5.juuni Kroodi
5.juuni Kroodi
Tervist!
Kohe ilmub uuendatud etapi-info kolmapaev.ee lehele. Rajamärgistus saab paika täna õhtul lintide ja homme hommikul noolte näol. Nädalavehtusel ei olnud see võimalik, sest samal rajal toimusid Triali rahvusvahelised võistlused.
Rajast: suurte ring tuleb pikem kui eelmisel aastal (max 12 km). Välja jääb eelmisel aastal sees olnud kiire suusaring (sel aastal sõidavad seal lapsed-noored kuni 16). Asemele mitu tehilisemat lõiku, kus on hulk tõusumeetreid, paar ronimiskohta, laskumisi ja nn rock-garden'it (JRM-l käinud läbisid osa sellest rajast vastassuunas).
Rada on kohale omaselt kivine. Seega tähelepanelikkus on olulisel kohal. Tuletan veelkord meelde rajal olevate hoiatusnoolte tähenduse.
1 nool alla - tähelepanu nõudev laskumine
2 noolt alla - ohtlik laskumine
3 noolt alla - väga ohtlik laskumine (kui kahtled, siis parem ratta kõrval)
X - rada sinna ei lähe
Raja olukorrast - pühapäeval oli rada kuiv ja väga kiire. Triali-mehed tegid jälge veelgi laiemaks ja sõidetavamaks. Loodetavasti sel aastal jääb vihm sõidu ajal taevasse ja võimaldab sõita häid aegu päevaku lõpuni.
Kohe ilmub uuendatud etapi-info kolmapaev.ee lehele. Rajamärgistus saab paika täna õhtul lintide ja homme hommikul noolte näol. Nädalavehtusel ei olnud see võimalik, sest samal rajal toimusid Triali rahvusvahelised võistlused.
Rajast: suurte ring tuleb pikem kui eelmisel aastal (max 12 km). Välja jääb eelmisel aastal sees olnud kiire suusaring (sel aastal sõidavad seal lapsed-noored kuni 16). Asemele mitu tehilisemat lõiku, kus on hulk tõusumeetreid, paar ronimiskohta, laskumisi ja nn rock-garden'it (JRM-l käinud läbisid osa sellest rajast vastassuunas).
Rada on kohale omaselt kivine. Seega tähelepanelikkus on olulisel kohal. Tuletan veelkord meelde rajal olevate hoiatusnoolte tähenduse.
1 nool alla - tähelepanu nõudev laskumine
2 noolt alla - ohtlik laskumine
3 noolt alla - väga ohtlik laskumine (kui kahtled, siis parem ratta kõrval)
X - rada sinna ei lähe
Raja olukorrast - pühapäeval oli rada kuiv ja väga kiire. Triali-mehed tegid jälge veelgi laiemaks ja sõidetavamaks. Loodetavasti sel aastal jääb vihm sõidu ajal taevasse ja võimaldab sõita häid aegu päevaku lõpuni.
Re: 5.juuni Kroodi
kui vaadata Kolmapäevaku lehelt, et tehnilisus 4/4, tõusud 4/4 ja kiiru 2/4 ning 2x12km, siis ajaliselt tuleb vist pikem sõit kui siiani olnud kolmapäevakud?
Re: 5.juuni Kroodi
Tegu on kindlasti ühe (ajaliselt) pikema ja tehnilisema rajaga kolmapäevakute hulgas. Juurde on tulnud päris pikk ja väga lahe uus lõik, kus on ka mitmeid tõuse (st. ka mitmeid laskumisi). Traieli mehed on rajapõhja mõnusamaks ja laiemaks sõitnud ja vähemalt mulle tundus, et rada on paremas seisukorras kui mullu. FS rattaga oli lausa lust sõita, asja saaks paremaks teha ainult 29" rattad. Usun, et paljudel tuleb siiski mitmes kohas jalastuda, seega pange jalga mugavad jalanõud
Pakun, et keskmikel kulub ühe ringi peale üle tunni, seega kogu sõit ei tule eriti palju lühem kui keskmine Samsungi etapp. Õnneks on õhtud pikalt valged. Võileib, Camelback, sääsetõrje ja rehviparanduskomplekt kaasa ja usun, et paljud tulevad rajalt tagasi oluliselt paremate sõiduoskustega kui enne.
Pakun, et keskmikel kulub ühe ringi peale üle tunni, seega kogu sõit ei tule eriti palju lühem kui keskmine Samsungi etapp. Õnneks on õhtud pikalt valged. Võileib, Camelback, sääsetõrje ja rehviparanduskomplekt kaasa ja usun, et paljud tulevad rajalt tagasi oluliselt paremate sõiduoskustega kui enne.
Re: 5.juuni Kroodi
On see nüüd tõsine ja reaalne hinnang? Kui nii, siis kipub asi kolmapäevakute algsest ideest ja tradistioonist vägagi välja minema. Kaalute äkki ühe ringi variantimeelisl kirjutas:Pakun, et keskmikel kulub ühe ringi peale üle tunni, seega kogu sõit ei tule eriti palju lühem kui keskmine Samsungi etapp...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 5.juuni Kroodi
Ma loodan, et see on nali.meelisl kirjutas:seega kogu sõit ei tule eriti palju lühem kui keskmine Samsungi etapp.
