ostins uue ratta, paaalun soovitage mis lukku osta
-
- Rattur
- Postitusi: 8
- Liitunud: 07. 06. 2004. 18:15
ostins uue ratta, paaalun soovitage mis lukku osta
Nimelt otsin just ca 8000.- väärtuses ratta Shwinn. Nii esi kui tagu amordiga. Ühesõnaga kallis pill ma arvan. Ja probleem selles et vana rattaga käisin ma absull igalpool - Linnas, kinos, shoppamas. Ratta panin Norea panga hoone ette ühe lipuvarda külge kinni. Arvan et päris hea koht. Aga noh....nüüd see uus ratas mul ja tahaks nagu samuti igalpool sellega käia aga olge mehed ja soovitage mulle lukk mida nad raisad kati ei kisu nii kergelt. Nii kardan varguse eest. Hind pole nii oluline, tähtis on et turvaline oleks.
PS! te muidu teate mõnda head kohta linnas kuhu ratast panna, et mingi valve isegi oleks või nii? Ühesõnag soovitage minule, kui algajale kõike paremat.
Tänan!
PS! te muidu teate mõnda head kohta linnas kuhu ratast panna, et mingi valve isegi oleks või nii? Ühesõnag soovitage minule, kui algajale kõike paremat.
Tänan!
Re: ostins uue ratta, paaalun soovitage mis lukku osta
8000.- ratast ei jäeta mitte kusagile üksi, kõige vähem linna peale. kui sa seda nõuannet ei kuula siis juhtub varem või hiljem see, et tagasi tulles sa oma ratast ei leia sealt kuhu ta jätsid. ostes mingi megaluku petad ennast mitte pätti.fletchermemorial kirjutas:Nimelt otsin just ca 8000.- väärtuses ratta Shwinn. Nii esi kui tagu amordiga. Ühesõnaga kallis pill ma arvan. Ja probleem selles et vana rattaga käisin ma absull igalpool - Linnas, kinos, shoppamas. Ratta panin Norea panga hoone ette ühe lipuvarda külge kinni. Arvan et päris hea koht. Aga noh....nüüd see uus ratas mul ja tahaks nagu samuti igalpool sellega käia aga olge mehed ja soovitage mulle lukk mida nad raisad kati ei kisu nii kergelt. Nii kardan varguse eest. Hind pole nii oluline, tähtis on et turvaline oleks.
PS! te muidu teate mõnda head kohta linnas kuhu ratast panna, et mingi valve isegi oleks või nii? Ühesõnag soovitage minule, kui algajale kõike paremat.
Tänan!
-
- Rattur
- Postitusi: 8
- Liitunud: 07. 06. 2004. 18:15
Sellisel juhul mine poodi ja uuri, kõige paremad ja kindlamad on U lukud ja parimate hinnad seal 1k jms kandis(mootorratta oma), iseasi on muidu selle raskus ja paigutatavus. Kuskilt jäi nagu kõrva, et 18mm on max tangid, et siis sellest suurema läbimõõduga kett tuleks muretseda. edu
---edit---
Ah jah, ei taha ära sõnuda, kuid MILLALGI varastatkse see ratas sul ära, kuna ükski lukk ei pea varast kinni, kui eset tahetakse. Sellisel juhul soovitaks kasutada hoopiski vana ratast linnas käimiseks ja uue rattaga käia metsas jms sõitmas.
Jõudu!
---edit---
See leht siis.
---edit---
Ah jah, ei taha ära sõnuda, kuid MILLALGI varastatkse see ratas sul ära, kuna ükski lukk ei pea varast kinni, kui eset tahetakse. Sellisel juhul soovitaks kasutada hoopiski vana ratast linnas käimiseks ja uue rattaga käia metsas jms sõitmas.
Jõudu!
---edit---
See leht siis.
Viimati muutis Rattur, 08. 06. 2004. 16:41, kokku muudetud 3 korda .
