ajakiri Velo
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
ajakiri Velo
Meil on hea meel Teile teada anda, et valmimas on Eesti esimene ainult jalgrattaspordile pühendatud ajakiri. Ajakirja väljaandjaks on Baltic MX OÜ- ettevõte, mis on juba üle kahe aasta välja andnud ajakirja MotoKross, samuti on meie abiga valminud ajakiri KanuuKajak.
Ajakirjas tuleb juttu nii maantee- kui maastikuratta sõidust, trekisõidust, downhillist, BMX ratastest ning jalgratta trialist. Üritame anda ülevaate profisportlaste tegemistest ja saavutustest ning jagada ka harrastajatele kõikvõimalikke praktilisi nõuandeid. Loomulikult ei ole me ära unustanud Eesti rattaspordi elavaid ning ka lahkunud legende.
Esimesse numbrisse on saadaval veel reklaamipindu ning samuti on oodatud koostööpakkumised- kui tunned, et oskaksid ja tahaksid ajakirjas sõna sekka öelda, võta meiega ühendust info@veloajakiri.eu. Jäta kindlasti postitus ka meie foorumisse – kõik kommentaarid on oodatud ja aitavad esimese numbri valmimisele kaasa. Täiendavat lisainfot leiad meie kodulehelt www.veloajakiri.eu
Kohtumiseni detsembris 2010 ajakirja veergudel!
Ajakirjas tuleb juttu nii maantee- kui maastikuratta sõidust, trekisõidust, downhillist, BMX ratastest ning jalgratta trialist. Üritame anda ülevaate profisportlaste tegemistest ja saavutustest ning jagada ka harrastajatele kõikvõimalikke praktilisi nõuandeid. Loomulikult ei ole me ära unustanud Eesti rattaspordi elavaid ning ka lahkunud legende.
Esimesse numbrisse on saadaval veel reklaamipindu ning samuti on oodatud koostööpakkumised- kui tunned, et oskaksid ja tahaksid ajakirjas sõna sekka öelda, võta meiega ühendust info@veloajakiri.eu. Jäta kindlasti postitus ka meie foorumisse – kõik kommentaarid on oodatud ja aitavad esimese numbri valmimisele kaasa. Täiendavat lisainfot leiad meie kodulehelt www.veloajakiri.eu
Kohtumiseni detsembris 2010 ajakirja veergudel!
Re: ajakiri Velo
Edu tänuväärt ettevõtmisele! Kui minust muud abi ei ole siis vähim mida ma (hea meelega) kindlasti teen on ostmine ja lugemime.
Re: ajakiri Velo
klubide blogidega tühja leheruumi täita?
Re: ajakiri Velo
Väga PRO uudis Romet!
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Kindlasti ei ole plaanis blogidega tühja leheruumi täitma hakata. Persoonilood, intervjuud, unustatud legendid, rattaspordi suursündmused jne . . .
Re: ajakiri Velo
ammu oleks aeg olnud
Jõudu
Kajastage rohkem ka mitte nii proffide tegemisis, populariseerige rattasõitu, rattateede arengut, uudiseid tehnoloogia vallast jne...
Jõudu
Kajastage rohkem ka mitte nii proffide tegemisis, populariseerige rattasõitu, rattateede arengut, uudiseid tehnoloogia vallast jne...
Re: ajakiri Velo
veloajakiri kirjutas:Kindlasti ei ole plaanis blogidega tühja leheruumi täitma hakata. Persoonilood, intervjuud, unustatud legendid, rattaspordi suursündmused jne . . .
Kui rahvas soovib?citybike kirjutas:Kajastage rohkem ka mitte nii proffide tegemisis
Re: ajakiri Velo
Toote tutvustused ja arvustused oleks superb.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: ajakiri Velo
Aga väga paluks, et mitte BikeRadari stiilis. Kus kõik kummid peavad ja sadulad on mugavad, jne. Väga kasutu.rainerhq kirjutas:Toote tutvustused ja arvustused oleks superb.
