl
Rada oli väga lahe, kuigi ma ise olin üllatuslikult üsna aeglane. Kiiretel singlitel oli FS-ist abi, aga raputavatel juurikatel küll aru ei saanud, et HT meestest palju kiiremini oleks liikunud. Kui siis veel üks esikolmiku mees HT-ga minust nagu postist mööda sõitis, siis mõjus kergelt demotiveerivalt küll...
Kuna pulss oli tumepunases, vaateväli kitsas ja rada kergelt ebatasane, siis jõudsin heal juhul jälgida rada 5-10m ettepoole, linte vaatasin siis kui aega üle jäi. Mitmes kohas läks vana sissesõidetud rada hoopis teisiti kui lindid ja sellistel kohtadel ilmselt eksisid paljud.
Tunnistan ausalt, et esimesel ringil lõikasin kohe esimese ca 800m pauna välja ja läksin mööda lasterada. See selgus alles teisel ringil kui see koht üldse tuttav ei tulnud ja hiljem rinigaegade ja Endomondo vaatamine minu kahtlust kinnitas. Seega pange mu ajale 2:50 juurde (nii palju kulus selle pauna läbimiseks teisel ringil) või tühistage tulemus.
Järgmiseks korraks soovitaks laste ja täiskasvanute raja lahknemised tähistada eri värvi nooltega. Seda jõuab suurel kiirusel paremini eristada kui tärniga väikest teksti.
Meelis
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 08:56
Postitas Snk
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 10:05
Postitas kaitz
Rada oli vääääääga mõnus, tänud
Aga jah varajase startijana oli ikka natukene liialt orienteerumist, kuna polnud jälge ka ette sõidetud. Sinnamaani oli kõik hea ja tore kui Suisalu ees sõitis, aga mingi hetk olin juba üksi ja siis oli veits jama. Kahjuks pole tavaliselt nii palju aega et soojendusringi teha, aga eks see minu rohkem minu probleem.
Tegelt tahan öelda, et kolmapäevakud ongi just sellised üritused, kus saab laheda seltskonnaga teha seda, mis meile kõige rohkem meeldib. Korraldajatele on see ju ka hobi (et meile sellist positiivset elamust pakkuda) ning oleks patt viriseda. Usun, et igaüks andist endast parima.
ja jätkake samas vaimus
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 11:27
Postitas Villem T
Päris paljud suutsid ju kiirelt sõita JA tähistust jälgida. Sealhulgas Saku100 veteranid, kel "vale" rada kümneid kordi läbitud ja peas. Kui radasid muuta ja mitte kahelt poolt lindiga koridori teha, siis polegi muud väga teha kui paluda osalejatel tähelepanelikult rada jälgida, alati ei lähe kõige tugevam sõidujälg õiges suunas.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 11:56
Postitas Rivo
Villem T kirjutas:Päris paljud suutsid ju kiirelt sõita JA tähistust jälgida. Sealhulgas Saku100 veteranid, kel "vale" rada kümneid kordi läbitud ja peas. Kui radasid muuta ja mitte kahelt poolt lindiga koridori teha, siis polegi muud väga teha kui paluda osalejatel tähelepanelikult rada jälgida, alati ei lähe kõige tugevam sõidujälg õiges suunas.
Jah, kinnitan minagi seekordse rajamärkimise osas Villemi juttu. Ma olen seal radadel sõitnud mitte enam sadu, vaid tugevalt üle 1000km'i. Rajaga tutvumise ringi oligi minu jaoks vaja selleks, et mitte võita juba sisse harjunud teid mööda. Ilma proovi ringita oleksin samuti mitmeid kordi võsas olnud, aga ... Mitte nii kapitaalselt, et oleks pikka aega täiesti vales suunas või valet pidi ringi sõitnud. Oleks lihtsalt väike lisahaak sisse tulnud ja kõik. Linte oli iseenesest rippumas piisavalt.