-
- Rattur
- Postitusi: 8
- Liitunud: 07. 06. 2004. 18:15
ja kui tõesti ostad mingi megaluku, mida naljalt katki ei tee, siis väga lihtne on ju kasvõi üks ratas (või isegi mõlemad rattad, kui si**lt luku paned) ja sadul, koos selle küljes olevate vidinatega ära võtta enamalt jaolt ...
mõni jooks maksab ka omajagu ja narkosõltlane/jne ajab kõigele mis vähegi ripakil oma sõrmed taha ... ära arva et na lollid on ja ei oska rattal kiirtelt midagi küljest võtta ...
raam ju jääb siis alles, aga katsu sa sellega koju sõita
ebameeldiv kogemus jääb ikkagi ja ikka tuleb bussi peale ronida
sa võid ju nordea panga juurde oma ratta sinna lipuvarda külge jätta, aga kesklinnas rahval enamasti aga kiire ja ei vahi nad igast asju mis kuskil seisab ja grupis tehakse kenasti rattale orgniseeritult üks null ära ... ja kui näevadki, ega nad ei tule ligi - hoivad oma naha terve, sest mine sa tea mis seisukorras ja olukorras need kodanikud seal olla võivad ... mõni võib olla sellise laksu all, et ei kõhkle nuga ka anda ...
mõni jooks maksab ka omajagu ja narkosõltlane/jne ajab kõigele mis vähegi ripakil oma sõrmed taha ... ära arva et na lollid on ja ei oska rattal kiirtelt midagi küljest võtta ...
raam ju jääb siis alles, aga katsu sa sellega koju sõita
ebameeldiv kogemus jääb ikkagi ja ikka tuleb bussi peale ronida
sa võid ju nordea panga juurde oma ratta sinna lipuvarda külge jätta, aga kesklinnas rahval enamasti aga kiire ja ei vahi nad igast asju mis kuskil seisab ja grupis tehakse kenasti rattale orgniseeritult üks null ära ... ja kui näevadki, ega nad ei tule ligi - hoivad oma naha terve, sest mine sa tea mis seisukorras ja olukorras need kodanikud seal olla võivad ... mõni võib olla sellise laksu all, et ei kõhkle nuga ka anda ...
no kõik rattaga linna peal käijad pole kindlasti oma jalgrattast aastate jooksul ilma jäänud jalgrattaid ikkagi ostetakse ka selleks, et nendega linna peal sõita ja asju ajada, iseasi kas puhtalt selleks nii kallist ratast vaja on. aga sellel teemal ma tegelt vaidlustel mõtet ei näe...Rattur kirjutas:Ah jah, ei taha ära sõnuda, kuid MILLALGI varastatkse see ratas sul ära, kuna ükski lukk ei pea varast kinni, kui eset tahetakse
kui jalgrattal on normaalne u-lukk (al. 700 eegist vist) ja lisaks veel nt kett, siis vaevalt, et keegi viitsib päevasel ajal vaeva selle ratta ärandamisega näha - lihtsam on ju kõrvalt mõni teine jalgratas võtta
Kulla mees, kuula mis sulle räägitakse! Ei tahaks olla mingi kibestunud oraakel, aga see, et sa oma rattast ilma jääd, on ainult aja ja koha küsimus.
Vaevalt, et see kedagi kotib, aga minu perelt (seega minu rahakoti pihta) on läinud 2 ratast. 3-nda sain tunni pärast tagasi. Ja käisin 4 korda uurija jutul, et kuidas ikka rattavaras nii õnnetult nii mitu korda järjest kukkuda sai. Ja kui ta juba nii kapitaalselt komistanud oli, et miks ta veel ratta pidi varastama?
Vaevalt, et see kedagi kotib, aga minu perelt (seega minu rahakoti pihta) on läinud 2 ratast. 3-nda sain tunni pärast tagasi. Ja käisin 4 korda uurija jutul, et kuidas ikka rattavaras nii õnnetult nii mitu korda järjest kukkuda sai. Ja kui ta juba nii kapitaalselt komistanud oli, et miks ta veel ratta pidi varastama?
-
- Rattur
- Postitusi: 8
- Liitunud: 07. 06. 2004. 18:15
karm reaalsus.
Tegelikult võta seda nii, et vargad on ja jäävad. Nad võivad su ratta ära võtta ka sõidu pealt.
Vastukajaks erikr postitusele ja sinu rahustuseks, võin öelda, et vaid tõsine oma ala proff (ehk hästi vasustatud varas) saab u-luku kergesti lahti. Tavaline narkomaan oma plekktangidega jääbki seda pusima. Ketiga on vist veits teine lugu.