Arne
Re: ajakiri Velo
Pole see BikeRadar midagi nii hull, seal tõmmatakse vett ka peale kui vaja. Samas on seal ka lugejate tärnikeste süsteem, mis vahest kõnekamgi.arnea kirjutas:Aga väga paluks, et mitte BikeRadari stiilis. Kus kõik kummid peavad ja sadulad on mugavad, jne. Väga kasutu.rainerhq kirjutas:Toote tutvustused ja arvustused oleks superb.
Aga kui Eestisse tagasi tulla, siis kes on see sõltumatu, aga samas aktsepteeritav arvamusliider? Igasugu rattapoodide selle ma väga ei usaldaks ja ka endised ja praegused tippsõitjad on rohkem või vähem seotud mingi margi või äriga. Iseenesest miks mitte kui ka mõni näiliselt suva säga oma sõna tegija sõnale lisaks ütleks. Meil siin foorumiski tehnikavendi, kes igasugu värgiga kursis ja isiklikultki katsetanud ja tagatipuks veel tehnilise haridusegagi.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: ajakiri Velo
Peaasi et liiga spordiseks ei jää. Mind näiteks proffide tegemised eriti ei huvita, kui teema liiga süvitsi läheb. Rattavõistlustest ei viitsiks ka mingit odüsseiat lugeda. Tänapäeval on igapäeva-velotajaid juba nii palju rohkem, et kõigest seondusvast peaks aktuaalset kajastust andma. Riietus, rattad, materjalid,tehnika, liikluskultuur. Kõigest kõigest, äärest äärde. Vabalt ka mingi ajalooline nurgake, kus kas mingi vanem ratas või tootja või sündmus vms. Artiklite tase võiks olla siuke, et kui žurnaal viie aasta pärast veel riiulis, on sealt ka siis veel midagi lugeda. Mitte et ma tahaks kuidagi entusiasmi maha võtta, aga on ju tulnud neid ajakirju ja läinud ka. Osad väljaanded pole lihtsalt õigustanud tselluloosi tootmist ja mingi ebaadekvaatse kräpi väljaandmist. Seda enam veel tänapäevasel blogi- ja netiajastul, kus mingile küsimusele vastab tihti google või spets-foorum.
Ma pole perioodikas teab mis pädeva silmaringiga, aga kujunduse osas tasuks kindlasti kuskilt šnitti võtta. Midagi head ja klassikalist, aga mitte liiga kuiva.
Ma pole perioodikas teab mis pädeva silmaringiga, aga kujunduse osas tasuks kindlasti kuskilt šnitti võtta. Midagi head ja klassikalist, aga mitte liiga kuiva.
Re: ajakiri Velo
Huvitav milline on ilmumis tihedus?
Jälgi meid Facebook-is https://www.facebook.com/pages/Tervises ... 8024251491
Jälgi meid Facebiook-is https://www.facebook.com/biketravel.ee/
Jälgi meid Facebiook-is https://www.facebook.com/biketravel.ee/
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Täname kommentaaride ja nõuannete eest ja ootame neid ka edaspidi - kogu see arutelu aitab asja paremaks ja soovidele vastavaks muuta. Ajakiri ei tule ainult profiteemaline - loodame maketi kokku saada sarnaselt Motokrossi ajakirjale, kus on lugemist äärest ääreni ja igal tasemel sportlasele ning lihtsalt fännidele. Kujundus saab olema vägagi eriline:) - aga sellest juba hiljem. Ajakiri tuleb kõvade läikivate kaantega ja liimköites. Ilmumissagedus ei ole veel paigas - 4 - 6 korda aastas.
