Kuidas rohkem meeldib...??
Kuidas rohkem meeldib...??
Mind huvitab, et kuidas teile rohkem meeldib sõita, kas sellise sopase ilmaga, nii et rajad on pehmed ja sopased, või kuiva ilmaga, nii et teed on kõvemad ja kuivad
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: Kuidas rohkem meeldib...??
mõlemad rajad on head ühtemoodi kuid siiski rattapesu võimalus paneb asjad paika.smdengo kirjutas:Mind huvitab, et kuidas teile rohkem meeldib sõita, kas sellise sopase ilmaga, nii et rajad on pehmed ja sopased, või kuiva ilmaga, nii et teed on kõvemad ja kuivad
mulle meeldib kõva pinnas, siis saab kiirelt sõita, kiire sõit meeldib seni kuni kuskilt kurvist välja ei keera
aga sopp on ka lahe.. ei tea küll mis selles nii väga meeldib aga miski on mis ligi tõmbab, negatiivne on vaid see et peab kõik üle pesema ja sopp ronib käiguvahetajatesse... aga pole hullu, mõnikord spetsiaalselt metsa möllama mindud ja hullu pole olnud
aga sopp on ka lahe.. ei tea küll mis selles nii väga meeldib aga miski on mis ligi tõmbab, negatiivne on vaid see et peab kõik üle pesema ja sopp ronib käiguvahetajatesse... aga pole hullu, mõnikord spetsiaalselt metsa möllama mindud ja hullu pole olnud
hmm..
Kiire sõidu koha pealt on sul õigus minu kalli "rattaga" ei saa aga kahjuks eriti kiiresti sõitagi .. mudu sopane rada on minu meelest parem, ainult et ennast ja ratast pesta ei viitsi eriti
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
millegipärast tunnen et räägitakse minusugustest. Eks ta õige ta ole. Pori on kiiruse surm. [/quote]
ära võta isiklikult:)
aga su viimases väites on tõsi sees - mullu tegin suve teisel poolel palju tehnilist maastiku ja ronimise trenni - tulemusena ei suutnud sügisepoole üldse maratonidel kruusa ja muid kiireid lõike sõita - hea kui gruppi jäin - aga kui natuke aeglasemaks ronimiseks läks, siis miskipärast hakkas enamus rahvast selg ees vastu tulema.
ära võta isiklikult:)
aga su viimases väites on tõsi sees - mullu tegin suve teisel poolel palju tehnilist maastiku ja ronimise trenni - tulemusena ei suutnud sügisepoole üldse maratonidel kruusa ja muid kiireid lõike sõita - hea kui gruppi jäin - aga kui natuke aeglasemaks ronimiseks läks, siis miskipärast hakkas enamus rahvast selg ees vastu tulema.
Misasja!? Pori rokib :). Eriti kui on kerge allamäge, et kiirus on ikka enamvähem. Kummitootjad pakuvad ju igale maitsele korralikke porikumme. Maastikuratast tuleks ju ikka sihipäraselt kasutada ning piimajärelkäimise speedmaxid ruttu alt ära võtta ning korralik nublu alla keerata. :)
Niiske liiv ja savi meeldivad mulle tegelikult ka, aga mitte rattaga, kett ja käiguvahetajad hakkavad jubedat raginat tegema, ma kujutan ette et päris karmides tingimustes oleks korraliku rummisisese käigusüsteemiga hea. Näiteks tsikliga on küll igast märja sopa ja liiva sees jumalik möllata.
Vihm muidugi nii hea ei ole, vihm võiks olla enne ära sadanud ja siis tuleb sõitma minna.
Kui vihm ja pori ikka väga häirivad, siis võib "kirsad" jalga tõmmata. :)
Niiske liiv ja savi meeldivad mulle tegelikult ka, aga mitte rattaga, kett ja käiguvahetajad hakkavad jubedat raginat tegema, ma kujutan ette et päris karmides tingimustes oleks korraliku rummisisese käigusüsteemiga hea. Näiteks tsikliga on küll igast märja sopa ja liiva sees jumalik möllata.
Vihm muidugi nii hea ei ole, vihm võiks olla enne ära sadanud ja siis tuleb sõitma minna.
Kui vihm ja pori ikka väga häirivad, siis võib "kirsad" jalga tõmmata. :)
Tsiklil on ju mootor ja see muudab asja.Kirsa kirjutas:Näiteks tsikliga on küll igast märja sopa ja liiva sees jumalik möllata.
Ka teid jätkub mõlema jala otsa?Kirsa kirjutas: Vihm muidugi nii hea ei ole, vihm võiks olla enne ära sadanud ja siis tuleb sõitma minna.