Muide,kunagi oli lehes 6 nippi ka, kuidas teha veidike(!) varaste tööd raskemaks (aka paned naela keti sisse, et vändata ei saaks või paned käigud kõige kergemaks). Veel on soovitatav võtta malli välismaalt, kus tehakse ratta väimus võimalikult mitte-kaubanduslikuks. Näiteks su uue ratta särava raami katmine musta teibiga, või nii.
Siiski jah, mitte kusagil pole su 8000 krooni maksev ratas varaste eest kaitsud, eriti linnas.
Tegelikult võta seda nii, et vargad on ja jäävad. Nad võivad su ratta ära võtta ka sõidu pealt.
Vastukajaks erikr postitusele ja sinu rahustuseks, võin öelda, et vaid tõsine oma ala proff (ehk hästi vasustatud varas) saab u-luku kergesti lahti. Tavaline narkomaan oma plekktangidega jääbki seda pusima. Ketiga on vist veits teine lugu.
Muide,kunagi oli lehes 6 nippi ka, kuidas teha veidike(!) varaste tööd raskemaks (aka paned naela keti sisse, et vändata ei saaks või paned käigud kõige kergemaks). Veel on soovitatav võtta malli välismaalt, kus tehakse ratta väimus võimalikult mitte-kaubanduslikuks. Näiteks su uue ratta särava raami katmine musta teibiga, või nii.
Siiski jah, mitte kusagil pole su 8000 krooni maksev ratas varaste eest kaitsud, eriti linnas.
minu vana ratta varastas eestlane, aga eesti politsei on selline nagu ta on - nö kandikul oma poolt hangitud oma arvates igati väärtuslik info oli poogen venelasest lasnamäe piirkonna uurija-tädile ... ei aidanud mingi kisa ega sõim ... laiutati käsi ja sry - liiga vähe infi ja see on ainult minupoolne mingi ei tea kust krt võetud info ja selles ei saa nemad kindlad olla ja fakte seega ei kontrolli, kuna sedasi võivad teised kannatada, kuna minu inf ei pruugi õige olla ...fletchermemorial kirjutas:kas coca cola plazas ei ole siis mingit valvega rattaparkalt või mis? tra nii ei saa ju!! milleks muidu ma selle ratta siis ostsin!! Krt pooks munnnipidi üles need rattavargad!!! Krdi venelased!!!
fletchermemorial kirjutas:kas coca cola plazas ei ole siis mingit valvega rattaparkalt või mis? nii ei saa ju!! milleks muidu ma selle ratta siis ostsin!! Krt pooks üles need rattavargad!!!
Sa ostsid kaheksa tonniga fs maastikuratta, et sellega linnas ringi kruiisida. Ja selleks, et pool päeva otsida rattaparklat. Ja selleks et ülejäänud aeg muretseda, et keegi seda ära ei varastaks.
Võta ratas ja mine metsa!
Ma oleks nõus rattaparkla kuu- või aastakaardi ostma, kui autoparklad ka korralikku parkimisvõimalust pakuksid. Tagatud peab olema, et keegi midagi küljest ära ei kruti või üldse vale tüüp minema ei sõida. Parkimismajad ei ole täis - võiks vabalt ratastele valvega nurga eraldada. Seni aga tuleb kasutada odavat ratast (500kr) või siis oma valvur (teine rattur) kaasa võtta. Lukud ei aita - juppe ei saa ju lukustada.
Mina kasutan seal nimekirjas antud soovitust nr. 6 - kodust rattaga välja minnes ei tohi rattast enne käsi lahti lasta, kui kodus tagasi oled. Seni töötab laitmatultTõnis M kirjutas:Muide,kunagi oli lehes 6 nippi ka, kuidas teha veidike(!) varaste tööd raskemaks
Lukk on ikka rohkem looma jaoks, ei see inimest takista.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Nomaeitea, te teete asja ikka eriti hulluks, seda juttu kuuldes peaksin ma oma ratta toas ka nii igaks juhuks pika trossiga radika külge mässima. Paljudel teil tegelt nagu kogemusi on ratta kasutamisega linnas, et nõnna vaesekest hirmutate.bambino kirjutas: Sa ostsid kaheksa tonniga fs maastikuratta, et sellega linnas ringi kruiisida. Ja selleks, et pool päeva otsida rattaparklat. Ja selleks et ülejäänud aeg muretseda, et keegi seda ära ei varastaks.