Juhend kirjutas:VÕISTLUSFORMAAT, AEG JA KOHT
Võistlused peetakse ringidel, mille miinimum pikkus ~2 km. Sõiduaeg on:
M/N 12 15 – 30 min
M/N 14 – 16 30 – 40 min
M/N 18 – 60 45 – 60 min
If everything's under control, you're going too slow!
Re: 5.juuni Kroodi
kolmapäevakute juhend ütleb:
kui see ring tõesti 12km on, siis ei sõida mitte keegi kahte ringi alla 60 minuti...M/N 18 – 60 45 – 60 min
Re: 5.juuni Kroodi
Edastan sõnumi. Täpsustatud info sarja ja etapi peakorraldajate vahelisest kommunikatsioonist ütleb järgmist.
Etapi peakorraldaja väitel on tänu kuivale ja kiirele rajale oodata esimeste aegasid 2 ringi (24km) osas 50 minuti kanti (st keskmist kiirust 28.8 km/h). Täppisteadusega tegeleme siis peale etappi.
Etapi peakorraldaja väitel on tänu kuivale ja kiirele rajale oodata esimeste aegasid 2 ringi (24km) osas 50 minuti kanti (st keskmist kiirust 28.8 km/h). Täppisteadusega tegeleme siis peale etappi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 5.juuni Kroodi
Kolmapäevakute tingmärkide järgi: maksimaalne tehnilisus, maksimaalne raskusaste, keskmise kiirusega rada ja 28,8km/h keskmist... Ega selliseid maastikumehi ei tohigi maanteele lasta, politsei võtab kiiruseületamise eest maha.
Aga tegeleme virisemisega peale võistlust, isiklikult mida pikem, seda parem, 1,5h ürituseks vaim valmis. 2h pärast hakkab pihta!
Aga tegeleme virisemisega peale võistlust, isiklikult mida pikem, seda parem, 1,5h ürituseks vaim valmis. 2h pärast hakkab pihta!
Re: 5.juuni Kroodi
Tegin rajale tiiru peale, paari-kolme kilomeetri peal tekkis tunne, et sõidan vales suunas ja alustasin liikumist teises suunas , samas kui olin tugevalt üle poole läbinud veeres vastu atv raja märgistajaga, loomulikult selgus, et alustasin õiges suunas
Rada ise päris raju, kohati on traieli mehed tõesti raja mõnusaks sõitnud, kuid on ka nõmedaid sügavaid roopaid ja pedaalidele õige asendi leidmine päris keeruline, lisaks oli minu jaoks üsna hirmsaid languseid ja tõuse kust üles ronimine polnud kõikse lihtsam, aga noh, eks ma paras algaja kah
Ringi ajaks vänderdasin välja umbes 1:20, vat ei tea, äkki õiget pidi sõites tuleks parem.
Endo link: http://www.endomondo.com/routes/199210626
Rada ise päris raju, kohati on traieli mehed tõesti raja mõnusaks sõitnud, kuid on ka nõmedaid sügavaid roopaid ja pedaalidele õige asendi leidmine päris keeruline, lisaks oli minu jaoks üsna hirmsaid languseid ja tõuse kust üles ronimine polnud kõikse lihtsam, aga noh, eks ma paras algaja kah
Ringi ajaks vänderdasin välja umbes 1:20, vat ei tea, äkki õiget pidi sõites tuleks parem.
Endo link: http://www.endomondo.com/routes/199210626
Re: 5.juuni Kroodi
Kuna tänane tööpäev oli pingeline ja väga väsitav, siis polnud tahtmist pikalt pingutada ja loobusin. Mulle tundub, et kolmapäevakud võiks olla ajaliselt mitte üle tunni ja seda just tagumisele otsale. Kuna loobutud on rada tutvustavatest üritustest, siis võiks ringid olla lühemad, et saaks 1 ringi mõistliku ajaga soojenduseks sõita! Kaalumist vääriks mõte, et kirja läheb parima ringi aeg ...........
Re: 5.juuni Kroodi
Esimene kolmapäev ka siis läbitud peaaegu , esimestel kilomeetritel kus ka väike kruusatee lõik kõrval oli üks suur laskumine 3 noolega , sai siis süda rindu võetud ja alla sõidetud aga amordilukk oli peal ja eitea mis veel juhtus aga veeresin esirattal umbes 10m mäest alla ja siis tuli korralik kukerpall üle ratta , õnneks viga ei saanud ainult paar kriimu , olgu see selleks , sai siis püsti ja kohe edasi , suure rahmeldamise peale oli pulss päris laes ja käsi tahtis joogi järgi haarata , kuid oma kukkerpallitamisega olin ka selle kuhugi võssa ära kaotanud , sai siis tempot vähe maha tõmmatud ning edasi sõidetud , jäi päris hea mulje , väga tehniline jne . Teise ringi alguses tundsin ,et jõudu on ,et nüüd peaks tempot tõstma , jõudsin siis 2.8km sõita kui ühel laskumisel käis hea pauk ja tulemuseks katkine tagurehv Mis seal ikka , jääb järgmist etappi ootama
ajaa huvitav oli see,et 2 ringil oli sama laskumine eemaldatud ja lindid ees
ajaa huvitav oli see,et 2 ringil oli sama laskumine eemaldatud ja lindid ees
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: 5.juuni Kroodi
Rehvid terved, ise terve, isegi pikali ei visanud - kordaläinud üritus noh. Kuigi muidu ka nagu ainult kruusa ei uha, siis algul tahtis ikka harjumist see rada (Jõelähtme maratonil osa sellest oli küll sees). Kuskil poole ringi peal sai hakatud vähem pidurdama ja teine ring oli kohe mitu minutit kiirem - areng missugune. Järgmine kord jälle.