Re: ajakiri Velo
Kui veel võrdlevaid näiteid tuua, siis ise loen perioodiliselt soomlaste Fillarit ja inglaste ProCyclingut. Täiesti erinevad oma olemuselt ja formaadilt. Fillaris on rohkem pikki ja ka lohisevaid lugusid (nt rattamatka kirjeldused), aga ka head pikad rattaarvustused. ProCycling on rohkem analüüsivam ja tippratturite teemasid puudutav. Samas on ka häid ülevaateid ja nö kolumne. Mulle istuks Velo puhul parimate palade sümbioos mõlemast .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: ajakiri Velo
Ma tahaks lugeda Kuldari mahlakaid proosa-luulelisi analüüse ja arvamusi sõndmustest, juppidest, sõitjatest jne. Kõlaks ju hästi: Kuldari Kolumn või kolumnist Kuldar.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: ajakiri Velo
Aga kes sind keelab?KaupoR kirjutas:Ma tahaks lugeda Kuldari mahlakaid proosa-luulelisi analüüse ja arvamusi sõndmustest, juppidest, sõitjatest jne. Kõlaks ju hästi: Kuldari Kolumn või kolumnist Kuldar.
Re: ajakiri Velo
ei keelagi. Tegelt on mu jutu mõte nats laiem: siin foorumiski on küllaldaselt terava keele ja libeda sulega tegelasi, kelle võiks julgelt kaasautoriteks kaasata. CCRM koduka lugude salapärane autor võiks julgelt ajakirjas oma nurga saada.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: ajakiri Velo
Pigem võiks portreteerida tavalisi harrastajaid. Kes mida ja kuidas teeb jne.
Re: ajakiri Velo
Ratastest ülevaate saaks kui erinevad samaväärsed margid annavad oma rattad testida mingi(te)le analüüsivõimelis(t)ele tsainiku(te)le. Kui iga rattaga ikka mingi singli läbi sõidad, on kohe ju selge pilt.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
-
- Rattur
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18. 03. 2008. 10:07
Re: ajakiri Velo
Ärge siis unustage teha ka "Teeme ise" lehekülge, kus võiks olla siis nõuanded-soovitused osavnäppudele ratta hooldamiseks ja remondiks
Re: ajakiri Velo
mis mis, avalik konkurss või? Kaanepoissi ei ole vaja ?siin foorumiski on küllaldaselt terava keele ja libeda sulega tegelasi
Aga kui teemast rääkida, siis igasugused testid oleksid jah huvitavad, aga siis ajakirjaniku katsetusel tehtud test ( Stig pidi hetkel vaba olema). See et Oras arvab, et Powerbarid on head ja Sigvard kiidab jällegi Nutrendi me juba teame, aga kuidas üks või teine asi pakendist kättesaadav, toime jne me ei tea, kui pole ise proovinud. Hea oleks rattaklasside võrdlus, a la misk xt jupiga GT maksab 60k ja xt jupiga Trek 30 jne, nende erinevused, tugevused, nõrkused? Kuna eesti on konnatiik ja ajakiri vajab ka sponsoreid siis usun et väga raske on jääda objektiivseks hinnangute andmisel aga sellest saab sõltuma lugejate jätkuv huvi. Värvilise pilte koos hindadega potsatab postkasti tasuta iga päev, seega pole vaja sellise reklaamiga ajakirja sisustada.
Igas numbris üks rattakool - treenerid, õpilased, majandamine jne
Mõne tugevama harrastaja profiili tudvustamine igas numbris - mis töö, pere, elukoht, harjutuskorrad, treeningplaanid, füsioloogilised näitajad jne jne - nagu Andre ka mainis.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: ajakiri Velo
Ütleme nii, et isegi abiks kui saaksid kasutada vahel soomlaste TM teste, mida millegi pärast kodumaine õhendatud versioon ei taha kohe kuidagi ilmutada koos teiste huvitavate testidega.Olts kirjutas:Ratastest ülevaate saaks kui erinevad samaväärsed margid annavad oma rattad testida mingi(te)le analüüsivõimelis(t)ele tsainiku(te)le. Kui iga rattaga ikka mingi singli läbi sõidad, on kohe ju selge pilt.
Kusjuures kunagi mul olid miskised TM kus kohalikud müüdavad brändid olid kahel aastal järjest reastatud testijoonele.