Võta ratas ja mine metsa!
Minu sõiduriist maksis 13 ja üks eesmärk oli just tööl, rannas ja poes käia mittetalvisel ajal. Läbitud ~10k kilomeetrist on kuskil veerand sõkutud linnas.
Viru keskuse juurde vokki jätt pole, kuna seal pole ühtki liiklusmärki või käsipuud heas kohas, kuhu velo kinnitada, aga Almare keskus, Almare Citymarket, Magistral, Järva selver, Kristiine, Sikupilli, Ülemiste, Pirita selver, Kadaka selver, Mustamäe konsumid, rannad..., st kuskil nende ees seisab minu vokk pea iga päev, suuremate keskuste ees pole ka 2 tundi mingi haruldaselt pikk aeg ja viimase 2 aasta jooksul kui ratast Tallinnas aktiivselt kasutand pole isegi sadulakotti tühjaks tehtud. Üldiselt võtan kompu küljest ära, kuigi ka seda olen unustanud teha, aga õnneks sai see mul juba ammu kannatada ja pidin teda kleeplindiga remontima, niiet kaotas kaubandusliku välimuse.
Esimene aasta kasutasin Specialise Fat Rapper Slim trosslukku, siis muretsesin võimaluse tekkides igaks juhuks paar kraadi kangema ja ei muretse. Tuleb lihtsalt leida piisavalt tõhus toru (liilusmärk, käsipuu), mida vargas lõhkuda ei saaks, sest raami nad vaevalt tükeldama hakkavad ja ma tõesti usun oma luku kaitsevõimesse.
Mitte et mul halbu kogemusi pole, eelmine Trek 6000 langes kurikaelte kätte, aga sellega oli oma ooper ja ühtki trossi selle teo jooksul ei murtud, tegelt said nad luku ühes tükis koos rattaga..
Muidu, eila näitas ETV dokfilmi Relvastatud Ameerika Roger Moorilt, siinsed kribajad peaksid seda vaatama, tundub kangesti samasuguse põhjendamatu hirmu väljendus siin.
olen muhvidega kokkupandud ülatorusid näinud nii eestis kui soomes. cold fact. kui inimene leiab posti küljest lõhkumata U-luku siis kuidas see raami lõhkumata terveks jääb? ka eestist on faktid olemas.Gunnar kirjutas:Tuleb lihtsalt leida piisavalt tõhus toru (liilusmärk, käsipuu), mida vargas lõhkuda ei saaks, sest raami nad vaevalt tükeldama hakkavad ja ma tõesti usun oma luku kaitsevõimesse.
..... tundub kangesti samasuguse põhjendamatu hirmu väljendus siin.
Ütleme nii, et tapetakse ka vähema pärast ja varastatakse ka rõdu pealt ja noaga äffardades, seega ei aita 100% ka see, kui rattast kordagi kodust väljudes lahti ei lase, aga see on nagu auto roolilukugagi, kuigi sellest on võimalik vargal mööda hiilida, võtab varas siiski auto sinu oma kõrvalt, kuna sellel pole sedagi.erikr kirjutas:olen muhvidega kokkupandud ülatorusid näinud nii eestis kui soomes. cold fact. kui inimene leiab posti küljest lõhkumata U-luku siis kuidas see raami lõhkumata terveks jääb? ka eestist on faktid olemas.Gunnar kirjutas:Tuleb lihtsalt leida piisavalt tõhus toru (liilusmärk, käsipuu), mida vargas lõhkuda ei saaks, sest raami nad vaevalt tükeldama hakkavad ja ma tõesti usun oma luku kaitsevõimesse.
..... tundub kangesti samasuguse põhjendamatu hirmu väljendus siin.
Kui ma oma ratta pargin mingi optima kõrvale, millel küljes 50 kroonine lukumakett (näind ka iigse sara küljes 500 kroonist lukku) ja poest väljudes on mõlemad alles, siis... c'mon, mul hakkaks häbi, kui muretseksin oma velo pärast.
