Mootor raamis vol2 ...
Mootor raamis vol2 ...
Mäletame mõne aasta taguseid lugusid teemal "Cancellara ja motoriseeritud raam" ...
Värkselt sama saag käima tõmmatud Hesjedali osas - http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat ... ves-134745
Värkselt sama saag käima tõmmatud Hesjedali osas - http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat ... ves-134745
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Mootor raamis vol2 ...
Kummaliselt hakkab ratas kohapeal tiiru tegema küll peale seda kui Ryder kinnijäänud jala pedaalist päästab. Mis rattale sellise jõu annab on muidugi arusaamatu, aga ehk mõni füüsik oskab täpsemalt seletada. Võib muidugi kuskil asfaldi peal proovida nii, et annad tagarattale täiega hoogu ja paned siis samamoodi külili maha ning jälgid kas tagajooksul on nii palju jõudu, et kogu ratast kohapeal kaasa vedada.
Arvestades tiimi sponsorite valduses olevat tehnikat, võib eeldada, et Ryderi keskjooks on ühendatud mingi 80ndate duubelkassetmaki mootoriga. Head ja ennast ammu tõestanud tehnoloogiat ei saa ju unustusse lasta.
Arvestades tiimi sponsorite valduses olevat tehnikat, võib eeldada, et Ryderi keskjooks on ühendatud mingi 80ndate duubelkassetmaki mootoriga. Head ja ennast ammu tõestanud tehnoloogiat ei saa ju unustusse lasta.

Re: Mootor raamis vol2 ...
just vaatasin seda klippi kaader kaadri haaval. Kummaline ta on aga ma näen seal ka asjaolude kokkulangevust. Keskelt toetub ratas pedaalile ehk tekib punkt, mille ümber ratas saab pöörelda. Esijooks on risti ja toetub ka vastu asfalti, mis loob head eeldused ratta pöörlemiseks ümber telje (st pedaali, mis on vastu maad). Laskumine, kus gravitatsioon mõjutab. Kui panna ratas külili maha nii, et maa poole jääv pedaal ei ole kõige ülemises asendis, siis leiab ratas sageli ise sellise asendi, et pedaal läheb üles. Kes on ratast pannud auto pagasnikusse, teab väga hästi, et külili on ratas kõige stabiilsem kui alumine pedaal on kõrgeimas asendis. Ja viimaseks - videolt tundub, et vahetult enne pedaali päästmist annab ta veel jala sirutamisega veidi hoogu juurde.
Aga ikkagi jääb arusaamatuks, kuidas maas liikuv ratas järsku nagu hoogu juurde saaks peale seda kui on Hesjedali jala küljest lahkunud.
Aga ikkagi jääb arusaamatuks, kuidas maas liikuv ratas järsku nagu hoogu juurde saaks peale seda kui on Hesjedali jala küljest lahkunud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Mootor raamis vol2 ...
Siin on asi päris hästi ära seletatud: http://road.cc/content/news/129400-fres ... dal-vuelta
Re: Mootor raamis vol2 ...
kusjuures ma ei julgend seda kirja panna, et mootor ajaks ringi keskjooksu aga tal vändad ei käi edasi. Ma lihtsalt ei näinud seda videost piisavalt hästi, kas ja kui kiiresti vänt (ja mis suunas) pöörleb
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Mootor raamis vol2 ...
Vänt ei pöörelnudki. Vänt oli maas kinni ja ratas pöörles. Juhul kui vänta mootor ringi ajas, siis ratas pöörles õiges suunas.KaupoR kirjutas:kusjuures ma ei julgend seda kirja panna, et mootor ajaks ringi keskjooksu aga tal vändad ei käi edasi. Ma lihtsalt ei näinud seda videost piisavalt hästi, kas ja kui kiiresti vänt (ja mis suunas) pöörleb
Mina pakun, et mootorit ei ole ja ta lööb vasaku jalaga vastu sadulat, mis ratta pöörlema paneb.
Re: Mootor raamis vol2 ...
Mitte et ma seda mootori asja nii kõrges mängus usuksin, kuid mootor võib ka rummu sees olla ja otse tagajooksu ringi lükata