Ja mis seal nii õudsalt karta kui kasutatakse tuntuid nimesi testidel, süs. lihtne, hindaksid nii nagu Eurovisioonil - endaga seotud brändi ei tohi hinnata.
Re: ajakiri Velo
Miks ainult tugevama. Ma pigem loeks suvalise harrastaja profiili (eluolu, sõiduvahend, trenniringid jne) kui 60k GT vs 30k Trek juttu. Üldiselt kodukootud jupitestidesse ja sõiduproovidesse eriti usku pole.Genry kirjutas:Mõne tugevama harrastaja profiili tudvustamine igas numbris - mis töö, pere, elukoht, harjutuskorrad, treeningplaanid, füsioloogilised näitajad jne jne - nagu Andre ka mainis.
Re: ajakiri Velo
Palun ärge tehke Velo kujundust selliseks nagu Motokrossi oma. Ehkki olen Motokrossi püsilugeja esimesest numbrist alates, ei mõista ma ikka veel selle kujundamise aluseid ning põhjused, miks just üks või teine font kasutusel on, jäävad mulle hämaraks. Ma väga vabandan otsekohesuse pärast, aga minu arvates on Motokross praeguse seisuga üsna kole ja pahasti loetav ajakiri. Sisu õnneks kompenseerib selleveloajakiri kirjutas:Kujundus saab olema vägagi eriline:) - aga sellest juba hiljem. Ajakiri tuleb kõvade läikivate kaantega ja liimköites. Ilmumissagedus ei ole veel paigas - 4 - 6 korda aastas.
Re: ajakiri Velo
Ka mina loeks pigem aktiivse harrastaja tegemistest. Kindlasti võiks olla juppide/rataste arvustus, erinevad rajad kus sõita, näpunäited ratta hoolduseks ja sõitmiseks jne
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Täname kõigi soovituste ja nõuannete eest - arvestame nendega !
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Mõningad pildid Rattalaadast ajakiri velo galeriis www.veloajakiri.eu
Re: ajakiri Velo
aga kas paralleelselt tuleb ka sama asi internetis lugemiseks või jääb asi ainult "otseselt käega katsutavaks".
Omalt poolt soovitan ajakirjas ilmuva reklaamiga olla vägagi taktitundeline, mitte et see oleks üleliigne, kuid asi peab olema üsna täpselt tasakaalus. Kuigi reklaamirahad on otsene kasum, siis ära ei tohi unustada ka lugejat. Näiteks suured A4 üle ajakirja lehe ulatuvad reklaamid on küll ilusad, kuid siiski "mitteloetavad".
Ning muidugi siin eelpool mainitud nõuanne on ikka kuldaväärt, kuigi väga raske toimetusel rattahuviliste jaoks täita - teha ajakirja artiklid sellised (sellisel tasemel), et neid ka nt 10 aastat hiljem oleks huvitav lugeda ning sealt midagi uut jälle avastada.
samuti on iga ajakirja tugevuse näitajaks see, kui seal osatakse teha lugusid-nupukesi tavaliste harrastajatega, inimestega, kellele rattasport on hingelähedane.
Omalt poolt soovitan ajakirjas ilmuva reklaamiga olla vägagi taktitundeline, mitte et see oleks üleliigne, kuid asi peab olema üsna täpselt tasakaalus. Kuigi reklaamirahad on otsene kasum, siis ära ei tohi unustada ka lugejat. Näiteks suured A4 üle ajakirja lehe ulatuvad reklaamid on küll ilusad, kuid siiski "mitteloetavad".
Ning muidugi siin eelpool mainitud nõuanne on ikka kuldaväärt, kuigi väga raske toimetusel rattahuviliste jaoks täita - teha ajakirja artiklid sellised (sellisel tasemel), et neid ka nt 10 aastat hiljem oleks huvitav lugeda ning sealt midagi uut jälle avastada.
samuti on iga ajakirja tugevuse näitajaks see, kui seal osatakse teha lugusid-nupukesi tavaliste harrastajatega, inimestega, kellele rattasport on hingelähedane.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
-
- Rattur
- Postitusi: 116
- Liitunud: 21. 08. 2007. 13:43
Re: ajakiri Velo
kindlasti peaks üks rubriik olema legendist või legendidest ning noorsportlasest või tõusvast tähest
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Velo ajakirja esimene nr ilmub 21.12.2010
Velo ajakirja kodulehel alustas oma blogiga Cofidise proff Kalle Kriit.