- Alan B'Stard
- Rattur
- Postitusi: 81
- Liitunud: 12. 08. 2003. 00:55
Selle asjaolu valguses oleks ehk piima järel käijatel mõistlikum kiirkinnitused tavalise poldiga asendada ? Detailide igakordne lukustamine on tunduvalt tüütum kui suhteliselt harv mutrivõtmega poltide lahti keeramine ?tommionu kirjutas:ja kui tõesti ostad mingi megaluku, mida naljalt katki ei tee, siis väga lihtne on ju kasvõi üks ratas (või isegi mõlemad rattad, kui si**lt luku paned) ja sadul, koos selle küljes olevate vidinatega ära võtta enamalt jaolt ...
Sadulale jätaks kiirkinnituse ja võtaks ta poodi kaasa.
Ma ei tea, pole veel 3 aasta jooksul keegi mu ratast näppima tulnud (3 korda üle õla). Seisab vahel mitu tundi järjest kuskil tavainimestele märkamatus kohas, kus vargapoisid saaks ilusti tegutseda. Ratas ise on korraliku jämeda ketiga ja tabalukuga kinni. Kui võimalik, siis alati võtan ratta poodi kaasa (kui näiteks lähen kuskile rattapoodi vms). Ja mu ratas on nii odav ka, et kes see seda ikka tahab . Ühel kujul seisab pea igapäev ratas valveta ja pole üldse odav ratas vaid 25k eest kasutatuna ostetud Scott Expert Racing (täis XTR, Sid ja särgid värgid). Ma arvan küll, et võid jätta ratta korralikult lukustatuna tänavale.
velo.clubbers.ee
Meil siin Tallinnas krabatakse tänaval mammil prügikott ka käest ära.
Tuttaval on trammis seljakotti soritud, mitmel naistuttaval salaja või avalikult rahakott ära krabatud, autodes sees käimisest ja lõhkumisest rääkimata. Linnast väljas (looduses) on samuti autodes käidud ja Lahemaal telkimisel telk ja varustus pihta pandud. Samuti on viimase kuu jooksul vargad käinud tuttavate elamistes Laulasmaal ja Vana-Vigalas. Tuttaval pandi trepikojast ratas pihta, samuti on mitu inimest rääkinud, et on ratas rõdult pihta pandud. Mingi välismaalane alles kuulutas, et tal pandi Narva mnt kallis recumbant ratas pihta.
Viimane peaks ju hea näide olema: veider ratas, aga ikkagi varastatakse, sest oli võimalus varastada.
Eelmist ratast jätsin samuti poodide juurde trosslukuga ja läks õnneks, aga nagu statistika näitab, on paljudel asi siiski kurvemalt lõppenud.
Tuttaval on trammis seljakotti soritud, mitmel naistuttaval salaja või avalikult rahakott ära krabatud, autodes sees käimisest ja lõhkumisest rääkimata. Linnast väljas (looduses) on samuti autodes käidud ja Lahemaal telkimisel telk ja varustus pihta pandud. Samuti on viimase kuu jooksul vargad käinud tuttavate elamistes Laulasmaal ja Vana-Vigalas. Tuttaval pandi trepikojast ratas pihta, samuti on mitu inimest rääkinud, et on ratas rõdult pihta pandud. Mingi välismaalane alles kuulutas, et tal pandi Narva mnt kallis recumbant ratas pihta.
Viimane peaks ju hea näide olema: veider ratas, aga ikkagi varastatakse, sest oli võimalus varastada.
Eelmist ratast jätsin samuti poodide juurde trosslukuga ja läks õnneks, aga nagu statistika näitab, on paljudel asi siiski kurvemalt lõppenud.
jätame trammiga sõitmata, rahakoti jätame koju, auto müüme maha jne?cowrider kirjutas:Meil siin Tallinnas krabatakse tänaval mammil prügikott ka käest ära. Tuttaval on trammis seljakotti soritud, mitmel naistuttaval salaja või avalikult rahakott ära krabatud, autodes sees käimisest ja lõhkumisest rääkimata. Linnast väljas (looduses) on samuti autodes käidud ja Lahemaal telkimisel telk ja varustus pihta pandud. [...]