Re: 5.juuni Kroodi
ringi pikkus oli 13km.
sõitsin ühe ringi, täpselt paras pingutus.
ei sõida keegi kahte ringi 60 minutiga...
sõitsin ühe ringi, täpselt paras pingutus.
ei sõida keegi kahte ringi 60 minutiga...
Re: 5.juuni Kroodi
Eile kui lugesin rajakirjeldust, et on kivine ja rock garden ja muud asjad kõik sees, mõtlesin et peaks kummidesse õhku juurde sebima.
Täna, kui 3km sõidetud ringist, esikumm tegi pahhh, mõtlesin et oleks pidanud tõesti õhku juurde pumpama. Seejärel stardipoole tagasi joostes suutsin tagarehvist ka jagu saada, siis juba mõtlesin mida õhtul juua.
Aga see rada mida ma sõita jõudsin oli ülim ja väga väga kahju, et õhtu nii lühikeseks jäi.
Täna, kui 3km sõidetud ringist, esikumm tegi pahhh, mõtlesin et oleks pidanud tõesti õhku juurde pumpama. Seejärel stardipoole tagasi joostes suutsin tagarehvist ka jagu saada, siis juba mõtlesin mida õhtul juua.
Aga see rada mida ma sõita jõudsin oli ülim ja väga väga kahju, et õhtu nii lühikeseks jäi.
Re: 5.juuni Kroodi
Väga viis rada korraldajatelt hästi tähistatud ja mõnusalt tehniline . Mulle isiklikult see distants 26 km sobis sai ennast enne Estonian Cupi korralikult tühjaks sõidetud.
Re: 5.juuni Kroodi
No nii...
Väga vinge rada ! Prooviringilt tulles vaatasin veidi murelikult aega....ei saa ikka sel korral gaas põhjas sõita - läheb liiga pikaks ja vaja ka laupäeval Rõuges põrutada
Lasingi niimoodi mõnusas SLS 162/173 Janiimoodi oli ikka väga mõnus ja nauditav. Ainult üks koht nõudis jalastumist (üks liivane tõus peale järsku tagasi pööret ja laskumist)
Pagan aga, selle raja eest annaks Dr.Holden ilmselt käe, kui kuidagi H100'lekeegi toimetaks
Väga vinge rada ! Prooviringilt tulles vaatasin veidi murelikult aega....ei saa ikka sel korral gaas põhjas sõita - läheb liiga pikaks ja vaja ka laupäeval Rõuges põrutada
Lasingi niimoodi mõnusas SLS 162/173 Janiimoodi oli ikka väga mõnus ja nauditav. Ainult üks koht nõudis jalastumist (üks liivane tõus peale järsku tagasi pööret ja laskumist)
Pagan aga, selle raja eest annaks Dr.Holden ilmselt käe, kui kuidagi H100'lekeegi toimetaks
Re: 5.juuni Kroodi
Nii ilusat sirelitega ääristatud rada ei olegi enne näinud! Väga palju nauditavaid kohti ja mitmekesisust. Kolm-neli laskumist vajasid esimese ehmatusega kriitilist hindamist, teisel ringil oli juba hoopis teine tera ja elamus sai kõva!
Re: 5.juuni Kroodi
Vähese kogemuse ja nadi sõiduoskuse tulemusena sai päris palju jalastuda, teisel ringil juba tunduvalt vähem.
Rada ise oli super, teele ei jäänud, aga esimese jooksu suutsin juba esimesel ringil kõveraks sõita.
Esimene ring sai nii minul kui paljudel teistel sõidetud pikem kui teine kuna sai alla keeratud kohast kus raja erinevad suunad lindiga eraldatult paralleeleselt kulgesid. Esimest ringi sõites aru küll ei saanud, et midagi valesti oleks teinud, aga teisel ringil oli selle koha peale inimene kes suunas teisiti.
Rada ise oli super, teele ei jäänud, aga esimese jooksu suutsin juba esimesel ringil kõveraks sõita.
Esimene ring sai nii minul kui paljudel teistel sõidetud pikem kui teine kuna sai alla keeratud kohast kus raja erinevad suunad lindiga eraldatult paralleeleselt kulgesid. Esimest ringi sõites aru küll ei saanud, et midagi valesti oleks teinud, aga teisel ringil oli selle koha peale inimene kes suunas teisiti.
Re: 5.juuni Kroodi
Suured tänud!
Mul sõidu ajal peas keerles palju toredaid mõtteid a'la, kuidas see Välk küll suudab siit Põhja-Eestist alati midagi taolist välja võtta, teiseks see, et 2014 eestikad tuleks teha justnimelt siin jne.