Kui sa soovid esimeste hulgas Velo esimest numbrit käes hoida, aga ei viitsi kaupluses kinkideostjatega rüseleda, siis telli Velo esimene number oma postkasi saates e-mail aadressile info@veloajakiri.eu
E-kirja pealkirjaks kirjuta TELLIMUS ning sisus märgi TELLIJA NIMI, AADRESS ja TELEFONINUMBER.
Velo esimene number maksab tellijatele 50 krooni.
Peale tellimuse edastamist saadetakse Teie e-maili aadressile arve, Velo esimene number jõuab Teie postkasti peale arve tasumist.
Tervitades,
Baltic MX meeskond
Velo ajakirja kodulehel alustas oma blogiga Cofidise proff Kalle Kriit.
Kui sa soovid esimeste hulgas Velo esimest numbrit käes hoida, aga ei viitsi kaupluses kinkideostjatega rüseleda, siis telli Velo esimene number oma postkasi saates e-mail aadressile info@veloajakiri.eu
E-kirja pealkirjaks kirjuta TELLIMUS ning sisus märgi TELLIJA NIMI, AADRESS ja TELEFONINUMBER.
Velo esimene number maksab tellijatele 50 krooni.
Peale tellimuse edastamist saadetakse Teie e-maili aadressile arve, Velo esimene number jõuab Teie postkasti peale arve tasumist.
Tervitades,
Baltic MX meeskond
Re: ajakiri Velo
mis ta poest ostes maksab ja millised on müügikohad?
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Poes hakkab üksiknumber maksma 55.-
Müügivõrgustikuga on kaetud kogu Eesti: Selver, Prisma, Maxima, R-kiosk, tanklad, jne.
www.veloajakiri.eu
Müügivõrgustikuga on kaetud kogu Eesti: Selver, Prisma, Maxima, R-kiosk, tanklad, jne.
www.veloajakiri.eu
Re: ajakiri Velo
Kas keegi on ajakirja kätte saanud?veloajakiri kirjutas:Peale tellimuse edastamist saadetakse Teie e-maili aadressile arve, Velo esimene number jõuab Teie postkasti peale arve tasumist.
Tervitades,
Baltic MX meeskond
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: ajakiri Velo
Mul oli ajakiri juba eile postkastis, juba läbi ka loetud. Mulje suurepärane, väga huvitav lugemine oli.
Re: ajakiri Velo
kas keegi Tartus on seda kusagil müügis näinud? Käisin täna õhtul läbi Eedeni ja Lõunakeskuse võimalikud müügikohad (r-kioskid, apollo, supermarketid), aga ei midagi
Re: ajakiri Velo
Sain ka ajakirja kätte ja loetud, minu ootusi küll ületas, väga mahukas ja sisu on tõesti "kõigest ja kõigile"
Zero the Hero
Re: ajakiri Velo
Ootan
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: ajakiri Velo
Pärnus Selveris täiesti saadaval.
Re: ajakiri Velo
Sain eile kätte ja täna lugeda, olen jõudnud poole peale. Lauri Ausi lugu oli hea Silma on jäänud palju poolitamisvigu, toimetaja peaks uuesti poolitusreeglid üle vaatama.
If everything's under control, you're going too slow!
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: ajakiri Velo
Sain ka eile ajakirja kätte ja esmamulje väga pro. Loen läbi siis annan pikema tagasiside.
Re: ajakiri Velo
Telliskivi Maximas 24.12 õhtul oli müüja üsna hämmingus kui jõuluportereid läbi piiksutas ja ainsa tahke materjalina siis 1 ajakiri - mõlemad päästsid õhtu!
