kas sõiduteed ületades tuled ratta seljast maha?
kas sõiduteed ületades tuled ratta seljast maha?
Kui kasutad tee ületamiseks vöötrada, kas tuled ratta seljast maha ja jalutate koos üle tee ?
Re: kas sõiduteed ületades tuled ratta seljast maha?
Imelik küsimus?martin kirjutas:Kui kasutad tee ületamiseks vöötrada, kas tuled ratta seljast maha ja jalutate koos üle tee ?
Kuna käitun rattaga liikluses sõidukijuhina, siis misasja on sõidukijuhil sinna vöötrajale asja - see vastusevariant on puudu
Re: kas sõiduteed ületades tuled ratta seljast maha?
Tundub, et see on see neljas vastusevariant.Ereliukas kirjutas: melik küsimus?
Kuna käitun rattaga liikluses sõidukijuhina, siis misasja on sõidukijuhil sinna vöötrajale asja - see vastusevariant on puudu
Re: kas sõiduteed ületades tuled ratta seljast maha?
siis mul lihtsalt pikad juhtmedalar kirjutas:Tundub, et see on see neljas vastusevariant.Ereliukas kirjutas: melik küsimus?
Kuna käitun rattaga liikluses sõidukijuhina, siis misasja on sõidukijuhil sinna vöötrajale asja - see vastusevariant on puudu
Kui sõidutee kõrval olev rattatee/kõnnitee ristmikul ristub sõiduteega, siis jääb ju vöötrada teele ette? Nt. Tammsaare tee pikendusel olevad rattateed? Seal Tammsaarel sõiduteele küll ei kipu, pole mõtet oma eluga riskida ning teisi närvi ajada, kui sõidetav rattatee kõrval.Kuna käitun rattaga liikluses sõidukijuhina, siis misasja on sõidukijuhil sinna vöötrajale asja
tammsaare rattateele ei kipu ka rattaga,sest pole mõtet oma eluga riskida ja liikluseeskirjade täitmise huvides lihtsalt iga 50 m tagant sadulast ronida. üldjuhul väldin seda teed.vahur kirjutas:Kui sõidutee kõrval olev rattatee/kõnnitee ristmikul ristub sõiduteega, siis jääb ju vöötrada teele ette? Nt. Tammsaare tee pikendusel olevad rattateed? Seal Tammsaarel sõiduteele küll ei kipu, pole mõtet oma eluga riskida ning teisi närvi ajada, kui sõidetav rattatee kõrval.Kuna käitun rattaga liikluses sõidukijuhina, siis misasja on sõidukijuhil sinna vöötrajale asja
See sadulast maharonimine on vist selle jaoks, et rattur hooletult (silmaklappidega) teed ei ületaks või et pööret sooritavale sõidukile ootamatult ette ei ilmuks. Jalakäijate ohutus ja turvatunne on nii samamoodi kõrgem. Kui otsest vajadust maha ronida pole, siis jään sadulasse. Ülekäiguradadel pole mul seni ohtlikke olukordi olnud, kuid ega ma jalakäijate vahel ei ukerda ka - vajadusel ronin ikka sadulast maha või väldin rahvarohkeid kohti.
sama siin 5 km teel, ja maha ei tule, sest ei näe asjal mõtet sest sellega ei suurene ei minu ohutus ega liiluse üldine tempo. Üle sebra ei kihuta (üldjuhul) ja luban autodel kui eesõigusega liiklejal, enne pöörata üle sebra, sest leian, et see pole minu koht õigust nõuda ja ka suurem enamus autojuhte teab seda.
Autojuhina võiks öelda, et on nelja sorti rattureid sebrat ületamas. Esimene: eeskirja järgi, ratas käekõrval (korrektne).
Teine: Seisab vöötraja ääres ja üks või kaks jalga maas ning ootab kuni autod seisma jäävad ja sis ületab tee (minu arust normaalne)
Kolmas: Seisab vöötraja ääres, tehes tsirkuse trikke, hoides tasakaalu ja aeglaselt tee poole imbudes. Need siis reeglina "sportlased" täies varustuses, jalad pedaalidel kinni (Kõige vastikum kontingent, iial ei tea, millal ta tasakaalu kaotamise hirmus piduri päästab ja teele sööstab) .
Neljas: Lendavad pead pööramata üle (kamikadzed, veel hullemad, kui eelmised)
Teine: Seisab vöötraja ääres ja üks või kaks jalga maas ning ootab kuni autod seisma jäävad ja sis ületab tee (minu arust normaalne)
Kolmas: Seisab vöötraja ääres, tehes tsirkuse trikke, hoides tasakaalu ja aeglaselt tee poole imbudes. Need siis reeglina "sportlased" täies varustuses, jalad pedaalidel kinni (Kõige vastikum kontingent, iial ei tea, millal ta tasakaalu kaotamise hirmus piduri päästab ja teele sööstab) .