Väga kihvt rada kokkuvõttes.
Tundub, et Eesti üks parimaid XC radu. Midagi siia kõrvale panna... on palju toredaid sõite ja radu, kuid sellist nikerdamist ja üles-alla sõitmist, kus on kive, juurikaid, tõuse laskumisi, "vabalangemisi" ja kiiret lihtsalt sinka-vonka puudevahel andmist - sellist kompotti kokku ei tule küll meelde, et oleks kusagil pakkuda.
Ratta sihipärane kasutamine. Ühesõnaga Ilus.
Mul sõidu ajal peas keerles palju toredaid mõtteid a'la, kuidas see Välk küll suudab siit Põhja-Eestist alati midagi taolist välja võtta, teiseks see, et 2014 eestikad tuleks teha justnimelt siin jne.
Väga kihvt rada kokkuvõttes.
Tundub, et Eesti üks parimaid XC radu. Midagi siia kõrvale panna... on palju toredaid sõite ja radu, kuid sellist nikerdamist ja üles-alla sõitmist, kus on kive, juurikaid, tõuse laskumisi, "vabalangemisi" ja kiiret lihtsalt sinka-vonka puudevahel andmist - sellist kompotti kokku ei tule küll meelde, et oleks kusagil pakkuda.
Ratta sihipärane kasutamine. Ühesõnaga Ilus.
Re: 5.juuni Kroodi
Kurat, ma tegin niipalju sõiduvigu kui üldse on võimalik, osa tõuse võtsin peaaegu ära aga siis veeresin sellili alla tagasi, mingis kohas sain lõpuks eriti hea hoo peale aga pedaal jäi kännu taha kinni ja lendasin ülehelikiirusel üle lenksu, rattas kukkus alles mitme sekundi pärast pauguga selga. Nüüd ma olen mitmest kohast marraskil ja briljantrohelisega täpiliseks tehtud. Olen seal arstile pea iga kolmapäevak tööd andud ainult paar tükki on vahele jäänud, siis kui kumm on kohe sõidu alguses katki läinud. Aga täna FF paberkumm ei tahtnud kuidagi puruneda ja vastu kõiki ootusi jõudsin ikkagi finishisse.
Viimati muutis sigus, 05. 06. 2013. 23:17, muudetud 1 kord.
Re: 5.juuni Kroodi
Nüüd kodus tagarehvi alt võttes vaatasin ,et ka esirehv on lössi vajunud
Kas saab selle vastu midagi teha ka ? Rohkem rõhku , tubelessiks tegema ? Rehvideks Rocket Ronid ja sisekummid ilmselt mingid suvalised
Kas saab selle vastu midagi teha ka ? Rohkem rõhku , tubelessiks tegema ? Rehvideks Rocket Ronid ja sisekummid ilmselt mingid suvalised
Jalgratturite treeningplaanid - www.raikokaldoja.com
Re: 5.juuni Kroodi
Tehnilistel põhjustel ma ei võistelnud. Aga kommenteerin ikka (2 ringi läbisin, kuid omas tempos):
1) Rada - väga bro. Meeldis.
2) Kolmapäevakute kohta liiga pikk. Võitja 1.17 kopikatega läheb kõvasti üle eesmärgi. 1 ring, 2-3 km pikemana oleks ok olnud.
Vot nii.
1) Rada - väga bro. Meeldis.
2) Kolmapäevakute kohta liiga pikk. Võitja 1.17 kopikatega läheb kõvasti üle eesmärgi. 1 ring, 2-3 km pikemana oleks ok olnud.
Vot nii.
Re: 5.juuni Kroodi
Sõitsin ka Rocket Ronid puruks, mõlemad. Sisekummid Eclipse, 50 EURi tükk, päris kalliks läks. Muidu üli vinge rada, aint et sõit jäi lühikeseks, ühest varu sisekummist ei piisanud seekord.
Re: 5.juuni Kroodi
Parim kolmapäevakute rada mida sõitnud olen. Lihtsalt fantastiline. Jalastusin rohkem kui oleksin tahtnud aga eks järgmine aasta saab need seekord mahajäänud maasikad ka nopitud.
Re: 5.juuni Kroodi
Kuulge, mida te nende sisekummidega jaurate ! Ja veel 50€/tk. !!!! Olgu see sisekumm kui kallis tahes, ei jää see terveks, kui saad nt. kivi servaga läbilöögi e. snake-bit. Selle 50.- eest saaksid mõlemad jooksud UST'ks ja raha jääks ülegi. Lõpetatud võistlused oleks juba boonuseks !Rando kirjutas:Sõitsin ka Rocket Ronid puruks, mõlemad. Sisekummid Eclipse, 50 EURi tükk, päris kalliks läks
Re: 5.juuni Kroodi
Siserehvi eest 50 eurot, johhaidii:D kuskil head müügimehejuttu aetud aga see selleks:D
Rada oli tõesti väga vinge ja nauditav! ..kuni hetkeni mil sai uus klass tekitatud, duatlon ja kuna käies oleks sääsed ära söönud, siis ringi viimased 5km möödusid ratas käekõrval joostes (rehv) Harku etapil lasin rehvi tavapärasest tühjemaks ning meeldis, arvasin, et sobib ka täna, kuid tuli välja, et mitte:D Peab ehk tubelessi peale mõtlema hakkama..