Ei, point on selles, et pidevalt tuleb turvalisusele mõelda ja kui seda mitte teha või kergekäeliselt teha, siis on suur tõenäosus, et võib halvasti minna. Seljakotti ei maksa ühistranspordis seljas hoida, kuna see segab teisi ja pätid saavad salaja sorida. Liiatigi ei maksa seljakoti välimises sahtlis hoida raha, dokumente, võtmeid ja mobiili, nagu mu tuttav on harjunud tegema. Rahakott tuleb hoida turvalises kohas ja enne rahakotiga bussipeatuses või kioski ees lehvitamist tuleb veenduda, et seda tehakse ohutult. Auto parkimisel tasub samuti mõelda kuhu see parkida ja milliseid täiendavaid turvameetmeid tarbida, kuigi tänaval vedeleva vara turvalisust on üsna raske tagada. Jalgratastega on lugu hullem. IMHO rahvarohke koht ei taga, et keegi su ratast pihta ei pane või mõnda juppi ei eemalda, isegi kui su ratas on lukus. Ainukesed variandid on valvur, hea õnn või siis kui varas ei ole su kraamist huvitatud. Minu ratas käib ka kolkaküla metsas lukku. Tõenäosus, et metsas on mõni tangide või rauasaega tüüp on piisavalt väike, et lukust natukenegi tulu oleks - juppe saab ikkagi virutada, aga ma olen lähedal.taavid kirjutas:jätame trammiga sõitmata, rahakoti jätame koju, auto müüme maha jne?cowrider kirjutas:Meil siin Tallinnas krabatakse tänaval mammil prügikott ka käest ära. Tuttaval on trammis seljakotti soritud, mitmel naistuttaval salaja või avalikult rahakott ära krabatud, autodes sees käimisest ja lõhkumisest rääkimata. Linnast väljas (looduses) on samuti autodes käidud ja Lahemaal telkimisel telk ja varustus pihta pandud. [...]
jah, selles justnimelt point ongi!cowrider kirjutas:Ei, point on selles, et pidevalt tuleb turvalisusele mõelda ja kui seda mitte teha või kergekäeliselt teha, siis on suur tõenäosus, et võib halvasti minna.
ei taga rahvarohkus tõesti midagi. aga selleasemel et kellegi jaki seespoolsest rinnataskust rahakoti pihtapanemisega vaeva näha, võetakse see teise inimese pükste tagataskust.....cowrider kirjutas:IMHO rahvarohke koht ei taga, et keegi su ratast pihta ei pane või mõnda juppi ei eemalda, isegi kui su ratas on lukus.
Nii võib maohaavad saada, võta nati kergemalt, tundub, et sul hakkab kergekujuline foobia tekkima. Kevadel alles läks mul mobla+rahakott, aga ega ei põe küll rohkem nüüd seepärast, elada ka vaja ju. Ja kui mõelda, kui palju imepisikesi patsille iga pool on...cowrider kirjutas: Ei, point on selles, et pidevalt tuleb turvalisusele mõelda....
Aga jah, paljudel teist (mul pole) on kindlasti auto, ja kui varas tahab, siis hoolimata teie poolt muretsetud edevatest signalisatsioonidest, on vargus siiski tühise minuti (kui sedagi) küsimus ja ikkagi julgete seda poe ette jätta, või ÖÖSEL! õue maja ette.
Muidu, ma pole kordagi Selveri lukku kasutanud, sest esiteks on mul endal lukk ja teiseks ajab imestama asi, et siis pean ma ju rattaga poodi minema, et lukk infoletist võtta ja siis tagasi välja. Ma arvasin, kuna pole nagu näind ühtki ratast mingi selveri kirjades lukuga, et see nagu neil ehk ei töötagi, ag akui lukud normaalsed, siis positiivne asi küll.
vaene uue shwinni omanik! Hirmutate vaese mehe nii ära ning kes on ise varguse juba yle elanud!? Seega peaks teadma väga hästi seda reaalset elu siin.
Minul varastati keldrist 2 cannot ära ning nyyd muidugi tassin rattast tuppa koguaeg. Võib olla olen paranoia, aga üritan siiski vältida neid ühiskonna nähtusid. Samas on mul ka auto ära varastatud ja ka korter tyhjaks viidud ja 3 korda autost makk ära viidud. Nii et mul ysnayks kui selle omaduse nimi on paranoia, kuid tunduvalt ettevaatlikum olen ma kyll.
Samas, et OT eriti ei tekiks - tahan öelda et U lukk on ikka parem variant kui tavaline rattalukk. Rattaparkad on meil arenev nähtus veel, seega soovitan oma ratast linnas hoida sellisestes kohtades kus on tuttav näiteks või saad kokkuleppele, et kuskile leti taha panna või nii. See on keeruline ja vähe tõenäoline võimalus tegelikkuses muidugi.
