Me võime siin ju plõksida et p****e need E-d ning üsna tõenäoliselt õnnestub mingi aja ka nõnda sõita, et vahele ei jää või pollar ei taipa kahtluse korral vastavust kontrollida. Aga varem või hiljem muutub see värk rangemaks ja normeeritakse ära. Kui seda helkuriteemat netist uurisin, siis selgus, et nt. Inglismaal pidi asi väga karm olema.kiilas kirjutas:Ei ole enamusel jalgrattaga seotud helkuritel ja tuledel neid E-sid peal, mina ütlen, et kvalifitseerub, kes tahab vaielgu või tõestagu, et nad seda pole. Ja ega sa mendile seda karpi ju nina alla ei topi ja see jutt on inglismannidele seal taga mitte meile siin banaanivabariigis.
Minu jaoks on mõneti tegu põhimõtteküsimusega. Kui juba tegeleda helkuriteemaga, siis tegeleda nii, et asi on korrektne. Kuna tagatuld kasutan niikuinii (seda ka päevasel ajal) ning täiendava kola külgeriputamiseks ei ole kohta, siis olgu see tagatuli juba selline, mis asendab ka korrektset helkurit.
See standardiseerimine on tegelikult igati hea ja vajalik asi. Helkuril ja helkuril on tohutu vahe, nagu ma ise vana ja uut tuld võrreldes veendusin. Vanal ka mingi "punane ja säbruline" osa, aga tagasipeegeldamise võime (eriti uuega võrreldes) olematu. Põhjus pidi olema selles, et korralikul helkuril pidi ruutsentimeetril olema tuhandeid prismasid ja selleks, et need ka valgust õiges suunas tagasi peegeldaks, peab tootmisprotsessi ja plastmassivalu täpsus olema üsna suur. Suvaline hiinakas ei saa hakkama lihtsalt.