Kui vihm ja pori ikka väga häirivad, siis võib "kirsad" jalga tõmmata.
veidi offtopic:
usun et rattavärgiga põhjalikumalt tegelevad inimesed oskavad siiski vihmast märja ja libeda rajaga sõita aga mind ajavad vihale inimesed kes ei taju raja olukorda, näide tuua Authori selle aasta esimesest etapist kus peale starti umb 3-4km oli väga sopane koht, läbi sai ilusti aga kõrvalt läx laudtee, minu sõidurada läx täpselt sellele sillale aga vahetult enne keeras mulle ette üx algaja kellel ratta vibama võttis ja külili käis ning suht suure kaose tekitas, mina sain sealt õnnelikult minema mis sest et salto ära tegin, minu taga lendas sinna sisse veel umb 7-10 sõitjat ja paaril see sõit sinna ka lõppes
niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida libedal rajal või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida
usun et rattavärgiga põhjalikumalt tegelevad inimesed oskavad siiski vihmast märja ja libeda rajaga sõita aga mind ajavad vihale inimesed kes ei taju raja olukorda, näide tuua Authori selle aasta esimesest etapist kus peale starti umb 3-4km oli väga sopane koht, läbi sai ilusti aga kõrvalt läx laudtee, minu sõidurada läx täpselt sellele sillale aga vahetult enne keeras mulle ette üx algaja kellel ratta vibama võttis ja külili käis ning suht suure kaose tekitas, mina sain sealt õnnelikult minema mis sest et salto ära tegin, minu taga lendas sinna sisse veel umb 7-10 sõitjat ja paaril see sõit sinna ka lõppes
niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida libedal rajal või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida
Täpselt...tehku kasvõi talvel jääpeal trenni. Samamoodi mõned õppigu, kuidas libedaga mäest üles minna, sest nt TEC-il on ikka paar korda olnud nii, et ise läheks vabalt mäest üles, aga mõni rapsib nii ullult ja tõmbab ratta ringi(kuigi on knobbiline kumm all, ise sõidan kõiki etappe Kenda Grisp-iga) Samamoodi võiks õppida kuidas kiiresti hoopealt ratta selga hüpatakse, mitte ei panda jalga pedaalile ja siis lükata ühejalaga hoogu (vahepeal on sellised nii marru ajanud, et kohe on käratatud neile)Cyc kirjutas: niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida libedal rajal või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida
velo.clubbers.ee
Ja siis võiks harjutada veel grupisõitu. Kui juhuslikult tuleb auk siis peab sellest üle hüppama mitte poogna tegema ja veel paar venda pikali tõmbama. Ja kui pundi kiirus on liiga suur et hirm naha vahele tuleb siis on ka otstarbekam maha jääda mitte istuda kramplikult pundis nagu oleks riidepuu alla neelanud.
niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida koos teistega auklikul teel või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida
niiet kui mõni selline seda loeb siis soovitax treenida koos teistega auklikul teel või sellistes kohtades teistele ette mitte ronida
See aasta on ilmataat heldelt pilvedest pori radadele laotanud. Eriti kuumad olid karksi GP ja Voka ja Pirita Mynthon. Kui tehniliselt kõik toimib ja pesemisvõimalused on head siis vahelduseks võib sõita küll. Eriti vinge oli Karksis kus mingi kohalik väikemees taskuraha teenis ning 10eegu eest ratas, kõikida soovijate lolld puhtaks pesi. Mingil TECi etapil võiks sama süsteem toimida, poisid saaks koolivaheajal raha teenida, väsinud võistlejad hernesuppi ja õlut sisse kaanida.
TEC sarjas peaksin kõik tõusud ära kerima kuid see sadulasse hüppamine on küll müstika, ei saa hakakma, ehk paned õpetuse sõidutehnika foorumisse. aga käratada pole siin midagi. tahkos tulin singlilt eest kui nägin, et rong oli taha kogunenud, keegi ei räusanud ega käratanud taga enne seda, tänasid viisakalt, ütlesid, et pole vaja, küll me saame.... rohkem tolerantsust ja arusaamist, meil kõigil on oma nõrgad küljed. valimata sõnadega olukorras, kus kõigil adrenaliin jookseb, võid endale soovimatuid tagajärgi esile kutsuda....Lauri kirjutas: sest nt TEC-il on ikka paar korda olnud nii, et ise läheks vabalt mäest üles, aga mõni rapsib nii ullult ja tõmbab ratta ringi(kuigi on knobbiline kumm all, ise sõidan kõiki etappe Kenda Grisp-iga) Samamoodi võiks õppida kuidas kiiresti hoopealt ratta selga hüpatakse, mitte ei panda jalga pedaalile ja siis lükata ühejalaga hoogu (vahepeal on sellised nii marru ajanud, et kohe on käratatud neile)
tglt ega ma nüüd nii ei räuska ka...üks kord eelmine aasta sai ühele kujule karjutud, et ta eest ära tuleks, sest ta sõitis väga "kahtlaselt" ja hakkas hirm, et võib veel midagi juhtuda, kui tal sabas edasi sõidan ja sellega ajas ta mul närvi mustaks. See oli muidugi siis, kui ma eelmine aasta sinna 400 kanti Tec-il sõitsin ja seal võib igasuguseid kohata, see aasta saja piirimail enam nii hulle sõitjaid ei näe, aga muidu olen ikka viisakas (kui midagi halvasti teen siis püüan ikka vabandada) või hoian hoopis oma suu kinni. Endale ka ei meeldi, kui keegi kamandab.