Igaljuhul - õnn kaasa sulle
Minul varastati keldrist 2 cannot ära ning nyyd muidugi tassin rattast tuppa koguaeg. Võib olla olen paranoia, aga üritan siiski vältida neid ühiskonna nähtusid. Samas on mul ka auto ära varastatud ja ka korter tyhjaks viidud ja 3 korda autost makk ära viidud. Nii et mul ysnayks kui selle omaduse nimi on paranoia, kuid tunduvalt ettevaatlikum olen ma kyll.
Samas, et OT eriti ei tekiks - tahan öelda et U lukk on ikka parem variant kui tavaline rattalukk. Rattaparkad on meil arenev nähtus veel, seega soovitan oma ratast linnas hoida sellisestes kohtades kus on tuttav näiteks või saad kokkuleppele, et kuskile leti taha panna või nii. See on keeruline ja vähe tõenäoline võimalus tegelikkuses muidugi.
Igaljuhul - õnn kaasa sulle
Take Life to the Limits
Olen Selverisse shoppama minnes nende luku püsikasutaja. Tavaliselt on seal rattahoiukohas küll palju rattaid, kuid keegi eriti lukuteenust tõesti ei kasuta. Korraliku rattaga ma muidugi poodi sõita ei julge, samas ratta panen hoidlasse nõnda, et maksimaalselt oleks ta mul silma alt väljas 15-30 sekundit mis tähendab seda, et ratta juurest lahkudes vaatan ka enne ringi kas 30 sekundi raadiuses on kleptomaatiliste kalduvustega kodanikke.Gunnar kirjutas:
Muidu, ma pole kordagi Selveri lukku kasutanud, sest esiteks on mul endal lukk ja teiseks ajab imestama asi, et siis pean ma ju rattaga poodi minema, et lukk infoletist võtta ja siis tagasi välja. Ma arvasin, kuna pole nagu näind ühtki ratast mingi selveri kirjades lukuga, et see nagu neil ehk ei töötagi, ag akui lukud normaalsed, siis positiivne asi küll.
Aasta 1994.Ostsin oma esimese MTB ja maksin ta eest 13 tonni.Seeaeg oli see suur raha,on ka praegu.Kauplesin selle hinnasisse ka ratalukku-kuid müüa tegi vaid suured silmad ja lausus"Ega sa selle rattaga ometi poes ei kavatse käima hakata?Võta parem luku asemel kompu"Nii ma tegingi ja jätsin luku ostmata.Ratas on siiamaani alles.
Kui on vajadust rattaga poodi minna siis olen valinud sellised kohad ja poed kus turvamehed passivad uste lähedustes.Alati annab nendega "ära rääkida"ja nad on meeleldi nõus rattal silma peal hoidma.Asi on ainult selles,et siis tuleb ratas poodi lükata-ka siin tulevad turvad appi ja hoiavad isegi uksi lahti!See on minu soovitus.Lukke ma ei usalda,olgu kasvõi U-lukk.
Kui on vajadust rattaga poodi minna siis olen valinud sellised kohad ja poed kus turvamehed passivad uste lähedustes.Alati annab nendega "ära rääkida"ja nad on meeleldi nõus rattal silma peal hoidma.Asi on ainult selles,et siis tuleb ratas poodi lükata-ka siin tulevad turvad appi ja hoiavad isegi uksi lahti!See on minu soovitus.Lukke ma ei usalda,olgu kasvõi U-lukk.
on minulgi mõned tuhanded üle 10K ratas ja kasutan nagu Gunnargi oma ratast ka igapäevaselt tööl ja poes käies st elan vabal ajal ratta seljas . Kasutan U-lukku - trelock bs610 -, teeb ratta küll raskeks aga seda ei tohiks lugeda probleemiks. Kui ratta ostsin, siis alguses kahtlesin, et kas tasub asja ikka poe ukse taha jätta - sama probleem oli siis kui optima asemele trekk 4500 ostsin - aga nüüd on kahtlus kadunud ja kasutan tihti marketite ukse taga olevaid liiklusmärke ja muid torusid. U-lukuga on küll natuke probleeme, peab rohkem otsima seda õige mõõduga toru, aga leidub ka igalpool torusid u-luku jaoks.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com