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
-
- Rattur
- Postitusi: 11
- Liitunud: 04. 10. 2010. 18:27
Re: ajakiri Velo
Rattasõprade garaazidesse, keldriboksidesse ning kappidesse koguneb tihtipeale igasugu kraami. Oma träni realiseerimiseks on sul avanenud nüüd suurepärane võimalus:
Pane üles oma müügikuulutus ajakirja Velo!
Kasutusjuhend:
1)Pildista oma ratast, varustust vms, millest soov vabaneda;
2)Kirjuta müüdava kraami kohta iseloomustav tekst ning lisa ka enda kontaktandmed;
3)Saada mõlemad (punktis 1 ja 2 kirjeldatu) meiliaadressile kuulutus@veloajakiri.eu
4)Oota, kuni Velo poolt saadetakse sulle arve: 50x50mm mooduli eest, 5 EUR-i;
5)Tasu arve;
6)Uue ajakirja ilmudes leia kohe ajakirjast oma kuulutus, sest kõigi kuulutajate vahel loosime välja Velo aastatellimuse!
Veebruarinumbrisse ootame kuulutusi 16. veebruarini 2011.a.
Kuulutused avaldatakse ka ajakirja kodulehel www.veloajakiri.eu
SINU VANA VÕIB OLLA KELLEGI UUS!
Pane üles oma müügikuulutus ajakirja Velo!
Kasutusjuhend:
1)Pildista oma ratast, varustust vms, millest soov vabaneda;
2)Kirjuta müüdava kraami kohta iseloomustav tekst ning lisa ka enda kontaktandmed;
3)Saada mõlemad (punktis 1 ja 2 kirjeldatu) meiliaadressile kuulutus@veloajakiri.eu
4)Oota, kuni Velo poolt saadetakse sulle arve: 50x50mm mooduli eest, 5 EUR-i;
5)Tasu arve;
6)Uue ajakirja ilmudes leia kohe ajakirjast oma kuulutus, sest kõigi kuulutajate vahel loosime välja Velo aastatellimuse!
Veebruarinumbrisse ootame kuulutusi 16. veebruarini 2011.a.
Kuulutused avaldatakse ka ajakirja kodulehel www.veloajakiri.eu
SINU VANA VÕIB OLLA KELLEGI UUS!
Re: ajakiri Velo
Millal veebruari nr ilmuma peaks? ootan huviga.
Kevadnumbrisse võiks panna teema 2011 aasta mtb kummidest. Hea oleks ka kui oleks nt 3 ratturi kummivalik 2010 hooaja maratonidel, nii palju kui nad mäletavad. Ratturiteks võiks olla need, kelledel eeldatavasti kummide valik olemas - Massa, Sigvard, Rohtmets jne..
Kevadnumbrisse võiks panna teema 2011 aasta mtb kummidest. Hea oleks ka kui oleks nt 3 ratturi kummivalik 2010 hooaja maratonidel, nii palju kui nad mäletavad. Ratturiteks võiks olla need, kelledel eeldatavasti kummide valik olemas - Massa, Sigvard, Rohtmets jne..
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: ajakiri Velo
kui midagi sellist teha, siis peaks olema valitud sellised mehed, kes pole kallutatud.
Ehk sellised mehed, kes pole seotud mõne konkreetse tootja maaletoomise ja müügiga.
Ehk sellised mehed, kes pole seotud mõne konkreetse tootja maaletoomise ja müügiga.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: ajakiri Velo
eelkõnelejaga nõus, muidu tuleb välja et maxxis, vrederstein ja schwalbe...aga imo need ongi vist põhi kummid kah...Arvan et eesti maratonidel on 2.2 Schwalbe Furious Fred. Geax Mezcal on ka väga hea.
Re: ajakiri Velo
See on paraku võimatu. Never ei hakata küsima kummisoovitust Molevilt-Aulikult jne. Ikka jäävad meedianäod sõna saama. Lugesin diagonaalis läbi esimese numbri ja see ajas juba reklaami üle ääre. Autoreile tänu vaid pika ja sisulise Paksu-artikli eest. Muu oli juba kallutatud!