Rada oli tõesti väga vinge ja nauditav! ..kuni hetkeni mil sai uus klass tekitatud, duatlon ja kuna käies oleks sääsed ära söönud, siis ringi viimased 5km möödusid ratas käekõrval joostes (rehv) Harku etapil lasin rehvi tavapärasest tühjemaks ning meeldis, arvasin, et sobib ka täna, kuid tuli välja, et mitte:D Peab ehk tubelessi peale mõtlema hakkama..
Re: 5.juuni Kroodi
Tulemused.
Põhisõidul läbis täisdistantsi (2 ringi) vaid ca 68% startinutest (väike ebatäpsus võib olla kuivõrd ei leidnud kuskilt infot mitu ringi eri klassidel oli ette nähtud). Ilmselt mängis olulist rolli kogupikkuse ja tehnilisuse kombinatsioon arvestades, et 163 põhidistantsi lõpetanust viibis üle 2h rajal 27 võistlejat ja 1.5h-2h 59 võistlejat (st ca 53% kauem kui 1.5 tundi)
Võrdluseks, et vastavad näitajad põhidistantsi lõpetanute osas:
Lastekangrus 93% (166 võistlejat, distants 18km, 1.5h-2h 8 võistlejat),
Sakus 87% (222 võistlejat, distants 19km, üle 2h 5 võistlejat, 1.5h-2h 31 võistlejat),
Harkus 93% (207 võistlejat, distants 18,6km, üle 2h 1 võistleja, 1.5h-2h 13 võistlejat).
Põhisõidul läbis täisdistantsi (2 ringi) vaid ca 68% startinutest (väike ebatäpsus võib olla kuivõrd ei leidnud kuskilt infot mitu ringi eri klassidel oli ette nähtud). Ilmselt mängis olulist rolli kogupikkuse ja tehnilisuse kombinatsioon arvestades, et 163 põhidistantsi lõpetanust viibis üle 2h rajal 27 võistlejat ja 1.5h-2h 59 võistlejat (st ca 53% kauem kui 1.5 tundi)
Võrdluseks, et vastavad näitajad põhidistantsi lõpetanute osas:
Lastekangrus 93% (166 võistlejat, distants 18km, 1.5h-2h 8 võistlejat),
Sakus 87% (222 võistlejat, distants 19km, üle 2h 5 võistlejat, 1.5h-2h 31 võistlejat),
Harkus 93% (207 võistlejat, distants 18,6km, üle 2h 1 võistleja, 1.5h-2h 13 võistlejat).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 5.juuni Kroodi
Tõsiselt hea ja mitmekülgne rada oli tõesti, eriti meeldisid need sinka-vonka singlid puude/sirelite vahel, kus hoogu juurde andes ja korralikult kurvidesse kallutades hakkas näole iseeneslikult naeratus tekkima. Ning tänu kiivrile sai kõikidest okstest muretult läbi sõita. Kui esimesel ringil rada jõudis raja algusega samasse kohta mõtlesin, oh juba saab uuel ringile, aga ei, nii vara ei saa midagi, ikka kõvasti oli veel minemist Ning mida tehnilisem rada, seda paremaks tulemused lähevad ka Veelkord suured tänud rajameistrile.
Re: 5.juuni Kroodi
Läbi sõidetud kuigi olin rajal kõikse aeglasem, aga polnud häda kedagi, üks tugevam kukkumine tuli, aga ise ja tehnika jäi terveks, nii, et pole hullu (kas on vaja veel kuskilt alla sõita )
Muidugi minu jaoks nüüd selge, et sellise ilmaga 0.7 l veega läheb maru kitsaks.
A üldises joones oli rada päris lahe ja veel kodu juures, saan harjutamas käia ja aega paremaks sõita
Muidugi minu jaoks nüüd selge, et sellise ilmaga 0.7 l veega läheb maru kitsaks.
A üldises joones oli rada päris lahe ja veel kodu juures, saan harjutamas käia ja aega paremaks sõita
Re: 5.juuni Kroodi
Rada oli väärt kõrgeimat võimalikku hinnet. Sellise 90%-a lasta oli see väga hea. Ei olnud ohtu, et paned maoli, lõhud ennast või ratast.
2,25 tubeless Rocket Ron ja Ralph olid sellele rajale nagu loodud.
Pikkusest - ega ta lühike polnud. Samas, kui ette teada, et üks etapp hooajal ongi selline pikem, siis miks mitte.
Üks asi mis silma hakkas (see ei ole nüüd müügijutt vaid soe soovitus), inimesed sisekummidega, ma kardan, et teid on poolest funist ilma jäetud. Nägin enda eest kümneid laskumistel põrkavate tagaratastega kontrollimatult sügaviku poole sööstvaid tegelasi. Üks asi on rehvi purunemised, teine asi on sujuvus ja kontroll, mida sa madalat rõhku ja ilma sisekummita rehvi kasutades saad.
Tubelesiks tegemine ei maksa palju ja seal ei ole ka midagi keerulist. Lihtne komplekt selleks asub siin.