Kolmapäevakutel üldse, soovitaks ma kõigil, kel vähegi võimalust, korra ennem rahulikus tempos rada läbi sõita. Võistlustempos läheb vähemalt minul silmaring ikka väga kitsaks !
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 13:40
Postitas Vika
KarinK kirjutas:Aitäh Viktoria Randalainen, Hr X (ma kahjuks nime ei tea) ja Erik! Tänu Teile sain uuesti rajale ja kaugemale, kui stardijoon.
Pole tänu väärt! Hr. X'i nimi on Jüri Moissejev
Villem T kirjutas:Päris paljud suutsid ju kiirelt sõita JA tähistust jälgida. Sealhulgas Saku100 veteranid, kel "vale" rada kümneid kordi läbitud ja peas. Kui radasid muuta ja mitte kahelt poolt lindiga koridori teha, siis polegi muud väga teha kui paluda osalejatel tähelepanelikult rada jälgida, alati ei lähe kõige tugevam sõidujälg õiges suunas.
Ma tegin tutvumisringi ja see aitas. Isegi punase pulssiga probleeme ei olnud sõidu jooksul, ehk siis soovitus: tehke tutvumisringi ennem stardi ja probleem lahendatud!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 15:56
Postitas N
Täname kõiki osalejaid Porter Racingu poolt! Sel aastal oli soov keesse (loe. rada) lükkida läbi aegade parimad pärlid (loe singlid). Suur hulk raskemat väärt kraami jäi sel aastal nimekirjast välja kuna eesmärk oli maksimum tehniline, nauditav ja võimalikult palju elamust pakkuv maastikurattasõit. Kiireima aja välja sõitnud Saku 100 mitmekordne võitja ja Saku radadel üle poole tuhande kilomeetri võistelnud Tarmo Neemela ei lasknud eelnevate kordade rajamälestustel teadvust häirida ja tüüris ratta ühtlaste ringiaegade najal lõpuni muljetavaldava ajaga 55:58,4. Keskmine kiirus vaid mõni gramm üle 20 km/h, mis näitab raja mikrotakistuste arvukust ja tehnilisust. Kindlasti ei olnud eilsel pikal ja tehnilisel rajal lihtne ühildada maksimaalset kiirust, perfektset tehnilist sooritust, ideaalseid möödumisi ja veatut rajalugemist, kuid kõik sõitjad, kokku muljetavaldav pea 300 inimest andsid endast parima ja see on tore. Parima andis endast ka ilm, mis lubas rajale startida lühikeses vormis või koguni maikasärgi väel. Sügavamalt sõitu sisse elanud ratturid keerasid kindlasti veel läbi unegi leistangi.
Järgmine kord kohtume Harku radadel!
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 09. 05. 2013. 19:39
Postitas t2pp
Ekslemise kontekstis võiks rääkida möödunud aastast:) Sellel aastal kolmapäeval oli kõik loogiline Saku metsa all. Kõik sujus.
Aastad on väga erinevad -- 2012 võtsin rahulikult asjaolude piires kui sain aru et pean kuhugile tagasi minema ca ~pool kiltsa mööda imevat rada ja veetsin ülejäänud aja lihtsalt sõites neid radu kuis juhtus.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 10. 05. 2013. 08:04
Postitas arnea
Positiivse poole pealt võiks sellest märgistuse asjast ka nii mõelda, et on äge, et on selline mets, kus nii palju nii häid singleid, et isegi absoluutarvudes rekordkogusest lindist jääb ringi lollikindlaks tähistamiseks väheks
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 10. 05. 2013. 09:25
Postitas dh
Rada oli väga hea, vähemalt hingele! Keha valutab siiani mõnest otsast.
Rajatähistused nõudsid tõesti tähelepanu (nagu oli ettehoiatatud), panin ka mõned korrad rajalt välja kuna silmi jagus ainult juurikate jaoks.
Uus ajavõtusüsteem aga rokib täiega - suvel jäävad mitmed sääsesöötmised ära arvatavasti.
Re: 8. mai Saku
Postitatud: 29. 05. 2013. 13:30
Postitas PorterX