Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
https://www.err.ee/1148202/enim-muudud- ... aeva-pealt.
Las see jääda, et nii pealkirjas kui tekstis on kokku-lahku kirjutamise vigu.
Aga selline uudis. Olen ise mitmel korral Merimetsa Tervisekeskuse ees näinud vaid esirattaid sellises rattahoidjas.
Eks need ole ka meie foorumist läbi käinud,
Kel leidub loomepauku, andke Kiili Betoonile enda nägemusest kippõlt teada.
Las see jääda, et nii pealkirjas kui tekstis on kokku-lahku kirjutamise vigu.
Aga selline uudis. Olen ise mitmel korral Merimetsa Tervisekeskuse ees näinud vaid esirattaid sellises rattahoidjas.
Eks need ole ka meie foorumist läbi käinud,
Kel leidub loomepauku, andke Kiili Betoonile enda nägemusest kippõlt teada.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Lisaks lukustamise keerukusele on see korralk rattalõhkuja.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
See on kohutav toode, arusaamatu, kuidas ta nii kaua püsis
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Meremiini külge on ka lihtsam ratast kinnitada ja lukustada kui kui selle junni külge. Aga millegi keelamine/lõpetamine ei ole veel lahendus - see, et neid siiani telliti, näitab, et tellijatel (riik, KOV, kinnisvarahaldajad) pole jalgratta parkimisest mitte mingisugust ettekujutust ja nad leiavad mõne uue junni, mida veel toodetakse.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Betoon ei sobigi ratta parkimislahendusteks
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Mehed, võtke rahulikult!
See mudel on nii vana, et sel ajal, kui välja töötati (~30 aastat tagasi), ei osatudki teisiti. Ka rattad olid teised.
Sama võiks öelda, et 70-ndatel maantee võistlusratastel kasutatud pidurid olid jamad. Siis mitte, kuid praeguses mõistes ...
See mudel on nii vana, et sel ajal, kui välja töötati (~30 aastat tagasi), ei osatudki teisiti. Ka rattad olid teised.
Sama võiks öelda, et 70-ndatel maantee võistlusratastel kasutatud pidurid olid jamad. Siis mitte, kuid praeguses mõistes ...
Minu arust hea ja konkreetne soovitus - aidake, selmet nuriseda.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
No kivi ikka ka tootja kapsaaeda, kuivõrd ilmselt ei ole vaevutud lõppkasutaja kogemust küsima, kuigi aega on olnud aastaid.
Beetonist annab tänapäeval teha ka kasutajasõbralik rattahoidja.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Pasa tootmise vastu aitab ainult pasa mitte tarbimine! Miskipärast on kõik Kiili betoonile ninna kinni hüpanud, aga lollid ametlikud leiavad uue junni, mida kummardada. Paluks rünnata siis ka teisi tootjaid, kui see on lahendus. Toon näite: Kuressaare lossipargi mänguväljak. "Rattahoidja" - selle madala krõnksu - surus peale muinsuskaitse, kelle meelest ei sobi ajaloolisse keskkonda paremat panna jne. jne.
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Tootja teeb seda mida tellitakse. Kui ostja (KOV!) oli rahul, siis miks pead murda?
Enamus rattaste kasutamise hõlbustamise probleeme (teed, parklad) on seotud just KOV-ga.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Enim müüdud rattahoidjate tootmine lõpetati päeva pealt
Täpset statistikat ei tea, aga kahtlustan, et suurema osa rattahoidjaid ei paigalda KOV.
Kui isegi paljude Tallinna rattapoodide ees puudub normaalne rattaparkla, siis millest me räägime.
Kui isegi paljude Tallinna rattapoodide ees puudub normaalne rattaparkla, siis millest me räägime.