Re: ajakiri Velo
Esimeses numbris küll ei pannud reklaami eriti tähele.
Aga maratoni kummi teema kohta, ma pigem loodaks välja lugeda seda, et kui harrastaja arvab, et tal vaja 3-4 eri paare kumme, siis nimetatud kodanikud "üllataksid" meid sellega et valdavalt sõideti sileda rehviga ja vaid vihmase ilma korral pandi kitsam kumm alla? Ma tahaks teada, algavat hooaega silmas pidades milised oleks minimaalsed valikud millega hakkama saaks ja vb saaks isegi täiesti ühe paariga hakkama, kui meeletut kiirust taga ei aja /(Furious fred nt)? Samas ütlen, et enda poolt valitud nö keskmise kummiga ei saanud libedas üldse hakkama, vb rahakoti tuulutamise asemel peaks hoopiski sõitma õppima .. No okei, viimast kindlasti
Aga maratoni kummi teema kohta, ma pigem loodaks välja lugeda seda, et kui harrastaja arvab, et tal vaja 3-4 eri paare kumme, siis nimetatud kodanikud "üllataksid" meid sellega et valdavalt sõideti sileda rehviga ja vaid vihmase ilma korral pandi kitsam kumm alla? Ma tahaks teada, algavat hooaega silmas pidades milised oleks minimaalsed valikud millega hakkama saaks ja vb saaks isegi täiesti ühe paariga hakkama, kui meeletut kiirust taga ei aja /(Furious fred nt)? Samas ütlen, et enda poolt valitud nö keskmise kummiga ei saanud libedas üldse hakkama, vb rahakoti tuulutamise asemel peaks hoopiski sõitma õppima .. No okei, viimast kindlasti
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: ajakiri Velo
See miinimum on rohkem peas kinni. Kui võitma ei lähe, siis on 1 paar täiesti piisav. Olen aastaid sõitnud racing ralphiga. Mitmed rõuge tuurid, h100-d, saku 100-d, kaks korda tahkol, rattamaratonid ja muud nipet-näpet. Väga hea valik ja igal pool olen kenasti hakkama saanud. Minu jaoks hea kumm nii kuivas, kividel, märjal ja mudas aga samas ei käi ma ka võite taga ajamas.
Ehk siis miinimumprogramm on ühed rehvid. Ülejäänu on kinni peas ja selles, mida saavutada tahad. Pühapäevitajal pole tegelikult vahet lihtsalt hinna/tulemuse suhe tuleb enda jaoks paika ajada.
Praegu on uus probleem tekkinud. Tahaks tubelessi peale üle minna aga näed, ei kulu need kummid nii kiiresti kui tahaks ja ilmselt peab vähemalt ühe hooja nendega veel sõitma, sest ei näe põhjust nii heas korras kumme välja vahetada.
Ehk siis miinimumprogramm on ühed rehvid. Ülejäänu on kinni peas ja selles, mida saavutada tahad. Pühapäevitajal pole tegelikult vahet lihtsalt hinna/tulemuse suhe tuleb enda jaoks paika ajada.
Praegu on uus probleem tekkinud. Tahaks tubelessi peale üle minna aga näed, ei kulu need kummid nii kiiresti kui tahaks ja ilmselt peab vähemalt ühe hooja nendega veel sõitma, sest ei näe põhjust nii heas korras kumme välja vahetada.
Re: ajakiri Velo
Harrastajal peab olema kumm vähemalt sama hea kui meie TOP kunnidel, kui mitte parem. Võtame piltlikult Elva elioni stardi kus Massa lendab koha pealt minema furios frediga aga Sul RR all, milleks ennast ebavõrdses seisus veelgi ebavõrdsemasse panna? Kummiga on hea paralleele tõmmata käesoleva suusahooajaga kus täkkese pandud määre formuleerub tulemuseks.
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: ajakiri Velo
Ei oska kaasa rääkida, pole eladeski ühelgi elionil käinud.