Tubelesiks saab tänapäeval teha pea igat rehvi ja igat pöida.
Pehmet veeremist!
2,25 tubeless Rocket Ron ja Ralph olid sellele rajale nagu loodud.
Pikkusest - ega ta lühike polnud. Samas, kui ette teada, et üks etapp hooajal ongi selline pikem, siis miks mitte.
Üks asi mis silma hakkas (see ei ole nüüd müügijutt vaid soe soovitus), inimesed sisekummidega, ma kardan, et teid on poolest funist ilma jäetud. Nägin enda eest kümneid laskumistel põrkavate tagaratastega kontrollimatult sügaviku poole sööstvaid tegelasi. Üks asi on rehvi purunemised, teine asi on sujuvus ja kontroll, mida sa madalat rõhku ja ilma sisekummita rehvi kasutades saad.
Tubelesiks tegemine ei maksa palju ja seal ei ole ka midagi keerulist. Lihtne komplekt selleks asub siin.
Tubelesiks saab tänapäeval teha pea igat rehvi ja igat pöida.
Pehmet veeremist!
Re: 5.juuni Kroodi
Kuulsin seda teiste inimeste poolt ka. See on küll vale.raikzz kirjutas:ajaa huvitav oli see,et 2 ringil oli sama laskumine eemaldatud ja lindid ees
Re: 5.juuni Kroodi
Ma sõitsin ka esimesel ringil päris jõhkrast laskumisest alla, asus seal, kus lindid tee pooleks jagasid. Teisel ringil oli laskumisele lint ette tõmmatud.Vika kirjutas:Kuulsin seda teiste inimeste poolt ka. See on küll vale.raikzz kirjutas:ajaa huvitav oli see,et 2 ringil oli sama laskumine eemaldatud ja lindid ees
Re: 5.juuni Kroodi
Mitmendal km-l see oli? Ma olin rajal enamvähem samal ajal kui sina, teisel ringil ma ei täheldanud küll ühegi laskumise puudumist.marion kirjutas:Ma sõitsin ka esimesel ringil päris jõhkrast laskumisest alla, asus seal, kus lindid tee pooleks jagasid. Teisel ringil oli laskumisele lint ette tõmmatud.Vika kirjutas:Kuulsin seda teiste inimeste poolt ka. See on küll vale.raikzz kirjutas:ajaa huvitav oli see,et 2 ringil oli sama laskumine eemaldatud ja lindid ees
Re: 5.juuni Kroodi
Eks rajameister saab öelda, kumb tee õige oli, aga minu jaoks nooled suunasid juba algusest sellele sellele lintidega poolitatud asfaltile, mitte alla. Jäänud meelde kunagine Flash ütlus, et mitte kunagi nool ei ole peale pööret, vaid ikka enne ja see downhilli teeots oli enne noolt ehk siis minu jaoks mitte õige teeots. Eeldan, et teisel ringil oli sinna lint ette tõmmatud, et inimesed valet rada ei sõidaks.
Re: 5.juuni Kroodi
Sel juhul sai 2x valesti sõidetud:( aga rada oli vägev, meeldis
Re: 5.juuni Kroodi
Õige oli ikka mööda kruusateed. Aga arvestades kogu rada, siis loogilisem oleks olnud laskumisele minna Ringiga tutvust tehes tahtsin kah sinna alla laskumisele sukelduda, aga "ei lastud". Eks tasub jah meeles pidada raja märkimise tõdesid - suunav nool on ikka ennem keeramist !piffik kirjutas:Eks rajameister saab öelda, kumb tee õige oli, aga minu jaoks nooled suunasid juba algusest sellele sellele lintidega poolitatud asfaltile, mitte alla. Jäänud meelde kunagine Flash ütlus, et mitte kunagi nool ei ole peale pööret, vaid ikka enne ja see downhilli teeots oli enne noolt ehk siis minu jaoks mitte õige teeots. Eeldan, et teisel ringil oli sinna lint ette tõmmatud, et inimesed valet rada ei sõidaks.
Raja märgistusest üldse... Mulle isiklikult väga meeldib, kui lindid on veetud maapinnale suht madalalt. Oluliselt parem on jälgida, kuna edna pilk on ju samuti rajal, mitte põõsastel. Hiljuti vaatasin mingit MK etappi, kus oli järgitud sama loogikat. Maratoni rajal see polegi vast nii teema, aga XCO'l kindlasti.
Re: 5.juuni Kroodi
Rehvirõhust - mindi siis tõesti kivide peale selle 2 bariga?
- meetodimees
- Rattur
- Postitusi: 143
- Liitunud: 04. 08. 2008. 17:12
Re: 5.juuni Kroodi
Lähen täna rada tsekkama, kas tähistus on veel püsti? Mis pidi rada, kas päri- või vastupäeva?
Rentida carbon raamiga "L"" suurus võistlusrattad: MTB Scott Scale; Scott Spark ja MNT Scott Foil ning rentida MTB rattakohver "Scicon". Info tel. 56 41 3OO
Re: 5.juuni Kroodi
Vat antud üritusel ei käinud aga mis see 2bari siis ära pole - eelmine aasta sai mingil samsungil sõidetud _siselohviga_ 1.7 peal. Kumm oli muidugi 2.4. Väga mõnus oli, liival ja mullal ainult sahises nigu lust ja lillepidu - asfaltil, tõsi, ei veerend üldse. Aga läbilööke jms polnud terve raja jooksul ka juurikatel (100kg sõitja).veloson kirjutas:Rehvirõhust - mindi siis tõesti kivide peale selle 2 bariga?