Neljas: Lendavad pead pööramata üle (kamikadzed, veel hullemad, kui eelmised)
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
njah sellest oli Raport saates juttu ja seal mingi politsinik ütles et selle eest kui ei tule teed ületades ratta seljast maha võib ka trahvi saada...ja et siiani on politseinikud üldiselt piirdunud hoiatustega... esimest korda kuulsin sellist asja et selle eest võib trahvi saada...aga jah ise küll jään sinna teisse rühma "Seisab vöötraja ääres ja üks või kaks jalga maas ning ootab kuni autod seisma jäävad ja sis ületab tee "
alati tulen maha tiheda liiklusega tänavatel. kõrvalistemas kohtades, kus tee mõlemas suunas silmapiirini tühi on, sõidan üle.
täna oli pirital situatsioon, kus mina mööda sõiduteed lähenedes vaatan eemalt, et sebraületajaid ei paista, lisan hoogu, ja siis otse enne sebrat lendab üks kottpüks-jope otse minu nina alt ratta seljas läbi. aega jäi ainult ehmatamiseks. oleks hea meelega läinud ja tüübile kaikaga üle küüru valanud saan täielikult aru autojuhtidest, kes selliseid sebralendureid kiruvad.
täna oli pirital situatsioon, kus mina mööda sõiduteed lähenedes vaatan eemalt, et sebraületajaid ei paista, lisan hoogu, ja siis otse enne sebrat lendab üks kottpüks-jope otse minu nina alt ratta seljas läbi. aega jäi ainult ehmatamiseks. oleks hea meelega läinud ja tüübile kaikaga üle küüru valanud saan täielikult aru autojuhtidest, kes selliseid sebralendureid kiruvad.
Leidsid kirjavea? Jäta endale!
See pole kah normaalne, et maanteekingade ja klotsidega vöötrada mööda üle tee kakerdada. Ja seda iga paarisaja meetri tagant. Huvitav, et euroopas on suudetud jalgrattateed ilma vöötradadeta ehitada
1. klotsidel on suht ohtlik ja libe kõndida. pole just erilin ebaleriin
2. kes nii tihti uusi klotse osta jõuaks
1. klotsidel on suht ohtlik ja libe kõndida. pole just erilin ebaleriin
2. kes nii tihti uusi klotse osta jõuaks
Hollandis ja Belgias ainult üks suur linn ongi.Gunnar kirjutas: Pakun, et seal ei tehta linnas rattateel trenni kah ning autojuhid on kainemad ja ratturid mõistvamad.. ja üldse on seal taevas kudagi sinisem
Kiirteedel trenni teha ei saa - järgi jääbki vaid treenida rattateedel.
Ja rattateed on üldiselt paralleelsed sõiduteega ja võrdõiguslikud. Kui sõidutee on peatee siis on ka sellega külgnev rattatee peatee. Meil kohtab sellist asja kahjuks küllaltki harva
Ja Taevas on seal loomulikult sinisem selles pole kahtlustki.
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
Seda ju paljukirutud kamikazed teevadki, et fikseerivad ja tulistavad :) (või vastupidi) See, et autojuhil paar halli sälku sellest juures, seep ei huvita neid üldse.5TH ELEMENT kirjutas:Ei. Pole nagu vajadust olnud, kui enne mõlemalt poolt autod ära fikseerid, oskad ju arvestada, mis kiirusega pead sõitma, et üle saaks veeretud.
Olles ise Belgias ja Hollandis rattateid kasutanud tean, et kogu riik on võrguga kaetud ja ei ole kohta, kuhu rattaga ohutult ligi ei pääseks. Aga meil ? Alles eile oli Liivalaial Hansapanga ees parklas üks auto ennast nii parkinud, et äärekivist üle meetri puudu ja tagumise otsaga seisis eraldatud 'rattatriibul'. Politsei sõitis mööda ja ei mingit reaktsiooni ... Ratturil polegi muud võimalust kui põigata autode sõidurajale . Vabandan OT pärast, kuid hinges olev viha tahab välja elamist ...XTRace kirjutas:Hollandis ja Belgias ainult üks suur linn ongi.Gunnar kirjutas: Pakun, et seal ei tehta linnas rattateel trenni kah ning autojuhid on kainemad ja ratturid mõistvamad.. ja üldse on seal taevas kudagi sinisem
Kiirteedel trenni teha ei saa - järgi jääbki vaid treenida rattateedel.
Ja rattateed on üldiselt paralleelsed sõiduteega ja võrdõiguslikud. Kui sõidutee on peatee siis on ka sellega külgnev rattatee peatee. Meil kohtab sellist asja kahjuks küllaltki harva
Ja Taevas on seal loomulikult sinisem selles pole kahtlustki.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...