A selle ratta selga hüppamist ei oskagi nüüd õpetada. A ma proovin..nu asi sis nii, et kui oled tõusust üles jõudnud, siis jooksed ratta kõrval(kui hoog on normaalne) ja siis hüppad sadulasse (nii, et algul jääd natukene reiega sadulale toetama, kui kohe "kümnesse" hüppad, siis äkki ei sõidagi edasi ) ja siis korralik asend sisse ja klipid kinni ja täiega edasi... Ma ei tea, kui hästi sellest õpetusest aru on saada, kõige parem oleks, kui ette näitaks, ise õppisin seda ikka ühe trenni jagu (vahel treener näitas ja sis mina jälle proovisin) Aga, kui lõpuks selgeks asja saad, siis saad aru, kui palju sellest kasu on
A selle ratta selga hüppamist ei oskagi nüüd õpetada. A ma proovin..nu asi sis nii, et kui oled tõusust üles jõudnud, siis jooksed ratta kõrval(kui hoog on normaalne) ja siis hüppad sadulasse (nii, et algul jääd natukene reiega sadulale toetama, kui kohe "kümnesse" hüppad, siis äkki ei sõidagi edasi ) ja siis korralik asend sisse ja klipid kinni ja täiega edasi... Ma ei tea, kui hästi sellest õpetusest aru on saada, kõige parem oleks, kui ette näitaks, ise õppisin seda ikka ühe trenni jagu (vahel treener näitas ja sis mina jälle proovisin) Aga, kui lõpuks selgeks asja saad, siis saad aru, kui palju sellest kasu on
velo.clubbers.ee
Re: ...
Survega võib pesta, aga väldi joa sattumist keskjooksu ja rummude peale. Kaelalaagritest võiks ka eemale hoida. Vesi, mis jääb laagrite vahele, hävitab need päris kiirelt.smdengo kirjutas:Isegi olen survepesuriga pesnud, mitte midagi ei ole juhtunud, nii, et minu arvates ei ole sellest midagi hullu! NB! See ei ole experthinnang...
poriga metsas on küll tore libedad juurikad, porilombid ja pori ehtsad asjad. Aga kui kuskil maantepeal vihma kätte jään siis pole küll üldse tore.
Aga üldjuhul trenni küll ei tee kui sajab aga võistlustel olgu ükskõik mis ilm stardis ikkagi.
Saaks ette parema käikari siis oleks parem lx -ile ei meeldi eriti sopp
Aga üldjuhul trenni küll ei tee kui sajab aga võistlustel olgu ükskõik mis ilm stardis ikkagi.
Saaks ette parema käikari siis oleks parem lx -ile ei meeldi eriti sopp
...
Siis mul on kõvasti vedanud, et ei ole mitte midagi juhtunud selle survepesu käigus. LX kardab soppa jah, mul hakkab millegi pärast ketti vahele võtma, ketti maha- ja üle viskama ja igasugu muid trikke tegema sopaga, aga kui puhtaks pesta, siis on kõik korras... Ja siis veel niipalju, et taga on XT, mis töötab mudasena sama perfektselt, kui puhtana
Viimati muutis Marti, 02. 11. 2003. 18:16, muudetud 1 kord.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Ei oska öelda, kas ma olen eriliselt õnneseen oma Deore esikäikariga kuid siiani olen sellega täiesti rahule jäänud. Sõidetud ka päris korralikus mudamülkas. Samas on mu rattal tagakäikar Deore LX ning see pikema mudas viibimise peale ei tööta perfektselt, otseselt nuriseda ei tahaks kuid päris "bro" ka ei ole.Konflict kirjutas:Saaks ette parema käikari siis oleks parem lx -ile ei meeldi eriti sopp
Nii et võibolla proovid hoopis Deoret?
Parimat
siis pead ka trossi raamil ringi juhtima diagonaaltorult ülatorule ja sadulatorule. mis ei pruugi koduste vahenditega sugugi õnnestuda.profit4 kirjutas:Mul ees ka alttõmmatav esikäikar ja kogemusest tean et sopaga ta rsk ei tööta, rakvere etapil keeldus lõpuks üldse töötamas, sama juhtus ka elvas, kavatsen järgmine aasta vahetada ülalttõmmatava vastu vahetada.