Ainus mure oli, et sõidu lõpuks oli ventiil viltu turritamas, ehk nõks veel ja murrab ära - edaspidi olen rohkem rõhku hoid
Re: 5.juuni Kroodi
Mul õnnestus 2,1 bar rõhuga esirehv pöialt maha sõita, rehv RR 2,1"
Üritus ise ja rada väga vinged. Tänud korraldajatele!
Üritus ise ja rada väga vinged. Tänud korraldajatele!
Re: 5.juuni Kroodi
Tavaliselt sõidan ees 1.8 ja taga 2.1 bar`ise rõhuga. Kuna eile oli eelduste kohaselt palju kive siis panin rõhuks ette 2.2 ja taha 2.6. Kaalu mul 88kg. Rehviks ees renegade s-works ja taga tavaline renegade. Mulle tundus ok, sellise rõhuga sõita seal.
Re: 5.juuni Kroodi
Mul jäi rõhk alguses mõõtmata, aga ca 2.5 bar 1.85" lohvita RoRon lasi külgsuunast puututud kivi peale surve taevasse
Re: 5.juuni Kroodi
Mina läksin ca 2.1 rõhuga. Sõita oli väga hea, rehvid pidasid vastu, aga esijooksu suutsin juba esimesel ringil korralikult kõveraks sõita.veloson kirjutas:Rehvirõhust - mindi siis tõesti kivide peale selle 2 bariga?
Re: 5.juuni Kroodi
Rajatähistus sai eile maha võetud. Rada kulgeb vastupäeva, aga ka teistpidi on mõnus sõita.meetodimees kirjutas:Lähen täna rada tsekkama, kas tähistus on veel püsti? Mis pidi rada, kas päri- või vastupäeva?
Alguse uus lõik, kus Maxima kilekott raja kõrval vedeles, oli päris mõnus väljakutse. Eelmisel aastal sõitsime/ukerdasime seda osa ja kuna tundus päris karm, siis jäi välja. Sel aastal sai sealt korduvalt ilma jalastumata sõidetud - tsiklimehed olid raja kergemini sõidetavaks teinud.
Välja arvatud üks pehme mullaga ja üks kividega lõppenud tõus polnud mujal kogu raja ulatuses põhjust jalga maha panna.
Raja kiiremad lõigud soosisid sujuvat sõidustiili. Ei viitsinud allamäge hullult vunkida, et järgmises kurvis kohe hoog maha pidurdada. Paraja tempoga oli pidurdamist oluliselt vähem ja ka ise väsisid vähem.
RoRo tubeless rehvides oli rõhku ca 1,7-1,8 bari. Kuna rattal olid mõlemas otsas amordid (tagumine oli peale sõitu eriti tuline), siis oli päris mõnus kulgeda.
Saku ja Vooremäe radadega võrreldes tekkis mul teisel ringil mõte, et võiks teha Kroodi 100 võistluse - oleks päris pikaks päevaks rassimist...
Re: 5.juuni Kroodi
Aitäh singli-inglid! Rada oli SUPER! Kuna tulin-läksin rattaga, siis olin kokku 4:40h väljas. Number 4 oli maagiline - umbes sama rõhk oli nimelt minu esiamordiga MTB siserehvides. Ei, vastupidiselt ootustele jäid prooviringil ja 2 võistlusringil rehvid terveks, samas oli see tunda nuudliks moondunud ülakehas. Kokkuvõttes tahaks tänada ka mõistuse kojujõudmise eest, sest andsin täna FS tellimuse sisse
- Nominative
- Rattur
- Postitusi: 184
- Liitunud: 11. 06. 2010. 14:01
Re: 5.juuni Kroodi
Minu esimene Kolmapäevak - Kroodi. Lihtsalt kahju, et ma varasematele päevakutele ei ole jõudnud ;)
Rada oli jõhkralt äge. Raja pikkus oli täiesti mõnus. Teise ringi teises pooles lõpuks hakkas tehnika juba alt vedama :D
Koju jõudes ma olin nii änksi täis, et ma oleks kohe järgmisele Kolmapäevakule läinud, kui nii saaks ;)
Panin hea känsa maha, väänasin ühe pudelihoidja raja alguses veits väiksemaks, et pudel ära ei lendaks, sest teine pudel pani juba jooksu kuskil seal rajal. NO ja kuna joomise võimalusi oli suhteliselt vähe siis ühel hetkel jõin ja ei saanud enam pudelit väänatud pudelihoidjasse enne kui rada jälle jõhkraks läks ja nii ma võssa tõmbasingi pudel käes.
Igaljuhul, kõik toimis õlitatult ja kolmapäevakud ruulivad.
