Teamide saatemasinad
Mingi pildi annab ehk järgmine artikkel
http://money.cnn.com/2003/07/03/comment ... sportsbiz/
Samas jääb mulle arusaamatuks, miks mingi aasta TdF saateautodeks Fiat Marea'd olid(raha peaks ju tiimidel olema, et normaalse mahutavusega autod võtta - US Postalil siis näiteks ... Chevrolet Suburban; ime et Daewoo Matiz'i sisse ei tahtnud telekat, rattavarustust jms panna
http://money.cnn.com/2003/07/03/comment ... sportsbiz/
Samas jääb mulle arusaamatuks, miks mingi aasta TdF saateautodeks Fiat Marea'd olid(raha peaks ju tiimidel olema, et normaalse mahutavusega autod võtta - US Postalil siis näiteks ... Chevrolet Suburban; ime et Daewoo Matiz'i sisse ei tahtnud telekat, rattavarustust jms panna
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Sellise väiksema autoga mahub rahva vahel ikka partemini liikuma ja rattaraamid ja jooksud on ju nagunii katusel/taga, sisse pole ju palju ruumi vaja. Juht ja mehaanik tööriistadega sisse ning kärab küll. Loe üle, palju neid abiautosid seal on, siis saad ehk aru, miks pisemad autod paremad on.
Signature sucks!
EOS sõitu käisid kodu ukse ees vaatamas? Cofidise viie mehe jaoks pakiti see wagon nii täis, et ikka oli pakitud. Mis siis veel 8-9 mehelisest tiimist rääkida.huko kirjutas:Sellise väiksema autoga mahub rahva vahel ikka partemini liikuma ja rattaraamid ja jooksud on ju nagunii katusel/taga, sisse pole ju palju ruumi vaja. Juht ja mehaanik tööriistadega sisse ning kärab küll. Loe üle, palju neid abiautosid seal on, siis saad ehk aru, miks pisemad autod paremad on.
mina arvan et EOS on E.O.S Tallinn GP ja kui ei tea mis see on siis vaatahuko kirjutas:Ehk siis misasi see EOS veel oli...
siia
Samas jääb mulle arusaamatuks, miks mingi aasta TdF saateautodeks Fiat Marea'd olid(raha peaks ju tiimidel olema, et normaalse mahutavusega autod võtta ...
Kui võistlust jälgida, on näha et kõik autod olid ühesugused ja kõikjal olid Fiati reklaamid. Siit lihtne järeldus: Fiat oli üks suursponsoritest ja Marea oli ametlik auto. Ja pärast müüdi needsamad autod väääga soodsalt maha.
Kui võistlust jälgida, on näha et kõik autod olid ühesugused ja kõikjal olid Fiati reklaamid. Siit lihtne järeldus: Fiat oli üks suursponsoritest ja Marea oli ametlik auto. Ja pärast müüdi needsamad autod väääga soodsalt maha.
ja saaremaa tuuril sõidavad Estfieldid grupi taga või hoopis LadadLauriA kirjutas:Eks ma ise arvasin ka sama; lihtsalt imelik oli vaadata (99' aasta oli vist), et Prantsusmaa tuuril Itaalia autod on Oleks võinud siis ... Renault Laguna'd, Citroen Xantia või Peugeot 406 olla. Aga see on ju teada, et raha ei haise.
või ehk Estonia`dtarmo kirjutas:ja saaremaa tuuril sõidavad Estfieldid grupi taga või hoopis LadadLauriA kirjutas:Eks ma ise arvasin ka sama; lihtsalt imelik oli vaadata (99' aasta oli vist), et Prantsusmaa tuuril Itaalia autod on Oleks võinud siis ... Renault Laguna'd, Citroen Xantia või Peugeot 406 olla. Aga see on ju teada, et raha ei haise.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
OMG. Eesti võistlustel ongi ju suhteliselt kirju valik. Aga teades prantslasi (ja nende läbisaamist ajaloo jooksul teiste rahvastega), siis on see imelik. Prantsusmaal (need mõned korrad, mis on õnnestunud käia) tavaliikluses domineerib ju ikkagi kodumaine toodang.tarmo kirjutas:ja saaremaa tuuril sõidavad Estfieldid grupi taga või hoopis LadadLauriA kirjutas:Eks ma ise arvasin ka sama; lihtsalt imelik oli vaadata (99' aasta oli vist), et Prantsusmaa tuuril Itaalia autod on Oleks võinud siis ... Renault Laguna'd, Citroen Xantia või Peugeot 406 olla. Aga see on ju teada, et raha ei haise.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.