Viljar
Rada oli jõhkralt äge. Raja pikkus oli täiesti mõnus. Teise ringi teises pooles lõpuks hakkas tehnika juba alt vedama :D
Koju jõudes ma olin nii änksi täis, et ma oleks kohe järgmisele Kolmapäevakule läinud, kui nii saaks ;)
Panin hea känsa maha, väänasin ühe pudelihoidja raja alguses veits väiksemaks, et pudel ära ei lendaks, sest teine pudel pani juba jooksu kuskil seal rajal. NO ja kuna joomise võimalusi oli suhteliselt vähe siis ühel hetkel jõin ja ei saanud enam pudelit väänatud pudelihoidjasse enne kui rada jälle jõhkraks läks ja nii ma võssa tõmbasingi pudel käes.
Igaljuhul, kõik toimis õlitatult ja kolmapäevakud ruulivad.
Viljar
Kirjutan vahel ka siia - viljarsaare.com
Re: 5.juuni Kroodi
Kas sellel rajal kihutavad ka enduro tsiklid edasi? Ma tean paari head tsikli enduro rada Eestis, kus mingil hetkel oli mtb-ga sõita tõeline nauding, aga aja möödudes muutusid kasutamatuks, sest paari aastaga sõideti rada täiesti vakku ja mtb-ga polnud midagi teha enam. Ülim kahju kui Kroodil sama juhtuks.
Re: 5.juuni Kroodi
Tõus oli nii raske, et lisaks jalgade jõule pidi käbarad käiku laskma: http://youtu.be/_qjidkkEJb8?t=4m38s
Re: 5.juuni Kroodi
Rada oli väga raske minu jaoks, aga ikkagi olen rahul oma tulemusega
video:
1. http://www.youtube.com/watch?v=_qjidkkEJb8
2. http://www.youtube.com/watch?v=l0P9RSqhYg4
3. http://www.youtube.com/watch?v=LOfl9gLF33A
video:
1. http://www.youtube.com/watch?v=_qjidkkEJb8
2. http://www.youtube.com/watch?v=l0P9RSqhYg4
3. http://www.youtube.com/watch?v=LOfl9gLF33A
Tuule tiibadesse saanud seltsimees
Re: 5.juuni Kroodi
Tegelikult isegi 1,9'ga nii ees, kui taga ja kestis väga hästi! Tervelt lõpuni! Ees - taga Spessu Renekad, üks neis isegi S-works, aga ei mäleta kumb, vist ikka ees.veloson kirjutas:Rehvirõhust - mindi siis tõesti kivide peale selle 2 bariga?
Rada olen juba eri kanalites nii palju kiitnud, et ilmselt juba teatud nägudele muutub tüütavaks, aga kordamine on vesi aint korraldaja veskile seega tuult tiivikusse.
Olenematta sellest, et olen Saku radade tuliseim fänn, pean auga andma eesti kroonijuveeli tiitli Kroodile. Sellist menüüd pakkuda nii kompaktsel ringil, kus on eelroast kuni magsusa ja jookideni kõik serveeritud, ei ole kusagil midagi vastu panna, kui aint "Jõelähtme restoranil".
Raja pikkuse üle ei kurda, kuigi teinekord on sama ajaga kolmapäevak juba läbi, kui siin teisele ringile mindud sai, näitas see juba midagi 41:midagi, lõppu ei registreerinud ringi lõpus ära - raputas nii mõnuga.
Ühe korra sain ka uuesti alustada, kui peale teist !!!-märgiga laskumist oma keti pahupidi astusin. Sellist nalja polnud enne näinud, kett oli terve, aga peal 180' kraadi tiiru teinud, kui kett taga kassetist ette hammakale jõudis. Algul ei saanud pihta, et mis kole ragin see on ja mis seda põhjustab, siis sealt pisut edasi vaheteele välja jõudes pidasin hoo kinni ja asusin juurdlema. Viga leitud, keerasin keti õigeks, käsin auto juurest läbi, pöörasin ka esi vahetaja uuesti paika ning uuele katsele. Palusin Olavil oma eelmine start ära nullida ja taas "peale".
Iseenesest läks sõit viperusteta, kuigi soojendusring siin rajal oleks vägagi ara tasunud, aja nappuse tõttu pidin aga otse peale minema. Nii mõnigi kord teadmata, mis sind ees ootab avastasid ennast rauad paremal tõusule jõudmas ja muid sellised pisi jamasid, mis oleks tutvumisringiga meelde jäänud. Teoreetiliselt laveerides, et kui esimene ring oleks kõik õieti läinud, oleks ehk Tiimo püütavgi olnud, aga oleks on paha poiss. Raja lõpuosa oli aga niigi tuttav, on see ju mitmeid aastaid Kroodil sees olnud ja seal tundsid end just kui kala vees. Täpselt minu rada, piisavalt tehniline ja väljakutseid täis. Pidev rajale kontsentreerumine pidi vahepeal ajud küll keema ajama, lindu ma küll etapi ajal laulmas ei kuulnud. Kõrvakuulmine hakkas tasapisi taastume peale finishis ähkimise lõppemist.
Igati vinks-vonks üritus. Siseinfole tuginedes lubas Konx see aasta Humalas ka kõik välja võtta, mida võtta annab, pean sealt küll kahjuks puhkusekohustusi täites ise eemal viibima, aga maitsvat gurmeelauda juba ette teile!
Näeme Rõuges!